ik denk het ookquote:
Nederlands Frituurcentrumquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Ama @:CherryLips @:dud0r https://nl.pepper.com/aan(...)est-bezoekers-225256
Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranchequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Ama @:CherryLips @:dud0r https://nl.pepper.com/aan(...)est-bezoekers-225256
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
Te hard gesport net… mehhhh uur hoesten op de bank
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranche
Je bent dol op gefrituurde lekkernijen en specialiteiten die voortkomen uit het frituurambacht
Je kunt voor ons regelmatig onderzoeken uitvoeren
Je bent minimaal 18 jaar
Je bent positief kritisch
Je kunt jouw gevoel goed onder woorden brengen
Je bent goed bereikbaar telefonisch en/of per e-mail
Je bent betrouwbaar en nauwkeurig
Je bent goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
![]()
Die zijn allebei van US dus die zie ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zie de twee posts boven die van mij. [ afbeelding ]
Ja maar ik welquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste heb ik toch niet dikgedrukt gedaan of wel soms
Oh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zijn allebei van US dus die zie ik niet
nou ik ga ze wel proeven. Dan vertel ik mijn bevindingen hier en kunnen jullie er een begrijpbare goede tekst van makenquote:
Voor tips om af te vallen moet je dan niet bij @dud0r zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
weeg dan wel ineens 2 keer zoveel
je bedoelt begrijpelijkequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik ga ze wel proeven. Dan vertel ik mijn bevindingen hier en kunnen jullie er een begrijpbare goede tekst van maken
Ik zie je alquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik ga ze wel proeven. Dan vertel ik mijn bevindingen hier en kunnen jullie er een begrijpbare goede tekst van maken
zolang je niet uit de auto valtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor tips om af te vallen moet je dan niet bij @:dud0r zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bedoelt begrijpelijke
hihi
Eigenlijk ben je het verplicht aan deze sc om deze taak op je te nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranche
Je bent dol op gefrituurde lekkernijen en specialiteiten die voortkomen uit het frituurambacht
Je kunt voor ons regelmatig onderzoeken uitvoeren
Je bent minimaal 18 jaar
Je bent positief kritisch
Je kunt jouw gevoel goed onder woorden brengen
Je bent goed bereikbaar telefonisch en/of per e-mail
Je bent betrouwbaar en nauwkeurig
Je bent goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal voor het slapengaan
Zwakquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zijn allebei van US dus die zie ik niet
ja een beetje wel hequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je het verplicht aan deze sc om deze taak op je te nemen
Dan slaap je zo lekker, beetje nastomende en nahijgende tegen elkaar aan kruipen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal voor het slapengaan
JotHeeWaaWeequote:
Welke sport?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
Te hard gesport net… mehhhh uur hoesten op de bank
Spinbike en toen dacht ik ‘nog ff touwtje springen buiten’. In dit weer moet ik dat eigenlijk niet doen.quote:
Oh ja, met die nevel krijg je soms van die hoestaanvallen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spinbike en toen dacht ik ‘nog ff touwtje springen buiten’. In dit weer moet ik dat eigenlijk niet doen.
Snack #72638quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
M kadesh [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met de kandelaar in de bibliotheek?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, vertel jij het ons eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |