Nee hoor, pas wanneer het lekker weer wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom naar NL en iedereen vlucht weg zeker![]()
Leuke huizenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Er zitten wel echt grappig en bijzondere huisjes tussen als je gaat zoeken.
Ook 1 huis waarvan het terrein groot genoeg is om je eigen festival te organiseren dus dan zou iedereen kunnen komen logeren. Met ergens onderaan je eigen heuvel nog een zwembad![]()
https://www.vrbo.com/nl-n(...)departure=2022-06-10
Of deze met een eigen strandje
https://www.vrbo.com/nl-n(...)departure=2022-06-10
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk. Smaak en geur al weer helemaal terug?
Fijn dat te horenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.
Verder gelukkig geen last van langdurige zaken.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.
Verder gelukkig geen last van langdurige zaken.
Zie het moet gewoon zo zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is heel toevallig want de kans is groot dat wij in de buurt van Lot gaan.
@Q. Graag je ongezouten mening.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Oh, ik hoef me niet te laten testen voordat ik ga vliegen lees ik. Wel het dringende verzoek om bij aankomst een test te nemen.
"Het is toch dweilen met de kraan open"quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Oh, ik hoef me niet te laten testen voordat ik ga vliegen lees ik. Wel het dringende verzoek om bij aankomst een test te nemen.
"Door de drempel om naar Nederland te komen voor buitenlanders laag te houden, vermindert per saldo het aantal mensen met een Corona-besmetting in Nederland na elke landing van een vliegtuig."quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
"Het is toch dweilen met de kraan open"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het is toch dweilen met de kraan open"
Natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Door de drempel om naar Nederland te komen voor buitenlanders laag te houden, vermindert per saldo het aantal mensen met een Corona-besmetting in Nederland na elke landing van een vliegtuig."
Ik zou zo de politiek in kunnen.quote:
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
@:Barbusse Wil je het adres van je ouders DM'en? Dan laat als als verrassing een 'I went to Amsterdam and all I got was covid' T-shirt voor je bezorgen.
Ik vind de Bassie en Adriaan namen nu al leuker dan dat Griekse alfabet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Q. het volgende:
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.![]()
Amsterdam nummer één!
Snotverquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
@:Barbusse Wil je het adres van je ouders DM'en? Dan laat als als verrassing een 'I went to Amsterdam and all I got was covid' T-shirt voor je bezorgen.
De Drommels, Drommels en nog eens Drommels-mutatie!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind de Bassie en Adriaan namen nu al leuker dan dat Griekse alfabet.
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Amsterdam is volgens de nieuwsberichten wel een lekker brandhaardje
Ken je net zo goed thuis blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.
Is dat deltacron, of is dit nu weer een andere?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.![]()
Beter ben je dan ruimhartig met de fooi en voorkom je dat het voltallige personeel over je 5-gangen-diner staat te hoesten voor bezorging.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.
Ik geloof dat deze een stuk moeilijker te herkennen is. Stealth-Omicron!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat deltacron, of is dit nu weer een andere?
Ah, vandaar de B2quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze een stuk moeilijker te herkennen is. Stealth-Omicron!
Het was niet mijn idee om naar Nederland te komenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ken je net zo goed thuis blijven
Moest je van je mama?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee om naar Nederland te komen
Geen probleem, kan toch alles declarerenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter ben je dan ruimhartig met de fooi en voorkom je dat het voltallige personeel over je 5-gangen-diner staat te hoesten voor bezorging.
Nee. Werk.quote:
Werk je voor je moeder?quote:
Nee.quote:
Zuipen, gokken en hoeren op kosten van Barb lees ik net. Zijn de versoepelingen met contactberoepen net op tijd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Geen probleem, kan toch alles declareren
Is wel leuk hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog naar het Amsterdam Light Festival maar volgens mij word ik dan in de parkeergarage al besmet.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Besmet raken we toch wel een keer... die omikron variant schijnt wel mee te vallen.
Ja ben een paar keer eerder geweest, incl legendarische SC-meet met de boot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor
Besmet raken we toch wel een keer... die omikron variant schijnt wel mee te vallen.
Ik vond de delta variant al slappe hapquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben een paar keer eerder geweest, incl legendarische SC-meet met de boot.
kun je hier meer over vertellen? met gore details?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die keer dat je Sting onder spuugde tijdens het eten bedoel je?
O god dat had ik verdrongen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb, weet je nu al in welk hotel je zit
Yesquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb, weet je nu al in welk hotel je zit
Zeggen ze het erbij welke variant je hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond de delta variant al slappe hap
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YesMaar ik ga dat hier niet melden want dan komt AirwiN bootladingen hoeren bestellen op mijn naam.
Nee maar als je het van het najaar had dan was het Delta.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zeggen ze het erbij welke variant je hebt?
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YesMaar ik ga dat hier niet melden want dan komt AirwiN bootladingen hoeren bestellen op mijn naam.
nee, maar toen ik het had was er nog geen sprake van omikron.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zeggen ze het erbij welke variant je hebt?
quote:Don't Look Up: oscar-worthy performance by leo pretending to like women his own age
Misschien binnenkort maar weer een tripje plannen voor een natuurlijk booster op te lopenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar als je het van het najaar had dan was het Delta.
Moet je bij Cl zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hier meer over vertellen? met gore details?
Ik help graagquote:
Hahhaha snap ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Foto's van STING die onder de spuug en kots zat toevallig?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Of dat Elvi smerige foto's liet zien onder het eten.
Ik zat tegenover Sting. Slechte zet van 'm. We zaten Thais te eten na een half uur twijfelen waar we wilden eten. Ik had iets van kip karamel ofzo, was nogal waterig en soppig en dat was moeilijk eten en spatte alle kanten op, vooral toen ik een stuk kip liet vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hier meer over vertellen? met gore details?
Nogsteeds grappigquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat tegenover Sting. Slechte zet van 'm. We zaten Thais te eten na een half uur twijfelen waar we wilden eten. Ik had iets van kip karamel ofzo, was nogal waterig en soppig en dat was moeilijk eten en spatte alle kanten op, vooral toen ik een stuk kip liet vallen.
Toen begon @:elvi over iets onsmakelijks waar ik de foto wel van wilde zien.
Maar dat was na de slappe lach in de boot waarbij die halve boot besloeg a la Titanic en er tig zakdoekjes waren gebruikt.
Nog steeds jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat tegenover Sting. Slechte zet van 'm. We zaten Thais te eten na een half uur twijfelen waar we wilden eten. Ik had iets van kip karamel ofzo, was nogal waterig en soppig en dat was moeilijk eten en spatte alle kanten op, vooral toen ik een stuk kip liet vallen.
Maar dat was na de slappe lach in de boot waarbij die halve boot besloeg a la Titanic en er tig zakdoekjes waren gebruikt.
Maar hoe heb je toen Sting bevuild?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondergespetterdquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hoe heb je toen Sting bevuild?
Dat lag volgens mij niet aan jou maar aan ons. Of Sennquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Of dat ik een mooie DM had opgesteld met duidelijke uitleg van het verzamelpunt, maar dat TaMieke en Senn ergens anders stonden en volgens mij ook half onder een tram liepen.
Maar goed, ik was ook te laat want ik liep taart te vreten.
quote:
hebben jullie ook andere dingen gedaan dan eten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Of dat ik een mooie DM had opgesteld met duidelijke uitleg van het verzamelpunt, maar dat TaMieke en Senn ergens anders stonden en volgens mij ook half onder een tram liepen.
Het is wel altijd een onoverzichtelijke teringbende daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat lag volgens mij niet aan jou maar aan ons. Of Senn
Het was gewoon onduidelijk. En zo ver uit de richting stonden we niet
In m'n broek gepist van het lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie ook andere dingen gedaan dan eten?
Natuurlijk niet. Meets zijn om te eten, of zuipenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie ook andere dingen gedaan dan eten?
letterlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n broek gepist van het lachen.
"Bij het momunemt op de dam" was niet voor iedereen duidelijk?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel altijd een onoverzichtelijke teringbende daar.
Dit kan duidelijk niet meer post-Covid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:29 schreef Elvi het volgende:
Met die stoffige klote rondvaart boot. Ik ging zitten, meteen allergische reactie. Door het niezen en snotteren besloegen de ramen
Amerikaanse vriendin van me dacht dat dat het homomonument was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Bij het momunemt op de dam" was niet voor iedereen duidelijk?
Iedereen voortaan kapotvriezen in zo'n open boot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit kan duidelijk niet meer post-Covid.
dekentjes!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen voortaan kapotvriezen in zo'n open boot.
Twee jaar terug nog gedaan, met van die Ikea-dekjes van een euro die al een paar weken meegingenquote:
dan komen we weer bij de stofnesten van Elviquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar terug nog gedaan, met van die Ikea-dekjes van een euro die al een paar weken meegingen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amerikaanse vriendin van me dacht dat dat het homomonument was.
Wat is dit nou?quote:
Zo mag je mij vaker beledigen.quote:
Als je doelt op de prinses Leia en Hobbit roleplay door Yvie dan mag je achteraan sluiten in de rij van geīnteresseerden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
een meating in worden of lees ik zaken die er nog niet zijn?
Niks aantrekkelijks aan een Hobbitquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je doelt op de prinses Leia en Hobbit roleplay door Yvie dan mag je achteraan sluiten in de rij van geīnteresseerden.
De één heeft een fetisj voor harige voeten, jij voor iets anders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Niks aantrekkelijks aan een Hobbit
Ik zou niet weten wat eigenlijk. Of ben je van mening dat iedereen wel een fetisj heeft?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De één heeft een fetisj voor harige voeten, jij voor iets anders.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:05 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik zou niet weten wat eigenlijk. Of ben je van mening dat iedereen wel een fetisj heeft?
Ik was idd weer bijna dood.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Fok BBQ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef Barbusse het volgende:
Das een meeting waar veganisten niet welkom zijn?
Oh, ik vind bbqs wel leukquote:
Die mag weer naar huis he?! Lekker lulligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar gelijk even zwaaien naar Djokovic.
Had ie maar niet moeten liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die mag weer naar huis he?! Lekker lullig
Haha, mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar gelijk even zwaaien naar Djokovic.
Dat dus. Normale mensen hoeven de komende jaren dan niet meer naar Australië te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten liegen en bedriegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |