Ken je net zo goed thuis blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.
Is dat deltacron, of is dit nu weer een andere?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.![]()
Beter ben je dan ruimhartig met de fooi en voorkom je dat het voltallige personeel over je 5-gangen-diner staat te hoesten voor bezorging.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.
Ik geloof dat deze een stuk moeilijker te herkennen is. Stealth-Omicron!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat deltacron, of is dit nu weer een andere?
Ah, vandaar de B2quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze een stuk moeilijker te herkennen is. Stealth-Omicron!
Het was niet mijn idee om naar Nederland te komenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ken je net zo goed thuis blijven
Moest je van je mama?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee om naar Nederland te komen
Geen probleem, kan toch alles declarerenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter ben je dan ruimhartig met de fooi en voorkom je dat het voltallige personeel over je 5-gangen-diner staat te hoesten voor bezorging.
Nee. Werk.quote:
Werk je voor je moeder?quote:
Nee.quote:
Zuipen, gokken en hoeren op kosten van Barb lees ik net. Zijn de versoepelingen met contactberoepen net op tijd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Geen probleem, kan toch alles declareren
Is wel leuk hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog naar het Amsterdam Light Festival maar volgens mij word ik dan in de parkeergarage al besmet.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Besmet raken we toch wel een keer... die omikron variant schijnt wel mee te vallen.
Ja ben een paar keer eerder geweest, incl legendarische SC-meet met de boot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor
Besmet raken we toch wel een keer... die omikron variant schijnt wel mee te vallen.
Ik vond de delta variant al slappe hapquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:49 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben een paar keer eerder geweest, incl legendarische SC-meet met de boot.
kun je hier meer over vertellen? met gore details?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die keer dat je Sting onder spuugde tijdens het eten bedoel je?
O god dat had ik verdrongen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb, weet je nu al in welk hotel je zit
Yesquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb, weet je nu al in welk hotel je zit
Zeggen ze het erbij welke variant je hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond de delta variant al slappe hap
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YesMaar ik ga dat hier niet melden want dan komt AirwiN bootladingen hoeren bestellen op mijn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |