Alleen als jij het toelaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
allemaal in de metaverse straks.
Oh zeker. Vanavond was er bij ÉénVandaag weer zo'n opiniepeiling van Gijs Rademaker. De percentages mensen die vertrouwen in de overheid hadden waren ontzettend laag. Los van of dat wel of niet terecht is is dat een problematische situatie. Die situatie wordt alleen maar problematischer als de geestelijke gezondheidszorg niet of nauwelijks te bereiken is.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is geweld en dreiging aan de oppervlakkig. Wat een dikke dikke aids op lange termijn is voor de samenleving is diepgeworteld wantrouwen naar een (deel van de) samenleving en overheid.
Dat gaat lang na-etteren en is minder zichtbaar maar deels daardoor nog veel gevaarlijker en hardnekkiger
En heb je die booster genomen omdat je denkt dat het je extra beschermt tegen covid? Of voor de QR-code omdat je wil reizen /naar restaurants/kroegen/evenementen wil ? 🤔quote:Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef Molo het volgende:
Ik wil in september naar Zwitserland
Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tering hey, optieften met die gekkigheid. Dan maar geen Zwitserland, ajuus
Is dit een retorische vraag (tenzij je onder een risicogroep valt)?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En heb je die booster genomen omdat je denkt dat het je extra beschermt tegen covid? Of voor de QR-code omdat je wil reizen /naar restaurants/kroegen/evenementen wil ? 🤔
Bijna elke keer, ik ben het niet altijd met hem eens. Maar dit keer heeft hij gewoon echt gelijk met de mondkapjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij inmiddels gelijk gekregen?
Vaker dan de dissel met zijn modellen...
Ben eerst gaan sporten en aan mijn lichaam gaan werken, daarna samen een huis gekocht waar we nu beide mee bezig zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb al mijn dromen zien verdampen, ik was er niet tegen opgewassen en er bleef weinig anders over dan boodschappen doen en koken en hopen dat het beter zou worden.
Armoede niet echt maar dat het leven nog zin heeft is ook een vraagteken geworden. Maar ik ben dan ook geen 18 of 16 meer.
Nee vraag het me gewoon afquote:Op maandag 10 januari 2022 23:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag (tenzij je onder een risicogroep valt)?
ik ben er ook dagen gaar van geweest......en nu wat extra energie/spanning omdat we aan het pakken zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef Molo het volgende:
Ik wil in september naar Zwitserland
Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tering hey, optieften met die gekkigheid. Dan maar geen Zwitserland, ajuus
Ja heel naar idee...quote:Op maandag 10 januari 2022 23:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh zeker. Vanavond was er bij ÉénVandaag weer zo'n opiniepeiling van Gijs Rademaker. De percentages mensen die vertrouwen in de overheid hadden waren ontzettend laag. Los van of dat wel of niet terecht is is dat een problematische situatie. Die situatie wordt alleen maar problematischer als de geestelijke gezondheidszorg niet of nauwelijks te bereiken is.
Daarmee praat ik geweld uiteraard niet goed, maar een 'loner' die voor zichzelf geen uitweg meer ziet kan veel schade aanrichten, dat wil je echt voorkomen.
Die houden gewoon vast aan mondkapjes (buiten), QR, etc.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:17 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben wel blij om te zien dat gidsland Spanje ook stappen aan het nemen is om verder te gaan met het normale leven.
Voorals nog lijken andere landen in Europa ook geen verdere lockdown stappen te (willen) nemen
Maar hier knallen we waarschijnlijk nog even mondkapjes in meer settings door de strot. Zo klaar mee.
gelukkig is kneus hugo nu opgeflikkerd......en gelijk al wat betere berichten van GOD kuipers.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voorbereidingen treffen is tegenwoordig 'het gaat gebeuren'.
Over die 2 maanden: ffies niet zo mierenneuken ja. Dan is het 4 maanden of wat dan ook. Dat continue boosteren gaat gewoonweg zorgen voor een afbrokkelend opvolgmoraal.
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 10 januari 2022 23:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben er ook dagen gaar van geweest......en nu wat extra energie/spanning omdat we aan het pakken zijn.
en ik denk dat elk land wel naar de 6 maanden gaat helaas
Bij dat ventilatieverhaal ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bijna elke keer, ik ben het niet altijd met hem eens. Maar dit keer heeft hij gewoon echt gelijk met de mondkapjes.
Vooral voor de code maar eerlijk gezegd ook wel omdat ik twijfelde, want overgewicht en auto-immuunziekte. Die laatste zorgt nu juist voor overdrive reactie op het vaccin blijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En heb je die booster genomen omdat je denkt dat het je extra beschermt tegen covid? Of voor de QR-code omdat je wil reizen /naar restaurants/kroegen/evenementen wil ? 🤔
beidenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
gewoon een week compleet verrot van die booster....heel fijnquote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik heb al spijt van 3 januari en ik hou nog hoop dat het 9 maanden blijft.
Allemaal een lintje opspelden, op diner bij de koning en dan met eervol OMT pensioen sturenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat niet perse. maar het is beter voor alle partijen, dat ze gewoon stoppen en teruggaan naar hun steriele lab, de deur op slot doen, en zich voorlopig niet meer mengen in de adviezen omtrent Corona, en ook niet ingaan op uitnodigingen van de media of kranten.
Maar wel: eerst zien, dan pas geloven.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig is kneus hugo nu opgeflikkerd......en gelijk al wat betere berichten van GOD kuipers.
Je hebt de berichten vanavond nog niet meegekregen? Ga lekker slapen, morgen sturen we je die berichten wel, dan heb je nog even die positiviteitquote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig is kneus hugo nu opgeflikkerd......en gelijk al wat betere berichten van GOD kuipers.
dat is het gevolg als iedereen mee werkt aan dit QR circus, je bent overgeleverd aan de willekeur van OMT leden en wie weet wie allemaal nog meer. Straks elke 3 maanden? CO2 budget eraan hangen? kan allemaal. hier komen we niet meer vanaf als we niet oppassen.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik heb al spijt van 3 januari en ik hou nog hoop dat het 9 maanden blijft.
nog 3 dagen en dan ben ik sws 8 weken verlost van al het gezeik, maatregelen en het kutweer hier in NL hahaquote:Op maandag 10 januari 2022 23:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je hebt de berichten vanavond nog niet meegekregen? Ga lekker slapen, morgen sturen we je die berichten wel, dan heb je nog even die positiviteit
Ok, begrijpelijk dat je er klaar mee bentquote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral voor de code maar eerlijk gezegd ook wel omdat ik twijfelde, want overgewicht en auto-immuunziekte. Die laatste zorgt nu juist voor overdrive reactie op het vaccin blijkt.
Dus dit is mijn laatste prik, klaar ermee.
Hier lees ik inderdaad niks over. Spanje is ineens het gidsland maar als afstand, mondkapjes en die andere onzin gewoon gehandhaafd blijft dan verandert er onderaan de streep vrij weinig.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die houden gewoon vast aan mondkapjes (buiten), QR, etc.
Laat jij je prikken omdat je bang bent om ziek te worden (of te zijn)?quote:
In mijn geval de volgende zaken :quote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |