Linda wist het heus wel, ze kan er alleen nu niet meer omheen. De Mollen moeten met hun kop uit het zand.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:48 schreef Andromache het volgende:
Erg!!! Jeroen Rietbergen!! Erg voor Linda. De tweede vreemdgaander. Bah. Varkens.
Maar het allerergste voor de slachtoffers natuurlijk. Wat een béérput!!!![]()
![]()
![]()
Mooi zo. Aan de schandpaal met deze 3 viezerikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:51 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaat het in de uitzending Over Marco, Ali B en Jeroen Rietbergen
ze heeft het uit de eerste hand
Dat zou dan betekenen dat ze het bij RTL ook wel wisten....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Linda wist het heus wel, ze kan er alleen nu niet meer omheen. De Mollen moeten met hun kop uit het zand.
Zeker. Zelfs baan rtl baas staat op het spel. Petertje van de Vorstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ze het bij RTL ook wel wisten....
Zou wel grappig zijn als uitgerekend haar ex het op Maan deed.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:51 schreef Limone het volgende:
BAM!
Edit: mijn gedachten zijn bij Lieke. Ik kan gewoon niet kiezen uit de hoeveelheid gifjes die nu op haar can toepassing zijn.![]()
Zij vindt daar vast wat vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Mrmime het volgende:
Wat een rel dit. Ongekend. Trek maar open die beerput. Ben ook heel benieuwd wat Anouk hier van vindt/weet
Misschien was ze daarom wel per video ipv lijfelijk aanwezig...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Mrmime het volgende:
Wat een rel dit. Ongekend. Trek maar open die beerput. Ben ook heel benieuwd wat Anouk hier van vindt/weet
Zou Jeroen net als de rest van de familie gezellig mogen aanschuiven bij HLF8 om bij down met Sjonnie zijn verhaal te doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef Dazalbest het volgende:
Apart dat Linda de Mol trending is.....![]()
Maar van mij mag de hele familie de Mol mee de afrond in
Snap wel dat het trending is dat de partner van 1 van de bekendste vrouwen van NL met haar gepolijste imago zo'n viespeuk is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef Dazalbest het volgende:
Apart dat Linda de Mol trending is.....![]()
Maar van mij mag de hele familie de Mol mee de afrond in
Ja, de track duurde wel 2-3 minuten lang hoorde ik van die meid.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:01 schreef Raw85 het volgende:
Heeft Ali B. weer eens ongevraagd zitten freestylen?
Die struint heus niet alle kleedkamers afquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef 297534 het volgende:
John de Mol staat er wel om bekend dat hij alles in de gaten houdt en vaak in de studio is ed. Dus dit valt me van hem tegen.
Mensonterendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef YebCar het volgende:
[..]
Ja, de track duurde wel 2-3 minuten lang hoorde ik van die meid.
Moest van haar zeggen dat ze Jeroen een prettig intense man vindt, ook als hij andere dingen dan zijn toetsenbord aanraakt.quote:
Je hebt een huisgenoot die je op vrijdagavonden vastbindt op een stoel en vervolgens de afstandsbediening afpakt?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef Koekoekskind het volgende:
![]()
Nu hoef ik gelukkig voorlopig niet naar Glennis te kijken
Dat hoop je.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die struint heus niet alle kleedkamers af
Mquote:
Kickje NWS.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Mensen, laten we eerst even het besluit van een rechter afwachten svp, voordat er direct al weer hele voorbarige conclusies worden getrokken
Nou ja, eentje heeft het zelf bekend, daar hoef je niks voor af te wachten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Mensen, laten we eerst even het besluit van een rechter afwachten svp, voordat er direct al weer hele voorbarige conclusies worden getrokken
Afhankelijk van wie precies wat heeft gedaan en hoeveel de rest van de clan daarvan wist.. Of als ze daar geheimzinnig over blijven doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef Scorpie het volgende:
De hele familie de Mol gaat op het virtuele schavot
Maar is wel ook cutequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Moest van haar zeggen dat ze Jeroen een prettig intense man vindt, ook als hij andere dingen dan zijn toetsenbord aanraakt.
Maanzaadzustersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als uitgerekend haar ex het op Maan deed.
quote:“Merel! Wat plát”, aldus een schaterlachende Linda de Mol.
En dat alle vrouwen graag zwanger van hem worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Moest van haar zeggen dat ze Jeroen een prettig intense man vindt, ook als hij andere dingen dan zijn toetsenbord aanraakt.
Ja dit is voorbij. Nog onduidelijk hoe groot de bomkrater precies wordt op gebied van persoonlijke carrieres.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:10 schreef XDo het volgende:
TVOH gaat niet meer terugkomen op tv. Geen enkel (toekomstig) jurylid wil hier mee geassocieerd worden.
En dat hij zo geweldig en lief met kinderen isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
Straks blijkt nog dat Maan zo'n beetje alle juryleden en het productieteam van The Voice heeft gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zag dit al eerder voorbij komen uit Roddelpraat, maar Maan (die toen 18/19 jaar was) heeft tijdens The Voice met beide Marco en Ali een affaire gehad?
Dat zou het enige positieve aan dit hele verhaal zijn. Wmb mogen al die hiha-hilarische kleffe spelprogramma's met die BN-kliekjes dan ook weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:10 schreef XDo het volgende:
TVOH gaat niet meer terugkomen op tv. Geen enkel (toekomstig) jurylid wil hier mee geassocieerd worden.
Welk persoon? Hou die juice niet voor jezelf!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:33 schreef Benny het volgende:
Op Facebook heb ik diverse (oud-)deelnemers van The Voice, n.a.v. mijn tijd als TAL-mod. Diversen van hun reageren inderdaad niet geheel verbaasd en geven aan allang hiervan te weten. Een van hun geeft aan, mede daarom, collega zangers/zangeressen aan te sporen om niet mee te doen.
Meerdere lijken te verwijzen naar een bepaald persoon
Shit is wel echt aan dus.
Er werd in dit geval geen naam genoemd. Maar ze lijken elkaar te begrijpen om wie het gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welk persoon? Hou die juice niet voor jezelf!!!!!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Mensen in de studioquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Benny het volgende:
Maar de mensen rondom Ali B zouden hun handjes ook lastig thuis kunnen houden, zo blijkt uit de reacties. Management ofzo?
Yes-R.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Benny het volgende:
Maar de mensen rondom Ali B zouden hun handjes ook lastig thuis kunnen houden, zo blijkt uit de reacties. Management ofzo?
Dat doe je toch al?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Er werd in dit geval geen naam genoemd. Maar ze lijken elkaar te begrijpen om wie het gaat.
Ik ga hier trouwens niks dumpen wat van een privé-ingericht account komt, dat zou niet fair zijn. Tenzij er toestemming voor is.
Welke reacties? Op je FB?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Benny het volgende:
Nou, inderdaad! Ben ook benieuwd naar de reactie van Anouk. Die neemt doorgaans geen blad voor de mond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Mrmime het volgende:
Tim Hofman was al een tijdje bezig met dat onderzoek...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:50 schreef KingRadler het volgende:
Dat het nu pas naar buiten komt. Ik denk dat Marco Gate het vuurtje heeft aangewakkerd.
Lange Frans? Die staat nog steeds Peter Pannenkoek op te wachten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:50 schreef viceversa het volgende:
[..]
Die gast van moppie, moppie, moppie, zou me niet verbazen.
Je zou verwachten dat zij er toch ook wel iets van mee gekregen moet hebben als ze al zo lang in dat programma zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Ben ook benieuwd naar de reactie van Anouk.
Schandalig ook dat er in 2018 niets met de aangifte is gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:50 schreef KingRadler het volgende:
Dat het nu pas naar buiten komt. Ik denk dat Marco Gate het vuurtje heeft aangewakkerd.
Nee Tim heeft het aangewakkerd. Aasgieren YC en Roddelpraat zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:50 schreef KingRadler het volgende:
En dat RTL zegt er niets van te weten, maar wel in 2018 die cameraman ontslaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schandalig ook dat er in 2018 niets met de aangifte is gedaan.
Weet ik, maar naar oproep van de Telegraaf. Durven er meer mensen naar buiten te komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tim Hofman was al een tijdje bezig met dat onderzoek...
Bij die cameraman zit ook een steek los.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:55 schreef shomila het volgende:
En
[..]
En dat RTL zegt er niets van te weten, maar wel in 2018 die cameraman ontslaan.
Dat ze toch met zo'n programma waar dit allemaal speelt mee willen doenquote:
Mwah. Zo open zal het ook weer niet zijn gegaan. En Anouk is meer iemand die daar verschijnt en naar afloop meteen weer weggaat. En vorig jaar ook nog alleen via een schermpje.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat zij er toch ook wel iets van mee gekregen moet hebben als ze al zo lang in dat programma zit.
Bij dit soort zaken duiken altijd dit soort mensen op. Waarschijnlijk is hij gewoon ontslagen omdat hij dronken achter de camera stond oid.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij die cameraman zit ook een steek los.
Anouk doet altijd of ze zo lekker rock en eerlijk is maar doet wel mee aan een programma waarvan iedereen kan ruiken dat het nep en doorgestoken kaart is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:56 schreef 297534 het volgende:
Mw
[..]
Mwah. Zo open zal het ook weer niet zijn gegaan. En Anouk is meer iemand die daar verschijnt en naar afloop meteen weer weggaat. En vorig jaar ook nog alleen via een schermpje.
Op NLZiet staat 'ie nog.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:59 schreef Benny het volgende:
De aflevering van gister is van Videoland gehaald
Bizar, de reacties op dit bericht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:04 schreef potjecreme het volgende:
Voor in de OP @:deisyy
[ instagram ]
Allemaal van die Gerda's met dat zou die nooit doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bizar, de reacties op dit bericht.
Kan het niet zien, heb geen Insta noch FB. Dus vertelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bizar, de reacties op dit bericht.
Iedereen daar schijnt te weten dat er wat aan de hand was maar Chantal weet weer van niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Chantal heeft ook gereageerd: https://www.rtlboulevard.(...)ste-steen-moet-boven
Een greep:quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het niet zien, heb geen Insta noch FB. Dus vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |