SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje semantische discussie.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Als ze linksom gaan wordt er geroepen dat ze rechtsom hadden moeten gaan en andersom ook.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Beseft iedereen dat met een vaccinatieplicht, voor Delta dit najaar de ziekenhuizen overspoelde, we dubbel zoveel ruimte op de ICs hadden gehad qua coronapatiënten, en dat er dan nu hoogstwaarschijnlijk veel meer mogelijk zou zijn geweest?
Bedoel, we hebben tegen code zwart aan gezeten. En dat was niet nodig geweest.
We hadden zo de capaciteit kunnen 'verdubbelen', door ervoor te zorgen dat er de helft minder instroom was op de ICs.
50% was ongevaccineerd op de ICs. Las ik net hier."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik adviseer een stuk tape voor het OMT.
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
(Reactie bij NU.nl)![]()
Hahaha dus verzwaringen ipv versoepelen
Mondkapjes buiten
#Ikdoenuechtnietmeermee.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Volgens mij was het percentage ongevaccineerden op de IC nog wel hoger dan 50% en bovendien was die groep ongevaccineerden op de IC een stuk jonger dan de groep gevaccineerden. Komt nog eens bij dat de groep ongevaccineerden relatief gezien erg klein is en toch wisten deze mensen in absolute getalen veel vaker op de IC terecht te komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef capricia het volgende:
Beseft iedereen dat met een vaccinatieplicht, voor Delta dit najaar de ziekenhuizen overspoelde, we dubbel zoveel ruimte op de ICs hadden gehad qua coronapatiënten, en dat er dan nu hoogstwaarschijnlijk veel meer mogelijk zou zijn geweest?
We hadden zo de capaciteit kunnen 'verdubbelen', door ervoor te zorgen dat er de helft minder instroom was op de ICs.
50% was ongevaccineerd op de ICs. Las ik net hier.
Huh huh huh je mag de ongevaccineerden niet de schuld geven van de code zwart hoor!!! Oh nee? Nou klaag me aan kutwappies.![]()
Dit OMT moet ontmanteld worden en snel ook. Zijn helemaal doorgeslagen. Maar prima als ze dit willen, ik vertik het. De grens is bereikt. Ziekenhuisopname blijft dalen maar ze houden niet op met aanscherpingen.
(Reactie bij NU.nl)![]()
Nee dat de onderzoekers van het RIVM iets anders zeggen dan de directeur geeft aan dat je ze als twee verschillende entiteiten moet zien. Dat de onderzoekers gelijk hebben blijkt uit vele andere internationale publicaties. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat er onderzoek is dat het tegenovergestelde vertelt want dat is er niet/nauwelijks.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, maar in het bijzonder die van het RIVM, of niet? Zoveel blijkt namelijk uit de gevolgtrekking die je hanteerde en het daarbij weglaten van de notie dat er studies zijn waaruit het tegenovergestelde geconcludeerd wordt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Jij staat in april gewoon weer in de rij voor een nieuwe booster.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef DonDruiper het volgende:
Mondkapjes buiten
#Ikdoenuechtnietmeermee.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Mondkapje het volgende:
(Reactie bij NU.nl)quote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef Mondkapje het volgende:
Dit OMT moet ontmanteld worden en snel ook. Zijn helemaal doorgeslagen. Maar prima als ze dit willen, ik vertik het. De grens is bereikt. Ziekenhuisopname blijft dalen maar ze houden niet op met aanscherpingen.
(Reactie bij NU.nl)![]()
![]()
Het doet me goed om te lezen dat het voor de meeste NU.nl reageerders toch ook echt een stap te ver is. Met uitzondering van een paar die hard maatregel- en keihard handhaven tot en met de gevangenis fetisjisten.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Mondkapje het volgende:
(Reactie bij NU.nl)Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Juli.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij staat in april gewoon weer in de rij voor een nieuwe booster.
Ga in juli naar Kroatië.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Kun je nagaan hoeveel capaciteit we dan gehad zouden hebben. Met een vaccinatieplicht. En reken maar dat er minder gesloten zou zijn nu.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij was het percentage ongevaccineerden op de IC nog wel hoger dan 50% en bovendien was die groep ongevaccineerden op de IC een stuk jonger dan de groep gevaccineerden. Komt nog eens bij dat de groep ongevaccineerden relatief gezien erg klein is en toch wisten deze mensen in absolute getalen veel vaker op de IC terecht te komen.
Huh huh huh je mag de ongevaccineerden niet de schuld geven van de code zwart hoor!!! Oh nee? Nou klaag me aan kutwappies.
En dat de normale zorg gewoon vaker doorgang had kunnen hebben."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als je mondmaskers buiten gaat verplichten etc dan komt niemand meer opdraven voor de vaccinatie/booster.![]()
Graag!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Mondkapje het volgende:
(Reactie bij NU.nl)'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Had hugotje de Movianto koelingen maar eerder leeg moeten halen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef capricia het volgende:
50% was ongevaccineerd op de ICs. Las ik net hier.
Niet afwimpelen op de samenleving.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Je bent in goed gezelschapquote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef DonDruiper het volgende:
Mondkapjes buiten
#Ikdoenuechtnietmeermee.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ho wacht, niet alleen buiten.... ook op kantoor, wilt het OMT. Dus die verwachten dat je 8 uur per dag (met uitzondering van je half uurtje dat je je bammetje mag eten) achter je bureau gaat zitten met zo'n eendemasker op.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef DonDruiper het volgende:
Mondkapjes buiten
#Ikdoenuechtnietmeermee.
Het is officieel. De wereld is gek geworden.![]()
![]()
Omdat de maatregelen toch niet vervallenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is die godverdomme persco letterlijk de dag voor het vervallen van de maatregelen![]()
![]()
Ik snap best dat je wisselgeld wilt inzetten. Zo van; mondkapjes overal, maar dan kan wel weer alles open. Nog steeds kut, maar voor nu prima dan.
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Waarom werk jij op kantoor? Klap in het gezicht van de zorg.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho wacht, niet alleen buiten.... ook op kantoor, wilt het OMT. Dus die verwachten dat je 8 uur per dag (met uitzondering van je half uurtje dat je je bammetje mag eten) achter je bureau gaat zitten met zo'n eendemasker op.
Het is officieel. De wereld is gek geworden.
Snel naar huis jij!![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
wat zijn dit voor vieze onaantrekkelijke mensen? gadverdamme wat smerig.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 12:19:34 ]![]()
Het was mij gelukt om in golf 1 al 75% van NL te besmetten. Was golf 2 wel een stuk lager geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat makkelijk. Ik dacht juist dat ik strenger wasIk had ook nog een variant met minder doden en minder maatregelen dan Hugo. Bam.
![]()
Mensen die niet meedoen en vinden dat er geen maatregelen zouden moeten zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat zijn dit voor vieze onaantrekkelijke mensen?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lekkere dikke toeter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik werk lekker remote vanaf een zonnige plek. En met dit soort idioterie blijf ik dat voorlopig ook gewoon doenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom werk jij op kantoor? Klap in het gezicht van de zorg.
Snel naar huis jij!![]()
![]()
![]()
Ik heb de hele pandemie gewoon op kantoor gewerkt, maar als ze dit gaan doen dan ga ik thuiswerken.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho wacht, niet alleen buiten.... ook op kantoor, wilt het OMT. Dus die verwachten dat je 8 uur per dag (met uitzondering van je half uurtje dat je je bammetje mag eten) achter je bureau gaat zitten met zo'n eendemasker op.
Het is officieel. De wereld is gek geworden.![]()
Hoezo? De kinderen zijn toch weer gewoon naar school?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
Ik snap best dat je wisselgeld wilt inzetten. Zo van; mondkapjes overal, maar dan kan wel weer alles open. Nog steeds kut, maar voor nu prima dan.
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Twee nieuwe OMT-leden?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we ze even een spoedcursus lezen en schrijven geven, kunnen ze zo meedoen.![]()
Geen eendenmasker, maar ook met die normalequote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
maskers nog steeds bezopen natuurlijk.
Alhoewel echte kantoorbazen natuurlijk continu koffie drinken. Dus dan hoeft hij niet op
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hebben ze destijds een week volgehouden. Idioterie.![]()
Zagreb!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nog tips waar? We overwegen Kroatië ook.![]()
-> TRVquote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nog tips waar? We overwegen Kroatië ook.![]()
Ik snap sowieso niet waarom mensen nog op kantoor zouden willen werken, nu alles remote kan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik werk lekker remote vanaf een zonnige plek. En met dit soort idioterie blijf ik dat voorlopig ook gewoon doen
Maar ja, ik zit dan ook 9 uur lang met een mondmasker op. Zal het zuurstoftekort wel zijn
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Glas water op tafelquote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geen eendenmasker, maar ook met die normale
maskers nog steeds bezopen natuurlijk.
Alhoewel echte kantoorbazen natuurlijk continu koffie drinken. Dus dan hoeft hij niet op![]()
Kleine versnapering er naast, open.. lijkt net alsof je eet en drinkt. Niemand die er wat van kan zeggen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Rovinj.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nog tips waar? We overwegen Kroatië ook.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dit kan inderdaad echt niet meer...quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt.![]()
What the hellquote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.
Hebben ze destijds een week volgehouden. Idioterie.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Zijn ze niet bang voor toestanden zoals in Engeland dat het personeel zelf bij bosjes corona krijgt? Sloopt je IC capaciteitquote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Maar we wisten toch al in het begin van de crisis dat de katoenen mondkapjes onvoldoende bescherming gaven?
Dan nu na 2 jaar gaan ze daar ineens een advies over geven?![]()
Wie weet gaat er wel van alles open. Maar met masker.
We hebben nu tenslotte Ernst aan het roer."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Naief van jouquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Wie weet gaat er wel van alles open. Maar met masker.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
We varen in de mist.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar we wisten toch al in het begin van de crisis dat de katoenen mondkapjes onvoldoende bescherming gaven?
Dan nu na 2 jaar gaan ze daar ineens een advies over geven?- verwijderd door admin -![]()
2g gaat er niet komen. Geen meerderheid en die gaat er ook niet komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hier zat toen iedereen de hele dag aan de koffie. Hoop gezeik om geweest en het uiteindelijke resultaat was dat de regels veranderd zijn. Nu alleen nog bij rondlopen een masker op of bij meerdere mensen in 1 kantoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.
Hebben ze destijds een week volgehouden. Idioterie.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Wat nog steeds walgelijk is. @yvonne en ik zijn WOEST als we in de dierentuin een mondkapje op moeten.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Wie weet gaat er wel van alles open. Maar met masker.![]()
Ik zou de reacties van festivalgangers weleens willen zien danquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Omdat dat efficiënter is. Ik heb dagelijks te maken met instanties die al twee jaar thuis werken (belastingdienst, banken, verzekeringsmaatschappijen) en ik kan je mededelen dat alles drie keer zo lang duurt en ook nog slecht wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen nog op kantoor zouden willen werken, nu alles remote kan.
Maar ja, ik zit dan ook 9 uur lang met een mondmasker op. Zal het zuurstoftekort wel zijn![]()
Dit is 2 jaar lang zorgvuldig onderzocht.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan nu na 2 jaar gaan ze daar ineens een advies over geven?![]()
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
We hebben nu tenslotte Ernst aan het roer.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Terwijl in Engeland:
Boris Johnson today hailed 'great progress' against Omicron and said the government is 'looking at' cutting the self-isolation period again - to five days - as ministers insisted Britain is on a path to 'living with Covid'.
The government and NHS leaders appear increasingly confident that the Omicron wave will not overwhelm services.
In a round of interviews earlier, Housing Secretary Michael Gove said the UK is 'moving to a situation' where it is 'possible to say that we can live with Covid and that the pressure on the NHS and on vital public services is abating'.
However, he stressed that 'we are not there yet' and dismissed complaints that dire warnings about the possibility of huge numbers of deaths had been 'scaremongering'.
Mr Johnson is said to be drawing up a new strategy for the transition away from restrictions, which would be implemented by March.
https://www.dailymail.co.(...)e-day-isolation.html
Hoe kan het dan dat in onze kranten verontrustende berichten staan over o.a. VK?
'In landen als België, Frankrijk, Spanje, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Ierland en de Verenigde Staten neemt de instroom in ziekenhuizen al wel snel toe. (...) Volgens het OMT zijn er in veel landen "die minder maatregelen getroffen hebben" meer ziekenhuisopnames dan eerder bij de deltavariant.'
https://www.trouw.nl/nieu(...)ondmaskers~b58595c3/![]()
En de tweede kamer kan natuurlijk ook een vuist maken.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zijn ze bij elkaar geweest?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?![]()
![]()
De politiek neemt de beslissing hè. Ernst dus.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?
En de sportscholen waren belangrijk volgens hem."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zie in de voetbalstadions in Spanje en Italië ook iedereen met een mondkapje. Wel op de kin trouwens..quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat nog steeds walgelijk is. @:yvonne en ik zijn WOEST als we in de dierentuin een mondkapje op moeten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Kunnen we dat wereldvreemde OMT niet gewoon afschaffen? Flikker toch op met je medische mondmaskers in de buitenlucht.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Wederom erg naïef.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
En de tweede kamer kan natuurlijk ook een vuist maken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oja, net als de qr code?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2g gaat er niet komen. Geen meerderheid en die gaat er ook niet komen.![]()
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zie in de voetbalstadions in Spanje en Italië ook iedereen met een mondkapje. Wel op de kin trouwens..![]()
![]()
Zo'n gezicht trek ik als ik net gedweild heb en een van mijn kinderen loopt naar binnen met vieze schoenenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn ze bij elkaar geweest?
[ afbeelding ]
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Kwam ons OMT maar met het 'leven met Covid' plan zoals in de UK, maar helaas. Hier zitten we nog te neuzelen met allemaal micro management regeltjes.٩๏̯͡๏)۶![]()
De Amerikanen zweren erbij dat je nooit je wapens moet opgeven omdat de overheid niet eeuwig 'goed' kan blijven.
Ons wapen was de rechtsstaat maar die geeft niet thuis. We zijn dus volledig overgeleverd aan de grillen van politici.
Als een redelijke overheid als die van Nederland zo kan radicaliseren in 2 jaar wordt duidelijk hoe gruwelijk het vroeger misging.![]()
Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in, straks degraderen we nogquote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.![]()
![]()
My Sweet summer childquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
We hebben nu tenslotte Ernst aan het roer.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Volgend jaar lekker naar Oss, Helmond, Breda en Den Bosch.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.
Lekker dichtbij!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
We volgen gewoon wat ze in DL en IT en zo ook doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Ronald het volgende:
Kwam ons OMT maar met het 'leven met Covid' plan zoals in de UK, maar helaas. Hier zitten we nog te neuzelen met allemaal micro management regeltjes.
Maar dan zonder 2G enzo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Flikkers.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Madmen is van Netflix af trouwens.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dragen ze in andere landen ook overal deze maskers of zijn wij weer de enige in de wereld die dit wil doen?![]()
wat is dit dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat makkelijk. Ik dacht juist dat ik strenger was![]()
Hoezo geeft de rechtstaat niet thuis dan? Een meerderheid van de Nederlanders heeft gewoon vorige jaar maart gekozen voor de 4 partijen die ook al in Rutte 3 zaten. Tsja, nogal logisch dat je dan meer van hetzelfde krijgt. Blijkbaar waren de radicale alternatieven van het FvD niet voor iedereen even aantrekkelijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
De Amerikanen zweren erbij dat je nooit je wapens moet opgeven omdat de overheid niet eeuwig 'goed' kan blijven.
Ons wapen was de rechtsstaat maar die geeft niet thuis. We zijn dus volledig overgeleverd aan de grillen van politici.
Als een redelijke overheid als die van Nederland zo kan radicaliseren in 2 jaar wordt duidelijk hoe gruwelijk het vroeger misging.![]()
De nieuwe persco zou toch eigenlijk morgen zijn? Wanneer is dat verplaatst eigenlijk? In de Volkskrant hebben ze het nog steeds over morgen:
Geen vervanging
Het kabinet had het OMT gevraagd om meer duidelijkheid nadat diverse andere landen de mondkapjesregels hadden aangetrokken. Wat het kabinet met de adviezen doet, moet de komende dagen blijken: dinsdag geeft het kabinet een nieuwe persconferentie.![]()
Amazon Primequote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Madmen is van Netflix af trouwens.![]()
![]()
Dl/Fra/it/spa. Allemaal mondkapjes buiten bij drukte.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:35 schreef Mondkapje het volgende:
Dragen ze in andere landen ook overal deze maskers of zijn wij weer de enige in de wereld die dit wil doen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wie controleert het OMT eigenlijk? We zijn in een heel rare situatie beland waar onze regering vrijwel klakkeloos adviezen overneemt van een clubje dat totaal ondoorzichtig functioneert en volgens velen totaal niet capabel is, en dat ook door niemand wordt gecontroleerd.![]()
De VS hield het nog geen eeuw vol zonder in een burgeroorlog te vervallenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
Eentje die nog draaide om het feit dat er miljoenen mensen daadwerkelijk slaven waren.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
De rechterlijke macht bedoelde ik. Met haar slaafse en onderdanige marginale toets van overheidsbesluit. Daarmee hebben ze een echte toets van overheidsbesluit aan wetten in feite de nek omgedraait.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo geeft de rechtstaat niet thuis dan? Een meerderheid van de Nederlanders heeft gewoon vorige jaar maart gekozen voor de 4 partijen die ook al in Rutte 3 zaten. Tsja, nogal logisch dat je dan meer van hetzelfde krijgt. Blijkbaar waren de radicale alternatieven van het FvD niet voor iedereen even aantrekkelijk.
De wetgevende macht begin ik niet eens over. In Noord-Korea zullen ze nog jaloers zijn op onze 'fractiediscipline'.![]()
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.quote:
Dan zit de angst vrij diep gok ik zo![]()
![]()
Die cultuur/oorsprong van die wappies in de VS is totaal anders. Daar waren ze vroeger bang dat er ieder moment een indiaan een pijl door je nek knalt. Om zijn boomhut terug te pakken, die hij verloren was aan de blanke ontdekkingsreiziger. Dus hebben ze maar het recht om te verdedigen met een geweer, en iedereen kapot te knallen die ongewenst op je terrein verschijnt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
Met een nuancering dat ze dit zijn gaan verplichten toen de ziekenhuisopnames toenamen (en niet afnamen). En dat blijkbaar niemand zich er aan houdt (van wat je hoort van mensen die er recent zijn geweest of nog zijn toen het net ingevoerd was).quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dl/Fra/it/spa. Allemaal mondkapjes buiten bij drukte.
Het zal allemaal zo'n vaart niet lopen.![]()
Klootzak.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgend jaar lekker naar Oss, Helmond, Breda en Den Bosch.
Lekker dichtbij!![]()
![]()
Misschien schamen ze zich voor hun auto en willen ze niet herkend worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.
Mooi hè.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef Mondkapje het volgende:
Wie controleert het OMT eigenlijk? We zijn in een heel rare situatie beland waar onze regering vrijwel klakkeloos adviezen overneemt van een clubje dat totaal ondoorzichtig functioneert en volgens velen totaal niet capabel is, en dat ook door niemand wordt gecontroleerd.
En ook in de rechtbank heb je geen schijn van kans.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ben je straks drie keer gevaccineerd, moet je nog steeds een mondkap dragen en dan zelfs in de buitenlucht. Waarom moet je je dan nog laten vaccineren?![]()
heb ik ook wel eens gedaan (geen FFP) maar dat kwam vooral omdat ik m dan vergeten was af te zetten... moet zeggen dat ik het ook wel lekker warm vind zitten zo in de winter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.
Er zijn minder dan een jaar geleden gewoon verkiezingen geweest. Dezelfde regeringspartijen hebben samen meer stemmen gehaald. Dat is niet geradicaliseerd. Als jij dit wel zo voelt, zit daar wellicht de radicalisatie?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
Als een redelijke overheid als die van Nederland zo kan radicaliseren in 2 jaar wordt duidelijk hoe gruwelijk het vroeger misging."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
OM ANDEREN TE BESCHERMEN! DENK AAN JE SCHOONMOEDER OF OPA!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben je straks drie keer gevaccineerd, moet je nog steeds een mondkap dragen en dan zelfs in de buitenlucht. Waarom moet je je dan nog laten vaccineren?![]()
Omdat Omikron ongevaarlijk is voor gevaccineerden, maar wel gevaarlijk voor niet gevaccineerden.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben je straks drie keer gevaccineerd, moet je nog steeds een mondkap dragen en dan zelfs in de buitenlucht. Waarom moet je je dan nog laten vaccineren?
Wat we dus doen is het beschermen van mensen die niet gevaccineerd zijn.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Spelletje die in het vorige topic gepost werd. Een soort test ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zonder twijfel! Maar is dit een test oid?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
waarom zou je die kutwappies beschermen?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat Omikron ongevaarlijk is voor gevaccineerden, maar wel gevaarlijk voor niet gevaccineerden.
Wat we dus doen is het beschermen van mensen die niet gevaccineerd zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: