SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat is toch altijd makkelijk vanaf de zijlijn ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf al een potje gespeeld?Ik heb haar alleen nog maar commentaar horen geven.
Ja vanmiddag voor het eten, en potje heeft ze gewonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf al een potje gespeeld?Ik heb haar alleen nog maar commentaar horen geven.
Ja het was kiezen tussen pa, ma en zus, nou dat is lekker om te horenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vond het zielig voor Kitty.....
Ik vroeg me ook al af of ik dat nou goed gehoord had. Wel dus. Helemaal niet eng ofzo!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja het was kiezen tussen pa, ma en zus, nou dat is lekker om te horen
Van wie?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag voor het eten, en potje heeft ze gewonnen.
Die lopen straks vanzelf de poort uit. Wordt nog steeds niets mee gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Te weinig ruimte om 1 op 1 gesprekken te voeren, het is éen grote ruimte, alleen in de slaapkamers .
Van mij mag die hottub en de sauna wel open
Kunnen we heel even wachten tot Kitty weg is?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Te weinig ruimte om 1 op 1 gesprekken te voeren, het is éen grote ruimte, alleen in de slaapkamers .
Hij loopt niet echt warm voor haar hoor, zelfs na die eerste sensuele zoen kwam zijn pipi niet omhoog, kon je goed zien want hij zat in zijn onderbroek, hij sprak het ook uit : kleine Dimi was aan het slapenquote:
Die sauna mag van mij altijd dicht blijven. Niet prettig om te luisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:36 schreef Flow3r het volgende:
geweldig!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij loopt niet echt warm voor haar hoor, zelfs na die eerste sensuele zoen kwam zijn pipi niet omhoog, kon je goed zien want hij zat in zijn onderbroek, hij sprak het ook uit : kleine Dimi was aan het slapen
Fijn compliment, en ze deed nog wel zo haar best
Mag toch hopen dat ze dat nu verbeterd hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Die sauna mag van mij altijd dicht blijven. Niet prettig om te luisteren.
Jawel, volgens mij hebben een paar vrouwen het daar eens over gehad. Ik dacht Nawel o.a. Dat ze bij de voorbereidende gesprekken met de productie het over liefde zoeken enzo hadden en dan ook die duimpjes moest er toch wat gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Over het samen "slapen". Duimpjes hebben we dit jaar nog niet over gehoord toch?
Ah okayquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef stervis het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij hebben een paar vrouwen het daar eens over gehad. Ik dacht Nawel o.a. Dat ze bij de voorbereidende gesprekken het over liefde zoeken enzo hadden en dan ook die duimpjes moest er toch wat gebeuren.
ach djerrol heeft weer iets bijzondersquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:40 schreef rinardo het volgende:
In de voorraadkamer haar gebitje schoonmaken niet in de openbare badkamer [ link | afbeelding ]
en bedankt hèquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:40 schreef rinardo het volgende:
In de voorraadkamer haar gebitje schoonmaken niet in de openbare badkamer [ link | afbeelding ]
Schandalig is het!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij loopt niet echt warm voor haar hoor, zelfs na die eerste sensuele zoen kwam zijn pipi niet omhoog, kon je goed zien want hij zat in zijn onderbroek, hij sprak het ook uit : kleine Dimi was aan het slapen
Fijn compliment, en ze deed nog wel zo haar best
Ja, want volgens mij worden ze zich dan bewust van de camera en dan gaat er misschien minder gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Jammer want het haalt toch wel een beetje het moment onderuit.
Ja dat is de andere kant. Ik begrijp ze ook wel. Jammer dat het nodig is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:42 schreef stervis het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij worden ze zich dan bewust van de camera en dan gaat er misschien minder gebeuren.
Maar goed, ik begrijp de productie ook. Er zijn genoeg voorvallen gebeurd in reality series met ongewenst gedrag, dus ze moeten iets.
In de Spaanse big Brother is een vrouw verkracht en in dat Nederlandse Date programma De villa is toch ook iemand aangerand?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is de andere kant. Ik begrijp ze ook wel. Jammer dat het nodig is.
Ik hoor hem liever zingenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Mario Lanza meekijkt
sgoed ga wel wegquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje rood haar erop en je hebt Matt
heeft die en lange swanza?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Mario Lanza meekijkt
quote:
ik ook wel, als ze tenminste niet steeds naar huis wilquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dat vind ik dan eigenlijk wel weer leuk.
op het wasrek?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:40 schreef rinardo het volgende:
Ja okee. Maar wel wat ongemakkelijk om naar te kijken. Ze lijkt zo kwetsbaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dat vind ik dan eigenlijk wel weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amy stort in - 13 januari 2022.Thanks voor de eerdere filmpjes van vandaag, had alles gemist eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Ik denk dat ze nog een beetje los moet komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja okee. Maar wel wat ongemakkelijk om naar te kijken. Ze lijkt zo kwetsbaar.
Geluksmomentje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Mijn stream blijft hier op hangen![]()
[ afbeelding ]
ze heeft iets maar wat het is ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft 'iets'. Vind het wel een interessant type
Inderdaad, ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft 'iets'. Vind het wel een interessant type
Nou lekker danquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gezichtjes blijven heel lang kinderlijk....net zoals die actrice (nu niet meer) die met een acteur getrouwd is al jaren....quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft iets maar wat het is ?
ik ga er eens een nachtje over slapen![]()
het blijft mij intrigeren hoe ze op 58 jarige leeftijd een hoofd als 80 jarige heeft..quote:
Geen probleem, graag gedaan. Werk zelf ook overdag en mis daardoor ook alles. Gelukkig zijn dequote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Flory het volgende:
Thanks voor de eerdere filmpjes van vandaag, had alles gemist eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat mij vooral verbaasde was dat ze maar 2 jaar ouder is dan Peter. Wat een verschil hey.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het blijft mij intrigeren hoe ze op 58 jarige leeftijd een hoofd als 80 jarige heeft..
En zo boos de wereld in kijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het blijft mij intrigeren hoe ze op 58 jarige leeftijd een hoofd als 80 jarige heeft..
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
mijn oma van 90 zag er nog beter uitquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, graag gedaan. Werk zelf ook overdag en mis daardoor ook alles. Gelukkig zijn de
streams vrij stabiel de laatste tijd en lopen de opnames vrijwel continu door. Deze was ook nog wel aardig ...![]()
Vera met Grace over haar gevoelens voor Dimitri - 13 januari 2022.Jaaa die ga ik straks ook nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Ik kreeg even een deja vu. Dacht echt dat ik Nathalie zagquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dimi geeft even aan wat de vaseline is
Snap juuh?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik kreeg even een deja vu. Dacht echt dat ik Nathalie zag
wat en idiotquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dimi geeft even aan wat de vaseline is
nee neequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
quote:
Valt Vera echt op dat blokhoofd met kunstgebit?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt Vera echt op dat blokhoofd met kunstgebit?
Ik ook, maar veel meer van haar kant ben ik bangquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind ze echt wel schattig samen!
gnoompje 2.0quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt Vera echt op dat blokhoofd met kunstgebit?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
is ja goed julie moeten niet elke kuss
en beeld maken
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
en beeld maken
Dat denk ik ook wel. Maar ach, zoals Tobias al zei ‘zie het als een vakantieliefde. Je ziet wel waar het naartoe gaat’.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook, maar veel meer van haar kant ben ik bang
Is goed Marioquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
en beeld maken
Zo moet je het zien inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Maar ach, zoals Tobias al zei ‘zie het als een vakantieliefde. Je ziet wel waar het naartoe gaat’.
Ja, juist wel. Ik vind ze zo lief samen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
en beeld maken
waarom niet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
en beeld maken
Vera ook. Die probeert ze met een dikke laag make up weg te poetsen maar je ziet het tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
Grace heeft een puist die nog niet ‘vers’ is;)
Jij post ook vaak hetzelfde.quote:
En voor de tweede nacht blijft haar pak aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Stil in de groene kamer. Kitty gaat ook naar bed nu.
Correctquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor de tweede nacht blijft haar pak aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, bevat schokkende beelden
Jolientje
Heeft ze echt alleen dat nieuwe pak? Geen shirtje ofzo? Echt smerig. En dat roze pak, is dat nou al gewassen dat jij weet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, bevat schokkende beelden
Gone...
Wat kost een nachthemd,? Voor zeven en halve euries heb je ze voor het uitzoeken. Badjas erover klaar.quote:
Lekker dat kunstof pak in bed. Stinky stinky.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben we nog niet terug gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Heeft ze echt alleen dat nieuwe pak? Geen shirtje ofzo? Echt smerig. En dat roze pak, is dat nou al gewassen dat jij weet?
Daar kun je boodschappen mee doen. Allemachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, bevat schokkende beelden
Ik heb er wel zin in eigenlijkquote:
aaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, bevat schokkende beelden![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, bevat schokkende beelden![]()
Misschien omdat de uitslag toch al bekend is?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:44 schreef odie22 het volgende:
sinds wanneer mogen ze over dingen die in de gameroom gedaan zijn praten ?
Was alleen toen op eliminatie dag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:44 schreef odie22 het volgende:
sinds wanneer mogen ze over dingen die in de gameroom gedaan zijn praten ?
ja daar zit wat inquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien omdat de uitslag toch al bekend is?
Ik vind haar best tof, als ze het zingen en krijsen/druk doen wat minder had was ze een toppertje, moet best vaak om haar lachenquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:46 schreef engine het volgende:
Grace doet dit wel mooi vind ik. Ze heeft wel commentaar op mensen maar ze maakt het niet gemeen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
jammer dat ik geen betere screenshot heb
[ afbeelding ]
Oh aflevering gemistquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ballenspel waar ze verloor.quote:
Ze kan heel verstandig praten. Vind haar nu ook leuk. Dat drukke is gelukkig niet de hele dag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik vind haar best tof, als ze het zingen en krijsen/druk doen wat minder had was ze een toppertje, moet best vaak om haar lachen
Inderdaad. Toen ze binnenkwam had ik zoiets van godsamme hey, maar nu vind ik het wel een fijn mens.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik vind haar best tof, als ze het zingen en krijsen/druk doen wat minder had was ze een toppertje, moet best vaak om haar lachen
Prima tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoeld omdat het zichtbaar is wanneer je het op pauze zet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel en Nous zijn daarin verreweg het ergst.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef Thaidg het volgende:
Daar gaan ze weer de twee roddelaars Grace en Vera. Hopelijk gaan ze er zijn eruit vooral Vera. Schijnheilig is ze. Hoe ze praat
Zoveel fijner als Kitty terwijl ze eigenlijk nog hoort bij de jonkies. Maar zo merk je dat het ook best een wijze vrouw is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen ze binnenkwam had ik zoiets van godsamme hey, maar nu vind ik het wel een fijn mens.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat het zichtbaar is wanneer je het op pauze zet?
De echte roddelaars liggen in de groene kamer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef Thaidg het volgende:
Daar gaan ze weer de twee roddelaars Grace en Vera. Hopelijk gaan ze er zijn eruit vooral Vera. Schijnheilig is ze. Hoe ze praat
Precies. Ik had net ook heel veel respect voor hoe ze vertelde om te gaan met de vader van haar kind.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoveel fijner als Kitty terwijl ze eigenlijk nog hoort bij de jonkies. Maar zo merk je dat het ook best een wijze vrouw is.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies. Ik had net ook heel veel respect voor hoe ze vertelde om te gaan met de vader van haar kind.
Die zeggen het dan op een directe manier. Ipv van zo eromheen draaien. Zoals “ik merk dat het spel steeds harder wordt en klagen dat vibe slecht is terwijl je zelf geen enkele moeite doet om te praten met kitty, nawel enzquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:52 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nawel en Nous zijn daarin verreweg het ergst.
Vera kan er ook wat van. Ik vind dat overigens prima, hoort erbij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De echte roddelaars liggen in de groene kamer.
Grace verteld alleen over de opdracht.
Andersom was Kitty ook niet echt vriendelijk over Vera, op z'n zachtst gezegd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:56 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vera kan er ook wat van. Ik vind dat overigens prima, hoort erbij.
Die praten gewoon niet meer met elkaar en dan krijg je automatisch dit. Je moet het toch soms kwijt. Niks onmenselijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Andersom was Kitty ook niet echt vriendelijk over Vera, op z'n zachtst gezegd.
En dan doet Vera het nog netjes vind ik. Dat vond ik bij Kitty wel iets anders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:57 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Die praten gewoon niet meer met elkaar en dan krijg je automatisch dit. Je moet het toch soms kwijt. Niks onmenselijk.
welke streamquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:56 schreef engine het volgende:
Veertje gaat er geen issue van maken verder
Inderdaad, Kitty kan moeilijk klagen bij thuiskomst.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Andersom was Kitty ook niet echt vriendelijk over Vera, op z'n zachtst gezegd.
is toch geen woord frans bij ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Ja dit vind ik dus niet leuk aan Vera!!
1quote:
Ik dacht het zelfdequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dat er tieten aan zitten, maar Eef zou ook een prima vent kunnen spelen..![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze ook duidelijk gezien heeft hoe Kitty reageert.....Iedereen viel op dat ze het eten wat vooral Vera maakt niet eet.....Niet bedankt....niks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Ja dit vind ik dus niet leuk aan Vera!!
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:59 schreef spapaars het volgende:
De ergernissen nemen toe, dat krijg je als je voor langere tijd samen in 1 huis zit.
ijshockey?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja dat wel. Maar dat moet ze niet tegen mij of Grace vertellenquote:
O, echtquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:59 schreef spapaars het volgende:
De ergernissen nemen toe, dat krijg je als je voor langere tijd samen in 1 huis zit.
nee vera heeft gelijk,kitty heeft echt enquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef Thaidg het volgende:
vera is niet opgewassen tegen kitty erdoganquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat wel. Maar dat moet ze niet tegen mij of Grace vertellen
Waarom niet, Grace staat het dichts bij haar. .Bij Dimi doet ze het niet en met de andere meiden is ze niet zo close om haar hart te luchting.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat wel. Maar dat moet ze niet tegen mij of Grace vertellen
Dat is waar. Ze is bang van Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
vera is niet opgewassen tegen kitty erdogan
een geistesmensquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze ook duidelijk gezien heeft hoe Kitty reageert.....Iedereen viel op dat ze het eten wat vooral Vera maakt niet eet.....Niet bedankt....niks.
Wat een kinderlijk schepsel is dat. Een vrouw van 58 tegen een jong meisje....niet normaal.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Kitty vertrekt, maar ze zorgt wel voor reuring .... de volgende keer gaat ze neuken ...![]()
Kitty moet poppenkast gaan lopen spelen - 13 januari 2022.Zou wat zijn als de eerste 'tieten' in Big Brother van de afgelopen 2 jaar die van haar zijn haha! Ik pas overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hard' to getquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
Ligt Dimi nou in Vera's bed? Waarom blijft ze zolang babbelen dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amy stort in - 13 januari 2022.Ongekend lief, hoe Kitty zich over Amy ontfermt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook scherp, hoe ze zo snel zag (en voelde) dat Amy het even te kwaad had.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ze heeft gevraagd of Kitty geen honger had of lekker vond....juist om te laten zien dat het haar opgevallen was....en dan zegt Kitty,,,"ben niet gek op poffertjes".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Vera klaagt erover maar ze gaat er niks aan doen.
nee maar ze at wel pannekoeken van de week , dat zei vera vanmiddag nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of Kitty geen honger had of lekker vond....juist om te laten zien dat het haar opgevallen was....en dan zegt Kitty,,,"ben niet gek op poffertjes".![]()
Tsja hoe moet je verder er mee omgaan.
Volgende keer roepen" jij hoeft niks van mij he...Vera ."
Dat is ook weer zo. Ik snap Vera's motivatie ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee Veertje wil wel, daarom vind ik het ook vreemd.
Anderen zeiden dat. Toen ging zij er achteraan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Ongekend lief, hoe Kitty zich over Amy ontfermt.
En ook scherp, hoe ze zo snel zag (en voelde) dat Amy het even te kwaad had.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Ongekend lief, hoe Kitty zich over Amy ontfermt.
En ook scherp, hoe ze zo snel zag (en voelde) dat Amy het even te kwaad had.
het testosterongehalte is nog niet hoog genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik snap Vera's motivatie ook niet helemaal.
Het bonden met de meiden is natuurlijk ook belangrijk, maar als je écht in love bent dan ren je naar dat bed tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kitty ballonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef C.A.I het volgende:
in AUS hadden ze volgens mij in de thema weken de 3e HELL week dus bereid je mnaar vast voor op alle angsten van de bewoners
Vera - voeten
Navel - niet aan dr kin komen en dr haren zijn heilig
salar ook zijn haar en ijdelheid
ook moesten ze met zijn allen in een auto in AUS was ook een leuke challenge en zwaar
zall zij zich dat gefallen laten? dit gedrag van en 58 jarige?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vera is ook ziekelijk jaloers. Kitty heeft alle keuken die zij nu nog steeds niet heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty is gewoon ziekelijk jaloers. Vera is alles wat zij vroeger niet was.
Ze is niet in love, ze zat eerst op Tobias, die hapte niet en daarna over op Dimi. Ze denkt save te zijn, omdat stelletjes niet uit elkaar gehaald worden door de kijker. Vind het een gehaaide tantequote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Het bonden met de meiden is natuurlijk ook belangrijk, maar als je écht in love bent dan ren je naar dat bed toch
ik denk dat emi het niet lang volhoudt ( waarom schrijft iedereen haar naam verkeerd ? )quote:
je wel,zij het amyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk dat emi het niet lang volhoudt ( waarom schrijft iedereen haar naam verkeerd ? )
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is niet in love, ze zat eerst op Tobias, die hapte niet en daarna over op Dimi. Ze denkt save te zijn, omdat stelletjes niet uit elkaar gehaald worden door de kijker. Vind het een gehaaide tante
nee nee zo was het niet, vera was bang dat dimi , kitty aan zou duwen tegen het aanrecht, en dat snap ik welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vera is ook ziekelijk jaloers. Kitty heeft alle keuken die zij nu nog steeds niet heeft.
Nietus! De keuken is niet van Kitty alleen hèquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vera is ook ziekelijk jaloers. Kitty heeft alle keuken die zij nu nog steeds niet heeft.
Kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is niet in love, ze zat eerst op Tobias, die hapte niet en daarna over op Dimi. Ze denkt save te zijn, omdat stelletjes niet uit elkaar gehaald worden door de kijker. Vind het een gehaaide tante
Ja ik heb Dimi ook wel een paar keer zien kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee zo was het niet, vera was bang dat dimi , kitty aan zou duwen tegen het aanrecht, en dat snap ik wel
Ik heb ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef C.A.I het volgende:
in AUS hadden ze volgens mij in de thema weken de 3e HELL week dus bereid je mnaar vast voor op alle angsten van de bewoners
Vera - voeten
ook moesten ze met zijn allen in een auto in AUS was ook een leuke challenge en zwaar
Jawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Nietus! De keuken is niet van Kitty alleen hè
Wist niet dat Mike weer in het huis was, dat hij een keuken aan Kitty heeft verkocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
dat dimi kitty en hit gevt ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee zo was het niet, vera was bang dat dimi , kitty aan zou duwen tegen het aanrecht, en dat snap ik wel
Na ja, ik ben niet zo kritisch als de rest maar na zo'n korte tijd vind ik dit ook best apart. Ik begreep de gedachten van de rest wel een beetje. Maar tuurlijk, het kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Het bonden met de meiden is natuurlijk ook belangrijk, maar als je écht in love bent dan ren je naar dat bed toch
Met een beetje mazzel hoeft dat na zaterdag niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zall zij zich dat gefallen laten? dit gedrag van en 58 jarige?
Jaaaa. Daar zit ik ook op te wachten!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:16 schreef odie22 het volgende:
laat BB er maar een paar lekkere zware weekopdrachten ingooien
nee het is niet kitty ´´s keukenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te veel eten krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:16 schreef odie22 het volgende:
laat BB er maar een paar lekkere zware weekopdrachten ingooien
Kitty heeft geen Mike nodig. Die claimed dat gewoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wist niet dat Mike weer in het huis was, dat hij een keuken aan Kitty heeft verkocht.
Kitty maakt alles. Het is wel Kitty's keuken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is niet kitty ´´s keuken
maar vera heeft de poffertjes gamkt,maar zij heeft niet
overdreven en nog wat gemakt,kitty staat maar 5- 8 uren
in de keuken
Fantaaaastisch. Salar zijn haar eraf!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef C.A.I het volgende:
Vera - voeten
vera die kan nog geen water koken, ik snap de kitster welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is niet kitty ´´s keuken
maar vera heeft de poffertjes gamkt,maar zij heeft niet
overdreven en nog wat gemakt,kitty staat maar 5- 8 uren
in de keuken
Ik zeg alleen rauwe uien en pindakaas, net zoals in BB5 (of6?, die waar Tanja in zat iig)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te veel eten krijgen
En te veel warm water. Laat ze maar klooien met pannetjes water. En ze slapen te veel dus wat verstoring van de nachtrust zie ik ook wel voor me.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te veel eten krijgen
zij wacht af,lez boven,zij denkt zo gesaved te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:15 schreef odie22 het volgende:
veertje is echt in luv, vind het zo leuk , hoe ze praat ook over hem
Ik denk toch echt te hebben gezien dat ze meer dan flirtte met Dimi en dus vlinderkesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Na ja, ik ben niet zo kritisch als de rest maar na zo'n korte tijd vind ik dit ook best apart. Ik begreep de gedachten van de rest wel een beetje. Maar tuurlijk, het kan.
Niet door de kijker misschien, wel door de bewoners (door hen beiden te nomineren). Juist vrij gevaarlijk voor Vera, want laatst bleek dat de kijkers meer met Dimitri hebben dan met haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moeten nog de balans vinden. Willen niet te klef doen. Lastig om tijd samen te vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Na ja, ik ben niet zo kritisch als de rest maar na zo'n korte tijd vind ik dit ook best apart. Ik begreep de gedachten van de rest wel een beetje. Maar tuurlijk, het kan.
Nou om eerlijk te zijn, gezien wat er qua mannen in het huis zit, begrijp ik Dimi beter dan Vera. Maar goed ik ben dan ook een man, dus ik kan het lastig inschattenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik denk toch echt te hebben gezien dat ze meer dan flirtte met Dimi en dus vlinderkes![]()
Anderen denken dan weer dat ze na Tobias maar voor Dimi ging omdat het meer kans had.
Ik ben benieuwd hoeveel oprechte verliefdheid er bij Dimi is, het lijkt meer van haar te komen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty maakt alles. Het is wel Kitty's keuken.
Maar zoals Flory zei, dit is toch juist het moment dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten nog de balans vinden. Willen niet te klef doen. Lastig om tijd samen te vinden.
zo gaat dat toch als je jong bent, je begint bij de 1e en eindigt in nacht bij de 4equote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik denk toch echt te hebben gezien dat ze meer dan flirtte met Dimi en dus vlinderkes![]()
Anderen denken dan weer dat ze na Tobias maar voor Dimi ging omdat het meer kans had.
Ik ben benieuwd hoeveel oprechte verliefdheid er bij Dimi is, het lijkt meer van haar te komen.
Er moet een echte Drill instructor komen en ze 48 uur kapot makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:19 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
En te veel warm water. Laat ze maar klooien met pannetjes water. En ze slapen te veel dus wat verstoring van de nachtrust zie ik ook wel voor me.
Kitty kan de recepten volgen bedoel jequote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty maakt alles. Het is wel Kitty's keuken.
nu praat je mist, zij kann ook dingen uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
vera die kan nog geen water koken, ik snap de kitster wel
En Vera baalt ervan dat Dimi goed met Kitty kan, daarom moet ze bij anderen stoom afblazen en roddelen over Kitty. Ze moeten elkaar niet. Van mij mag ze weg. Dimi heeft gezegd alles te doen om te winnen en voor het spel. Gaat wel snel, maar wij weten niet hoe het is zo lang zo dicht op elkaar te leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet door de kijker misschien, wel door de bewoners (door hen beiden te nomineren). Juist vrij gevaarlijk voor Vera, want laatst bleek dat de kijkers meer met Dimitri hebben dan met haar.
Nee weet ik niet echt. Dat volg ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]zaterdag niet meer ,weet je dat michel met
kitty eten gaan moet? heeft geweddet met liese
wegen kittys immunität,liese moet en tepel-
piercing maken
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Nee weet ik niet echt. Dat volg ik niet.
Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kitty kan de recepten volgen bedoel je![]()
Dat was BB5. Toen kregen ze ook blikken zonder etiket. Was ook grappig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen rauwe uien en pindakaas, net zoals in BB5 (of6?, die waar Tanja in zat iig)
Tuurlijk niet, vertel wat je denktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, gezien wat er qua mannen in het huis zit, begrijp ik Dimi beter dan Vera. Maar goed ik ben dan ook een man, dus ik kan het lastig inschatten
Tanja heeft wat gemakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen rauwe uien en pindakaas, net zoals in BB5 (of6?, die waar Tanja in zat iig)
Weet ik niet. Misschien hoopt ze dat Tobias, Kristof en Peter dalijk slapen als ze terug gaat…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar zoals Flory zei, dit is toch juist het moment dan?
Nee, ik bedoel dat ik van alle mannen in het huis (Peter niet meegerekend om duidelijke redenen) ik Dimi persoonlijk de minst aantrekkelijke vind. Maar zoals ik zei, ik weet niet of ik dat als man goed kan inschatten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vertel wat je denkt![]()
Ik vind Dimi een toffe gast, maar denk je dat hij serieus is met Vera of een spelletje speelt?
Neeeheeej dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo gaat dat toch als je jong bent, je begint bij de 1e en eindigt in nacht bij de 4e
Hier heb je wel een punt.Ze doet alles vanaf kaartjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een soort Special Forces training. Kitty gaat dan vrijwillig naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Er moet een echte Drill instructor komen en ze 48 uur kapot maken
Met je eens, maar op ieder potje past een dekseltje, als aarbeienvrouw zou ik niet voor Dimi warm lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik van alle mannen in het huis (Peter niet meegerekend om duidelijke redenen) ik Dimi persoonlijk de minst aantrekkelijke vind. Maar zoals ik zei, ik weet niet of ik dat als man goed kan inschatten.
Ze heeft de bechamelsaus al aardig onder de kniequote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die doet dan gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:25 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Een soort Special Forces training. Kitty gaat dan vrijwillig naar huis.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze heeft de bechamelsaus al aardig onder de knie
Jankend naar huis al na 10 minquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:25 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Een soort Special Forces training. Kitty gaat dan vrijwillig naar huis.
Daar maak je een baby meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft dat met pindakaas te maken?
Ooit een bevalling live meegemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft dat met pindakaas te maken?
Nou en daarom heb ik dus een klein beetje de indruk dat niet Dimi een spelletje met Vera speelt, maar juist andersom. Om de redenen die we net aangeven, vind ik Dimi het makkelijkste doelwit. Je hoorde Toby ook duidelijk zeggen vanavond 'ik vind het prima om vrijgezel te zijn', bijvoorbeeld. Gaf duidelijke hints af wat mij betreft (en ook signalen aan Dimi)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met je eens, maar op ieder potje past een dekseltje, als aarbeienvrouw zou ik niet voor Dimi warm lopen
Dat is niet waar. Ze doet sommige dingen vanaf die recepten. Daarbij verzint ze ook veel zelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.Ze doet alles vanaf kaartjes.
Vera heeft wel aangegeven dat je met iemand lekker moet kunnen lachen, hij moet dus wel humor moet hebben (welk soort humor is persoonlijk) Dimi is niet iemand waarbij je in slaap valt en ik moet er ook vaak om lachen. Een heel ander persoon als Tobi bijvoorbeeld die aardig en erg leuk is maar rustig en serieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik van alle mannen in het huis (Peter niet meegerekend om duidelijke redenen) ik Dimi persoonlijk de minst aantrekkelijke vind. Maar zoals ik zei, ik weet niet of ik dat als man goed kan inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |