Negatieve energiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijft deze mist wel voor altijd. hebben jullie daar al over nagedacht?
Ja, gelukkig hoef ik mij niet met beleid te bemoeienquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht kun je wat leuke beleidsnota’s schrijven
Het was nog niet in mij opgekomenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijft deze mist wel voor altijd. hebben jullie daar al over nagedacht?
Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn niet subtiele poging om te achterhalen wat je dan wel gaat doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hoef ik mij niet met beleid te bemoeien
Primaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Ama Pelleboerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een meteorologisch instituut.
Welke mist?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Kan me vaag iets van herinneren...quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was jij toen eigenlijk al wel geboren?
Nee die heb ik nooit gemeetquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me vaag iets van herinneren...
"Meeeeeet Jan Peeeellleeeboeeeerrrrr"
Toch? Of was dat iets anders
Denk je er nu wel over na?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was nog niet in mij opgekomen
Hij had wel een vrij aparte stemquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me vaag iets van herinneren...
"Meeeeeet Jan Peeeellleeeboeeeerrrrr"
Toch? Of was dat iets anders
Ik ken die hele man niet.quote:
Da's wel erg ver terugquote:
Aaierbalquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shit shit shit.... Hee @:ama ...
Let op...
Komt 'ie he...
"As is verbrande turf, moi eem"
Communicatiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit was mijn niet subtiele poging om te achterhalen wat je dan wel gaat doen
Ja, ik kom niet in beeld hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de communicatie willen we alleen Irma. Dat mot je ff doorgeven
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet in beeld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |