Salar?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de badkamer klinkt al de eerste kritiek![]()
![]()
Ik wil naar de badkamerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de badkamer klinkt al de eerste kritiek![]()
![]()
Zullen ze zo verstandig zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
lente ui gewoon in een vaasje met een laagje water doen .. groeit het nog door ook
ik geloof je doet ook veel coiterenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
vera wil coiteren, dus die maakt vaart
ik denk dat er toch meer kitty schuimpjes zijn dan we denkenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
Ga niet meer stemmen, toch zinloos.
Wij bepalen helemaal niets.
Ja, maar dat wilden we nietquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag zeggen dat je wil. Maar ik vind dat Kitty dit best goed heeft gedaan
Heeft ze ookquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb wel broccoli verwachtquote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 (haar)verzorgingsproducten en kleding had gekocht.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
vor somige werkt dat ook in kontquote:Op maandag 10 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Die lippenbalsem is gewoon een pot vaseline. Maar dat werkt ook.
juistquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als Salar voor ¤100 haarverzorgingsproducten en kleding had gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |