Haha verstandigquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik een kluns ben en ook veilig wil vallen.
Oh zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha verstandigmaar bedoelde waarom is het zo duur
Ik ben groot en stevigquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vrees omdat het groot en stevig moet zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]dus duotovski moet eigenlijk Spaans gaan leren
Maakt het extra spannend als hij in je oor fluistertquote:
Ja het is wel echt heel grootquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vrees omdat het groot en stevig moet zijn.
Hmm, heftig. Scheelt wel een hoop kuttopics.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heftig. Scheelt wel een hoop kuttopics.
wehe liquidequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de helft van de slijterijen in Nederland komt in acute liquide problemen.
Ik doe met je mee, wacht op mijquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik ga er nu meteen heen om ze te helpen
Vandaag wil ik gin tonic proberenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, wacht op mij [ afbeelding ]
Hoop hetquote:
Dit vraagt om een huehuequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop hetheb een tonicje met sinaasappel ofzoiets dacht ik
Heeyy in hoeverre sluiten jouw hakken aan bij je benen aan de bovenkant? Ik twijfel welk formaat gat nog wel oke is
Ik heb nog steeds geen idee wat dit is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt geen idee wat dit was
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrador
https://www.drankgigant.nl/gastro-gin.html
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
Versta het niet maar klinkt wel relaxed
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat dit is.
Carrefour? In Essen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef LTVDK het volgende:
Net even naar het buitenland geweest en deze meegenomen
[ afbeelding ]
Die is lekker jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Eerst deze opmaken want ja die had ik al in huisen wil niet nog meer drankflessen in de kast, is wel even goed zo
https://www.gall.nl/kings(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ja diep de wijde wereld inquote:
Echt? Nice, was volgens mij gewoon de goedkoopstequote:
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nice, was volgens mij gewoon de goedkoopste. En die heb ik eignelijk in huis voor long island iced tea
Je oude bedrijf groeitquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee maanden geleden vraag ik een selectie op van klanten en krijg ik 320K klanten terug. Vandaag vraag ik een selectie met precies dezelfde specificaties en krijg ik 356K klanten terug
MEER KLANTEN JAAAA MONEYSZZZOUZIZquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee maanden geleden vraag ik een selectie op van klanten en krijg ik 320K klanten terug. Vandaag vraag ik een selectie met precies dezelfde specificaties en krijg ik 356K klanten terug
Jouw geurkaars is duurder dan mijn autoquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?
Wat raar klinkt dit uit mijn mond
je bent zelf een dweilquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Beter komen die asbest mannetjes snel. Kan ik daarna de vloeren dweilen.
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik twee jaar geleden ook geweestKomt wel dichtbij zo.
Oh, hmm ik ging er bij jou inderdaad van uit dat je dat wel vindtquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd heel duur te zijn, toch?
Wat raar klinkt dit uit mijn mond
quote:
Ja, daar klopt natuurlijk weer niks van. En dan vraag je hoe dat kan en krijg je alleen statische ruisquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw geurkaars is duurder dan mijn auto
Wouwse Plantage ligt daar in de buurt, mooi om te wandelen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik twee jaar geleden ook geweestKomt wel dichtbij zo.
Wat doe je jezelf aan, ik kan dit nu niet aanzien hoor. Te pijnlijkquote:
Lekker terug ruizen, de ballen doeiquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar klopt natuurlijk weer niks van. En dan vraag je hoe dat kan en krijg je alleen statische ruis
Ja, dat was in Duitsland ook spotgoedkoopquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweestWel lekker 'goedkoop' tanken daar, 1,75 voor 98 ipv 2,00
De Caigny? Nee was alleen maar even tanken en boodschappen doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was in Duitsland ook spotgoedkoop
Ben je niet bij die bierzaak geweest?
Dit ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan, ik kan dit nu niet aanzien hoor. Te pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |