Je werd niet vies aangekeken? Beetje omicron komen verspreiden in hun gekuiste landje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Caigny? Nee was alleen maar even tanken en boodschappen doen
Ze zijn daar wel wat Hollanders gewendquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werd niet vies aangekeken? Beetje omicron komen verspreiden in hun gekuiste landje?
Ik troost me met m'n herinneringen aan november.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet dat het binnenkort weer mag?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)-bevelands-schuurtje
Maar dat is nog helemaal niet zo lang geleden!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost me met m'n herinneringen aan november.
En Hugo de Jonge die het cabaret verzorgt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel feestje moderne stijl 2022, gevaccineerd tegen Covid-19, sneltestje bij binnenkomst, even het gezicht en de handen afspoelen met chloorwater, aids- en chlamydiatest, kredietwaardigheidscheck, geldige VOG, persoonlijkheidstestje of je geen gekke oversekste sjappie bent en een kledingcheck door een goedesmaakpanel...........en los, feesten maar.
Alles beter dan Willeke Alberti die staat te wauwelzeveren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Hugo de Jonge die het cabaret verzorgt?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan Willeke Alberti die staat te wauwelzeveren.
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit lijkt ook alweer eeuwen geleden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is nog helemaal niet zo lang geleden!had je toen een feestje oid?
Ik ga wel weer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
kledingcheck door een goedesmaakpanel
Dasbest handig welquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Asbest mannetje eindelijk geweest. Was zo weer weg want toen ik hier kwam wonen was alles al gecheckt.
Lol.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Asbest mannetje eindelijk geweest. Was zo weer weg want toen ik hier kwam wonen was alles al gecheckt.
Wow intens haha, leukquote:
Jouw feestje ging wel doorquote:
Zal een eng feest wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel feestje moderne stijl 2022, gevaccineerd tegen Covid-19, sneltestje bij binnenkomst, even het gezicht en de handen afspoelen met chloorwater, aids- en chlamydiatest, kredietwaardigheidscheck, geldige VOG, persoonlijkheidstestje of je geen gekke oversekste sjappie bent en een kledingcheck door een goedesmaakpanel...........en los, feesten maar.
Wij zaten hetzelfde weekend volgens mij. Maar jij moest de grens over. Ik hoefde alleen maar naar semi Belgiëquote:
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik weet niet eens meer welk publiekelijk zweetlijven en muziekfeest ik voor het laatst ben geweest
Samen in de sauna voor extra zweetquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op mijn plek ben
Alleen als je lekker ruiktquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel eens in een te klein hokje samen gaan staan en te harde muziek luisteren als je wil?
Voorzichtige vraag of je warenonderzoek hebt gedaan. Wij zijn niet helemaal ok met z’n allen hierquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:16 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op mijn plek ben
Mauboussin Homme by Mauboussin is a Amber Fougere fragrance for men. Mauboussin Homme was launched in 2003. The nose behind this fragrance is Alberto Morillas. Top notes are Lavender, Rosemary and Bergamot; middle notes are Cinnamon, Patchouli and Sage; base notes are Vanilla, Sandalwood and Musk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je lekker ruikt
Heb gelukkig nog wel een leuk besloten feestje gehad van meerdere dagen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij kwiwi in Zweetserland.
Dat scheelt, ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag of je warenonderzoek hebt gedaan. Wij zijn niet helemaal ok met z’n allen hier![]()
Oh dit klinkt lekker, laat ik nou nét nog iets willen halen voor mijn wederhelftquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mauboussin Homme by Mauboussin is a Amber Fougere fragrance for men. Mauboussin Homme was launched in 2003. The nose behind this fragrance is Alberto Morillas. Top notes are Lavender, Rosemary and Bergamot; middle notes are Cinnamon, Patchouli and Sage; base notes are Vanilla, Sandalwood and Musk.
Wie wie wiequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik ook niet
Oud-user hier hoor dus no worry
Dan denk je stiekem aan mij, vind ik goed hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit klinkt lekker, laat ik nou nét nog iets willen halen voor mijn wederhelft
Duidelijk iemand met FOK!-voorkennis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja als ik dat verklap heb ik gelijk al die gekkies in me dm...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan denk je stiekem aan mij, vind ik goed hoor.
Ja, dat is wel een dingquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:28 schreef Karzai het volgende:
welkom koffievrouwtje, doe der maar een tikkie in werkdag is bijna weer voorbij
Ojazekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met FOK!-voorkennis.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
Grouphug mensen hebben we nodig in deze zware tijden
[ afbeelding ]
hoho! 1,5 meter!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
Grouphug mensen hebben we nodig in deze zware tijden
[ afbeelding ]
Ik zal netjes een week wachten tot je kan reagerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |