abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:55:14 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203203708
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Jeroen Rietbergen zit er helemaal doorheen…
Wat mij betreft zak je nog verder, dude.
Echt kan er niet over uit, over zijn verklaring vól zelfmedelijden.
Ja dat zeg je goed :D Uit die verklaring hoor je eigenlijk dat hij slachtoffer van de situatie is _O-

Jan doet gewoon een Marcootje |:) net als die friemelmarokaan.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:55:40 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203203713
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Heel eerlijk....ik vraag mij af in hoeverre het bij hem #metoo is. Maakte hij gebruik of misbruik van zijn positie. Van zijn werkgever mocht hij blijven. Donderdag weten we meer.
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:56:06 #153
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203203720
Hoe vaak gaan we die verklaring hier nog posten :{
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:57:14 #154
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_203203736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Jeroen Rietbergen zit er helemaal doorheen…
Wat mij betreft zak je nog verder, dude.
Echt kan er niet over uit, over zijn verklaring vól zelfmedelijden.
Weet niet waar jij die zelfmedelijden in lees? Vond het eigenlijk wel een goede verklaring, maakt niets goed overigens, maar duidelijke spijt, ook sorry naar zijn gezin en een eigen verklaring hoe hij dacht dat dit wel kon.
Kan je het mee oneens zijn, maar ik lees er in ieder geval geen zelfmedelijden in, juist het aanvaarden van de daden.
pi_203203737
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.
Klopt
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:57:41 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203203748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag ik me ook af. Maar je kunt bepleiten dat hij in een machtspositie zat.
Tuurlijk zat hij in een machtspositie. Hij was toch onderdeel van het programma. Hij kan toch zeggen dat hij een goed woordje je wil doen als hij hem er even in mag laten hangen.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 14:58:01 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203203755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:51 schreef Elounda het volgende:
Jeroen Rietbergen zit er helemaal doorheen…
Wat mij betreft zak je nog verder, dude.
Echt kan er niet over uit, over zijn verklaring vól zelfmedelijden.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:02:33 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203203815
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verklaring Rietbergen:
[..]

Al besproken :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:02:35 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203203816
quote:
De contacten heb ik toen als wederkerig en gelijkwaardig gezien :7

Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant is ;( maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien _O- heel anders beleefd hebben.
Hier gaat een rechter natuurlijk nooit intrappen :')
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:03:03 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203203818
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Klopt, het is een heel geslepen manier om te omzeilen dat je eigenlijk gewoon niet deugt. Tegen niet-deugen helpt geen therapie. Ergo: het was een mankementje dat even is gefixt door dokter Rossi, gelukkig was zijn blinde Molletje zo ruimhartig om dit mankementje te vergeven en zijn ze er sterker uitgekomen. Lullig voor de slachtoffers, maar gelukkig ben IK er zonder al te veel schade mee weggekomen.
Of dat je juist wél deugt! :D Met andere mensen naar bed willen is natuurlijk gewoon menselijk en je lul achterna lopen ook. Of zijn vrouw dat goed vindt, is een tweede, maar dat is hun pakkie an natuurlijk.

Los van of het misbruik was hè? Dat is natuurlijk nooit oké. Maar als hij een hele meute volwassen dames versierd heeft die bij hun volle verstand waren en niet in een ongelijke relatie tot hem stonden: prima toch.

Dat hele dramatische gedoe dat je daarvoor in therapie moet. Puhlease. :')

En als het wél machtsmisbruik is, dan liep hij nog steeds zijn lul achterna en is hij er bovendien zelf ook eentje. Daar moet je therapeuten verder ook niet mee lastig vallen vind ik. Dan ben je een lul die de consequenties daarvan moet accepteren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203203898
3 mannen, 3 verschillende aanpakken:

-Rietbergen: Joe, sorry ik heb het idd gedaan
-Ali: Ik weet van niks en ben niet schuldig
-Marco: Laat ik me maar even koest houden
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:10:44 #162
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203203918
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
3 mannen, 3 verschillende aanpakken:

-Rietbergen: Joe, sorry ik heb het idd gedaan
-Ali: Ik weet van niks en ben niet schuldig
-Marco: Laat ik me maar even moest houden
Bij Marco komt vast de aanklacht smaad en laster tegen de vermeende slachtoffers bij.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203203929
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
3 mannen, 3 verschillende aanpakken:

-Rietbergen: Joe, sorry ik heb het idd gedaan
-Ali: Ik weet van niks en ben niet schuldig
-Marco: Laat ik me maar even moest houden
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.

-Ben benieuwd of er nog is iets te vinden over N&S
pi_203203953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Weet niet waar jij die zelfmedelijden in lees? Vond het eigenlijk wel een goede verklaring, maakt niets goed overigens, maar duidelijke spijt, ook sorry naar zijn gezin en een eigen verklaring hoe hij dacht dat dit wel kon.
Kan je het mee oneens zijn, maar ik lees er in ieder geval geen zelfmedelijden in, juist het aanvaarden van de daden.
Hij doet op zijn minst erg zijn best om zijn gedrag buiten zichzelf te plaatsen.

quote:
En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben
Dit is zo'n veelvoorkomend mechanisme bij mensen met laakbaar gedrag: je legt het neer bij de ander en diens perceptie. Met nog een flinke slag om de arm door "misschien". Ergo: mijn gedrag was niet fout, maar het kwam wellicht niet zo lekker over.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:15:39 #165
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203203974
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef YebCar het volgende:
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.

-Ben benieuwd of er nog is iets te vinden over N&S

Ik vertrouw die Jan Smit ook niet helemaal; die had ook altijd zo'n visluchtje bij zich }:|
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 15:21:17 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203204051
Ik vind het moeilijk om te geloven dat de presentatoren en de juryleden nergens van weten terwijl cameramensen en kandidaten het wel zouden weten.

Interessant is ook dat Jeroen Rietbergen door zijn werkgever op de vingers zou zijn getikt. Wie zou hij daarmee bedoelen? RTL? De productie van the Voice? John de Mol? Door deze verklaring denk ik eigenlijk dat RTL niet langer kan verklaren van niks te hebben geweten. Gooi het dan op z’n minst op “we kennen de verhalen maar we geloofden het niet”. Ontkennen in dit stadium is gewoon dom.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_203204052
Glennis dolblij dat ze in de stoel zit. Nadat ze jaren terug werd gevraagd om als kandidaat mee te doen en ze dat woest in de media afwees.

Wordt het seizoen niet afgemaakt :') :D

Dat vind ik dan wel weer leuk
pi_203204058
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef YebCar het volgende:

[..]
-Waylon: Die was nog veilig omdat Bibi nog redelijk vers van de pers is voor hem.

-Ben benieuwd of er nog is iets te vinden over N&S

Of Jeroen van de Boom of van Velzen..
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 15:21:48 #169
184769 crew  Deisyy
pi_203204060
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Glennis dolblij dat ze in de stoel zit. Nadat ze jaren terug werd gevraagd om als kandidaat mee te doen en ze dat woest in de media afwees.

Wordt het seizoen niet afgemaakt :') :D

Dat vind ik dan wel weer leuk
Ik ook _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:23:11 #170
137158 Elounda
the world is yours!
pi_203204076
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hij doet op zijn minst erg zijn best om zijn gedrag buiten zichzelf te plaatsen.
[..]
Dit is zo'n veelvoorkomend mechanisme bij mensen met laakbaar gedrag: je legt het neer bij de ander en diens perceptie. Met nog een flinke slag om de arm door "misschien". Ergo: mijn gedrag was niet fout, maar het kwam wellicht niet zo lekker over.
Beter kan ik het niét verwoorden.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_203204094
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het moeilijk om te geloven dat de presentatoren en de juryleden nergens van weten terwijl cameramensen en kandidaten het wel zouden weten.

Interessant is ook dat Jeroen Rietbergen door zijn werkgever op de vingers zou zijn getikt. Wie zou hij daarmee bedoelen? RTL? De productie van the Voice? John de Mol? Door deze verklaring denk ik eigenlijk dat RTL niet langer kan verklaren van niks te hebben geweten. Gooi het dan op z’n minst op “we kennen de verhalen maar we geloofden het niet”. Ontkennen in dit stadium is gewoon dom.
Buiten dat om, ze weten toch ook dat BOOS bezig was met een onderzoek het afgelopen jaar?
pi_203204101
RTL-baasje Peter van der Vorst was eerder in een #BOOS-uitzending ivm seksueel misbruik. Welke was dat? Hij reageerde toen heel netjes en alert. Ben benieuwd of hem nu weer om een reactie is gevraagd
pi_203204110
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef Benny het volgende:
Glennis dolblij dat ze in de stoel zit. Nadat ze jaren terug werd gevraagd om als kandidaat mee te doen en ze dat woest in de media afwees.

Wordt het seizoen niet afgemaakt :') :D

Dat vind ik dan wel weer leuk
ach ja, alles is fake en racistisch volgens haar ,

"Jarenlang heeft Glennis Grace net gedaan alsof ze een halve wereldster was in de Verenigde Staten. Ze riep op een gegeven moment tijdens elk interview dat ze ‘Nederland niet in de steek laat’ en ‘altijd weer terug zal komen’. Een gotspe natuurlijk, want een imitatie-act van Whitney Houston hebben ze aan de andere kant van de oceaan zelf ook wel.

‘Ik wilde niet doorbreken!’
Toen ze op een gegeven moment auditie mocht doen in America’s Got Talent, was het hek helemaal van de dam. In DWDD werd haar internationale doorbraak gevierd. “Wat ik wel kan zeggen is dat er veel aanbiedingen komen vanuit Amerika om hiermee te gaan touren of inderdaad Las Vegas te gaan doen”, beweerde de zangeres.

Nou, drieënhalf jaar later heeft er in Amerika nog steeds niemand van Glennis gehoord. Toch wel een beetje pijnlijk na al dat hoog van de toren blazen. Of niet? “Ik wilde alleen maar meedoen aan dat programma. Ik wilde weten hoe ze op mij zouden reageren. Maar ik heb nooit de ambitie gehad om groot te worden in Amerika”, stelt ze nu in Veronica Superguide.

‘Amerika is fake en racistisch!’
Glennis heeft nooit de ambitie gehad om groot te worden in Amerika? Wat is dit nou weer voor flagrante leugen? Ze beweert het met droge ogen: “Weet je, ik was blij dat ik weer terug was in Nederland. Want ik ben niet zo’n Amerika-fan. Het is er vrij fake allemaal, en het racisme… Nee, ik zou er niet kunnen aarden. Laat mij maar lekker hier blijven.”
pi_203204116
En ze wisten het wel, want was al een artikel over in het nieuws in oktober en toen kwam die rare uitzending over de voice bij Johnny de Mol.
pi_203204126
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verklaring Rietbergen:
[..]

Het kan wel anders liggen. We weten niet wat er is gebeurd, maar ik vind ongewild iemand betasten denk ik wel net iets anders dan seks hebben met iemand die dat ook wil (als dat zo is). En ja, dat laatste is ook verwerpelijk vanwege enige machtspositie (ook al is die bij een bandleider alweer kleiner dan bij een coach). Maar het zou kunnen dat het iets genuanceerder ligt dan pure aanranding of verkrachting of iets.
  Tettenkoning zaterdag 15 januari 2022 @ 15:29:48 #176
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203204161
quote:
Presentatrice Chantal Janzen is geschrokken van de berichten over grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van het RTL-programma The Voice of Holland. Ze wenst alle betrokkenen via Instagram veel sterkte. Ook juryleden Waylon en Glennis Grace hebben gereageerd op het nieuws.

https://www.telegraaf.nl/(...)ntijgingen-the-voice
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203204184
Chantal Janzen. Over schijnheilige troela's gesproken :r
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:34:44 #178
58921 Day
You can fly!
pi_203204205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hij stapt op omdat het uitkomt. Als hij echt zo lekker schoon schip aan het maken was met zijn "vrouw" en inzag hoe laakbaar het was, was hij eerder opgestapt.
Juist!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_203204267
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het hele, hele nare en vileine is: door te zeggen dat je therapie nodig had, leg je de schuld éigenlijk buiten je zelf. Je had hulp nodig. Er was iets dat sterker was dan jij. En je was zo dapper om daarvoor hulp te zoeken. Bravo!

Echt hondsbrutaal eigenlijk. Wie echt schuldbewust is, koketteert niet met de therapie die hij kreeg. Is totaal niet relevant, maar louter een straatje dat schoongeveegd moet. Met de nadruk op het straatje van ikke ikke ikke.

Ik vind zijn 'dappere' verklaring ronduit walgelijk, eigenlijk. Dat je ook nog een schijn van dapperheid wilt ophouden. Kijk mij eens! Wat een dédain naar de slachtoffers.
Ja inderdaad. Hij is ook pas na zijn "daden" zich er bewust van dat zijn slachtoffers het anders ervaren kunnen hebben. En pas nu het aan de grote klok hangt zegt hij zijn baan op. Overigens blijkt uit deze verklaring dat RTL al langer op de hoogte was en het geen aanleiding vond om hem de laan uit te sturen. Ook kwalijk.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:41:44 #180
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203204291
Keurige verklaring van Rietbergen. Er is met wederzijds goedkeuren geneukt, daar heeft hij zich thuis voor moeten verantwoorden en ook bij zijn werkgever. Nu blijkt dat er structureel iets aan de hand was bij de Voice wordt zijn naam weer genoemd, gaat hij door het stof en stapt op. Geen verdere discussie, geen ontkenning. En van machtsmisbruik is ook geen sprake, dan zou iedereen die via werk met elkaar het bed in duikt in meer of mindere mate machtsmisbruik ten laste kunnen worden gelegd. Bovendien, het is nog niet eens duidelijk of het hier om kandidaten ging, of dat hij de klarinettiste van de band met zijn fluit heeft laten spelen.
pi_203204332
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Coelho het volgende:
Keurige verklaring van Rietbergen. Er is met wederzijds goedkeuren geneukt, daar heeft hij zich thuis voor moeten verantwoorden en ook bij zijn werkgever. Nu blijkt dat er structureel iets aan de hand was bij de Voice wordt zijn naam weer genoemd, gaat hij door het stof en stapt op. Geen verdere discussie, geen ontkenning. En van machtsmisbruik is ook geen sprake, dan zou iedereen die via werk met elkaar het bed in duikt in meer of mindere mate machtsmisbruik ten laste kunnen worden gelegd. Bovendien, het is nog niet eens duidelijk of het hier om kandidaten ging, of dat hij de klarinettiste van de band met zijn fluit heeft laten spelen.
Natuurlijk is er sprake van machtsmisbruik. Hij is de bandleider. De band begeleid de artiesten en kunnen een nummer maken of breken. Hij zal ook invloed hebben gehad op de nummerkeuze en ook dat kan bepalend zijn. En het ligt eraan wie de slachtoffers waren. Spreken we over jonge vrouwen van 18 tot 25 jaar, dan is het evident. We vinden het ook niet normaal dat de baas met stagiaires rotzooit of de hoogleraar met studenten.
pi_203204338
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:27 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Het kan wel anders liggen. We weten niet wat er is gebeurd, maar ik vind ongewild iemand betasten denk ik wel net iets anders dan seks hebben met iemand die dat ook wil (als dat zo is). En ja, dat laatste is ook verwerpelijk vanwege enige machtspositie (ook al is die bij een bandleider alweer kleiner dan bij een coach). Maar het zou kunnen dat het iets genuanceerder ligt dan pure aanranding of verkrachting of iets.
Ik vind het vooral nogal opvallend dat hij er blijkbaar vanuit ging dat het helemaal vrijwillig was, maar nu wel de optie openhoudt dat dat misschien anders was.
pi_203204343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:45 schreef MeesterVanDam het volgende:

[..]
Natuurlijk is er sprake van machtsmisbruik. Hij is de bandleider. De band begeleid de artiesten en kunnen een nummer maken of breken. Hij zal ook invloed hebben gehad op de nummerkeuze en ook dat kan bepalend zijn. En het ligt eraan wie de slachtoffers waren. Spreken we over jonge vrouwen van 18 tot 25 jaar, dan is het evident. We vinden het ook niet normaal dat de baas met stagiaires rotzooit of de hoogleraar met studenten.
En de man van...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203204352
Linda moet nu ook wel reageren.
pi_203204361
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Coelho het volgende:
Keurige verklaring van Rietbergen. Er is met wederzijds goedkeuren geneukt, daar heeft hij zich thuis voor moeten verantwoorden en ook bij zijn werkgever. Nu blijkt dat er structureel iets aan de hand was bij de Voice wordt zijn naam weer genoemd, gaat hij door het stof en stapt op. Geen verdere discussie, geen ontkenning. En van machtsmisbruik is ook geen sprake, dan zou iedereen die via werk met elkaar het bed in duikt in meer of mindere mate machtsmisbruik ten laste kunnen worden gelegd. Bovendien, het is nog niet eens duidelijk of het hier om kandidaten ging, of dat hij de klarinettiste van de band met zijn fluit heeft laten spelen.
Dat dacht hij destijds, maar nu lijkt hij dat wel te betwijfelen.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:47:58 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203204362
Naast Chantal zijn er nog meer BN'rs die geschokt reageren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203204376
twitter


Lijkt mij niet heel geloofwaardig dat Martijn van niks wist. De redacteur wist er ook van. En zulke verhalen verspreiden zich als een lopend vuurtje onder personeel.
pi_203204389
Heeft onze morele kompas Peter van der Vorst al een reactie gegeven ?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203204410
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef superniger het volgende:
Heeft onze morele kompas Peter van der Vorst al een reactie gegeven ?
Hij haalt wel een kijkcijfer hit op de zaterdagavond direct van de buis. Dat valt op zich wel te prijzen.
pi_203204411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:47 schreef MeesterVanDam het volgende:
Linda moet nu ook wel reageren.
Waarom? Zij heeft het hem blijkbaar vergeven. Daar kun je van alles van vinden maar wat moet ze er verder over zeggen?
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 15:56:14 #191
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203204461
Moet er nu echt iemand het veld ruimen omdat een paar vrouwen zich hebben laten neuken door een bandleider en er nu spijt van hebben :')

Waar gaat dit heen met die cancel culture.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203204502
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:59 schreef Benny het volgende:
De aflevering van gister is van Videoland gehaald
Ja kut ik denk kijk nog ff snel die van volgende week :')
pi_203204506
Heb gewoon in 1 dag DE PREMIÈRE van deze GATE gemist!! -O-

Rotzakken. ;( :{w o|O

Samenvatting? :P O+ *O*
pi_203204525
Kan me niet voorstellen dat John de Mol er niks van wist. Zijn zus en zwager gaan uit elkaar en zwager gaat in therapie.....
pi_203204538
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:01 schreef soapie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat John de Mol er niks van wist. Zijn zus en zwager gaan uit elkaar en zwager gaat in therapie.....
Nou daar kan ik me dus ook niets bij voortsnellen. Dat moet hij toch wel geweten hebben.
pi_203204546
De werkwijze-Rietbergen: wil jij tourmanager van Marco Borsato worden? Dan verwacht ik beloning in natura
Naaktfoto’s over de mail, dubbelzinnige grapjes en aandringende berichtjes: zo ging muzikant Jeroen Rietbergen te werk bij de vrouwen die hij benaderde, vertelt één van hen tegen deze site. ,,Hij liet mij weten dat hij me misschien wel tourmanager van Marco Borsato zou kunnen maken, maar dat hij dan wel een beloning in natura verwachtte. Ik weet niet of hij dit als grap bedoelde.’’

:r
pi_203204556
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef vencodark het volgende:
Heb gewoon in 1 dag DE PREMIÈRE van deze GATE gemist!! -O-

Rotzakken. ;( :{w o|O

Samenvatting? :P O+ *O*
Linda is de nieuwe Leontine
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:04:46 #198
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203204562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
De werkwijze-Rietbergen: wil jij tourmanager van Marco Borsato worden? Dan verwacht ik beloning in natura
Naaktfoto’s over de mail, dubbelzinnige grapjes en aandringende berichtjes: zo ging muzikant Jeroen Rietbergen te werk bij de vrouwen die hij benaderde, vertelt één van hen tegen deze site. ,,Hij liet mij weten dat hij me misschien wel tourmanager van Marco Borsato zou kunnen maken, maar dat hij dan wel een beloning in natura verwachtte. Ik weet niet of hij dit als grap bedoelde.’’

:r
Komt dit ergens uit of verzin je dit nu?
pi_203204563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet er nu echt iemand het veld ruimen omdat een paar vrouwen zich hebben laten neuken door een bandleider en er nu spijt van hebben :')

Waar gaat dit heen met die cancel culture.
Ah je bent een insider en weet precies waar het over gaat?
pi_203204564
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Komt dit ergens uit of verzin je dit nu?
Op ad.nl

https://www.ad.nl/dossier(...)-in-natura~a98980f6/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')