SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja, ze zei letterlijk "Ja, terecht!" toen ze haar naam zag staanquote:Op maandag 10 januari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Kitty: ik heb alles voor de groep gedaan en gekocht en mijn koffer laten staan
![]()
een hele snellequote:
Serieus? Kan iemand haar in godsnaam uit die keuken trappen morgen? Slappe zakken.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze zei letterlijk "Ja, terecht!" toen ze haar naam zag staan
Jill? Je spelt Nick verkeerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef Kinga het volgende:
Dat roze biggetje begint steeds meer op Jill te lijken. Krijgt met alles haar zin en BB houdt haar de hand boven het hoofd.. fuck dat.
Hoop dat het op rellen uitdraaitquote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef Ireth het volgende:
Ze zal nu denken dat ze hartstikke populair isKan een zware week worden
Nee, na 2 minuten wilde ik een nieuw topic openen, maar dat was al vergeven.quote:
Ze moeten niet zoveel denkenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:23 schreef Stargazing het volgende:
Ze denken dat Kitty een token kan kopen met het boodschappengeld
Indd, anders had ik wel veel sneller geopend en mario heeft het geloof geen eens doorquote:Op maandag 10 januari 2022 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, na 2 minuten wilde ik een nieuw topic openen, maar dat was al vergeven.
Dit is geen kaap, maar Mario gewoon fucking langzaam.
man man bijna huisbassquote:
Dat zou hilarisch zijn. Doet ze niet, want ze denkt nu dat ze populair is en het niet nodig heeft.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:23 schreef Stargazing het volgende:
Ze denken dat Kitty een token kan kopen met het boodschappengeld
Nee dit hebben de kijkers besloten.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bijna huisbass
zij had dus en opdracht
zij had misschien keuze gehad vor de koffer
of en week te koken??
Zei ik toch. Het wordt de grote Kittyshow. Daarom zo snel mogelijk weg voor de aanhang groter wordt.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef Kinga het volgende:
Dat roze biggetje begint steeds meer op Jill te lijken. Krijgt met alles haar zin en BB houdt haar de hand boven het hoofd.. fuck dat.
Als ze dat doet zit ze volgende week gegarandeerd op de bank, dat besef je toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Pak de token Kitty! Fuck de kinders!
Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef odie22 het volgende:
kitty heeft nog geen vrijstelling nodig, die gaat er niet uit
Dat besef ik zekerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ze dat doet zit ze volgende week gegarandeerd op de bank, dat besef je toch?
Niks is gegarandeerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ze dat doet zit ze volgende week gegarandeerd op de bank, dat besef je toch?
ja dit nu,maar niet dat met de kofferquote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit hebben de kijkers besloten.
ik denk dat je haar kansen overschat. Mensen zijn haar in het algemeen redelijk zatquote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef odie22 het volgende:
kitty heeft nog geen vrijstelling nodig, die gaat er niet uit
Ze heeft (helaas) de meeste stemmen ontvangen voor het boodschappenspelquote:Op maandag 10 januari 2022 19:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik denk dat je haar kansen overschat. Mensen zijn haar in het algemeen redelijk zat
is haar misschien egal,zij willt zort chipsquote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat moet toch zuur zijn voor Vera met name.
Ik geloof dat soort uitslagen nooit zoquote:Op maandag 10 januari 2022 19:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze heeft (helaas) de meeste stemmen ontvangen voor het boodschappenspel
Yep, ben wel benieuwd wat ze allemaal koopt hoop wel op nuttige dingenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is kitty nu boodschappen aan het doen?
Tegenover Salar maakt ze kans.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik denk dat je haar kansen overschat. Mensen zijn haar in het algemeen redelijk zat
Yep.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee joh.. allemaal dingen waar de rest van baalt.... dat is betere TVquote:Op maandag 10 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ben wel benieuwd wat ze allemaal koopt hoop wel op nuttige dingen
yep,kijkers zo besloten pfff8)7quote:Op maandag 10 januari 2022 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat wel volgens mij, dat zegt ook weer veel meer over hem dan haarquote:Op maandag 10 januari 2022 19:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tegenover Salar maakt ze kans.
En welke dingen zijn dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh.. allemaal dingen waar de rest van baalt.... dat is betere TV
Sow, hoe komt die in dat huis aan pillen johquote:
Ja hier zeg je wat. Ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort uitslagen nooit zo
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
Als ik Kitty was zou ik broccoli, kip en rijst kopen.
bechamel en broccoliquote:Op maandag 10 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ben wel benieuwd wat ze allemaal koopt hoop wel op nuttige dingen
Maakt niet uit, ik had op Tobias gestemdquote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu voel ik me erg schuldig
Ik heb gestemd op Kitty om de boodschappen te doen
Het was sterker dan mezelf. Voor dat ik het wist ging mijn muis richting Kitty foto
ik denk echt dat dat is omdat mensen geen idee hebben wie ze anders moeten kiezen omdat niemand anders mag koken van kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 19:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze heeft (helaas) de meeste stemmen ontvangen voor het boodschappenspel
En aardappelen waar geen friet van gebakken mag worden!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
Als ik Kitty was zou ik broccoli, kip en rijst kopen.
Maar dat moet ze het zelf ook eten, weet niet of ze daar zelf wel zo blij mee is danquote:
Nee, is een uur verschil tussen be en nl voor de aflquote:Op maandag 10 januari 2022 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op goplay kan je naar BB kijken om 19u40.
Is dit ook vervroegd op videoland ?
Ik vind homo.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind de Peter een sympathieke gast tot nu toe
is geiligheid denk ikquote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sow, hoe komt die in dat huis aan pillen joh
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
En aardappelen waar geen friet van gebakken mag worden!
Ah, die uitleg kan ik in mee ja.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu voel ik me erg schuldig
Ik heb gestemd op Kitty om de boodschappen te doen
Het was sterker dan mezelf. Voor dat ik het wist ging mijn muis richting Kitty foto
Wat vind je van Kristof.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind de Peter een sympathieke gast tot nu toe
die heeft wat van Dimitri gesliktquote:Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sow, hoe komt die in dat huis aan pillen joh
Die van de kiwi niet...die eten ze opquote:Op maandag 10 januari 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]dann hebben ze nog de schillen van kivi en ardapellen
quote:
dat is niet leuk voor de ene kijkerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga lekker spoilen straks in de TV topic
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die van de kiwi niet...die eten ze op
Tobias is oook leuk! Maar alleen niet voor Vera!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jaaa Vera, kies Dimi! Tobias is een saaie lul
Gewerkt, en daarna een powernapje gedaan, dus straks nog sportenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:34 schreef just me het volgende:
[..]leuk je weer te zien.
Hoe was je dag vandaag? Nog wat kunnen sporten
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Keurig voor de hele groep boodschappen gehaald. Wat een walgelijk mens.
Wat haal je dan? Heb je een lijstje? Er is een maximum budget? Ga je vaker naar diezelfde winkel?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:35 schreef Ireth het volgende:
Ze neemt er nogal de tijd voor?? Ik ben bij onze AH XL sneller klaar...
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Benny het volgende:
Kipschnitzel met conditioner op het menu morgen
ooit jaquote:
Is dat wel halal?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Benny het volgende:
Kipschnitzel met conditioner op het menu morgen
quote:
Dagelijkse boodschappen, nee, ja (bewindvoering), ja alleen zijn er dan 20 gangpaden over 3 hectare...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Wat haal je dan? Heb je een lijstje? Er is een maximum budget? Ga je vaker naar diezelfde winkel?
Salar?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de badkamer klinkt al de eerste kritiek![]()
![]()
Ik wil naar de badkamerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de badkamer klinkt al de eerste kritiek![]()
![]()
Zullen ze zo verstandig zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
lente ui gewoon in een vaasje met een laagje water doen .. groeit het nog door ook
ik geloof je doet ook veel coiterenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
vera wil coiteren, dus die maakt vaart
ik denk dat er toch meer kitty schuimpjes zijn dan we denkenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
Ga niet meer stemmen, toch zinloos.
Wij bepalen helemaal niets.
Ja, maar dat wilden we nietquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag zeggen dat je wil. Maar ik vind dat Kitty dit best goed heeft gedaan
Heeft ze ookquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb wel broccoli verwachtquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 (haar)verzorgingsproducten en kleding had gekocht.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
vor somige werkt dat ook in kontquote:Op maandag 10 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Die lippenbalsem is gewoon een pot vaseline. Maar dat werkt ook.
juistquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 haarverzorgingsproducten en kleding had gekocht.
Voor de streams mss wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 haarverzorgingsproducten en kleding had gekocht.
NEENquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Gelukkig geen vrijstelling, kan ze dus toch zaterdag naar huis
Misschien maken Dimitri en Vera er ook nog gebruik vanquote:Op maandag 10 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Die lippenbalsem is gewoon een pot vaseline. Maar dat werkt ook.
Die is populairder dan je denkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Hij wilde een stukje van nawels pizza proeven die de mannen in de pizzaoven hebben bereid, want er was genoeg pizza die in de gewone oven waren gemaakt, dat vond kitty absoluut niet goedquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Kristof nu weer gedaan dat Kitty boos is
Dat is nog steeds mogelijk. Al is de kans vandaag weer wat kleiner geworden. De Kit is populairquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Als ze dat wel had gedaan was er ook volop commentaar geweest..quote:Op maandag 10 januari 2022 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
"Ik heb alleen maar aan de groep gedacht".
Nou, niet dus gezien je geen vervanging voor het roze pak hebt gekocht.
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij wilde een stukje van nawels pizza proeven die de mannen in de pizzaoven hebben bereid, want er was genoeg pizza die in de gewone oven waren gemaakt, dat vond kitty absoluut niet goed
Die koppelen we aan Amy. Die heeft een lief gezichtje.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tobias is oook leuk! Maar alleen niet voor Vera!
kristof ging er tegen in en dat mag natuurlijk nietquote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ze zoekt dus dingen om over te zeiken
Het is idd nu iedereen genomineerd is niet zo waarschijnlijk, zodra er straks maar 2 genomineerd zijn waarvan eentje Kitty is kan iedereen op die ander stemmen om te blijvenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die is populairder dan je denkt.
Ben zelf geen fan, maar ben ook niet tegen haar.
ook een wasmachinequote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, hebben ze een ouderwets wasbord ja?
Da's wel heel erg oldschool.
is kitty toch ook, soort zoekt soortquote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, hebben ze een ouderwets wasbord ja?
Da's wel heel erg oldschool.
ze kan wel een enorme bitch zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die koppelen we aan Amy. Die heeft een lief gezichtje.
Het was voor ons wel een stuk aangenamer geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze dat wel had gedaan was er ook volop commentaar geweest..
oehhhh gevaarlijk!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef danilel het volgende:
[..]
kristof ging er tegen in en dat mag natuurlijk niet
die was gewoon voor de token gegaanquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 (haar)verzorgingsproducten en kleding had gekocht.
papt an??quote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
vera papt nu zelfs al aan met kitty, het scheelt haar allemaal niks meer
hou opquote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien maken Dimitri en Vera er ook nog gebruik van
Ook prima.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die was gewoon voor de token gegaan
Tobias durft toch niks te zeggen dus maakt niet uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan wel een enorme bitch zijn
Eerst maar even afwachten of we onze Toby aan haar koppelen. Moet ze wel verdienenquote:
Moet ze erin kruipen?quote:
die is niet het mannetje in de relatiequote:Op maandag 10 januari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias durft toch niks te zeggen dus maakt niet uit.
Ze heeft het ook goed gedaan dus prima dat ze zich goed voeltquote:Op maandag 10 januari 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Kitty is helemaal hyper, voelt zich SUPERKITTY![]()
Pakte een stukje pizza voor zijn beurt, filmpje volgt zo ....quote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Kristof nu weer gedaan dat Kitty boos is
oehhhhquote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Pakte een stukje pizza voor zijn beurt, filmpje volgt zo ....
nee ze gaat de hele avond wassenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gaat ze de hele avond over haar inkopen praten?
Maar dar wordt niet over gesproken in de cos.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef Moonlight het volgende:
Kristof heeft dat shirt toch ook al een paar dagen aan?
Ze wil van iedereen een paar veren in haar reetquote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gaat ze de hele avond over haar inkopen praten?
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk dat de cossers haar graag naakt willen zien lopen
Kan beter zelf in het wasmachine kruipenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:52 schreef Kinga het volgende:
Ik snap Kitty niet. Trek nu gewoon je badjas over je ondergoed aan en slaap daarin. Huispak nu in de was en snachts laten drogen, kan ze hem morgenochtend weer aan. Vies mens.
Leuk koppeltjequote:
Dat geldt dan voor alle bewoners neem ik aanquote:Op maandag 10 januari 2022 19:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kan beter zelf in het wasmachine kruipen
je had nawel dr gelaat moeten zien toen hij t pakte. ze was dan ook heel blei dat kitty er iets van zeiquote:Op maandag 10 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ze zoekt dus dingen om over te zeiken
In de hot-tubequote:Op maandag 10 januari 2022 19:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kan beter zelf in het wasmachine kruipen
Nawel is ook een zeurrrrrrrrquote:Op maandag 10 januari 2022 19:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je had nawel dr gelaat moeten zien toen hij t pakte. ze was dan ook heel blei dat kitty er iets van zei
mijn kinderen zouden zeggen commandeer je hondje en blaf zelfquote:Op maandag 10 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
Kitty klinkt echt als een moeder
zoals ze loopt te commanderen
Het zou me van beide niet verbazen......quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
Maar vanaf morgen zal Dotteke ONZ gaan modden en ik BB.
boven de 20 kun je dat allemaal prima zelfquote:Op maandag 10 januari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kinderen zouden zeggen commandeer je hondje en blaf zelf
daggut nietquote:Op maandag 10 januari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
boven de 20 kun je dat allemaal prima zelf
en heb je geen moeder nodig die je commandeert toch?
Fijn dat je het zelf in ieder geval leuk vindquote:
Leave flower alonequote:Op maandag 10 januari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet jij weer je Gif momentje nemen flow3r
Wrom, ik wil Dotquote:Op maandag 10 januari 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
Maar vanaf morgen zal Dotteke ONZ gaan modden en ik BB.
Huh? doe eens normaal johquote:Op maandag 10 januari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb gereageerd maar ik zie mijn reactie nietquote:
Mot je sneller zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien was ze wel niet helemaal zijn type. Na haar verhalen vannacht mag Dimi haar hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef BB-King het volgende:
Tobias heeft zich gewonnen gegeven aan Dimitri in de douche en geeft Vera weg.
Vechten man!
Die kneus wil weer grappig doen.quote:
hier kan ik wat op zeggenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Paul het volgende:
Jongens het was een grapje hoor, ik blij lekker in ONZ. Ik kan alleen met ONZ omgaan jeweet
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Paul het volgende:
Jongens het was een grapje hoor, ik blij lekker in ONZ. Ik kan alleen met ONZ omgaan jeweet
echt, zo flauw hequote:Op maandag 10 januari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kan ik wat op zeggen
maar dat doe ik maar niet
doooooooooequote:Op maandag 10 januari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kan ik wat op zeggen
maar dat doe ik maar niet
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paul zou nog geen slechte BB mod zijn
Maar die zal nooit zo goed zijn als @:Benny
Dan verhuis ik naar twitterquote:Op maandag 10 januari 2022 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paul zou nog geen slechte BB mod zijn
Maar die zal nooit zo goed zijn als @:Benny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |