Ik let er nu ook wat meer op sinds ik een paar jaar geleden trips had meegenomen uit het tuincentrumquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eens een plant gekocht en daar zaten van die stomme witte vliegen in. Die heeft in quarantaine gestaan een tijdje en daarna in de groene container.
Meh, kun je net een croissantje de maand voor kopenquote:
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had slagroom moeten halen voor op de warme chocolademelk.
25 cent bij de Jumbo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, kun je net een croissantje de maand voor kopen
met rumquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?
Met zure yoghurt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrouw kun je toch je eigen slagroom maken, altijd?
Ja nu wil ik ook Kaaimannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
K’ sluis het direct door naar de Kaaimaneilanden
quote:
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigensquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we de nieuweling vragenlijst nog ergens rondslingeren?
Dan zijn we er zo achter
Ik een eilandquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel welk formaat gat nog wel oke is
Doet hij zijn werk weer niet goed?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigens
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op mijn plek ben
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koen heeft die geloof ik. Die man moeten we echt eens ontslaan overigens
Tsja, ok hoeneer gaan we?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kan gewoon morgen in het vliegtuig stappen he…. Dus….
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt gewoon in aanmerking voor een VUT AOW
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we de nieuweling vragenlijst nog ergens rondslingeren?
Dan zijn we er zo achter
Allemaal viesdik en lui hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?
Dat is Fles met zijn nieuwe accountquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ah, hebben we eindelijk een koffiejuffrouw hier
Dit is wel heel erg de kikker op het dril binden hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zelf vragen bedenken is te moeilijk voor je?
Als ik al eventjes weg van mijn bureau kanquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zonder mij loopt het halve land in de soep dus ik kan niet gemist worden
beter dan een matige grap op de rommelmarktquote:
Verbaast me niksquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal viesdik en lui hier.
Nu krijg je trouwens wel de ranzige vragenlijst
Zeker niet. Ben niet zo autistisch...quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Fles met zijn nieuwe account
1. Waar luister je graag naar als je in bad zit?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Verbaast me niks
[..]
Zeker niet. Ben niet zo autistisch...
Wie baddert er nou met klerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
2. Badder je naakt? ( nu het toch ter sprake komt
Mannen met haakneuzen bijvoorbeeld, met deze vraag sluit ik die uitquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie baddert er nou met kleren
1. heb geen badquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. Waar luister je graag naar als je in bad zit?
2. Badder je naakt? ( nu het toch ter sprake komt)
3. Eet je graag een koekje bij de koffie, zo ja, welke?
4. Parijs, Londen of Rome?
5. Vind je kikkers eng?
6. Skinny jeans moeten nu eens echt verboden worden of ik vind het wel prima die sneak preview bobbels?
7. Wat je lievelingsbeestje?
8. Stel je mag een superkracht bezitten, voor welke kies je dan?
9. Heb je katten, honden, spinnen of cavia's?
Shit als je gezegd had Bastognekoekjes dan had ik het al gewetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
1. heb geen bad
2. meestal wel
3 ja, bokkepootjes
4. Londen
5. nee maar ik hoef ze ook niet vast te houden
6. voor mannen sowieso ja
7. lieveheersbeestje
8. teleporteren
9. ja, nee, vast wel ergens in een hoek en nee
Ja die zijn ook verdomd lekker, daar kan je er geen 1 van eten, dan moet het pak op ook!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit als je gezegd had Bastognekoekjes dan had ik het al geweten![]()
Waar zou je heen teleporteren dan?
Het zwembad ook. Nu had ik warme chocolademelk zonder slagroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er een pak koekjes bij, een volle pan soep naar keuze en 250 euroquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga Nina stelen… binnenkort als ik weer eens over die lelijke gele snelweg rij… dat je het even weet alvast
Noorwegen ja?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja die zijn ook verdomd lekker, daar kan je er geen 1 van eten, dan moet het pak op ook!
Noorwegen
Ja prachtig maar dan kom ik toch weer bij Fles uit maar dan snap ik de poes niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lofoten en Tromso![]()
Best de moeite hoor.
Gelijk schelden met ziektes hoeft niet hequote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lofoten en Tromso![]()
Best de moeite hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |