abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203226991

Joe Biden zegt gewoon dat ze de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis hebben gebouwd. Geen wonder dat er zo veel dubieuze zaken voor zijn gevallen tijdens en de weken na de verkiezingen.
pi_203229065
twitter

Dit is wel erg marxistisch :D

Komt zeker voort uit haat tegen zijn eigen land? :+

En is dit ook van toepassing op de wealth gap die door witte suprematie tussen de zwarte bevolking en de witte bevolking is ontstaan :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203229252
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef QuidProJoe het volgende:

Joe Biden zegt gewoon dat ze de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis hebben gebouwd. Geen wonder dat er zo veel dubieuze zaken voor zijn gevallen tijdens en de weken na de verkiezingen.
Hahahahaha, je "bewijsje". _O-

Clutching at straws much? :D
  zondag 16 januari 2022 @ 22:27:47 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203229316
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef QuidProJoe het volgende:

Joe Biden zegt gewoon dat ze de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis hebben gebouwd. Geen wonder dat er zo veel dubieuze zaken voor zijn gevallen tijdens en de weken na de verkiezingen.
Hij zegt het gewoon letterlijk.

Maar dan zeggen ze gewoon dat het een verspreking is, of dat het aan zijn dementie ligt.

Zegt Trump iets, dan wordt het van tig verschillende kanten bekeken totdat ze er iets extremistisch van kunnen maken en hem neer kunnen zetten als het gevaar.

Keihard feit is dat we 4 rustige jaren hebben gehad op het wereldtoneel. Vergelijk dat eens met dat jaartje nu Brandon er zit.
pi_203229321

quote:
Newly minted Virginia Gov. Glenn Youngkin started his first day in office Saturday by issuing 11 executive actions, including ending the teaching of critical race theory...which isn't even being taught in Virginia public schools. Jonathan sat down with former Governor Northam earlier this week to discuss the future of the Commonwealth -- and the lessons Northam learned from what he calls "the yearbook incident."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203229347
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij zegt het gewoon letterlijk.

Maar dan zeggen ze gewoon dat het een verspreking is, of dat het aan zijn dementie ligt.

Zegt Trump iets, dan wordt het van tig verschillende kanten bekeken totdat ze er iets extremistisch van kunnen maken en hem neer kunnen zetten als het gevaar.

Keihard feit is dat we 4 rustige jaren hebben gehad op het wereldtoneel. Vergelijk dat eens met dat jaartje nu Brandon er zit.
Iedereen die zich verspreekt heeft dementie? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 januari 2022 @ 22:30:26 #157
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203229363
quote:
81s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Iedereen die zich verspreekt heeft dementie? :')
Staat dat er? Nee.
pi_203229441
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Staat dat er? Nee.
Je suggereert wel dat het gebruikt wordt als smoes iig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 januari 2022 @ 22:38:05 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203229512
quote:
82s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je suggereert wel dat het gebruikt wordt als smoes iig.
Wat bedoel je in deze zin met "het"?
pi_203229574
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat bedoel je in deze zin met "het"?
Zijn verspreking. De enige die beweren dat Biden aan dementie lijdt zijn Trump-aanhangers dus het lijkt me stug dat dat als argument ergens gebruikt is ('ze' dat gewoon zeggen zoals jij het uitdrukt. Wie is 'ze' in jouw zin dan :?).

QPJ iig niet. Die beweert dat zijn uitspraak waar is omdat hij het letterlijk gezegd heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2022 22:49:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 januari 2022 @ 22:46:27 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203229667
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, het gebrek aan resultaten, ondanks het hebben van het Huis, de Senaat en het Witte Huis, begint haar tol te eisen. Alsof er ondanks dat alles de daadwerkelijke macht elders ligt.
Oh .. even lezen..
Ah ja ik zie het al er is een afzetting procedure bezig na aanleiding van een gestarte rechtzaak.

Bron... Ergens in parallel universum.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203229898
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Precies, gewoon een leugen. Maar goed, als we de redenering van QuidProWappert volgen, zou dat betekenen dat bewust het immuunsysteem van 'non-whites' wordt gesaboteerd, terwijl blanken worden gespaard.
[..]
Kan alleen het eerste deel van het stuk lezen. Als het waar is, ben ik benieuwd naar de hoor- en wederhoor.
Het is gewoon een leugen en een conclusie die je helemaal niet uit het beleid kan trekken. Het feit dat minderheden een grotere kans op ernstige gevolgen van het virus lopen is een risicofactor waarmee bij de behandeling van mensen rekening wordt gehouden net zoals er rekening wordt gehouden met de risicofactor bij ouderen en mensen met onderliggende ziektes.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203230131
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij zegt het gewoon letterlijk.

Maar dan zeggen ze gewoon dat het een verspreking is, of dat het aan zijn dementie ligt.

Zegt Trump iets, dan wordt het van tig verschillende kanten bekeken totdat ze er iets extremistisch van kunnen maken en hem neer kunnen zetten als het gevaar.

Keihard feit is dat we 4 rustige jaren hebben gehad op het wereldtoneel. Vergelijk dat eens met dat jaartje nu Brandon er zit.
Bij Trump hoef je wat hij zegt niet van veel kanten te bekijken hoor - het is zonder uitzondering simpel, gelogen of allebei.
pi_203230286
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:16 schreef illusions het volgende:

[..]
Bij Trump hoef je wat hij zegt niet van veel kanten te bekijken hoor - het is zonder uitzondering simpel, gelogen of allebei.
Van Trump zijn het dan ook nooit versprekingen itt het voorbeeld van Biden wat aantoonbaar een verspreking is en daarvoor hoef je alleen maar de context van het hele interview erbij te nemen.

Trump liegt voortdurend (ook aantoonbaar) en herhaalt die leugens daarna ook consequent.

Het ging trouwens om dit initiatief dat al in april 2021 van start ging en iedereen van op de hoogte was incl. McEnany, één van degenen die via een tweet dit lulverhaal verspreidde:

twitter

En ja hoor het goedgelovige volgvolk trapte er weer in :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2022 23:50:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203230587
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203230645
In de wereld van 'andersdenkenden':

twitter

Complotwappie :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203230688
Youngkin die van alles beloofd heeft wat hij niet kan waarmaken:

twitter

Wat een figuur _O- :') 8)7

En deze dan:

twitter

Man man man wat een stompzinnige en kortzichtige redenering als het al niet bewust bedoeld is om het goedgelovige volgvolk iets op de mouw te spelden :')

MLK zou zich in zijn graf omdraaien bij zoveel onnozelheid :Y

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een antwoord op de vraag wat er nou in de praktijk precies door Youngkin's verbod verandert in het onderwijs in West Virginia en wie er al betrapt zijn op het onderwijzen van CRT op scholen :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-01-2022 00:26:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 17 januari 2022 @ 00:25:54 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203230835
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:16 schreef illusions het volgende:

[..]
Bij Trump hoef je wat hij zegt niet van veel kanten te bekijken hoor - het is zonder uitzondering simpel, gelogen of allebei.
Oompaloempa die liegt?
Nee je snapt het niet het is niet een leugen als je het gewoon anders moet implementeren.

Bijvb
Tijdens zijn 6 Jan speech.

And after this, we're going to walk down, and I'll be there with you, we're going to walk down, we're going to walk down.

Maar wat hij eigenlijk zegt is..
Jullie gaan er naar toe terwijl ik naar huis ga en voor de buis zitten met een bak popcorn en alle berichten vanuit het Capitool voor de eerste paar uur negeren.

En zo moet je dat met alles eigenlijk zien.

Bijvb,
Mexico Will pay for this wall

Maar dat betekent eigenlijk, jullie gaan er zelf voor lappen!

Of

Today I will detail some of the shocking irregularities, abuses and fraud that had been revealed in recent weeks but before laying out just a small portion of the evidence we have uncovered, and we have so much evidence, I want to explain the corrupt mail-in balloting scheme that Democrats systematically put into place that allowed voting to be altered, especially in swing states, which they had to win. They just didn’t know that it was going to be that tough, because we were leading in every swing state by so much, far greater than they ever thought possible.

Ik heb niks, maar jullie geloven mij op mijn bolle ogen..
Sukkels!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203231034
Trump leefde in zijn rally ook helemaal mee met de woede van de Deplorables over de supply 'change' _O-

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203231112
twitter

Drowning in his swamp of lies :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203231152
Trumpfan:

twitter


Heel vredelievend ook :')

quote:
The man was "Blacks for Trump" founder Maurice Symonette, a.k.a. Michael the Black Man, a former member of a violent cult who posts anti-Semitic screeds and racist conspiracy theories online, and yet has been a featured member of the audience at Trump campaign events since 2016.

SYMONETTE WAS KNOWN as Maurice Woodside until 1992, when the black supremacist cult leader he followed, Yahweh ben Yahweh, was jailed for leading a conspiracy to murder 14 white people in initiation rites. Woodside was among the Miami-based Nation of Yahweh cult members charged in two of the murders, but he was acquitted. After the trial, he changed his last name to Symonette, which was his father's surname, before eventually reinventing himself as Michael the Black Man, a pirate radio preacher who delivered broadsides against gays and Democrats.
:X

[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 17-01-2022 01:26:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203231180
twitter

twitter

twitter

quote:
"I wonder why the guy won't say he won't run against me," Mr. Trump has said to several associates and advisers.
Zoals voorspeld: Trump's ego duldt geen enkele concurrentie uit eigen gelederen. DeSantis wordt wel geacht vrijwillig het veld te ruimen als Trump besluit mee te doen met de verkiezingen van 2024 zoals bv Nikki Haley al toegezegd heeft. Dat gaat nog leuk worden :P

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 17-01-2022 04:55:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203231223
twitter

twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 17-01-2022 02:01:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203231406
InTeNsE nAcHt.

Zo, heb ik het alvast gedaan, kan Jan in ieder geval alvast op de inhoud ingaan in plaats van z'n bingo kaart vol te krijgen.

En vrij voor MLK Day? Verdomme, hoe woke is mijn baas?! BlAuWeN.

[ Bericht 20% gewijzigd door OMG op 17-01-2022 06:19:04 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203231597
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:09 schreef OMG het volgende:
InTeNsE nAcHt.

Zo, heb ik het alvast gedaan, kan Jan in ieder geval alvast op de inhoud ingaan in plaats van z'n bingo kaart vol te krijgen.

En vrij voor MLK Day? Verdomme, hoe woke is mijn baas?! BlAuWeN.
Hihi, de blauwen zijn weer emotioneel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203231929
Kijk ze het eens moeilijk hebben na een hele nacht lang "rechts" te legitimeren.
pi_203232194
Hihi, de eerste obsessief-compulsieve reactie is weer binnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:30:55 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203232349
Het komt na meer dan een jaar nog steeds niet verder dan die voter fraud opmerking? Damn zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 januari 2022 @ 10:04:30 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203232769
Dit is de door Trump gesteunde kandidate voor het gouverneurschap van Arizona, hihi. Prima keuze volgens mij.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203232927
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is de door Trump gesteunde kandidate voor het gouverneurschap van Arizona, hihi. Prima keuze volgens mij.

[ twitter ]
Wat ik persoonlijk een stuk meer 'hihi' vindt, is dat Trump de mogelijke kandidaatstelling van DeSantis in 2024 saboteert. Daar doet The Donald zijn partij geen plezier mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203233014
Lijkt me lastig, die jaloezie, dat de Republikeinen zo veel goede potentiële kandidaten hebben terwijl de Democraten ten onder gaan.
pi_203233461
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Lijkt me lastig, die jaloezie, dat de Republikeinen zo veel goede potentiële kandidaten hebben terwijl de Democraten ten onder gaan.
Daar zit inderdaad wel een groot verschil, bij de GOP zitten er genoeg kandidaten die prima zouden kunnen functioneren als president. Bij de Democraten is de spoeling wel erg dun.
De democratische partij zit ook verwikkeld in een interne oorlog. De Bernie bros en de gematigden strijden beiden voor dominantie in de partij, voor de VS en de partij zelf is het beter dat de gematigden de overhand krijgen.
pi_203233497
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat ik persoonlijk een stuk meer 'hihi' vindt, is dat Trump de mogelijke kandidaatstelling van DeSantis in 2024 saboteert. Daar doet The Donald zijn partij geen plezier mee.
Dit ben ik wel deels met je eens, ik geloof ook dat DeSantis een betere kandidaat is dan Trump. Het worden ieder geval mooie primaries als DeSantis besluit een gooi te doen naar het witte huis.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:06:34 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203234599
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat ik persoonlijk een stuk meer 'hihi' vindt, is dat Trump de mogelijke kandidaatstelling van DeSantis in 2024 saboteert. Daar doet The Donald zijn partij geen plezier mee.
Trump gaat het gewoon nog een keer proberen, dat was altijd al de lijn der verwachting. Ik vind DeSantis ook een veel betere kandidaat, maar dat gaat niet gebeuren.
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Lijkt me lastig, die jaloezie, dat de Republikeinen zo veel goede potentiële kandidaten hebben terwijl de Democraten ten onder gaan.
Onderschat de MSM hier niet. Elke Republikein zal natuurlijk op bekende manier (racist, seksist, homofoob, xenofoob, white supremacist, transfoob, etc.) worden gedemoniseerd. Uiteindelijk altijd wel een redelijk aantal goedgelovige Amerikanen die hier dan voor vallen wat een verkiezingsuitslag toch flink beïnvloed.

Ik ben wel benieuwd waar de Democraten uiteindelijk mee zullen gaan komen in 2024. Ik zie het nog serieus gebeuren dat een AOC naar voren wordt geschoven. Of misschien Sanders die het voor de zoveelste keer gaat proberen. Een 'moderate' zal het in elk geval niet worden, dat scoort niet meer. Er zal dus worden geopteerd voor iemand uit het radicale kliekje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 17 januari 2022 @ 12:20:24 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203234877
Opmerkelijk toch dit soort situaties in een behoorlijk conservatieve staat. Het benadrukt dat op een of andere manier het onderwijs een trekpleister vormt voor radicale progressieven. Zowel qua beleidsmakers als qua docenten.

twitter


twitter


Het meest beschamende is nog wel dat dit soort mensen zelf echt totaal niet lijken te begrijpen hoe infantiliserend dit is richting de ethnische minderheid die men dan zogenaamd wil helpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203235762
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trump gaat het gewoon nog een keer proberen, dat was altijd al de lijn der verwachting. Ik vind DeSantis ook een veel betere kandidaat, maar dat gaat niet gebeuren.
[..]

Ik ben wel benieuwd waar de Democraten uiteindelijk mee zullen gaan komen in 2024. Ik zie het nog serieus gebeuren dat een AOC naar voren wordt geschoven. Of misschien Sanders die het voor de zoveelste keer gaat proberen. Een 'moderate' zal het in elk geval niet worden, dat scoort niet meer. Er zal dus worden geopteerd voor iemand uit het radicale kliekje.
Dat wordt Michelle Obama denk ik.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203235831
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Lijkt me lastig, die jaloezie, dat de Republikeinen zo veel goede potentiële kandidaten hebben terwijl de Democraten ten onder gaan.
Hihi, twee kandidaten omschrijven als 'zo veel'. De emotionele kinderhand is weer snel gevuld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203235839
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat wordt Michelle Obama denk ik.
Waarom denk je dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203236255
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat wordt Michelle Obama denk ik.
Ik denk niet dat dat zal werken. Biden was zogenaamd de terugkeer naar de Obama-tijd, en mensen zijn zich er nu van bewust dat dat een kuttijd was.
  maandag 17 januari 2022 @ 14:01:22 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203236456
Mij zou het niet verbazen. De doorslaggevende aspecten voor het kiezen van een kandidaat bij de Democraten gaat tegenwoordig steeds meer langs de lijnen van "diversiteit en inclusiviteit". Met Michelle Obama heb je een zwarte vrouw. Kortom, een intersectioneel bingo. De MSM kan dit voor de Blauwen vervolgens uitmelken tot in de eeuwigheid en bovendien elke weerklank van kritiek wegzetten als vermeend racisme. En moet je nagaan als Michelle Obama (een vrij populair figuur in Blauwe kringen) tegen Trump zou moeten en Trump zou zowaar nog winnen ook. Hihi, Amerikaans Links dan:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203236459
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hihi, twee kandidaten omschrijven als 'zo veel'. De emotionele kinderhand is weer snel gevuld.
Buiten die twee heb je altijd nog Ted Cruz, Rand Paul, Pence en Haley die geschikt lijken te zijn voor die positie. Persoonlijk heb ik niet veel op met Haley maar zij lijkt mij wel een kandidaat die een hoop gematigde Democraten kan overtuigen om toch voor de Republikeinen te gaan.
pi_203236493
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat wordt Michelle Obama denk ik.
Zij is misschien wel de beste kandidaat die ze naar voren kunnen schuiven. De vraag is of ze daar wel zin in heeft, ik denk dat ze tevreden is met haar leven. Ze heeft immers miljoenen op de bank, een prachtig huis en ze kan zonder teveel in de spotlights te staan de politiek behoorlijk beïnvloeden.
pi_203236597
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat zal werken. Biden was zogenaamd de terugkeer naar de Obama-tijd, en mensen zijn zich er nu van bewust dat dat een kuttijd was.
Obama was een welbespraakte man die de volledige dekking had van de MSM. Alleen Fox durfde nog kritiek te uiten soms een beetje vergezocht en ongefundeerd maar desalniettemin kritiek.
Obama is nog steeds behoorlijk populair dus met M Obama als kandidate zal ze zeker hoge ogen kunnen gooien naar het witte huis.
Ik moet zeggen dat Trump het niet gaat redden tegen Obama. Alle shit uit het verleden van Trump word over hem heen gegoten en elke vorm van commentaar van Trump tegenover Michelle Obama word weggezet als racisme en vrouwenhaat.
Ook hier denk ik dat DeSantis veel beter in staat is om haar en de media van repliek te bedienen. Bovendien heeft hij als voordeel dat hij aantoonbaar een alternatief heeft voor de covid crisis. Ik denk dat de meeste mensen hun vrijheid terug willen en met DeSantis weet je dat hij er alles aan doet om samenleving zoveel mogelijk open te houden.
Het covidfascisme is lang niet zo populair als de Democraten denken en met een kandidaat als DeSantis heb je perspectief op vrijheid zonder het volatiele karakter van Trump.
pi_203236905
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Obama was een welbespraakte man die de volledige dekking had van de MSM. Alleen Fox durfde nog kritiek te uiten soms een beetje vergezocht en ongefundeerd maar desalniettemin kritiek.
Obama is nog steeds behoorlijk populair dus met M Obama als kandidate zal ze zeker hoge ogen kunnen gooien naar het witte huis.
Ik moet zeggen dat Trump het niet gaat redden tegen Obama. Alle shit uit het verleden van Trump word over hem heen gegoten en elke vorm van commentaar van Trump tegenover Michelle Obama word weggezet als racisme en vrouwenhaat.
Ook hier denk ik dat DeSantis veel beter in staat is om haar en de media van repliek te bedienen. Bovendien heeft hij als voordeel dat hij aantoonbaar een alternatief heeft voor de covid crisis. Ik denk dat de meeste mensen hun vrijheid terug willen en met DeSantis weet je dat hij er alles aan doet om samenleving zoveel mogelijk open te houden.
Het covidfascisme is lang niet zo populair als de Democraten denken en met een kandidaat als DeSantis heb je perspectief op vrijheid zonder het volatiele karakter van Trump.
Corona is helemaal geen issue meer in 2024. Verder durft DeSantis het helemaal niet op te nemen tegen Trump, geen enkele Republikein durft dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203237581
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Buiten die twee heb je altijd nog Ted Cruz, Rand Paul, Pence en Haley die geschikt lijken te zijn voor die positie. Persoonlijk heb ik niet veel op met Haley maar zij lijkt mij wel een kandidaat die een hoop gematigde Democraten kan overtuigen om toch voor de Republikeinen te gaan.
Cruz (te slap) en Paul (te libertarisch) gaan het niet worden, en Pence is al af bij de MAGA-vrienden door de verkiezingen te certificeren. Dat zijn geen topkandidaten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203237762
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Corona is helemaal geen issue meer in 2024. Verder durft DeSantis het helemaal niet op te nemen tegen Trump, geen enkele Republikein durft dat.
Als de Democraten met betrekking tot Corona net zo gedragen als de despoten hier in Europa dan kunnen ze in de VS de borst nog nat maken.
Ik durf er ieder geval niet van uit te gaan dat Corona geen issue meer is, de media en de overheid daar heeft hard hun best gedaan om de mensen irrationeel bang te maken voor Corona.
pi_203237900
Wil overigens met iedereen die denkt dat Michelle Obama kandidaat 2024 wordt graag een weddenschapje aan voor een krat bier of tien. Of duizend, wat je wilt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203237911
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Cruz (te slap) en Paul (te libertarisch) gaan het niet worden, en Pence is al af bij de MAGA-vrienden door de verkiezingen te certificeren. Dat zijn geen topkandidaten.
Cruz is nog best geliefd bij de conservatieven dus kansloos is hij bij voorbaat niet. Overigens heeft de man best humor maar laat hij het te weinig zien in zijn media optredens.
Pence is een rustige bekwame bestuurder die juist heeft gehandeld door de verkiezingen te certificeren. Ik denk ook niet dat veel Republikeinen hem dat kwalijk nemen.
Paul is inderdaad te libertarisch maar heeft zich zelf wel geprofileerd door stelling te nemen tegen Fauci. Hij is in mijn ogen de beste president die de VS nooit zal hebben maar helaas behoorlijk kansloos in een veld met Trump, DeSantis en dark horse Cruz.
pi_203237995
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Cruz is nog best geliefd bij de conservatieven dus kansloos is hij bij voorbaat niet. Overigens heeft de man best humor maar laat hij het te weinig zien in zijn media optredens.
Pence is een rustige bekwame bestuurder die juist heeft gehandeld door de verkiezingen te certificeren. Ik denk ook niet dat veel Republikeinen hem dat kwalijk nemen.
Paul is inderdaad te libertarisch maar heeft zich zelf wel geprofileerd door stelling te nemen tegen Fauci. Hij is in mijn ogen de beste president die de VS nooit zal hebben maar helaas behoorlijk kansloos in een veld met Trump, DeSantis en dark horse Cruz.
Het is nog een beetje koffiedik kijken, maar zoals de situatie nu is heb je de steun van de MAGA-troepen nodig om kandidaat te worden. Pence (en misschien ook Cruz) hebben vast steun bij de gewone Republikein, maar missen de Trump-support. Daarom gaan ze het nooit halen. Aan de andere kant, wie weet hoe de partij er in 2024 uit ziet. Als de MAGA-base een beetje geminderd is kan dat al weer schelen.

Ik denk wel dat als er op dit moment voorverkiezingen waren een MTG meer kans maakt dan Pence.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:44:29 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203238070
Desantis met steun van Trump of met Trump als running mate. ^O^

Dat gaat Harris of Biden nevernooit winnen. :')
Zelfs niet met fraude zoals in 2020.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')