Nee hoor, pas wanneer het lekker weer wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom naar NL en iedereen vlucht weg zeker![]()
Leuke huizenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Er zitten wel echt grappig en bijzondere huisjes tussen als je gaat zoeken.
Ook 1 huis waarvan het terrein groot genoeg is om je eigen festival te organiseren dus dan zou iedereen kunnen komen logeren. Met ergens onderaan je eigen heuvel nog een zwembad![]()
https://www.vrbo.com/nl-n(...)departure=2022-06-10
Of deze met een eigen strandje
https://www.vrbo.com/nl-n(...)departure=2022-06-10
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk. Smaak en geur al weer helemaal terug?
Fijn dat te horenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.
Verder gelukkig geen last van langdurige zaken.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of dat helemaal terug is. Maar over het geheel sowieso wel.
Verder gelukkig geen last van langdurige zaken.
Zie het moet gewoon zo zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is heel toevallig want de kans is groot dat wij in de buurt van Lot gaan.
@Q. Graag je ongezouten mening.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Oh, ik hoef me niet te laten testen voordat ik ga vliegen lees ik. Wel het dringende verzoek om bij aankomst een test te nemen.
"Het is toch dweilen met de kraan open"quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Oh, ik hoef me niet te laten testen voordat ik ga vliegen lees ik. Wel het dringende verzoek om bij aankomst een test te nemen.
"Door de drempel om naar Nederland te komen voor buitenlanders laag te houden, vermindert per saldo het aantal mensen met een Corona-besmetting in Nederland na elke landing van een vliegtuig."quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
"Het is toch dweilen met de kraan open"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het is toch dweilen met de kraan open"
Natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Door de drempel om naar Nederland te komen voor buitenlanders laag te houden, vermindert per saldo het aantal mensen met een Corona-besmetting in Nederland na elke landing van een vliegtuig."
Ik zou zo de politiek in kunnen.quote:
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
@:Barbusse Wil je het adres van je ouders DM'en? Dan laat als als verrassing een 'I went to Amsterdam and all I got was covid' T-shirt voor je bezorgen.
Ik vind de Bassie en Adriaan namen nu al leuker dan dat Griekse alfabet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Q. het volgende:
De nieuwe B.2 submutatie is daar nu al dominant.![]()
Amsterdam nummer één!
Snotverquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
@:Barbusse Wil je het adres van je ouders DM'en? Dan laat als als verrassing een 'I went to Amsterdam and all I got was covid' T-shirt voor je bezorgen.
De Drommels, Drommels en nog eens Drommels-mutatie!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind de Bassie en Adriaan namen nu al leuker dan dat Griekse alfabet.
Hotel heeft 24/7 roomservice. Ik blijf wel binnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Amsterdam is volgens de nieuwsberichten wel een lekker brandhaardje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |