Boksquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Wil nu trouwens ook wel graag een crashmat, gewoon voor de zekerheid. Maar die dingen vind ik nogal prijzig voor een matje om enkel op te vallen
als je de vlooienmars hoort weet je hoe laat het isquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
Misschien maar even checken of die man nog leeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.quote:
Ik ga voor de crashmatquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar sterke mannenarmen vragen om je op te vangen mocht je zonder tanden met luier uit de bocht vliegen.
Oh ik verwachtte echt iets heel andersquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje hedendaagse afrikaanse muziek aan het ontdekken
Dat heb ik met Enrique Iglesias. Geen idee wat hij zingt maar het klinkt altijd geil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
Versta het niet maar klinkt wel relaxed
zoiets als ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de crashmat
[..]
Oh ik verwachtte echt iets heel andersAfrika is groot, even vergeten
ja spaans versta ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Naja hij zingt soms ook wel in het Engels.
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.quote:
Waarom is daaaatquote:
Hehe ja zoietsquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Je hebt gelijk, het is gewoon niet goed. Van Dale heeft kennelijk een tijdje 'als zijnde' in de betekenis van 'en wel omdat' goedgekeurd, maar dat hebben ze er ook weer uitgehaald. OnzeTaal had die uitleg ook, maar heeft die verwijderd. Kweekcommunicatie, de site die ik snel even vond en Crack_ ook, had ervan gemaakt dat 'als zijnde X' mocht volgens de Van Dale en niet 'als X zijnde', maar dat lijkt me helemaal onzin.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt altijd alsof hij zingt Ama ik wil je maar ben bang dat dat niet zo is.
Omdat ik een kluns ben en ook veilig wil vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is daaaat
Ga marktplaats wel in de gaten houden
[..]
Hehe ja zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |