Nee, omgeving Oisterwijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit Boekel of Aarle-Rixtel?
Die types ken ik, die vrouwen hebben allemaal een opvallend grote boerse onderkaak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit Boekel of Aarle-Rixtel?
Ik ben overigens in het openbaar er meerdere keren op aangesproken. En dan niet omdat ze in erbarmelijke staat warenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn eigen voeten zijn wel perfect, gespierd, goede tenen en nagels. Van alle andere mensen-> goor.
Inteelt regionen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die types ken ik, die vrouwen hebben allemaal een opvallend grote boerse onderkaak.
Mensen spreken je in het openbaar aan over je voeten? Awkward...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben overigens in het openbaar er meerdere keren op aangesproken. En dan niet omdat ze in erbarmelijke staat waren
Ja best wel inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen spreken je in het openbaar aan over je voeten? Awkward...
vast wel een slootje in de buurt voor je seksbootquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar ook wel een beetje beginnend parenclubgebied.
Komt Douwe Bob daar toevallig ook vandaan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Grieksequote:
1 De Egyptische voet. Hierbij is de grote teen het langst en is elke teen daarnaast iets korter dan de vorige.
2 De Romeinse voet kenmerkt zich door drie even lange tenen (de grote tweede en derde teen), terwijl de vierde teen kleiner is en de ‘pinkteen’ het kortst.
3 Bij een Griekse voet is de tweede teen juist het langst, terwijl de derde tot en met de vijfde teen een afnemende lengte hebben.
4 Wie een voorvoet heeft waarbij de grote teen het langst is en de andere tenen korter maar van gelijke lengte, heeft een Germaanse voet.
5 Tenslotte is er de Keltische voet, waarbij net als bij de Griekse voet de tweede teen het langst is, maar waarbij de grote teen en de derde teen een gelijke lengte hebben en de vierde en vijfde teen het kortst zijn maar ook weer ongeveer even lang.
Jij moet dat toch weten daar ook, let er maar eens op anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vast wel een slootje in de buurt voor je seksboot
Woont 4EBE niet daar?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oisterwijk is een heel goede buurt, heur...
Zie wel eens van die billboards hangen waar ik spontaan impotent van word.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij moet dat toch weten daar ook, let er maar eens op anders.
Deze hebben we al een keer besprokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
Egyptische voeten hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het toch over voeten gaat, wat voor voet hebben jullie? Ik geloof ik een Griekse
1quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
de egyptischequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie wel eens van die billboards hangen waar ik spontaan impotent van word.
"Avontuuuurtjjjjjje???? Wip eens binnen!" Haha.
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht Cleobaltraquote:
Keltische zweetvoeten met tenenkaasquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht Cleobaltra
quote:
Nee ben ik nietquote:
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummiesquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
Vette onzin overigens, want no way dat ik mummiebloed heb
die zijn dood, balquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja eerste mensen komen uit Zuid afrika toch. Beetje naar boven richting europa en je komt langs de mummies
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens seks gehad met een Egyptenaar?
Marlou van Rhijn niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij heeft iedereen Egyptische voeten.
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
Soort van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens zo’n myheritage/123andme dnakit ding gedaan?
U bent 100% bastaard.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, mits de uitslag me aanstaat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |