Oh wacht… hoe wat waarquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet allemaal, er is nog een stam over toch, met een hele bijzondere genenpoel naast die 17 unique genetic markers die ze terugvinden bij de rest van de wereld?
Niet, volgens mij werden je DNA-samples naar de VS gestuurd en daar gearchiveerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel kazigs hier en weinig interessants. Vraag mij altijd af hoe veilig dat nou is om je DNA bij een bedrijf achter te laten.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
passen we ons aan krijgen we nog kritiek
www.freemoneynow.ngquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das niet erg
hoe heet die site?
Loop je over het strand op Tahiti kom je jezelf zestien keer als seksslaaf tegen aan de hondenriem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel kazigs hier en weinig interessants. Vraag mij altijd af hoe veilig dat nou is om je DNA bij een bedrijf achter te laten.
quote:
Wangslijm / spuug geloof ik.quote:
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een groot deel van de huidige wereldbevolking stamt af van één groep Afrikanen. Deze mensen vertrokken ongeveer 60.000 jaar geleden uit Afrika en verspreidden zich over Europa en Azië, waarna veel van hun nakomelingen ook in Noord- en Zuid-Amerika terechtkwamen.
https://www.nu.nl/wetensc(...)rika%20terechtkwamen.
Nou ja… dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet, volgens mij werden je DNA-samples naar de VS gestuurd en daar gearchiveerd
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.quote:
Vreten ze onze dorpsantiquair op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.
We zijn gewoon allemaal inteelt nakomelingen dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vinden
Dan geef ik ze een partij maagzuur...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreten ze onze dorpsantiquair op.
ja hoe je het ook went of keertquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal inteelt nakomelingen dus
Dan krijg je een pijl door je hoofd en wordt je opgebakken met wat wild fruitquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou echt iets voor mij zijn om juist daar de verkeerde afslag te nemen en te gaan vragen aan die mensen hoe ik alsnog in Rosmalen kom.
je kunt het niet weten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe je het ook went of keert
of van adam en eva of van een paar negers
eindelijk van die koppijn af en nog vitamine C ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je een pijl door je hoofd en wordt je opgebakken met wat wild fruit
Dat soort verhalen vind ik altijd lastig te geloven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat groepje was maar erg klein, 17 mensen, tenminste dat zag ik ooit in een documentaire die ik al jaren probeer terug te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |