SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Welke kalkoen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg weleens te horen dat ik te veel vrije tijd heb voor bepaalde zaken.
Ik krijg hier soms het idee dat het meevalt.
Doe mij ook een beetjequote:
Wat is dezequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jazekers, werkt onmiddellijk, je voelt je al beter en vrolijker dan drie minuten geleden, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?
Dat ben jijquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een rijtje cracksquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jawel er is toch die smiley die een gerrie opscheptquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen smiley die een dampende gerrie omhoog houdt?
Heel leukquote:
True wel. Heb ook eindelijk mn eerste kopje koffie en muziekje aangezet, helpt ook altijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, werkt onmiddellijk, je voelt je al beter en vrolijker dan drie minuten geleden, dat weet ik zeker
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
LTVDK op bitterballenjacht [ afbeelding ]
deze pagina is voor onsquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel leukstaat ook echt veel op
[..]
True wel. Heb ook eindelijk mn eerste kopje koffie en muziekje aangezet, helpt ook altijd
Het is toch azijnde?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Las gisteren een boek en in de inleiding stond al ' als zijnde'. Heb t boek meteen al half afgeschreven
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze pagina is voor ons![]()
https://rozevla.nl/ksc/
Nee het is 'als blabla' of 'blabla zijnde' en samen is dus fout want het betekent hetzelfdequote:
jawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, niet alles is voor ons?
[..]
Nee het is 'als blabla' of 'blabla zijnde' en samen is dus fout want het betekent hetzelfde
Met praten kan ik het nog wel hebben maar in een boek? Doe even je bestals je dat ergens had laten nalezen dan hadden ze dit meteen eruit gehaald
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag voor fantastisch mooie dingen
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Las gisteren een boek en in de inleiding stond al ' als zijnde'. Heb t boek meteen al half afgeschreven
Oh nee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.
Als blabla zijndequote:Op woensdag 12 januari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het 'als blabla zijnde'? Of 'als zijnde blabla'? Dat laatste is niet fout.
Is nog net zo dubbelop, dus overbodig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als blabla zijnde
Al wist ik niet dat als zijnde blabla wel goed is
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze verhuisd of op vakantie?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
je moet ook niet in een crčche gaan slapen..quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik slaap de laatste twee weken zo heerlijk he zonder die kinderen naast me.
quote:informeel; contaminatie van ‘als x’ en ‘x zijnde’ als zijnde
in de hoedanigheid van
= als, formeel zijnde
•
hij werd uitgenodigd als zijnde een verre neef (juister: … als een verre neef, of … zijnde een verre neef)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.
Leven is te kort om kut dingen te doenSommige kutklusjes zijn niet onderuit te komen helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ze verhuisd of op vakantie?
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2wquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nog net zo dubbelop, dus overbodig.
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.kweekcommunic(...)en-zin/#.Yd7HbnzMI2w
Soms mag het, schijnbaar
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engelsquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het mag sowieso, over een jaar of 10 is het net als met "hun hebben", waarschijnlijk.
Maar blijft overbodig.
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over tien jaar spreken we allemaal soort van Engels
Nah dat is nog te vroeg maar ben wel benieuwd welke kant onze taal op gaat
Ik wil m'n 20 seconden terug.quote:
Dat dynamische maakt het ook mooi en om mee te spelen juist vind ik, anders stond er nu nog op iedere blikje eten "goedt voor den inwendigen mensch"quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat roepen ze al jaren. Is nog steeds niet zo.
Maar het is wel een dynamisch gebeuren.
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag voor fantastisch mooie dingen
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha zo waar, voel me ook echt een oud mevrouwtje als ik dat zeg.
Paar crashmatten erbij, gooquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder tanden en met luier aan kun je nog steeds aan de paal slingeren
We gaan weer vrolijk verderquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
Ben
[..]
Je alweer klaar ermee of moet je nog beginnen
Boksquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Wil nu trouwens ook wel graag een crashmat, gewoon voor de zekerheid. Maar die dingen vind ik nogal prijzig voor een matje om enkel op te vallen
als je de vlooienmars hoort weet je hoe laat het isquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
Misschien maar even checken of die man nog leeft.
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.quote:
Ik ga voor de crashmatquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.
Oh ik verwachtte echt iets heel andersquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje hedendaagse afrikaanse muziek aan het ontdekken
Dat heb ik met Enrique Iglesias. Geen idee wat hij zingt maar het klinkt altijd geil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
Versta het niet maar klinkt wel relaxed
zoiets als ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de crashmat
[..]
Oh ik verwachtte echt iets heel andersAfrika is groot, even vergeten
ja spaans versta ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Naja hij zingt soms ook wel in het Engels.
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.quote:
Waarom is daaaatquote:
Hehe ja zoietsquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Je hebt gelijk, het is gewoon niet goed. Van Dale heeft kennelijk een tijdje 'als zijnde' in de betekenis van 'en wel omdat' goedgekeurd, maar dat hebben ze er ook weer uitgehaald. OnzeTaal had die uitleg ook, maar heeft die verwijderd. Kweekcommunicatie, de site die ik snel even vond en Crack_ ook, had ervan gemaakt dat 'als zijnde X' mocht volgens de Van Dale en niet 'als X zijnde', maar dat lijkt me helemaal onzin.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Omdat ik een kluns ben en ook veilig wil vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is daaaat
Ga marktplaats wel in de gaten houden
[..]
Hehe ja zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |