SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Welke kalkoen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg weleens te horen dat ik te veel vrije tijd heb voor bepaalde zaken.
Ik krijg hier soms het idee dat het meevalt.
Doe mij ook een beetjequote:
Wat is dezequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jazekers, werkt onmiddellijk, je voelt je al beter en vrolijker dan drie minuten geleden, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?
Dat ben jijquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een rijtje cracksquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jawel er is toch die smiley die een gerrie opscheptquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen smiley die een dampende gerrie omhoog houdt?
Heel leukquote:
True wel. Heb ook eindelijk mn eerste kopje koffie en muziekje aangezet, helpt ook altijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, werkt onmiddellijk, je voelt je al beter en vrolijker dan drie minuten geleden, dat weet ik zeker
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
LTVDK op bitterballenjacht [ afbeelding ]
deze pagina is voor onsquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel leukstaat ook echt veel op
[..]
True wel. Heb ook eindelijk mn eerste kopje koffie en muziekje aangezet, helpt ook altijd
Het is toch azijnde?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Las gisteren een boek en in de inleiding stond al ' als zijnde'. Heb t boek meteen al half afgeschreven
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze pagina is voor ons![]()
https://rozevla.nl/ksc/
Nee het is 'als blabla' of 'blabla zijnde' en samen is dus fout want het betekent hetzelfdequote:
jawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, niet alles is voor ons?
[..]
Nee het is 'als blabla' of 'blabla zijnde' en samen is dus fout want het betekent hetzelfde
Met praten kan ik het nog wel hebben maar in een boek? Doe even je bestals je dat ergens had laten nalezen dan hadden ze dit meteen eruit gehaald
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag voor fantastisch mooie dingen
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Las gisteren een boek en in de inleiding stond al ' als zijnde'. Heb t boek meteen al half afgeschreven
Oh nee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.
Als blabla zijndequote:Op woensdag 12 januari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.
Is nog net zo dubbelop, dus overbodig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als blabla zijnde
Al wist ik niet dat als zijnde blabla wel goed is
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze verhuisd of op vakantie?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
je moet ook niet in een crčche gaan slapen..quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
quote:informeel; contaminatie van ‘als x’ en ‘x zijnde’ als zijnde
in de hoedanigheid van
= als, formeel zijnde
•
hij werd uitgenodigd als zijnde een verre neef (juister: … als een verre neef, of … zijnde een verre neef)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.
Leven is te kort om kut dingen te doenSommige kutklusjes zijn niet onderuit te komen helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ze verhuisd of op vakantie?
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2wquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nog net zo dubbelop, dus overbodig.
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2w
Soms mag het, schijnbaar
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engelsquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.
Maar blijft overbodig.
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engels
Nah dat is nog te vroeg maar ben wel benieuwd welke kant onze taal op gaat
Ik wil m'n 20 seconden terug.quote:
Dat dynamische maakt het ook mooi en om mee te spelen juist vind ik, anders stond er nu nog op iedere blikje eten "goedt voor den inwendigen mensch"quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag voor fantastisch mooie dingen
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.
Paar crashmatten erbij, gooquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingeren
We gaan weer vrolijk verderquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
Ben
[..]
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnen
Boksquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Wil nu trouwens ook wel graag een crashmat, gewoon voor de zekerheid. Maar die dingen vind ik nogal prijzig voor een matje om enkel op te vallen
als je de vlooienmars hoort weet je hoe laat het isquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
Misschien maar even checken of die man nog leeft.
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.quote:
Ik ga voor de crashmatquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.
Oh ik verwachtte echt iets heel andersquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje hedendaagse afrikaanse muziek aan het ontdekken
Dat heb ik met Enrique Iglesias. Geen idee wat hij zingt maar het klinkt altijd geil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
Versta het niet maar klinkt wel relaxed
zoiets als ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de crashmat
[..]
Oh ik verwachtte echt iets heel andersAfrika is groot, even vergeten
ja spaans versta ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Naja hij zingt soms ook wel in het Engels.
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.quote:
Waarom is daaaatquote:
Hehe ja zoietsquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Je hebt gelijk, het is gewoon niet goed. Van Dale heeft kennelijk een tijdje 'als zijnde' in de betekenis van 'en wel omdat' goedgekeurd, maar dat hebben ze er ook weer uitgehaald. OnzeTaal had die uitleg ook, maar heeft die verwijderd. Kweekcommunicatie, de site die ik snel even vond en Crack_ ook, had ervan gemaakt dat 'als zijnde X' mocht volgens de Van Dale en niet 'als X zijnde', maar dat lijkt me helemaal onzin.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Omdat ik een kluns ben en ook veilig wil vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is daaaat
Ga marktplaats wel in de gaten houden
[..]
Hehe ja zoiets
Haha verstandigquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik een kluns ben en ook veilig wil vallen.
Oh zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha verstandigmaar bedoelde waarom is het zo duur
Ik ben groot en stevigquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vrees omdat het groot en stevig moet zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]dus duotovski moet eigenlijk Spaans gaan leren
Maakt het extra spannend als hij in je oor fluistertquote:
Ja het is wel echt heel grootquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vrees omdat het groot en stevig moet zijn.
Hmm, heftig. Scheelt wel een hoop kuttopics.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heftig. Scheelt wel een hoop kuttopics.
wehe liquidequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.
Ik doe met je mee, wacht op mijquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik ga er nu meteen heen om ze te helpen
Vandaag wil ik gin tonic proberenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, wacht op mij [ afbeelding ]
Hoop hetquote:
Dit vraagt om een huehuequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop hetheb een tonicje met sinaasappel ofzoiets dacht ik
Heeyy in hoeverre sluiten jouw hakken aan bij je benen aan de bovenkant? Ik twijfel welk formaat gat nog wel oke is
Ik heb nog steeds geen idee wat dit is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt geen idee wat dit was
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrador
https://www.drankgigant.nl/gastro-gin.html
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
Versta het niet maar klinkt wel relaxed
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat dit is.
Carrefour? In Essen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef LTVDK het volgende:
Net even naar het buitenland geweest en deze meegenomen
[ afbeelding ]
Die is lekker jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Eerst deze opmaken want ja die had ik al in huisen wil niet nog meer drankflessen in de kast, is wel even goed zo
https://www.gall.nl/kings(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ja diep de wijde wereld inquote:
Echt? Nice, was volgens mij gewoon de goedkoopstequote:
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nice, was volgens mij gewoon de goedkoopste. En die heb ik eignelijk in huis voor long island iced tea
Je oude bedrijf groeitquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee maanden geleden vraag ik een selectie op van klanten en krijg ik 320K klanten terug. Vandaag vraag ik een selectie met precies dezelfde specificaties en krijg ik 356K klanten terug
MEER KLANTEN JAAAA MONEYSZZZOUZIZquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee maanden geleden vraag ik een selectie op van klanten en krijg ik 320K klanten terug. Vandaag vraag ik een selectie met precies dezelfde specificaties en krijg ik 356K klanten terug
Jouw geurkaars is duurder dan mijn autoquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?
Wat raar klinkt dit uit mijn mond
je bent zelf een dweilquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Beter komen die asbest mannetjes snel. Kan ik daarna de vloeren dweilen.
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik twee jaar geleden ook geweestKomt wel dichtbij zo.
Oh, hmm ik ging er bij jou inderdaad van uit dat je dat wel vindtquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?
Wat raar klinkt dit uit mijn mond
quote:
Ja, daar klopt natuurlijk weer niks van. En dan vraag je hoe dat kan en krijg je alleen statische ruisquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw geurkaars is duurder dan mijn auto
Wouwse Plantage ligt daar in de buurt, mooi om te wandelen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik twee jaar geleden ook geweestKomt wel dichtbij zo.
Wat doe je jezelf aan, ik kan dit nu niet aanzien hoor. Te pijnlijkquote:
Lekker terug ruizen, de ballen doeiquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar klopt natuurlijk weer niks van. En dan vraag je hoe dat kan en krijg je alleen statische ruis
Ja, dat was in Duitsland ook spotgoedkoopquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweestWel lekker 'goedkoop' tanken daar, 1,75 voor 98 ipv 2,00
De Caigny? Nee was alleen maar even tanken en boodschappen doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was in Duitsland ook spotgoedkoop
Ben je niet bij die bierzaak geweest?
Dit ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan, ik kan dit nu niet aanzien hoor. Te pijnlijk
Je werd niet vies aangekeken? Beetje omicron komen verspreiden in hun gekuiste landje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Caigny? Nee was alleen maar even tanken en boodschappen doen
Ze zijn daar wel wat Hollanders gewendquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werd niet vies aangekeken? Beetje omicron komen verspreiden in hun gekuiste landje?
Ik troost me met m'n herinneringen aan november.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet dat het binnenkort weer mag?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)-bevelands-schuurtje
Maar dat is nog helemaal niet zo lang geleden!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost me met m'n herinneringen aan november.
En Hugo de Jonge die het cabaret verzorgt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel feestje moderne stijl 2022, gevaccineerd tegen Covid-19, sneltestje bij binnenkomst, even het gezicht en de handen afspoelen met chloorwater, aids- en chlamydiatest, kredietwaardigheidscheck, geldige VOG, persoonlijkheidstestje of je geen gekke oversekste sjappie bent en een kledingcheck door een goedesmaakpanel...........en los, feesten maar.
Alles beter dan Willeke Alberti die staat te wauwelzeveren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Hugo de Jonge die het cabaret verzorgt?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan Willeke Alberti die staat te wauwelzeveren.
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit lijkt ook alweer eeuwen geleden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is nog helemaal niet zo lang geleden!had je toen een feestje oid?
Ik ga wel weer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
kledingcheck door een goedesmaakpanel
Dasbest handig welquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Asbest mannetje eindelijk geweest. Was zo weer weg want toen ik hier kwam wonen was alles al gecheckt.
Lol.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Asbest mannetje eindelijk geweest. Was zo weer weg want toen ik hier kwam wonen was alles al gecheckt.
Wow intens haha, leukquote:
Jouw feestje ging wel doorquote:
Zal een eng feest wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel feestje moderne stijl 2022, gevaccineerd tegen Covid-19, sneltestje bij binnenkomst, even het gezicht en de handen afspoelen met chloorwater, aids- en chlamydiatest, kredietwaardigheidscheck, geldige VOG, persoonlijkheidstestje of je geen gekke oversekste sjappie bent en een kledingcheck door een goedesmaakpanel...........en los, feesten maar.
Wij zaten hetzelfde weekend volgens mij. Maar jij moest de grens over. Ik hoefde alleen maar naar semi Belgiëquote:
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik weet niet eens meer welk publiekelijk zweetlijven en muziekfeest ik voor het laatst ben geweest
Samen in de sauna voor extra zweetquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op mijn plek ben
Alleen als je lekker ruiktquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?
Voorzichtige vraag of je warenonderzoek hebt gedaan. Wij zijn niet helemaal ok met z’n allen hierquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Mauboussin Homme by Mauboussin is a Amber Fougere fragrance for men. Mauboussin Homme was launched in 2003. The nose behind this fragrance is Alberto Morillas. Top notes are Lavender, Rosemary and Bergamot; middle notes are Cinnamon, Patchouli and Sage; base notes are Vanilla, Sandalwood and Musk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je lekker ruikt
Heb gelukkig nog wel een leuk besloten feestje gehad van meerdere dagen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij kwiwi in Zweetserland.
Dat scheelt, ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag of je warenonderzoek hebt gedaan. Wij zijn niet helemaal ok met z’n allen hier![]()
Oh dit klinkt lekker, laat ik nou nét nog iets willen halen voor mijn wederhelftquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mauboussin Homme by Mauboussin is a Amber Fougere fragrance for men. Mauboussin Homme was launched in 2003. The nose behind this fragrance is Alberto Morillas. Top notes are Lavender, Rosemary and Bergamot; middle notes are Cinnamon, Patchouli and Sage; base notes are Vanilla, Sandalwood and Musk.
Wie wie wiequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik ook niet
Oud-user hier hoor dus no worry
Dan denk je stiekem aan mij, vind ik goed hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit klinkt lekker, laat ik nou nét nog iets willen halen voor mijn wederhelft
Duidelijk iemand met FOK!-voorkennis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja als ik dat verklap heb ik gelijk al die gekkies in me dm...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan denk je stiekem aan mij, vind ik goed hoor.
Ja, dat is wel een dingquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:28 schreef Karzai het volgende:
welkom koffievrouwtje, doe der maar een tikkie in werkdag is bijna weer voorbij
Ojazekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met FOK!-voorkennis.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
Grouphug mensen hebben we nodig in deze zware tijden
[ afbeelding ]
hoho! 1,5 meter!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
Grouphug mensen hebben we nodig in deze zware tijden
[ afbeelding ]
Ik zal netjes een week wachten tot je kan reagerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zullen we haar Jannie noemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ah, hebben we eindelijk een koffiejuffrouw hier
Niet te bijdehand he rooiequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Alsjeblieft niet zegquote:
Jaaaaaa daar hebben we geen zin meer aan hoor! Bijna iedereen hier heeft de Tripple Pirk statusquote:
Alleen als ik dan ook Goeiesmorges mag zeggenquote:
Ik prefereer "zielloze"quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Niet te bijdehand he rooie
[..]
Alsjeblieft niet zeg
Ik mag nog geen triplequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar hebben we geen zin meer aan hoor! Bijna iedereen hier heeft de Tripple Pirk status
Als ik zegquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik prefereer "zielloze"
en wie ben jij?
Jij mag datquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als ik dan ook Goeiesmorges mag zeggen
Neem een hotdogquote:
ik denk het wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Als ik zeg
G6
weet je het dan?
ja, zit nog binnen de 3 maanden van mn laatste besmettingquote:
Ik zou ook niet weten of ik hem dan zou nemen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zit nog binnen de 3 maanden van mn laatste besmetting
Daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het wel ja
Waarom een nieuwe naam?
Klopt ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij zaten hetzelfde weekend volgens mij. Maar jij moest de grens over. Ik hoefde alleen maar naar semi België
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Als ik zeg
G6
weet je het dan?
huehuequote:
Spannendquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn redenen voor.
Kwam weer eens even neuzen
watte?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Morgen komen tripsvretersHopelijk werkt het en kan ik nog wat planten redden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Hoi jij
iedereen is nu met elkaar backstage aan het dmen zeker![]()
Trips = ongedierte dat al m'n dure planten opvreet. Niet de lelijke planten natuurlijk.quote:
Jij kan nog niet DM'en zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Hoi jij
iedereen is nu met elkaar backstage aan het dmen zeker![]()
Ik had een tijdje geleden een supermooie plant gezien in het tuincentrum, maar kon hem dus niet kopen omdat ie binnen een week zou zijn opgegetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb allllllllllllllll mijn planten weg kunnen gooien door die klotebeesten. Hopelijk helpt het wat
Anders de vlammenwerper?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trips = ongedierte dat al m'n dure planten opvreet. Niet de lelijke planten natuurlijk.
Dus nu heb ik een soort lokdoosjes besteld die ik in de plant kan hangen en daar zitten ook weer beestjes in die dan de trips op moeten eten.
Hoop alleen dat ze dan ook de eitjes in de aarde enzo opeten.
je weet dat ik altijd nieuwsgierig benquote:
Hoiiiiii Citizen.Erasedquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik heb eens een plant gekocht en daar zaten van die stomme witte vliegen in. Die heeft in quarantaine gestaan een tijdje en daarna in de groene container.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden een supermooie plant gezien in het tuincentrum, maar kon hem dus niet kopen omdat ie binnen een week zou zijn opgegetenDie plant zocht ik al vier jaar
We krijgen subsidie voor hemquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:59 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Godnondeju het uitschot van KSC leeft ook nog
Wie bende gij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:59 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Godnondeju het uitschot van KSC leeft ook nog
Ja hooor, blowen, snuiven en zuipenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Is er al groepsimmuniteit in Amsterdam?
Saaiquote:
Ik let er nu ook wat meer op sinds ik een paar jaar geleden trips had meegenomen uit het tuincentrumquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eens een plant gekocht en daar zaten van die stomme witte vliegen in. Die heeft in quarantaine gestaan een tijdje en daarna in de groene container.
Meh, kun je net een croissantje de maand voor kopenquote:
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had slagroom moeten halen voor op de warme chocolademelk.
25 cent bij de Jumbo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, kun je net een croissantje de maand voor kopen
met rumquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?
Met zure yoghurt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?
Ja nu wil ik ook Kaaimannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
K’ sluis het direct door naar de Kaaimaneilanden
quote:
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigensquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we de nieuweling vragenlijst nog ergens rondslingeren?
Dan zijn we er zo achter
Ik een eilandquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel welk formaat gat nog wel oke is
Doet hij zijn werk weer niet goed?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigens
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigens
Tsja, ok hoeneer gaan we?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kan gewoon morgen in het vliegtuig stappen he…. Dus….
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt gewoon in aanmerking voor een VUT AOW
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we de nieuweling vragenlijst nog ergens rondslingeren?
Dan zijn we er zo achter
Allemaal viesdik en lui hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?
Dat is Fles met zijn nieuwe accountquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Dit is wel heel erg de kikker op het dril binden hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?
Als ik al eventjes weg van mijn bureau kanquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zonder mij loopt het halve land in de soep dus ik kan niet gemist worden
beter dan een matige grap op de rommelmarktquote:
Verbaast me niksquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal viesdik en lui hier.
Nu krijg je trouwens wel de ranzige vragenlijst
Zeker niet. Ben niet zo autistisch...quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Fles met zijn nieuwe account
1. Waar luister je graag naar als je in bad zit?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Verbaast me niks
[..]
Zeker niet. Ben niet zo autistisch...
Wie baddert er nou met klerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
2. Badder je naakt? ( nu het toch ter sprake komt
Mannen met haakneuzen bijvoorbeeld, met deze vraag sluit ik die uitquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie baddert er nou met kleren
1. heb geen badquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. Waar luister je graag naar als je in bad zit?
2. Badder je naakt? ( nu het toch ter sprake komt)
3. Eet je graag een koekje bij de koffie, zo ja, welke?
4. Parijs, Londen of Rome?
5. Vind je kikkers eng?
6. Skinny jeans moeten nu eens echt verboden worden of ik vind het wel prima die sneak preview bobbels?
7. Wat je lievelingsbeestje?
8. Stel je mag een superkracht bezitten, voor welke kies je dan?
9. Heb je katten, honden, spinnen of cavia's?
Shit als je gezegd had Bastognekoekjes dan had ik het al gewetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
1. heb geen bad
2. meestal wel
3 ja, bokkepootjes
4. Londen
5. nee maar ik hoef ze ook niet vast te houden
6. voor mannen sowieso ja
7. lieveheersbeestje
8. teleporteren
9. ja, nee, vast wel ergens in een hoek en nee
Ja die zijn ook verdomd lekker, daar kan je er geen 1 van eten, dan moet het pak op ook!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit als je gezegd had Bastognekoekjes dan had ik het al geweten![]()
Waar zou je heen teleporteren dan?
Het zwembad ook. Nu had ik warme chocolademelk zonder slagroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er een pak koekjes bij, een volle pan soep naar keuze en 250 euroquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga Nina stelen… binnenkort als ik weer eens over die lelijke gele snelweg rij… dat je het even weet alvast
Noorwegen ja?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja die zijn ook verdomd lekker, daar kan je er geen 1 van eten, dan moet het pak op ook!
Noorwegen
Ja prachtig maar dan kom ik toch weer bij Fles uit maar dan snap ik de poes niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lofoten en Tromso![]()
Best de moeite hoor.
Gelijk schelden met ziektes hoeft niet hequote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lofoten en Tromso![]()
Best de moeite hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |