Op mijn middelbare school zat er eentje. Maar die was op ieder vlak raar. Kwam ook ooit met een kruisboog naar school toe. Mag blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat wel weg en dan wordt het alleen nog maar super zomers weer
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sterf [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen die zich als furry dier verkleden?
Je zat bij Lies op school?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school zat er eentje. Maar die was op ieder vlak raar. Kwam ook ooit met een kruisboog naar school toe. Mag blijkbaar niet
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
wam ook ooit met een kruisboog naar school toe.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal heel erg vreemde mensen toch?
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Voor 18+ zekersquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.
Zo'n rode panda met restjes paneermeel en salpicon in de vacht en vettige pootjesquote:
Denk dat het een kater isquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef toch wel heel erg lang naar die voorste poes staren
Conceiled niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open carry zou toch gewoon moeten kunnen.
Dibs op die voorste poes, maakt me niet uit wie erin zit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had zo een FOK!-meet kunnen zijn. Ballie in haar rode panda-pak erbij.
Das geen poes denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef toch wel heel erg lang naar die voorste poes staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |