Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze verhuisd of op vakantie?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
je moet ook niet in een crèche gaan slapen..quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
quote:informeel; contaminatie van ‘als x’ en ‘x zijnde’ als zijnde
in de hoedanigheid van
= als, formeel zijnde
•
hij werd uitgenodigd als zijnde een verre neef (juister: … als een verre neef, of … zijnde een verre neef)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.
Leven is te kort om kut dingen te doenSommige kutklusjes zijn niet onderuit te komen helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ze verhuisd of op vakantie?
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2wquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nog net zo dubbelop, dus overbodig.
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2w
Soms mag het, schijnbaar
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engelsquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.
Maar blijft overbodig.
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engels
Nah dat is nog te vroeg maar ben wel benieuwd welke kant onze taal op gaat
Ik wil m'n 20 seconden terug.quote:
Dat dynamische maakt het ook mooi en om mee te spelen juist vind ik, anders stond er nu nog op iedere blikje eten "goedt voor den inwendigen mensch"quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag voor fantastisch mooie dingen
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.
Paar crashmatten erbij, gooquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingeren
We gaan weer vrolijk verderquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
Ben
[..]
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |