Er zijn helemaal geen donbass Russen. En als ze zo Russisch zijn verhuizen ze gewoon naar het echte Rusland. Siberië is nog genoeg plek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:45 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Prima hoor.
Mogen de Donbass Russen dan hun eigen staat hebben of beslissen dat ze bij Rusland wensen te horen?
Albanezen in Kosovo kregen ook zomaar een land dus mogen de Donbass Russen dat ook.
lijkt me realistischquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Speculatie:
Rusland pakt een deel van het Oosten van de Oekraïne om te anexeren.
En maakt een deel van het Oekraïnse militair materiaal buit of maakt het met de grond gelijk.
Zie de Russen niet opstomen richting Kiev.
De NAVO staat er bij maar zal weinig doen zolang Kiev en het westelijke deel van het land buiten schot blijven.
Beetje druk uitoefenen op Zweden/Finland omdat ze geen lid zijn van de navo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef byah het volgende:
En wat verklaart de bewegingen richting Zweden dan?
Het zou me verbazen als er dan geen actie komt vanuit de EU of VS. Die staan te trappelen om Rusland op hun plek te zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Speculatie:
Rusland pakt een deel van het Oosten van de Oekraïne om te anexeren.
En maakt een deel van het Oekraïnse militair materiaal buit of maakt het met de grond gelijk.
Zie de Russen niet opstomen richting Kiev.
De NAVO staat er bij maar zal weinig doen zolang Kiev en het westelijke deel van het land buiten schot blijven.
De EU doet helemaal niets. Het is gewoon een lachertje.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er dan geen actie komt vanuit de EU of VS. Die staan te trappelen om Rusland op hun plek te zetten
geldquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de Russen al hun sukhoi's en weet ik wat niet buiten stallen bij de honderden vliegveldjes die ze hebben, terwijl je in Europa of de VS geen enkel jachtvliegtuig voor de hangars ziet op Google Maps? Intimidatie?
Hoezo geld? Europa en de VS hebben 10x zoveel jachtvliegtuigen, en als Rusland dit soort type vliegtuigen kan bouwen kunnen ze er ook wel een bunker voor bouwen me dunkt. Lijkt me overigens niet echt bevorderlijk voor het materiaal buiten te laten staan, zeker met het klimaat in Ruslandquote:
Vergis je niet in Oekraïne, die hebben zelf ook behoorlijk wat spul opgebouwd hoor. Ze hebben zelf ook 125.000 troepen langs de grens staan. En als de Amerikanen Rusland buitenspel kunnen zetten zullen ze het niet laten. Die soap duurt al decennia te langquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De VS zie ik geen paar honderd vliegtuigen opofferen zonder een hele goede reden, die hebben ze nodig om China op afstand te houden.
Javalins en stingers leveren daartegen zie ik ze nog wel doen.
En anders doet Polen het wel.
Maar geen luchtsteun en veel minder artillerie dat ook nog eens minder ver schiet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vergis je niet in Oekraïne, die hebben zelf ook behoorlijk wat spul opgebouwd hoor. Ze hebben zelf ook 125.000 troepen langs de grens staan. En als de Amerikanen Rusland buitenspel kunnen zetten zullen ze het niet laten. Die soap duurt al decennia te lang
Niet, Rusland gaat aanvallen, vroeg of laat. En onze nationalisten nemen weer de rol van de nsb-ers op zich.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef byah het volgende:
En wat verklaart de bewegingen richting Zweden dan?
Heeft Rusland wel genoeg binnenstalling? Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de toestand van het vliegtuig als die 24/7 buitenstaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik bedoel dus zoiets. Dit is een willekeurig dorpje / stad met een vliegveldje met dit soort materiaal. En zo zijn er honderden.
[ afbeelding ]
Kijk je dan naar bijvoorbeeld een van de grotere militaire vliegvelden in Duitsland (Rammstein) zie je dit...
[ afbeelding ]
Al die begroeide rechthoekjes zijn hangars volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik bedoel dus zoiets. Dit is een willekeurig dorpje / stad met een vliegveldje met dit soort materiaal. En zo zijn er honderden.
[ afbeelding ]
Kijk je dan naar bijvoorbeeld een van de grotere militaire vliegvelden in Duitsland (Rammstein) zie je dit...
[ afbeelding ]
Is dat niet allemaal geerft van de Sovjet-Unie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon verlaten. Er staat genoeg te roesten in Rusland heel YouTube staat er vol mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft Rusland wel genoeg binnenstalling? Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de toestand van het vliegtuig als die 24/7 buitenstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |