Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
Had niks anders verwacht Cleobaltraquote:
Keltische zweetvoeten met tenenkaasquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht Cleobaltra
quote:
Nee ben ik nietquote:
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummiesquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
die zijn dood, balquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummies
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?
Marlou van Rhijn niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij heeft iedereen Egyptische voeten.
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
Soort van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
U bent 100% bastaard.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |