SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zat al te lezen 😘quote:Op maandag 10 januari 2022 19:23 schreef Paul het volgende:
@:dotteke je moet naar BB er staan TR's voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had je gekaapt 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh god zetten mensen daar al tr's voor, ik had netjes gewacht ok misschien niet echt precies 2min maar tochquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is een regel daar, wat ik prima vindt.. je moet dan 2 min wachten zodat degene met de lapo tijd genoeg heeft om een nieuw topic te openenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mag hier ook wel. Heb je iig geen mods die m kaapen en dan achteraf de tt aanpassenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er is een regel daar, wat ik prima vindt.. je moet dan 2 min wachten zodat degene met de lapo tijd genoeg heeft om een nieuw topic te openen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 19:37:52 ]![]()
Je mag niet kapen in BB @Dotteke jij note dit ff okquote:Op maandag 10 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh god zetten mensen daar al tr's voor, ik had netjes gewacht ok misschien niet echt precies 2min maar tochWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed idee wel, maar weet niet of iedereen er even blij mee isquote:Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mag hier ook wel. Heb je iig geen mods die m kaapen en dan achteraf de tt aanpassen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kaapte ook niet, check de tijd even..quote:Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag niet kapen in BB @:dotteke jij note dit ff ok"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mag hier ook wel. Heb je iig geen mods die m kaapen en dan achteraf de tt aanpassen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kan niet iedereen pleasen 🙄quote:Op maandag 10 januari 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee wel, maar weet niet of iedereen er even blij mee is![]()
Maar heb je werk gegeven paul, zo te zien Verveel je je
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 19:40:57 ]![]()
Dan zie ik over 3 dagen wel een note verschijnenquote:
ik mag niet eens tr's afhandelen in BB, is alleen van dotteke/mamaquote:Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zie ik over 3 dagen wel een note verschijnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
🙄quote:Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je mag geen tr over jezelf behandelen 😜🙄Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan je dat ook niet stiekem doen of zien ze dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik mag niet eens tr's afhandelen in BB, is alleen van dotteke/mama
Heeft iemand hier voor logica gestudeerd toevallig?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alles kan je zien, Dotteke klaag ook altijd naar mijn toe dat ik de TR's van DTS te lang open laat staanquote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dat ook niet stiekem doen of zien ze dat dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik alleen onlogicaquote:Op maandag 10 januari 2022 19:48 schreef DJMO het volgende:
Heeft iemand hier voor logica gestudeerd toevallig?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nu is dann ook nog dein ui van kijkersquote:Op maandag 10 januari 2022 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Alles kan je zien, Dotteke klaag ook altijd naar mijn toe dat ik de TR's van DTS te lang open laat staan
vor boodschappen gewählt![]()
![]()
Ik wil een kastje bij ikea kopen. ding kost 9,99. Omdat lockdown, is alleen bestellen en ophalen mogelijk a 2,99. Thuis laten bezorgen is geen optie bij dit artikel. Wat echter wél kan is het artikel bij een ophaalpunt laten bezorgen a 2,99.
Nou is thuis bezorgen sowieso al bijna 5 euro ipv 2,99, dus dat zou ik hoe dan ook niet kiezen. Maar why the fuck zou ik naar een ikea rijden om het daar op te halen, als ik het bij een ophaalpunt op 400 meter van m'n voordeur kan laten bezorgen???? En waarom kan het 400 meter verderop wel bezorgd worden bij een ophaalpunt, maar niet bij mij thuis?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou verklaar mij de IKEA logica dan maar eens.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hahaquote:Op maandag 10 januari 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
Maar vanaf morgen zal Dotteke ONZ gaan modden en ik BB.![]()
![]()
Dat heeft niets met logica te maken. Gewoon slechte klantenservice
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 19:55:49 ]![]()
Het is niet logisch. Gewoon niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Dat heeft niets met logica te maken. Gewoon slechte klantenservice
Mooie ninja trouwens.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou verklaar mij de IKEA logica dan maar eens.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Dat heeft niets met logica te maken. Gewoon slechte klantenservice![]()
quote:quote:Op maandag 10 januari 2022 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is niet logisch. Gewoon niet.
Mooie ninja trouwens.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vies koud buiten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vies koud én dikke mist
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: