Hij had wel een vrij aparte stemquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me vaag iets van herinneren...
"Meeeeeet Jan Peeeellleeeboeeeerrrrr"
Toch? Of was dat iets anders
Ik ken die hele man niet.quote:
Da's wel erg ver terugquote:
Aaierbalquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shit shit shit.... Hee @:ama ...
Let op...
Komt 'ie he...
"As is verbrande turf, moi eem"
Communicatiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit was mijn niet subtiele poging om te achterhalen wat je dan wel gaat doen
Ja, ik kom niet in beeld hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de communicatie willen we alleen Irma. Dat mot je ff doorgeven
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet in beeld hoor.
Dat had ik ook niet gedachtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou dat lekker bij jullie aan het waterquote:
Kun je niet gewoon even je cheerleaderpakje aantrekken en dan 'Gooooo Kuipers!" doen op TVquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwibeeb incomingquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst sinds ik bij Gergi woon weer eens een weekje met de pil gestopt. Heb een beetje medelijden met 'm.. ben steeds van het ene op het andere moment niet te genieten
*zet de ventilator aan*quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou dat lekker bij jullie aan het water
Extra tijd op de kwiwi-kamer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst sinds ik bij Gergi woon weer eens een weekje met de pil gestopt. Heb een beetje medelijden met 'm.. ben steeds van het ene op het andere moment niet te genieten
Gaan jullie voor kleine kwergi's?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
We hebben live beeldenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra tijd op de kwiwi-kamer?
Ja, ben er een uurtje geleden naar verbannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra tijd op de kwiwi-kamer?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je ik wist het wel, slogans bedenken
serieus. Wat moet je doen om naar je kwiwi kamer gestuurd te worden?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ben er een uurtje geleden naar verbannen
Zullen wij ook een paar schattige bitterstralingkjes maken dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie voor kleine kwergi's?
quote:
Nog niet, maar op deze manier komt er sowieso niks van, moet in m'n kwiwi kamer slapen vannachtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie voor kleine kwergi's?
Huh?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shit shit shit.... Hee @:ama ...
Let op...
Komt 'ie he...
"As is verbrande turf, moi eem"
Nee die wil ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij ook een paar schattige bitterstralingkjes maken dan?
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pilquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nog niet, maar op deze manier komt er sowieso niks van, moet in m'n kwiwi kamer slapen vannacht![]()
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjesquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh nu heb ik wel interessequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjes
Zou aan het plafond hangenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een StralingsBal, soort van bitterbal met discolichtjes
Hij wilde serie kijken en ik liep er doorheen te klagen over vanalles en nog wat de hele tijd, terwijl hij de schuld van alles kreeg ook maar hij heeft helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus. Wat moet je doen om naar je kwiwi kamer gestuurd te worden?
Zo'n gore rooie panda op de bijrijdersstoel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou @:uitstraling, ledstripje op dat worstenbroodje van je en in de Porsche naar Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pil
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou @:uitstraling, ledstripje op dat worstenbroodje van je en in de Porsche naar Rotterdam.
Worstenbroodjequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel tietenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardmodus. Misschien eens beginnen met de pil
Goh doen alle vrouwen dat weleens NET als je lekker een serie kijkt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wilde serie kijken en ik liep er doorheen te klagen over vanalles en nog wat de hele tijd, terwijl hij de schuld van alles kreeg ook maar hij heeft helemaal niks gedaan
Dan valt dat dunne en vlezige niet zo op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WorstenbroodjeHij heeft er bladerdeeg omheen gevouwen?
Ik doe dat normaal nooitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh doen alle vrouwen dat weleens NET als je lekker een serie kijkt?
Dat kan want er zit oestrogeen inquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel tieten
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel een goede, als de mijne weer ergens doorheen kwaakt stuur ik haar naar “het kamertje”quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat normaal nooitLig er lekker naast te FOK!ken
Gewoon een keer grommen en neerhoeken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel een goede, als de mijne weer ergens doorheen kwaakt stuur ik haar naar “het kamertje”
Kan me voor stellen dat dat een getraliede kamer is bovenin een hoge kasteeltoren.
Onbeschoftquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer grommen en neerhoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |