SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snack #72638
Zeer lekker, omnomonomommmo. Krokant. OMG. Smak Smak . Goed van smaak omonommomommom
En dan maken jullie er een goede tekst van
Geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heette er hier niet iemand Claire irl?
zolang er geen lockdownrellen of coolsingelgebeurtenissen plaats vinden vind ik het nog zwakquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Die persconferentie wordt wel spannend vrijdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang er geen lockdownrellen of coolsingelgebeurtenissen plaats vinden vind ik het nog zwak
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Die persconferentie wordt wel spannend vrijdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
De overheid, dat ben jij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoor
Ze zeggen elke keer dat ze open gaan en dan laatste moment doen ze het toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoor
Ja, da’s waar, stelletje lafbekken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zeggen elke keer dat ze open gaan en dan laatste moment doen ze het toch niet
Negatieve energiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijft deze mist wel voor altijd. hebben jullie daar al over nagedacht?
Ja, gelukkig hoef ik mij niet met beleid te bemoeienquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht kun je wat leuke beleidsnota’s schrijven
Het was nog niet in mij opgekomenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijft deze mist wel voor altijd. hebben jullie daar al over nagedacht?
Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn niet subtiele poging om te achterhalen wat je dan wel gaat doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hoef ik mij niet met beleid te bemoeien
Primaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Ama Pelleboerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een meteorologisch instituut.
Welke mist?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Kan me vaag iets van herinneren...quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was jij toen eigenlijk al wel geboren?
Nee die heb ik nooit gemeetquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me vaag iets van herinneren...
"Meeeeeet Jan Peeeellleeeboeeeerrrrr"
Toch? Of was dat iets anders
Denk je er nu wel over na?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was nog niet in mij opgekomen
Hij had wel een vrij aparte stemquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me vaag iets van herinneren...
"Meeeeeet Jan Peeeellleeeboeeeerrrrr"
Toch? Of was dat iets anders
Ik ken die hele man niet.quote:
Da's wel erg ver terugquote:
Aaierbalquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shit shit shit.... Hee @:ama ...
Let op...
Komt 'ie he...
"As is verbrande turf, moi eem"
Communicatiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit was mijn niet subtiele poging om te achterhalen wat je dan wel gaat doen
Ja, ik kom niet in beeld hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de communicatie willen we alleen Irma. Dat mot je ff doorgeven
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet in beeld hoor.
Dat had ik ook niet gedachtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou dat lekker bij jullie aan het waterquote:
Kun je niet gewoon even je cheerleaderpakje aantrekken en dan 'Gooooo Kuipers!" doen op TVquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwibeeb incomingquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst sinds ik bij Gergi woon weer eens een weekje met de pil gestopt. Heb een beetje medelijden met 'm.. ben steeds van het ene op het andere moment niet te genieten
*zet de ventilator aan*quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou dat lekker bij jullie aan het water
Extra tijd op de kwiwi-kamer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst sinds ik bij Gergi woon weer eens een weekje met de pil gestopt. Heb een beetje medelijden met 'm.. ben steeds van het ene op het andere moment niet te genieten
Gaan jullie voor kleine kwergi's?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
We hebben live beeldenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra tijd op de kwiwi-kamer?
Ja, ben er een uurtje geleden naar verbannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra tijd op de kwiwi-kamer?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je ik wist het wel, slogans bedenken
serieus. Wat moet je doen om naar je kwiwi kamer gestuurd te worden?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ben er een uurtje geleden naar verbannen
Zullen wij ook een paar schattige bitterstralingkjes maken dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie voor kleine kwergi's?
quote:
Nog niet, maar op deze manier komt er sowieso niks van, moet in m'n kwiwi kamer slapen vannachtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie voor kleine kwergi's?
Huh?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shit shit shit.... Hee @:ama ...
Let op...
Komt 'ie he...
"As is verbrande turf, moi eem"
Nee die wil ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij ook een paar schattige bitterstralingkjes maken dan?
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pilquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nog niet, maar op deze manier komt er sowieso niks van, moet in m'n kwiwi kamer slapen vannacht![]()
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjesquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh nu heb ik wel interessequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjes
Zou aan het plafond hangenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjes
Hij wilde serie kijken en ik liep er doorheen te klagen over vanalles en nog wat de hele tijd, terwijl hij de schuld van alles kreeg ook maar hij heeft helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus. Wat moet je doen om naar je kwiwi kamer gestuurd te worden?
Zo'n gore rooie panda op de bijrijdersstoel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou @:uitstraling, ledstripje op dat worstenbroodje van je en in de Porsche naar Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pil
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou @:uitstraling, ledstripje op dat worstenbroodje van je en in de Porsche naar Rotterdam.
Worstenbroodjequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel tietenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pil
Goh doen alle vrouwen dat weleens NET als je lekker een serie kijkt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wilde serie kijken en ik liep er doorheen te klagen over vanalles en nog wat de hele tijd, terwijl hij de schuld van alles kreeg ook maar hij heeft helemaal niks gedaan
Dan valt dat dunne en vlezige niet zo op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WorstenbroodjeHij heeft er bladerdeeg omheen gevouwen?
Ik doe dat normaal nooitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh doen alle vrouwen dat weleens NET als je lekker een serie kijkt?
Dat kan want er zit oestrogeen inquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel tieten
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel een goede, als de mijne weer ergens doorheen kwaakt stuur ik haar naar “het kamertje”quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat normaal nooitLig er lekker naast te FOK!ken
Gewoon een keer grommen en neerhoeken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel een goede, als de mijne weer ergens doorheen kwaakt stuur ik haar naar “het kamertje”
Kan me voor stellen dat dat een getraliede kamer is bovenin een hoge kasteeltoren.
Onbeschoftquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer grommen en neerhoeken.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mist is wel irritantquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef mschol het volgende:
tis hier echt al de hele dag mistig en wordt haast niet minder![]()
vannochtend wel in den haag geweest en daar was geen mist
Zwakzinnig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Jezus wat was die aanslag op Peter R slecht voorbereid. En dat 'Nederlands' doet pijn aan m'n ogen
Noem je bal nou een gore rooie pandaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n gore rooie panda op de bijrijdersstoel.
Nee, AIVD denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:33 schreef Ama het volgende:
Er zit een speaker in mijn plafondlamp en nu hoor ik steeds allemaal muziek maar ik heb geen verbinding nu. Buren?
👀quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noem je bal nou een gore rooie panda
gaat nooit meer wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben, zeker als het de hele dag blijft hangen, spooky ofzo
Zou ze best willenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noem je bal nou een gore rooie panda
Takkie vind het alleen belangrijk dat hij neergeschoten wordt; rest is "eigen risico"quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Jezus wat was die aanslag op Peter R slecht voorbereid. En dat 'Nederlands' doet pijn aan m'n ogen
Extra halloween midden in januariquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben, zeker als het de hele dag blijft hangen, spooky ofzo
Hardstikke gek die gastenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Takkie vind het alleen belangrijk dat hij neergeschoten wordt; rest is "eigen risico"
Op mijn middelbare school zat er eentje. Maar die was op ieder vlak raar. Kwam ook ooit met een kruisboog naar school toe. Mag blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat wel weg en dan wordt het alleen nog maar super zomers weer
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sterf [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen die zich als furry dier verkleden?
Je zat bij Lies op school?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school zat er eentje. Maar die was op ieder vlak raar. Kwam ook ooit met een kruisboog naar school toe. Mag blijkbaar niet
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
wam ook ooit met een kruisboog naar school toe.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal heel erg vreemde mensen toch?
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Voor 18+ zekersquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.
Zo'n rode panda met restjes paneermeel en salpicon in de vacht en vettige pootjesquote:
Denk dat het een kater isquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef toch wel heel erg lang naar die voorste poes staren
Conceiled niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.
Dibs op die voorste poes, maakt me niet uit wie erin zit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had zo een FOK!-meet kunnen zijn. Ballie in haar rode panda-pak erbij.
Das geen poes denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef toch wel heel erg lang naar die voorste poes staren
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat het een kater is
quote:
Peter Jan Rens. Veel plezier!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dibs op die voorste poes, maakt me niet uit wie erin zit.
Gelukkig zitten er heden ten dage wel gewoon normale mensenquote:
Ik zit in dat groene pak denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben die voor de koelkast die ik nie open krijg
T’ is inderdaad wel wat gezapig de laatste tijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De wilde haren zijn er wel een beetje vanaf nu he
Jij gaat niet zo'n pakkie aantrekken hoorquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat niet zo'n pakkie aantrekken hoor
Inderdaad, aan de ketting met die dame, voor je het weet…..quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat niet zo'n pakkie aantrekken hoor
Beetje eng welquote:
Plintjes best netjes gedaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie staart, enge ogen 7 sterren
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
US moet je ons iets vertellen?
[ afbeelding ]
Zo ben ik na middernacht, McFurry.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
US moet je ons iets vertellen?
[ afbeelding ]
Re-check…quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plintjes best netjes gedaan.
Vind je grote voeten aantrekkelijk?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Re-check…8 sterren
![]()
En nog een halve ster voor de grote voeten
Voor je het weet staat ze tegen een harige wasbeer of een overbehaard knijntje aan te rijdenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de ketting met die dame, voor je het weet…..
Gaan we meteen door met de voetenfetish van Ygritte?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je grote voeten aantrekkelijk?
K zie het al helemaal voor mij, beetje surfen in de furry camrooms en dan ‘Git yer bahookie oan mij tail lassie’quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik na middernacht, McFurry.
Iedereen zijn schoenmaat doorgeven, NU!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we meteen door met de voetenfetish van Ygritte?
Alleen bij een groot lijfquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEIN NO NEVERquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
K zie het al helemaal voor mij, beetje surfen in de furry camrooms en dan ‘Git yer bahookie oan mij tail lassie’
Zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
Voeten zijn zo ongeveer wel de meest walgelijke externe onderdelen van een mens
daarom hakt @Ama ze afquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
tevens onwaar; mijn poezewoezepoepelebeessie is helemaal mooi, ook daar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
echt… in een spoiler ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=IOtYZ. Expres kopt gemaakt zodat ik hem niet nog een keer hoef te zien![]()
Gast, doe dat in een spoilerquote:
Drie haren op der grote teen, een halve kalknagel en een hamerteen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tevens onwaar; mijn poezewoezepoepelebeessie is helemaal mooi, ook daar.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Drie haren op der grote teen, een halve kalknagel en een hamerteen?
Oh en dan de tweede en de derde groter dan de eerste?
Hoe dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Drie haren op der grote teen, een halve kalknagel en een hamerteen?
Oh en dan de tweede en de derde groter dan de eerste?
Nee, omgeving Oisterwijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit Boekel of Aarle-Rixtel?
Die types ken ik, die vrouwen hebben allemaal een opvallend grote boerse onderkaak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit Boekel of Aarle-Rixtel?
Ik ben overigens in het openbaar er meerdere keren op aangesproken. En dan niet omdat ze in erbarmelijke staat warenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn eigen voeten zijn wel perfect, gespierd, goede tenen en nagels. Van alle andere mensen-> goor.
Inteelt regionen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die types ken ik, die vrouwen hebben allemaal een opvallend grote boerse onderkaak.
Mensen spreken je in het openbaar aan over je voeten? Awkward...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben overigens in het openbaar er meerdere keren op aangesproken. En dan niet omdat ze in erbarmelijke staat waren
Ja best wel inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen spreken je in het openbaar aan over je voeten? Awkward...
vast wel een slootje in de buurt voor je seksbootquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar ook wel een beetje beginnend parenclubgebied.
Komt Douwe Bob daar toevallig ook vandaan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Grieksequote:
1 De Egyptische voet. Hierbij is de grote teen het langst en is elke teen daarnaast iets korter dan de vorige.
2 De Romeinse voet kenmerkt zich door drie even lange tenen (de grote tweede en derde teen), terwijl de vierde teen kleiner is en de ‘pinkteen’ het kortst.
3 Bij een Griekse voet is de tweede teen juist het langst, terwijl de derde tot en met de vijfde teen een afnemende lengte hebben.
4 Wie een voorvoet heeft waarbij de grote teen het langst is en de andere tenen korter maar van gelijke lengte, heeft een Germaanse voet.
5 Tenslotte is er de Keltische voet, waarbij net als bij de Griekse voet de tweede teen het langst is, maar waarbij de grote teen en de derde teen een gelijke lengte hebben en de vierde en vijfde teen het kortst zijn maar ook weer ongeveer even lang.
Jij moet dat toch weten daar ook, let er maar eens op anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vast wel een slootje in de buurt voor je seksboot
Woont 4EBE niet daar?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oisterwijk is een heel goede buurt, heur...
Zie wel eens van die billboards hangen waar ik spontaan impotent van word.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij moet dat toch weten daar ook, let er maar eens op anders.
Deze hebben we al een keer besprokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
Egyptische voeten hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
1quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
de egyptischequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie wel eens van die billboards hangen waar ik spontaan impotent van word.
"Avontuuuurtjjjjjje???? Wip eens binnen!" Haha.
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht Cleobaltraquote:
Keltische zweetvoeten met tenenkaasquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht Cleobaltra
quote:
Nee ben ik nietquote:
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummiesquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
die zijn dood, balquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummies
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?
Marlou van Rhijn niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij heeft iedereen Egyptische voeten.
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
Soort van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
U bent 100% bastaard.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.
Niet allemaal, er is nog een stam over toch, met een hele bijzondere genenpoel naast die 17 unique genetic markers die ze terugvinden bij de rest van de wereld?quote:
Dan hadden ze mij wel wat meer melatonine en betere haargenen mee mogen gevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummies
nee was dat? Is dat gratis?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
ja dat is allemaal al weg geevolueerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij wel wat meer melatonine en betere haargenen mee mogen geven
melkfles gespotquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij wel wat meer melatonine en betere haargenen mee mogen geven
Zeker op de ene eiland waar nog nooit buitenstaanders zijn geweest? Waar als er een of andere zendeling het toch probeert die naar de grill wordt gezondenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet allemaal, er is nog een stam over toch, met een hele bijzondere genenpoel naast die 17 unique genetic markers die ze terugvinden bij de rest van de wereld?
Ik denk vooral veel kazigs hier en weinig interessants. Vraag mij altijd af hoe veilig dat nou is om je DNA bij een bedrijf achter te laten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.
Een groot deel van de huidige wereldbevolking stamt af van één groep Afrikanen. Deze mensen vertrokken ongeveer 60.000 jaar geleden uit Afrika en verspreidden zich over Europa en Azië, waarna veel van hun nakomelingen ook in Noord- en Zuid-Amerika terechtkwamen.quote:
dat ligt naast thailandquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker op de ene eiland waar nog nooit buitenstaanders zijn geweest? Waar als er een of andere zendeling het toch probeert die naar de grill wordt gezonden
ik kom uit Brabant, de rest boeit me niequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een groot deel van de huidige wereldbevolking stamt af van één groep Afrikanen. Deze mensen vertrokken ongeveer 60.000 jaar geleden uit Afrika en verspreidden zich over Europa en Azië, waarna veel van hun nakomelingen ook in Noord- en Zuid-Amerika terechtkwamen.
https://www.nu.nl/wetensc(...)rika%20terechtkwamen.
Je hebt in ieder geval wel de nodige Hollandse genenquote:
En haar tong van de Serpentus Friturusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw oortjes komen van de Loxodonta Africana in ieder geval
Nope… gaan ze door je ancestry DNA kijken met welke haplogroepen je allemaal matches hebt en waar je dus feitelijk vandaan komt. Die van jou is vast een interessante mixquote:
passen we ons aan krijgen we nog kritiekquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel de nodige Hollandse genen
Nee een subgroep van de San of de Khoisan, daar kwamen bepaalde erfelijke ziektes ook totaal niet voor, geloof dat er 2000-3000 nog van leven zonder genetische invloed van buitenaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker op de ene eiland waar nog nooit buitenstaanders zijn geweest? Waar als er een of andere zendeling het toch probeert die naar de grill wordt gezonden
moet ik ze dan bloed sturen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope… gaan ze door je ancestry DNA kijken met welke haplogroepen je allemaal matches hebt en waar je dus feitelijk vandaan komt. Die van jou is vast een interessante mix
Sentinel Islandsquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht… hoe wat waarquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet allemaal, er is nog een stam over toch, met een hele bijzondere genenpoel naast die 17 unique genetic markers die ze terugvinden bij de rest van de wereld?
Niet, volgens mij werden je DNA-samples naar de VS gestuurd en daar gearchiveerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel kazigs hier en weinig interessants. Vraag mij altijd af hoe veilig dat nou is om je DNA bij een bedrijf achter te laten.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
passen we ons aan krijgen we nog kritiek
www.freemoneynow.ngquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das niet erg
hoe heet die site?
Loop je over het strand op Tahiti kom je jezelf zestien keer als seksslaaf tegen aan de hondenriem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel kazigs hier en weinig interessants. Vraag mij altijd af hoe veilig dat nou is om je DNA bij een bedrijf achter te laten.
quote:
Wangslijm / spuug geloof ik.quote:
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een groot deel van de huidige wereldbevolking stamt af van één groep Afrikanen. Deze mensen vertrokken ongeveer 60.000 jaar geleden uit Afrika en verspreidden zich over Europa en Azië, waarna veel van hun nakomelingen ook in Noord- en Zuid-Amerika terechtkwamen.
https://www.nu.nl/wetensc(...)rika%20terechtkwamen.
Nou ja… dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet, volgens mij werden je DNA-samples naar de VS gestuurd en daar gearchiveerd
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.quote:
Vreten ze onze dorpsantiquair op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.
We zijn gewoon allemaal inteelt nakomelingen dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vinden
Dan geef ik ze een partij maagzuur...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreten ze onze dorpsantiquair op.
ja hoe je het ook went of keertquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal inteelt nakomelingen dus
Dan krijg je een pijl door je hoofd en wordt je opgebakken met wat wild fruitquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.
je kunt het niet weten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe je het ook went of keert
of van adam en eva of van een paar negers
eindelijk van die koppijn af en nog vitamine C ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je een pijl door je hoofd en wordt je opgebakken met wat wild fruit
Dat soort verhalen vind ik altijd lastig te geloven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |