Iemand die het altijd beter meent te moeten weten; via zijn dementerende moeder wat geldstromen heeft laten lopen en tijdens COVID zijn grootste bron van inkomsten kwijtgeraakt is omdat mensen geen concertkaartjes meer van hem wilde kopen. Niet zoveel medelijden.quote:
ik weet 't wel als ik nu moet fietsen... twee (of ja DRIE, dankjewel citizenerased) broeken, hemd, blouse, trui, wollen jas, twee paar sokken en handschoenen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Van fietsen krijg je het ook wel warm.
Heb je van die wanten die met een touwtje door je jas heen gaan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet 't wel als ik nu moet fietsen... twee (of ja DRIE, dankjewel citizenerased) broeken, hemd, blouse, trui, wollen jas, twee paar sokken en handschoenen.
En mijn Italiaanse lederen schoenen uiteraard
nee, zwarte leren Laimbocksquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je van die wanten die met een touwtje door je jas heen gaan?
Haha 🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet 't wel als ik nu moet fietsen... twee (of ja DRIE, dankjewel citizenerased) broeken, hemd, blouse, trui, wollen jas, twee paar sokken en handschoenen.
Banaan kan welquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* noteert, geen bij of banaan in Koffievrouwtje haar keeltje duwen.
Zoveel?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben nogal dun, gauw koudquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Banaan kan wel
Bijen nietof wepsen
[..]
Zoveel?
Wepsenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Banaan kan wel
Bijen nietof wepsen
[..]
Zoveel?
ik denk het ookquote:
Nederlands Frituurcentrumquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Ama @:CherryLips @:dud0r https://nl.pepper.com/aan(...)est-bezoekers-225256
Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranchequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Ama @:CherryLips @:dud0r https://nl.pepper.com/aan(...)est-bezoekers-225256
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
Te hard gesport net… mehhhh uur hoesten op de bank
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranche
Je bent dol op gefrituurde lekkernijen en specialiteiten die voortkomen uit het frituurambacht
Je kunt voor ons regelmatig onderzoeken uitvoeren
Je bent minimaal 18 jaar
Je bent positief kritisch
Je kunt jouw gevoel goed onder woorden brengen
Je bent goed bereikbaar telefonisch en/of per e-mail
Je bent betrouwbaar en nauwkeurig
Je bent goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
![]()
Die zijn allebei van US dus die zie ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zie de twee posts boven die van mij. [ afbeelding ]
Ja maar ik welquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste heb ik toch niet dikgedrukt gedaan of wel soms
Oh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zijn allebei van US dus die zie ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |