De vermoorde onschuld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen daar schijnt te weten dat er wat aan de hand was maar Chantal weet weer van niks.
Ze moet haar 6 kinderen ook onderhouden. Met af en toe een optreden lukt dat nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Anouk doet altijd of ze zo lekker rock en eerlijk is maar doet wel mee aan een programma waarvan iedereen kan ruiken dat het nep en doorgestoken kaart is.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verklaring van Rietbergen: https://www.rtlboulevard.(...)tijdelijk-uit-elkaar
quote:"Naar aanleiding van deze berichten verklaar ik het volgende:
Tijdens mijn jarenlange betrokkenheid bij The voice of Holland heb ik contact van seksuele aard gehad met enige bij het programma betrokken vrouwen en seksueel getinte whatsappberichten uitgewisseld.
Mijn betrokkenheid bij The voice of Holland was als pianist en bandleider. Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie, ik ben in mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek. De contacten heb ik toen als wederkerig en gelijkwaardig gezien.
Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant is, maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben. Door dit inzicht ben ik gaan beseffen dat mijn gedrag volledig verkeerd is geweest. De dingen die ik heb gedaan had ik nooit moeten doen. Uiteraard ben ik hierdoor ook ten opzichte van mijn gezin en mijn opdrachtgever in de fout gegaan. Dit alles ben ik mij al een aantal jaren zeer bewust, vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag. Ik heb toen met grote schaamte mijn vrouw op de hoogte gesteld. Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beëindigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin. Voor mij was meer dan duidelijk dat mijn gedrag richting een aantal personen ontoelaatbaar was geweest, maar ook dat ik er zonder professionele hulp niet uit zou komen. De therapie die ik daarna lange tijd heb gevolgd heeft tot gevolg gehad dat ik mijn gedrag drastisch en permanent heb kunnen veranderen. Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is. Voor haar kan ik alleen maar grote bewondering en liefde voelen met veel dankbaarheid voor het feit dat zij mij destijds uiteindelijk niet definitief heeft laten vallen. Bij mijn gezin en mijn werkgever ben ik al eerder diep door het stof gegaan, maar bij deze wil ik aan de betreffende vrouwen mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor dingen die ik nooit had mogen doen.
Omdat ik niet wil dat mijn opdrachtgever als gevolg van mijn gedrag onnodig in verlegenheid zal worden gebracht stop ik direct met mijn werk voor The Voice programma’s.
Alles spijt mij meer dan ik in deze verklaring kan verwoorden."
Dapper.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Door mijn opdrachtgever streng aangesproken. Die wisten het toch niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry maar wat een naïeve dozen, omdat hij zo leuk was op TV kan hij het niet gedaan hebben. Is trouwens aan het OM om het uit te zoeken. Maar om te zeggen dat het zeker niet waar is....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een greep:
missbelly37
Geloof er niks van
joke_rene_
Echt bizar .. hoe iedereen elkaar beschuldigd .. als baby wordt je geknuffeld als kleuter wil je die knuffel als puber doe je net alsof je hem niet nodig heb en als volwassen ben je fout .. er zijn grenzen maar mensen alsjeblief blijven we dit voeden ☺️
sillgunner
Omg zeg🔥 wat een gezeik allemaal
Jaren terug dus al, beweert hij.quote:
Zijn ook reacties die zeggen dat hij wordt geofferd voor de vriend van Linda de Mol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar wat een naïeve dozen, omdat hij zo leuk was op TV kan hij het niet gedaan hebben. Is trouwens aan het OM om het uit te zoeken. Maar om te zeggen dat het zeker niet waar is....
Thanks!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een greep:
missbelly37
Geloof er niks van
joke_rene_
Echt bizar .. hoe iedereen elkaar beschuldigd .. als baby wordt je geknuffeld als kleuter wil je die knuffel als puber doe je net alsof je hem niet nodig heb en als volwassen ben je fout .. er zijn grenzen maar mensen alsjeblief blijven we dit voeden ☺️
sillgunner
Er zijn erg veel mensen met een IQ lager dan gemiddeld, dat wordt altijd pijnlijk duidelijk als je dit soort reacties leest.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar wat een naïeve dozen, omdat hij zo leuk was op TV kan hij het niet gedaan hebben. Is trouwens aan het OM om het uit te zoeken. Maar om te zeggen dat het zeker niet waar is....
Die tweedequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een greep:
missbelly37
Geloof er niks van
joke_rene_
sillgunner
Ja idd, RTL was allang op de hoogte. Dwz van de zaken rond Jeroen Rietbergen …quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Door mijn opdrachtgever streng aangesproken. Die wisten het toch niet?
En ook eens zijn best doet de hand in eigen boezem te steken ipv alleen in die van knappe Voice-kandidaten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
't Is wel haast een verademing, iemand die gewoon bekent.
Dat is inderdaad goed geheim gebleven dan, of heb ik destijds iets gemist?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:18 schreef Andromache het volgende:
Maar wanneer zijn Linda en Jeroen dan uit elkaar geweest?
Dr. Rossi doet al jaren goede zakenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaren terug dus al, beweert hij.
Vraag me altijd wel af waarom die lui altijd meteen in therapie moeten na vreemdgaan dat uitkomt. Het toverwoord dat als een soort aflaat dient.
Je zal al die mannetjes op je divan krijgen zeg.
moest ik ook meteen denken jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
Zou met de presentator in Hilversum ook op Ali gedoeld zijn?
SHO / Manuel Broekman voor de rechter na vermeende aanrandingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:51 schreef Limone het volgende:
BAM!
Edit: mijn gedachten zijn bij Lieke. Ik kan gewoon niet kiezen uit de hoeveelheid gifjes die nu op haar van toepassing zijn.![]()
Dit gaat niet over Linda, want hij heeft het over zijn vrouw en ze waren toch niet getrouwd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:18 schreef Andromache het volgende:
Een heel open verklaring. Eerste stap op weg naar genoegdoening.
Maar wanneer zijn Linda en Jeroen dan uit elkaar geweest?
Dat ging over jonge jongens.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
Nee hoor, Ali is niet primair een presentator.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
Het hele, hele nare en vileine is: door te zeggen dat je therapie nodig had, leg je de schuld éigenlijk buiten je zelf. Je had hulp nodig. Er was iets dat sterker was dan jij. En je was zo dapper om daarvoor hulp te zoeken. Bravo!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dr. Rossi doet al jaren goede zaken![]()
Heel veel ik ik ik in die verklaring, meteen erbij ik ben in therapie gegaan… nou chapeau!
Toegesproken door z’n opdrachtgever: maar die wist toch van niks?
Gooi die beerput maar open dacht ik zo!
Ali is alles, muzikant, manager, TV maker, presentator, grappenmaker met theatershowquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, Ali is niet primair een presentator.
Eens, dit is gewoon een verklaring opgesteld door een advocaat om zoveel mogelijk de schuld van zichzelf af te schuiven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het hele, hele nare en vileine is: door te zeggen dat je therapie nodig had, leg je de schuld éigenlijk buiten je zelf. Je had hulp nodig. Er was iets dat sterker was dan jij. En je was zo dapper om daarvoor hulp te zoeken. Bravo!
Echt hondsbrutaal eigenlijk. Wie echt schuldbewust is, koketteert niet met de therapie die hij kreeg. Is totaal niet relevant, maar louter een straatje dat schoongeveegd moet. Met de nadruk op het straatje van ikke ikke ikke.
Ik vind zijn 'dappere' verklaring ronduit walgelijk, eigenlijk. Dat je ook nog een schijn van dapperheid wilt ophouden. Kijk mij eens! Wat een dédain naar de slachtoffers.
Nu heeft hij nog wat meer beschrijvingen achter zijn talrijke carrière staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ali is alles, muzikant, manager, TV maker, presentator, grappenmaker met theatershow
Ja je moet natuurlijk ook van zingen houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:56 schreef Perrin het volgende:
Dat ze toch met zo'n programma waar dit allemaal speelt mee willen doen
Dit werpt ook een heel ander licht op het bankgesprek van Linda met Marcoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Om hun straatje schoon te vegenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaren terug dus al, beweert hij.
Vraag me altijd wel af waarom die lui altijd meteen in therapie moeten na vreemdgaan dat uitkomt. Het toverwoord dat als een soort aflaat dient.
Je zal al die mannetjes op je divan krijgen zeg.
We hebben het over Story, die Lange Frans tot volkszanger bombardeerde en Rachel Hazes verleidelijk noemtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, Ali is niet primair een presentator.
Heel eerlijk....ik vraag mij af in hoeverre het bij hem #metoo is. Maakte hij gebruik of misbruik van zijn positie. Van zijn werkgever mocht hij blijven. Donderdag weten we meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het hele, hele nare en vileine is: door te zeggen dat je therapie nodig had, leg je de schuld éigenlijk buiten je zelf. Je had hulp nodig. Er was iets dat sterker was dan jij. En je was zo dapper om daarvoor hulp te zoeken. Bravo!
Echt hondsbrutaal eigenlijk. Wie echt schuldbewust is, koketteert niet met de therapie die hij kreeg. Is totaal niet relevant, maar louter een straatje dat schoongeveegd moet. Met de nadruk op het straatje van ikke ikke ikke.
Ik vind zijn 'dappere' verklaring ronduit walgelijk, eigenlijk. Dat je ook nog een schijn van dapperheid wilt ophouden. Kijk mij eens! Wat een dédain naar de slachtoffers.
Juist… dat vind ik nou ook!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel geslepen manier om te omzeilen dat je eigenlijk gewoon niet deugt. Tegen niet-deugen helpt geen therapie. Ergo: het was een mankementje dat even is gefixt door dokter Rossi, gelukkig was zijn blinde Molletje zo ruimhartig om dit mankementje te vergeven en zijn ze er sterker uitgekomen. Lullig voor de slachtoffers, maar gelukkig ben IK er zonder al te veel schade mee weggekomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:28 schreef YebCar het volgende:
[..]
Nu heeft hij nog wat meer beschrijvingen achter zijn talrijke carrière staan
Hij stapt op omdat het uitkomt. Als hij echt zo lekker schoon schip aan het maken was met zijn "vrouw" en inzag hoe laakbaar het was, was hij eerder opgestapt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:35 schreef rvtm het volgende:
Goed dat het aan het licht komt, en Jeroen geeft het gewoon toe! Heerlijk verfrissend!
Het blijft natuurlijk een gore klootzak, dat wel natuurlijk.
Ik ben blij dat jij het ziet. Er viel mij ook al eea op. Dat hij dacht dat het initiatief van beide kanten kwam, maar dat hij zich daar blijkbaar in had vergistquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
quote:„Op 12 januari jl. ben ik benaderd door de redactie van BOOS van BNNVARA, met de mededeling dat BOOS gaat berichten over seksueel grensoverschrijdend gedrag rondom het programma The Voice of Holland.
Mij is gevraagd om te reageren op diverse anonieme berichten van vrouwen, die erop neerkomen dat ik mij schuldig heb gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag in het kader van een machtspositie die ik binnen The Voice of Holland zou hebben.
Naar aanleiding van deze berichten verklaar ik het volgende:
Tijdens mijn jarenlange betrokkenheid bij The Voice of Holland heb ik contact van seksuele aard gehad met enige bij het programma betrokken vrouwen en seksueel getinte WhatsAppberichten uitgewisseld.
Mijn betrokkenheid bij The Voice of Holland was als pianist en bandleider. Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie, ik ben in mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek. De contacten heb ik toen als wederkerig en gelijkwaardig gezien.
Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant is, maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben. Door dit inzicht ben ik gaan beseffen dat mijn gedrag volledig verkeerd is geweest. De dingen die ik heb gedaan had ik nooit moeten doen. Uiteraard ben ik hierdoor ook ten opzichte van mijn gezin en mijn opdrachtgever in de fout gegaan. Dit alles ben ik mij al een aantal jaren zeer bewust, vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag. Ik heb toen met grote schaamte mijn vrouw op de hoogte gesteld. Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beëindigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin. Voor mij was meer dan duidelijk dat mijn gedrag richting een aantal personen ontoelaatbaar was geweest, maar ook dat ik er zonder professionele hulp niet uit zou komen. De therapie die ik daarna lange tijd heb gevolgd heeft tot gevolg gehad dat ik mijn gedrag drastisch en permanent heb kunnen veranderen. Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is. Voor haar kan ik alleen maar grote bewondering en liefde voelen met veel dankbaarheid voor het feit dat zij mij destijds uiteindelijk niet definitief heeft laten vallen. Bij mijn gezin en mijn werkgever ben ik al eerder diep door het stof gegaan, maar bij deze wil ik aan de betreffende vrouwen mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor dingen die ik nooit had mogen doen.
Omdat ik niet wil dat mijn opdrachtgever als gevolg van mijn gedrag onnodig in verlegenheid zal worden gebracht stop ik direct met mijn werk voor The Voice programma’s.
Alles spijt mij meer dan ik in deze verklaring kan verwoorden.”
Ja dat zeg je goedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Jeroen Rietbergen zit er helemaal doorheen…
Wat mij betreft zak je nog verder, dude.
Echt kan er niet over uit, over zijn verklaring vól zelfmedelijden.
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heel eerlijk....ik vraag mij af in hoeverre het bij hem #metoo is. Maakte hij gebruik of misbruik van zijn positie. Van zijn werkgever mocht hij blijven. Donderdag weten we meer.
Weet niet waar jij die zelfmedelijden in lees? Vond het eigenlijk wel een goede verklaring, maakt niets goed overigens, maar duidelijke spijt, ook sorry naar zijn gezin en een eigen verklaring hoe hij dacht dat dit wel kon.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.
Tuurlijk zat hij in een machtspositie. Hij was toch onderdeel van het programma. Hij kan toch zeggen dat hij een goed woordje je wil doen als hij hem er even in mag laten hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Hier gaat een rechter natuurlijk nooit intrappenquote:De contacten heb ik toen als wederkerig en gelijkwaardig gezien![]()
Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant ismaar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien
heel anders beleefd hebben.
Of dat je juist wél deugt!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel geslepen manier om te omzeilen dat je eigenlijk gewoon niet deugt. Tegen niet-deugen helpt geen therapie. Ergo: het was een mankementje dat even is gefixt door dokter Rossi, gelukkig was zijn blinde Molletje zo ruimhartig om dit mankementje te vergeven en zijn ze er sterker uitgekomen. Lullig voor de slachtoffers, maar gelukkig ben IK er zonder al te veel schade mee weggekomen.
Bij Marco komt vast de aanklacht smaad en laster tegen de vermeende slachtoffers bij.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
3 mannen, 3 verschillende aanpakken:
-Rietbergen: Joe, sorry ik heb het idd gedaan
-Ali: Ik weet van niks en ben niet schuldig
-Marco: Laat ik me maar even moest houden
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
3 mannen, 3 verschillende aanpakken:
-Rietbergen: Joe, sorry ik heb het idd gedaan
-Ali: Ik weet van niks en ben niet schuldig
-Marco: Laat ik me maar even moest houden
Hij doet op zijn minst erg zijn best om zijn gedrag buiten zichzelf te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet niet waar jij die zelfmedelijden in lees? Vond het eigenlijk wel een goede verklaring, maakt niets goed overigens, maar duidelijke spijt, ook sorry naar zijn gezin en een eigen verklaring hoe hij dacht dat dit wel kon.
Kan je het mee oneens zijn, maar ik lees er in ieder geval geen zelfmedelijden in, juist het aanvaarden van de daden.
Dit is zo'n veelvoorkomend mechanisme bij mensen met laakbaar gedrag: je legt het neer bij de ander en diens perceptie. Met nog een flinke slag om de arm door "misschien". Ergo: mijn gedrag was niet fout, maar het kwam wellicht niet zo lekker over.quote:En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben
Ik vertrouw die Jan Smit ook niet helemaal; die had ook altijd zo'n visluchtje bij zichquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef YebCar het volgende:
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.
-Ben benieuwd of er nog is iets te vinden over N&S
Of Jeroen van de Boom of van Velzen..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef YebCar het volgende:
[..]
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.
-Ben benieuwd of er nog is iets te vinden over N&S
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Glennis dolblij dat ze in de stoel zit. Nadat ze jaren terug werd gevraagd om als kandidaat mee te doen en ze dat woest in de media afwees.
Wordt het seizoen niet afgemaakt![]()
Dat vind ik dan wel weer leuk
Beter kan ik het niét verwoorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij doet op zijn minst erg zijn best om zijn gedrag buiten zichzelf te plaatsen.
[..]
Dit is zo'n veelvoorkomend mechanisme bij mensen met laakbaar gedrag: je legt het neer bij de ander en diens perceptie. Met nog een flinke slag om de arm door "misschien". Ergo: mijn gedrag was niet fout, maar het kwam wellicht niet zo lekker over.
Buiten dat om, ze weten toch ook dat BOOS bezig was met een onderzoek het afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het moeilijk om te geloven dat de presentatoren en de juryleden nergens van weten terwijl cameramensen en kandidaten het wel zouden weten.
Interessant is ook dat Jeroen Rietbergen door zijn werkgever op de vingers zou zijn getikt. Wie zou hij daarmee bedoelen? RTL? De productie van the Voice? John de Mol? Door deze verklaring denk ik eigenlijk dat RTL niet langer kan verklaren van niks te hebben geweten. Gooi het dan op z’n minst op “we kennen de verhalen maar we geloofden het niet”. Ontkennen in dit stadium is gewoon dom.
ach ja, alles is fake en racistisch volgens haar ,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Glennis dolblij dat ze in de stoel zit. Nadat ze jaren terug werd gevraagd om als kandidaat mee te doen en ze dat woest in de media afwees.
Wordt het seizoen niet afgemaakt![]()
Dat vind ik dan wel weer leuk
Het kan wel anders liggen. We weten niet wat er is gebeurd, maar ik vind ongewild iemand betasten denk ik wel net iets anders dan seks hebben met iemand die dat ook wil (als dat zo is). En ja, dat laatste is ook verwerpelijk vanwege enige machtspositie (ook al is die bij een bandleider alweer kleiner dan bij een coach). Maar het zou kunnen dat het iets genuanceerder ligt dan pure aanranding of verkrachting of iets.quote:
quote:Presentatrice Chantal Janzen is geschrokken van de berichten over grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van het RTL-programma The Voice of Holland. Ze wenst alle betrokkenen via Instagram veel sterkte. Ook juryleden Waylon en Glennis Grace hebben gereageerd op het nieuws.
https://www.telegraaf.nl/(...)ntijgingen-the-voice
Juist!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij stapt op omdat het uitkomt. Als hij echt zo lekker schoon schip aan het maken was met zijn "vrouw" en inzag hoe laakbaar het was, was hij eerder opgestapt.
Ja inderdaad. Hij is ook pas na zijn "daden" zich er bewust van dat zijn slachtoffers het anders ervaren kunnen hebben. En pas nu het aan de grote klok hangt zegt hij zijn baan op. Overigens blijkt uit deze verklaring dat RTL al langer op de hoogte was en het geen aanleiding vond om hem de laan uit te sturen. Ook kwalijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Natuurlijk is er sprake van machtsmisbruik. Hij is de bandleider. De band begeleid de artiesten en kunnen een nummer maken of breken. Hij zal ook invloed hebben gehad op de nummerkeuze en ook dat kan bepalend zijn. En het ligt eraan wie de slachtoffers waren. Spreken we over jonge vrouwen van 18 tot 25 jaar, dan is het evident. We vinden het ook niet normaal dat de baas met stagiaires rotzooit of de hoogleraar met studenten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Coelho het volgende:
Keurige verklaring van Rietbergen. Er is met wederzijds goedkeuren geneukt, daar heeft hij zich thuis voor moeten verantwoorden en ook bij zijn werkgever. Nu blijkt dat er structureel iets aan de hand was bij de Voice wordt zijn naam weer genoemd, gaat hij door het stof en stapt op. Geen verdere discussie, geen ontkenning. En van machtsmisbruik is ook geen sprake, dan zou iedereen die via werk met elkaar het bed in duikt in meer of mindere mate machtsmisbruik ten laste kunnen worden gelegd. Bovendien, het is nog niet eens duidelijk of het hier om kandidaten ging, of dat hij de klarinettiste van de band met zijn fluit heeft laten spelen.
Ik vind het vooral nogal opvallend dat hij er blijkbaar vanuit ging dat het helemaal vrijwillig was, maar nu wel de optie openhoudt dat dat misschien anders was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het kan wel anders liggen. We weten niet wat er is gebeurd, maar ik vind ongewild iemand betasten denk ik wel net iets anders dan seks hebben met iemand die dat ook wil (als dat zo is). En ja, dat laatste is ook verwerpelijk vanwege enige machtspositie (ook al is die bij een bandleider alweer kleiner dan bij een coach). Maar het zou kunnen dat het iets genuanceerder ligt dan pure aanranding of verkrachting of iets.
En de man van...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:45 schreef MeesterVanDam het volgende:
[..]
Natuurlijk is er sprake van machtsmisbruik. Hij is de bandleider. De band begeleid de artiesten en kunnen een nummer maken of breken. Hij zal ook invloed hebben gehad op de nummerkeuze en ook dat kan bepalend zijn. En het ligt eraan wie de slachtoffers waren. Spreken we over jonge vrouwen van 18 tot 25 jaar, dan is het evident. We vinden het ook niet normaal dat de baas met stagiaires rotzooit of de hoogleraar met studenten.
Dat dacht hij destijds, maar nu lijkt hij dat wel te betwijfelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Coelho het volgende:
Keurige verklaring van Rietbergen. Er is met wederzijds goedkeuren geneukt, daar heeft hij zich thuis voor moeten verantwoorden en ook bij zijn werkgever. Nu blijkt dat er structureel iets aan de hand was bij de Voice wordt zijn naam weer genoemd, gaat hij door het stof en stapt op. Geen verdere discussie, geen ontkenning. En van machtsmisbruik is ook geen sprake, dan zou iedereen die via werk met elkaar het bed in duikt in meer of mindere mate machtsmisbruik ten laste kunnen worden gelegd. Bovendien, het is nog niet eens duidelijk of het hier om kandidaten ging, of dat hij de klarinettiste van de band met zijn fluit heeft laten spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij haalt wel een kijkcijfer hit op de zaterdagavond direct van de buis. Dat valt op zich wel te prijzen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef superniger het volgende:
Heeft onze morele kompas Peter van der Vorst al een reactie gegeven ?
Waarom? Zij heeft het hem blijkbaar vergeven. Daar kun je van alles van vinden maar wat moet ze er verder over zeggen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:47 schreef MeesterVanDam het volgende:
Linda moet nu ook wel reageren.
Ja kut ik denk kijk nog ff snel die van volgende weekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:59 schreef Benny het volgende:
De aflevering van gister is van Videoland gehaald
Nou daar kan ik me dus ook niets bij voortsnellen. Dat moet hij toch wel geweten hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:01 schreef soapie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat John de Mol er niks van wist. Zijn zus en zwager gaan uit elkaar en zwager gaat in therapie.....
Linda is de nieuwe Leontinequote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef vencodark het volgende:
Heb gewoon in 1 dag DE PREMIÈRE van deze GATE gemist!!![]()
Rotzakken.![]()
![]()
![]()
Samenvatting?![]()
![]()
![]()
Komt dit ergens uit of verzin je dit nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
De werkwijze-Rietbergen: wil jij tourmanager van Marco Borsato worden? Dan verwacht ik beloning in natura
Naaktfoto’s over de mail, dubbelzinnige grapjes en aandringende berichtjes: zo ging muzikant Jeroen Rietbergen te werk bij de vrouwen die hij benaderde, vertelt één van hen tegen deze site. ,,Hij liet mij weten dat hij me misschien wel tourmanager van Marco Borsato zou kunnen maken, maar dat hij dan wel een beloning in natura verwachtte. Ik weet niet of hij dit als grap bedoelde.’’
Ah je bent een insider en weet precies waar het over gaat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet er nu echt iemand het veld ruimen omdat een paar vrouwen zich hebben laten neuken door een bandleider en er nu spijt van hebben![]()
Waar gaat dit heen met die cancel culture.
Op ad.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt dit ergens uit of verzin je dit nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |