abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203133205

Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203133208
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie _O- 8)7
Wut? Bron/linkje?
pi_203133216
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wut? Bron/linkje?
Onzin natuurlijk
pi_203133224
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie _O- 8)7
Nou, als dat de mensen niet overtuigt of dat laatste zetje geeft dan weet ik het ook niet meer :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203133231
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk
er staan vaccins op McDonald's verpakkingen dus ik sta nergens meer van te kijken.
Plaats hier uw advertentie
pi_203133243
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk
Nope, zie mijn reactie hierboven.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:17:47 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
  maandag 10 januari 2022 @ 23:18:35 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203133261
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:16 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef? :D
pi_203133263
quote:

[..]
Nep natuurlijk
pi_203133274
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef? :D
Slechte woordgrap dan.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 23:20:29 #12
236264 crew  capricia
pi_203133280
quote:

[..]
quote:
McDonald’s stopt na ophef met ‘vaccinatie-korting’ in Bergen op Zoom, niet iedereen snapt grap

Geen hamburger voor een prikkie, maar een hamburger ná een prikkie. Onder dat motto hield de McDonald’s in Bergen op Zoom dit weekend een opmerkelijke actie. Wie zich net had laten vaccineren zou 50 procent korting krijgen op een burger. De reacties op de stunt laten zich raden, al lijkt niet iedereen de knipoog te begrijpen. Maandag is de actie per direct stopgezet.

Er werd niet écht door medewerkers gecheckt of iemand gevaccineerd is tegen het coronavirus. De korting kreeg je bij het inleveren van een bepaalde flyer. Die is gemaakt omdat er onlangs een vaccinatielocatie opende op een steenworp afstand van de McDonald’s in Bergen op Zoom.
https://www.bd.nl/brabant(...)%2Fwww.google.com%2F

_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203133299
Goed, ik kom net van de telefoon met een van mijn UK vrienden.

Vandaag was het er laagste aantal mensen op de IC sinds 3 maanden.

Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.

Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest
Huishoudens krijgen de beschikking 2x per week over een zelftest

En door met het leven.

De gok van Boris heeft kennelijk weer geholpen.
B:)B
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203133319
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef _serial_ het volgende:

Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.

Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest

En door met het leven.

Fijn dat ze daar wel slimme mensen aan het hoofd hebben. Daarom zijn ze in Engeland zo bezig om Boris Johnson in een zwart daglicht te plaatsen met al die feestjes die hij gevierd zou hebben. Laten we eerst eens kijken naar alle politici /koningshuis in NL/buitenland die zich ook niet aan de regels houden.
pi_203133328
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203133336
quote:

En door met het leven.

En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203133358
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.
zon dooddoener dit na 20 maanden, 3 prikken verder en een andere variant......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203133376
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?
Ik denk dat veel gevaccineerden gewoon naar binnen gaan, en of dat wel of zonder 2G is. Het liefste wil je dat de lockdown voor iedereen wordt opgeheven.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_203133410
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
zie post 16
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.

Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.
pi_203133414
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Cardi B houdt een vrij lage drempel aan

SPOILER
Was dit nou weer dan, dan nog liever Ab met z'n dubbele tong horen preken.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:37:25 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133417
Ik wil in september naar Zwitserland

Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.

:') :') :') :') :') :')

De tering hey, optieften met die gekkigheid. Dan maar geen Zwitserland, ajuus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203133420
quote:

En door met het leven.

Ik denk dat andere beroepsgroepen ook wel kritisch zijn hoor.
Tap tap tap
pi_203133431
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Boosters continue to provide high levels of protection against severe disease from Omicron in older adults

Figures show that around 3 months after they received the third jab, protection against hospitalisation among those aged 65 and over remains at about 90%.

https://www.gov.uk/govern(...)cron-in-older-adults

De Jonge heeft gezegd dat ze het voorbereiden just in case, dat is heel wat anders dan we krijgen iedere 2 maanden een prik en sowieso heeft hij geen 2 maanden gezegd
[..]

Voorbereidingen treffen is tegenwoordig 'het gaat gebeuren'.

Over die 2 maanden: ffies niet zo mierenneuken ja ;). Dan is het 4 maanden of wat dan ook. Dat continue boosteren gaat gewoonweg zorgen voor een afbrokkelend opvolgmoraal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 10 januari 2022 @ 23:39:31 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133440
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:36 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.

Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.
Dat is geweld en dreiging aan de oppervlakkig. Wat een dikke dikke aids op lange termijn is voor de samenleving is diepgeworteld wantrouwen naar een (deel van de) samenleving en overheid.
Dat gaat lang na-etteren en is minder zichtbaar maar deels daardoor nog veel gevaarlijker en hardnekkiger
pi_203133449
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maurice zijn peilingen zullen wel niet kloppen maar heeft meer verstand van dit virus dan die nep wetenschappers in het OMT.
Hoe vaak heeft hij inmiddels gelijk gekregen?
Vaker dan de dissel met zijn modellen...
1947-2016
pi_203133463
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
allemaal in de metaverse straks.
Alleen als jij het toelaat.
1947-2016
pi_203133468
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is geweld en dreiging aan de oppervlakkig. Wat een dikke dikke aids op lange termijn is voor de samenleving is diepgeworteld wantrouwen naar een (deel van de) samenleving en overheid.
Dat gaat lang na-etteren en is minder zichtbaar maar deels daardoor nog veel gevaarlijker en hardnekkiger
Oh zeker. Vanavond was er bij ÉénVandaag weer zo'n opiniepeiling van Gijs Rademaker. De percentages mensen die vertrouwen in de overheid hadden waren ontzettend laag. Los van of dat wel of niet terecht is is dat een problematische situatie. Die situatie wordt alleen maar problematischer als de geestelijke gezondheidszorg niet of nauwelijks te bereiken is.

Daarmee praat ik geweld uiteraard niet goed, maar een 'loner' die voor zichzelf geen uitweg meer ziet kan veel schade aanrichten, dat wil je echt voorkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 23:44:46 ]
pi_203133477
quote:
18s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef Molo het volgende:

Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.

En heb je die booster genomen omdat je denkt dat het je extra beschermt tegen covid? Of voor de QR-code omdat je wil reizen /naar restaurants/kroegen/evenementen wil ? 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203133481
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
En heb je die booster genomen omdat je denkt dat het je extra beschermt tegen covid? Of voor de QR-code omdat je wil reizen /naar restaurants/kroegen/evenementen wil ? 🤔
Is dit een retorische vraag (tenzij je onder een risicogroep valt)?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203133495
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bijna elke keer, ik ben het niet altijd met hem eens. Maar dit keer heeft hij gewoon echt gelijk met de mondkapjes.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203133496
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Ik heb al mijn dromen zien verdampen, ik was er niet tegen opgewassen en er bleef weinig anders over dan boodschappen doen en koken en hopen dat het beter zou worden.
Armoede niet echt maar dat het leven nog zin heeft is ook een vraagteken geworden. Maar ik ben dan ook geen 18 of 16 meer.
Ben eerst gaan sporten en aan mijn lichaam gaan werken, daarna samen een huis gekocht waar we nu beide mee bezig zijn.
Toegegeven, en werk tussendoor. Vul mijn tijd wel, alleen 'tis wel een beetje saai af en toe als je niet gewoon ook fijn ergens naar toe kan gaan. Evenementje, restaurantje, weekendje hotel ofso, sauna samen. Of nu gewoon nieuwe schoenen kopen omdat je ze nodig hebt, of simpelweg een plaatje MDF.

Thuis is alles prima, maar zodra je de deur uitloopt is dat omt veel te veel aanwezig met gemicromanage in het dagelijks leven. Waarschijnlijk hun doel, maar dit gaat veel te ver.
1947-2016
pi_203133499
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Is dit een retorische vraag (tenzij je onder een risicogroep valt)?
Nee vraag het me gewoon af :)
pi_203133503
quote:
18s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef Molo het volgende:

ik ben er ook dagen gaar van geweest......en nu wat extra energie/spanning omdat we aan het pakken zijn.
en ik denk dat elk land wel naar de 6 maanden gaat helaas
  maandag 10 januari 2022 @ 23:48:28 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133508
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:43 schreef chratnox het volgende:

[..]
Oh zeker. Vanavond was er bij ÉénVandaag weer zo'n opiniepeiling van Gijs Rademaker. De percentages mensen die vertrouwen in de overheid hadden waren ontzettend laag. Los van of dat wel of niet terecht is is dat een problematische situatie. Die situatie wordt alleen maar problematischer als de geestelijke gezondheidszorg niet of nauwelijks te bereiken is.

Daarmee praat ik geweld uiteraard niet goed, maar een 'loner' die voor zichzelf geen uitweg meer ziet kan veel schade aanrichten, dat wil je echt voorkomen.
Ja heel naar idee...
Ik hoop echt van harte dat dit veel meer meegenomen gaat worden in keuzes die gemaakt worden. Dit soort lange termijn gevolgen/schade op de maatschappij
  maandag 10 januari 2022 @ 23:48:29 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203133509
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:17 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben wel blij om te zien dat gidsland Spanje ook stappen aan het nemen is om verder te gaan met het normale leven.
Voorals nog lijken andere landen in Europa ook geen verdere lockdown stappen te (willen) nemen

Maar hier knallen we waarschijnlijk nog even mondkapjes in meer settings door de strot. Zo klaar mee.
Die houden gewoon vast aan mondkapjes (buiten), QR, etc.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203133511
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voorbereidingen treffen is tegenwoordig 'het gaat gebeuren'.

Over die 2 maanden: ffies niet zo mierenneuken ja ;). Dan is het 4 maanden of wat dan ook. Dat continue boosteren gaat gewoonweg zorgen voor een afbrokkelend opvolgmoraal.
gelukkig is kneus hugo nu opgeflikkerd......en gelijk al wat betere berichten van GOD kuipers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 januari 2022 @ 23:48:56 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203133514
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ik ben er ook dagen gaar van geweest......en nu wat extra energie/spanning omdat we aan het pakken zijn.
en ik denk dat elk land wel naar de 6 maanden gaat helaas
Zeg dat nou niet :'(

Ik heb al spijt van 3 januari en ik hou nog hoop dat het 9 maanden blijft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203133517
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Bijna elke keer, ik ben het niet altijd met hem eens. Maar dit keer heeft hij gewoon echt gelijk met de mondkapjes.
Bij dat ventilatieverhaal ook.
Hij kwam er mee en werd het bos ingestuurd in 2020. En kijk nu eens bij de persconferenties... in de basis opgenomen en wordt zelfs op gestuurd.

Wel triest hoor als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk en je eigen bias als wetenschapper :')
1947-2016
  maandag 10 januari 2022 @ 23:49:34 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133521
quote:

[..]
Vooral voor de code maar eerlijk gezegd ook wel omdat ik twijfelde, want overgewicht en auto-immuunziekte. Die laatste zorgt nu juist voor overdrive reactie op het vaccin blijkt.
Dus dit is mijn laatste prik, klaar ermee.
pi_203133524
quote:

[..]
beiden
pi_203133530
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

gewoon een week compleet verrot van die booster....heel fijn
vandaag voor het eerst wat bijgeslapen na een benzo maar nog stront chagrijnig.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:51:48 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133533
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat niet perse. maar het is beter voor alle partijen, dat ze gewoon stoppen en teruggaan naar hun steriele lab, de deur op slot doen, en zich voorlopig niet meer mengen in de adviezen omtrent Corona, en ook niet ingaan op uitnodigingen van de media of kranten.

:W
Allemaal een lintje opspelden, op diner bij de koning en dan met eervol OMT pensioen sturen
Last beter bij die ego's
pi_203133540
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]
gelukkig is kneus hugo nu opgeflikkerd......en gelijk al wat betere berichten van GOD kuipers.
Maar wel: eerst zien, dan pas geloven.
1947-2016
pi_203133541
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Je hebt de berichten vanavond nog niet meegekregen? Ga lekker slapen, morgen sturen we je die berichten wel, dan heb je nog even die positiviteit :P
pi_203133542
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

dat is het gevolg als iedereen mee werkt aan dit QR circus, je bent overgeleverd aan de willekeur van OMT leden en wie weet wie allemaal nog meer. Straks elke 3 maanden? CO2 budget eraan hangen? kan allemaal. hier komen we niet meer vanaf als we niet oppassen.
pi_203133543
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Je hebt de berichten vanavond nog niet meegekregen? Ga lekker slapen, morgen sturen we je die berichten wel, dan heb je nog even die positiviteit :P
nog 3 dagen en dan ben ik sws 8 weken verlost van al het gezeik, maatregelen en het kutweer hier in NL haha
pi_203133544
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Vooral voor de code maar eerlijk gezegd ook wel omdat ik twijfelde, want overgewicht en auto-immuunziekte. Die laatste zorgt nu juist voor overdrive reactie op het vaccin blijkt.
Dus dit is mijn laatste prik, klaar ermee.
Ok, begrijpelijk dat je er klaar mee bent :)
En iig niet alleen voor de QR-code, vind het namelijk persoonlijk nogal bizar dat mensen zich zo laten chanteren. :)
pi_203133547
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die houden gewoon vast aan mondkapjes (buiten), QR, etc.
Hier lees ik inderdaad niks over. Spanje is ineens het gidsland maar als afstand, mondkapjes en die andere onzin gewoon gehandhaafd blijft dan verandert er onderaan de streep vrij weinig.
pi_203133553
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:47 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Nee vraag het me gewoon af :)
Laat jij je prikken omdat je bang bent om ziek te worden (of te zijn)?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203133559
quote:

[..]
In mijn geval de volgende zaken :
- Oudere ouders waar ik graag op bezoek wil blijven komen, en omdat ze zelf ook de booster hebben doe ik graag met ze mee, het helpt toch altijd een beetje als bescherming en verspreiding
- Wil graag op reis kunnen blijven gaan, zonder dat het reisbeperkingen oplevert (bijvoorbeeld Frankrijk vanaf feb)
- Wil ook graag naar evenementen kunnen blijven gaan in binnen/buitenland in waar wellicht booster beperkingen gaan gelden
- Mijn vriendengroep is pro vaccinatie, dus we hebben allemaal de booster gehaald
- Mocht er straks een beperkte geldigheid komen op de QR heb ik daar in elk geval geen last van met sporten.

En zo kan ik wellicht nog even door gaan denk ik.
pi_203133563
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als die rivm'ers zo bezeten zijn van modellen en spuiten kunnen ze beter naar Dubai afreizen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:58:03 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133571
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ok, begrijpelijk dat je er klaar mee bent :)
En iig niet alleen voor de QR-code, vind het namelijk persoonlijk nogal bizar dat mensen zich zo laten chanteren. :)
Op beleidsniveau vind ik die QR code bezopen
Totaal niet doelmatig ook nog eens is gebleken, want heel besmettelijk na vaccinatie(s)

Op persoonsniveau... Ik wil gewoon reizen. Ik heb destijds prik twee alleen genomen omdat ik dan op vakantie ging. Pas later bleek dit ook medisch gezien qua bescherming voordeliger.

Neemt niet weg dat ik het een kutconstruct vind aan alle kanten
pi_203133572
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
dat is het gevolg als iedereen mee werkt aan dit QR circus, je bent overgeleverd aan de willekeur van OMT leden en wie weet wie allemaal nog meer. Straks elke 3 maanden? CO2 budget eraan hangen? kan allemaal. hier komen we niet meer vanaf als we niet oppassen.
Ben er ook bang voor dat het niet bij corona stopt en dat wanneer je er nog langer je er aan toegeeft, het omt met nog meer hoepels komt.

Het zijn een stel kantoorgekkies, labratten en excelslaven die compleet niet weten hoe het werkt in de samenleving. Geen feeling mee. Dat is wel nodig nu.

Dus wegwezen. Voor het landsbelang, dank voor bewezen diensten tijdens de 'uitbraak' en nu wegwezen.
1947-2016
  Redactie Frontpage maandag 10 januari 2022 @ 23:58:45 #54
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_203133575
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zit thuis met een zware depressie. Sinds kort heb ik iedere maandag groepstherapie. Daar zit ik met zes andere, vaak nog jonge mensen, die allemaal een leuke baan hebben, vaak een gezin, maar die helemaal kapot zijn door weer een lockdown. Al twee jaar gekut door een ziekte die voor hen niet per se dodelijk is
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_203133579
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Als die rivm'ers zo bezeten zijn van modellen en spuiten kunnen ze beter naar Dubai afreizen.
_O-
1947-2016
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:00:19 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203133584
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hier lees ik inderdaad niks over. Spanje is ineens het gidsland maar als afstand, mondkapjes en die andere onzin gewoon gehandhaafd blijft dan verandert er onderaan de streep vrij weinig.
Ja haha.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:01:15 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203133592
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:56 schreef _serial_ het volgende:

[..]
In mijn geval de volgende zaken :
- Oudere ouders waar ik graag op bezoek wil blijven komen, en omdat ze zelf ook de booster hebben doe ik graag met ze mee, het helpt toch altijd een beetje als bescherming en verspreiding
- Wil graag op reis kunnen blijven gaan, zonder dat het reisbeperkingen oplevert (bijvoorbeeld Frankrijk vanaf feb)
- Wil ook graag naar evenementen kunnen blijven gaan in binnen/buitenland in waar wellicht booster beperkingen gaan gelden
- Mijn vriendengroep is pro vaccinatie, dus we hebben allemaal de booster gehaald
- Mocht er straks een beperkte geldigheid komen op de QR heb ik daar in elk geval geen last van met sporten.

En zo kan ik wellicht nog even door gaan denk ik.
Je vindt het niet bezwaarlijk dat jouw redenen om er een te halen vooral zijn gestoeld op sociale druk?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203133594
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Totaal niet doelmatig ook nog eens is gebleken, want heel besmettelijk na vaccinatie(s)

Op persoonsniveau... Ik wil gewoon reizen. Ik heb destijds prik twee alleen genomen omdat ik dan op vakantie ging. Pas later bleek dit ook medisch gezien qua bescherming voordeliger.

qr is op medisch niveau ook kansloos.
1947-2016
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:02:07 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133597
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef Djeez het volgende:

[..]
Ik zit thuis met een zware depressie. Sinds kort heb ik iedere maandag groepstherapie. Daar zit ik met zes andere, vaak nog jonge mensen, die allemaal een leuke baan hebben, vaak een gezin, maar die helemaal kapot zijn door weer een lockdown. Al twee jaar gekut door een ziekte die voor hen niet per se dodelijk is
Sterkte, klotesituatie dat :{
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:03:19 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
qr is op medisch niveau ook kansloos.
Ik snap je niet. Dat is niet gerelateerd wmb
pi_203133608
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je vindt het niet bezwaarlijk dat jouw redenen om er een te halen vooral zijn gestoeld op sociale druk?
Zeker wel, maar een aantal zijn ook gebasseeerd op gezondheid van mij, mijn ouders en vrienden.
Verder ben ik het er mee eens dat QR/2G/3G/en maatregelen crisis zo snel mogelijk verwoest moet worden, en we door moeten met leven, want zo kan het echt niet nog een jaar.
pi_203133612
quote:

[..]
Jeetje, sterkte kerel!

Gelukkig dat je wel groepstherapie kunt krijgen, want dat is door de enorme wachtlijsten lang niet voor iedereen weggelegd.
pi_203133616
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef Molo het volgende:

[..]
heel besmettelijk na vaccinatie... Echt ja? Besmettelijker dan een ongevaccineerd persoon?
quote:
grappig hoe ieder zo zijn prioriteiten heeft. Ik wilde vooral zeker zijn dat ik zoveel mogelijk gedaan had om niet de oorzaak te zijn van het ziek worden van een ander, en voor mezelf dat ik een zo klein mogelijke kans had om in het ziekenhuis terecht te komen, en het liefst helemaal niet ziek werd.
Maar ja vakantie is ook belangrijk denk ik
quote:
Daar is denk ik iedereen het over eens
pi_203133620
quote:

[..]
Troost je, jullie zijn niet de enige.
Depressief worden en in je dagelijks functioneren belemmerd worden door politiek beleid. Bizar dat dat in NL gewoon politiek geaccepteerd wordt.

Nog bizarder dat in NL een overheid dat kan veroorzaken bij mensen.

En voor wat betreft hier: blijf je frustratie uitten, misschien helpt het.
1947-2016
pi_203133622
quote:

[..]
doordat ze niet toekomen aan ontspanning door de lockdown?
pi_203133625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Zeker wel, maar een aantal zijn ook gebasseeerd op gezondheid van mij, mijn ouders en vrienden.
Verder ben ik het er mee eens dat QR/2G/3G/en maatregelen crisis zo snel mogelijk verwoest moet worden, en we door moeten met leven, want zo kan het echt niet nog een jaar.
Men moet zo snel mogelijk overstappen op een vaccinatie min strategie. Want elke andere strategie is dodelijk voor de vaccinatiebereidheid en niet alleen voor deze vaccins maar voor alle vaccins.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:09:18 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133634
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
heel besmettelijk na vaccinatie... Echt ja? Besmettelijker dan een ongevaccineerd persoon?
[..]
grappig hoe ieder zo zijn prioriteiten heeft. Ik wilde vooral zeker zijn dat ik zoveel mogelijk gedaan had om niet de oorzaak te zijn van het ziek worden van een ander, en voor mezelf dat ik een zo klein mogelijke kans had om in het ziekenhuis terecht te komen, en het liefst helemaal niet ziek werd.
Maar ja vakantie is ook belangrijk denk ik
[..]
Daar is denk ik iedereen het over eens
Ik heb nergens gezegd dat je zonder vaccin minder besmettelijk bent?
Je kunt na vaccinatie alleen nog steeds kneiterbesmettelijk zijn dus die hele schijnzekerheid van een vaccinatiepaspoort is ridicuul
Óók als je minder besmettelijk bent na vaccinatie, je kunt nog steeds alles en een iedereen besmetten
pi_203133635
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap je niet. Dat is niet gerelateerd wmb
Op beleidsgebied is het kansloos en daarnaast ook op medisch gebied. Zo bedoel ik 't.
1947-2016
pi_203133636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Troost je, jullie zijn niet de enige.
Depressief worden en in je dagelijks functioneren belemmerd worden door politiek beleid. Bizar dat dat in NL gewoon politiek geaccepteerd wordt.

Nog bizarder dat in NL een overheid dat kan veroorzaken bij mensen.

En voor wat betreft hier: blijf je frustratie uitten, misschien helpt het.
vooral deze maanden zijn gewoon een hel ......na de feestdagen, kutweer, lockdown.
ik trek het nu ook heeeeel erg slecht moet ik zeggen
pi_203133638
quote:

[..]
Hè getver, wat een klotesituatie. Blij dat je in elk geval therapie hebt, ik hoop dat dat helpt. Het klinkt als een dooddoener, maar de rek is er wel uit in de samenleving lijkt me. Ik heb geen oplossing, maar de manier waarop het nu gaat doet voor veel mensen ook weinig goed.
pi_203133647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]
vooral deze maanden zijn gewoon een hel ......na de feestdagen, kutweer, lockdown.
Jep. Ik ook.
1947-2016
pi_203133648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Gebrek aan perspectief.
Tap tap tap
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:12:04 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133652
quote:

[..]
Ja de dvd van het RHCP concert viel toch wat tegen

Nee man, wat een simpele reactie dit toch weer
pi_203133655
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik heb nergens gezegd dat je zonder vaccin minder besmettelijk bent?
Je kunt na vaccinatie alleen nog steeds kneiterbesmettelijk zijn dus die hele schijnzekerheid van een vaccinatiepaspoort is ridicuul
minder dan zonder vaccinatie en korter. Dat je nog besmettelijk bent is dan ook de reden dat je je nog aan maatregelen moet houden.
quote:
Óók als je minder besmettelijk bent na vaccinatie, je kunt nog steeds alles en een iedereen besmetten
Daarom 2g... Dan besmet je alleen gevaccineerde mensen die dan iig niet in het ziekenhuis terecht komen.

Het is idd balen dat we met mutaties zitten. Huidige vaccins zorgden er wel voor dat je niet besmettelijk was bij de originele variant.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:13:56 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op beleidsgebied is het kansloos en daarnaast ook op medisch gebied. Zo bedoel ik 't.
Als je met medisch infectiebestrijding bedoelt, eens.
Medisch voor mijzelf, weet ik zo net niet, denk dat ik er persoonlijk wel tot nu toe baat bij gehad heb.
Voor gezonde en niet zwangere jongeren, lekker zelf laten besluiten en prrrrrima als ze niet nemen, net als de griepprik en zulks.
pi_203133657
quote:
Als ik t/m vrijdag omicron kan ontwijken dan kan ik op vakantie O+ Waar sauna, zwembad en restaurants gewoon open zijn O+ Zo'n zin in. Ik ga met mijn schoonzus en die zei net: als we daar zijn wil ik eerst naar de kapper hoor! :+

ps: ik plan overigens eigenlijk meestal wel een vakantie in januari of februari, juist omdat het van die grauwe kutmaanden zijn en ik daar somber van word. Lockdown helpt niet mee nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203133658
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja de dvd van het RHCP concert viel toch wat tegen

Nee man, wat een simpele reactie dit toch weer
We gaan volgende week een weekje weg in eigen land. Normaal gesproken zou mn vrouw nu al alles aan 't regelen zijn, lijst maken met alles wat meegenomen moet worden en ga zo maar door. In plaats daarvan maakt mn vrouw zich op dit moment vooral druk of het zwembad op het vakantiepark open is volgende week, want onze dochter is al sinds de lockdown telkens aan 't vragen wanneer ze weer mag zwemmen.

Iets heel kleins, iets heel simpels, maar het haalt (in het geval van mijn vrouw) alle lol uit de voorbereiding.
pi_203133659
quote:

[..]
Maar er is helemaal geen lockdown. Kerstkoren! Glühwein!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203133666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als ik t/m vrijdag omicron kan ontwijken dan kan ik op vakantie O+ Waar sauna, zwembad en restaurants gewoon open zijn O+ Zo'n zin in. Ik ga met mijn schoonzus en die zei net: als we daar zijn wil ik eerst naar de kapper hoor! :+

ps: ik plan overigens eigenlijk meestal wel een vakantie in januari of februari, juist omdat het van die grauwe kutmaanden zijn en ik dara somber van wordt. Lockdown helpt niet mee nee.
Je hebt groot gelijk. Kan je thuisblijven tot vrijdag? En waar ga je heen?

Alvast veel plezier!
pi_203133674
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]
minder dan zonder vaccinatie en korter. Dat je nog besmettelijk bent is dan ook de reden dat je je nog aan maatregelen moet houden.
[..]
Daarom 2g... Dan besmet je alleen gevaccineerde mensen die dan iig niet in het ziekenhuis terecht komen.

Het is idd balen dat we met mutaties zitten. Huidige vaccins zorgden er wel voor dat je niet besmettelijk was bij de originele variant.
Er waren een aantal onderzoeken die aangaven dat je even besmettelijk bent, maar wel korter.

Met 2G kun je andere gevaccineerde mensen besmetten die weer ongevaccineerde mensen kunnen besmetten, etc. Het duurt wat langer in de keten, maar je gaat met 2G echt niet voorkomen dat ongevaccineerde mensen besmet raken. Die moeten ook werken, naar het gemeentehuis, naar de supermarkt, etc.

Met de huidige vaccins is 2G schijnveiligheid.
pi_203133675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:15 schreef _serial_ het volgende:

Je hebt groot gelijk. Kan je thuisblijven tot vrijdag? En waar ga je heen?

Alvast veel plezier!
Ik heb deze week niet veel contacten verder. Zaterdag nog op het werk pcr test gedaan en die was negatief. Donderdag nog wel contacten, maar ik denk niet dat een eventuele besmetting dan op vrijdag al op een pcr test te zien is :+ Boodschappen voor de hele week in huis. Zaterdag weg.

edit: Oostenrijk! Skiën O+ (hotel heeft sauna en zwembad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203133676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]
We gaan volgende week een weekje weg in eigen land. Normaal gesproken zou mn vrouw nu al alles aan 't regelen zijn, lijst maken met alles wat meegenomen moet worden en ga zo maar door. In plaats daarvan maakt mn vrouw zich op dit moment vooral druk of het zwembad op het vakantiepark open is volgende week, want onze dochter is al sinds de lockdown telkens aan 't vragen wanneer ze weer mag zwemmen.

Iets heel kleins, iets heel simpels, maar het haalt (in het geval van mijn vrouw) alle lol uit de voorbereiding.
In alle vakantieparken zijn de zwembaden momenteel helaas wel gesloten. Welkom in NL, waar we alles kapot micromanagen.
pi_203133680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:18 schreef _serial_ het volgende:

In alle vakantieparken zijn de zwembaden momenteel helaas wel gesloten. Welkom in NL, waar we alles kapot micromanagen.
Ja, dit dacht ik ook. Wij zouden ook naar een vakantiepark met zwembad in Nederland, maar omdat tropisch zwembad dicht was hebben we geannuleerd.
pi_203133681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:18 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik weet het, maar er is nog een hele kleine hoop dat die volgende week open zijn :P
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:20:22 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133685
quote:

[..]

Ja alles wordt wel platgeslagen idd

Hier echt de rek eruit met thuiswerken. Elke dag is hetzelfde, vergaderingen en complexe projecten gaan online moeizaam want relaties moet je onderhouden met echte mensen en niet met beeldschermen...
Ik mis contacten en los sparren met collega's etc
Klaar mee, en vooral omdat ik er nul procent nog achter sta

Privé mis ik ook van alles, vind dit overleven zo en niet leven en ik kan het níet meer verantwoorden naar mezelf qua steun.

Helpt dus nu ook niet dat ik nog steeds naar de tering ben van die booster dus gemoed extra kut nu maar goed... Misschien binnenkort maar paar dagen de hort op in mijn uppie ofzo, naar België ofzo :')
pi_203133686
quote:

[..]

Ik ben echt blij dat ik 10 min van de grens woon en dan in een totaal andere wereld zit. Afgelopen weken ben ik best veel in België geweest. Lunch afspraak met een collega ff naar België. Een biertje drinken met vrienden ff naar België. Iets dat kapot is gegaan wat je alleen kan kopen bij essentiële winkels ff naar België.
pi_203133687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:19 schreef chratnox het volgende:

Ik weet het, maar er is nog een hele kleine hoop dat die volgende week open zijn :P
Ik hoop heel erg met je mee!

Maar goed, ik ben dus één van de weinigen die serieus denkt dat de huidige lockdown overtrokken en onnodig is en er heus wel eea versoepeld gaat worden. Gewoon de 1,5 m er in houden en mondkapjes waar nodig en dan de boel open.
pi_203133690
quote:

[..]
Lijkt me een beetje individueel.
Dat de lockdown het voor sommigen moeilijker maakt, snap ik. Maar echt een depressie door de lockdown, lijkt me ook wel iets wat met persoonlijkheid en karakter te maken heeft.
Make my day!
pi_203133691
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:19 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dan hang ik de vlag uit, dan kan ik eindelijk weer eens trainen.

Maar welke regio ga je heen?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:23:29 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik hoop heel erg met je mee!

Maar goed, ik ben dus één van de weinigen die serieus denkt dat de huidige lockdown overtrokken en onnodig is en er heus wel eea versoepeld gaat worden. Gewoon de 1,5 m er in houden en mondkapjes waar nodig en dan de boel open.
Gewoon 1,5 meter is nog steeds heel veel dicht

Eigen verantwoordelijkheid zou ik graag zien. Bescherm jezelf als je risicogroep bent, laat de rest met rust
pi_203133698
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:21 schreef agter het volgende:

Dat de lockdown het voor sommigen moeilijker maakt, snap ik. Maar echt een depressie door de lockdown, lijkt me ook wel iets wat met persoonlijkheid en karakter te maken heeft.
Er zijn best veel mensen die door het gebrek aan zonlicht in de winter al gevoeliger zijn voor een somber gevoel. Zo'n lockdown maakt zoiets alleen maar erger want minder contact met andere mensen (collega's, uit eten, avondje uit). Hij is heus niet de enige die het nu extra moeilijk heeft.
pi_203133700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dan hang ik de vlag uit, dan kan ik eindelijk weer eens trainen.

Maar welke regio ga je heen?
Drenthe. Ach, ook zonder zwembad komt 't wel goed allemaal, ik ben die beperkingen (vooral voor mn kinderen) zo zat. Iedere dag kinderopvang is weer afvragen of ze kan gaan omdat er voldoende leidsters zijn, dansles gaat niet door, zwemles (peuterzwemmen) gaat niet door, ga zo maar door.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 00:24:45 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133701
quote:

[..]
Geen idee wat je nu impliceert maar het klinkt wat als een simpele kort door de bocht reactie op waar het om ging wat iemand uitte
pi_203133702
Ik heb volgende week mijn booster maar ik krijg net een whatsappje van iemand die ik gisteren gezien heb met "hoi ik heb net een positieve zelftest gedaan' dusseh...
pi_203133703
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:23 schreef Molo het volgende:

Eigen verantwoordelijkheid zou ik graag zien. Bescherm jezelf als je risicogroep bent, laat de rest met rust
Geloof jij in eigen verantwoordelijkheid? _O- _O_ Nee toch?

Bescherm jezelf als risicogroep, ja, die snap ik wel. En dan nóg gaan mensen dat niet doen.
pi_203133705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het ongelofelijk bizar dat eigenlijk bijna overal in EU bijna alles kan, maar we hier bij gods gratie alleen boodschappen mogen doen. En dat al bijna een maand.
pi_203133707
quote:

[..]
idd kan een trigger zijn.
pi_203133708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:25 schreef _serial_ het volgende:

Ik vind het ongelofelijk bizar dat eigenlijk bijna overal in EU bijna alles kan, maar we hier bij gods gratie alleen boodschappen mogen doen. En dat al bijna een maand.
QFT -O-
pi_203133713
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zijn best veel mensen die door het gebrek aan zonlicht in de winter al gevoeliger zijn voor een somber gevoel. Zo'n lockdown maakt zoiets alleen maar erger want minder contact met andere mensen (collega's, uit eten, avondje uit). Hij is heus niet de enige die het nu extra moeilijk heeft.
Oh. Dat geloof ik meteen.
Er zullen best veel mensen zijn die last hebben van het mindere zonlicht.
Make my day!
pi_203133714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:24 schreef Oriente het volgende:
Ik heb volgende week mijn booster maar ik krijg net een whatsappje van iemand die ik gisteren gezien heb met "hoi ik heb net een positieve zelftest gedaan' dusseh...
Just great....hopelijk blijft het jou bespaard. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')