Het was mij gelukt om in golf 1 al 75% van NL te besmetten. Was golf 2 wel een stuk lager geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat makkelijk. Ik dacht juist dat ik strenger was
Mensen die niet meedoen en vinden dat er geen maatregelen zouden moeten zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat zijn dit voor vieze onaantrekkelijke mensen?
Lekkere dikke toeter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap![]()
[ afbeelding ]
Ik werk lekker remote vanaf een zonnige plek. En met dit soort idioterie blijf ik dat voorlopig ook gewoon doenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom werk jij op kantoor? Klap in het gezicht van de zorg.
Snel naar huis jij!![]()
Ik heb de hele pandemie gewoon op kantoor gewerkt, maar als ze dit gaan doen dan ga ik thuiswerken.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho wacht, niet alleen buiten.... ook op kantoor, wilt het OMT. Dus die verwachten dat je 8 uur per dag (met uitzondering van je half uurtje dat je je bammetje mag eten) achter je bureau gaat zitten met zo'n eendemasker op.
Het is officieel. De wereld is gek geworden.
Hoezo? De kinderen zijn toch weer gewoon naar school?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
Ik snap best dat je wisselgeld wilt inzetten. Zo van; mondkapjes overal, maar dan kan wel weer alles open. Nog steeds kut, maar voor nu prima dan.
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt.
Twee nieuwe OMT-leden?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap![]()
[ afbeelding ]
Geen eendenmasker, maar ook met die normalequote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho wacht, niet alleen buiten.... ook op kantoor, wilt het OMT. Dus die verwachten dat je 8 uur per dag (met uitzondering van je half uurtje dat je je bammetje mag eten) achter je bureau gaat zitten met zo'n eendemasker op.
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zagreb!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nog tips waar? We overwegen Kroatië ook.
-> TRVquote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen nog op kantoor zouden willen werken, nu alles remote kan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik werk lekker remote vanaf een zonnige plek. En met dit soort idioterie blijf ik dat voorlopig ook gewoon doen
Glas water op tafelquote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geen eendenmasker, maar ook met die normale
maskers nog steeds bezopen natuurlijk.
Alhoewel echte kantoorbazen natuurlijk continu koffie drinken. Dus dan hoeft hij niet op
Rovinj.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad echt niet meer...quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
Ik snap best dat je wisselgeld wilt inzetten. Zo van; mondkapjes overal, maar dan kan wel weer alles open. Nog steeds kut, maar voor nu prima dan.
Je kan gewoon niet zeggen dat we nog meer gaan verzwaren. Dan begrijp je gewoon helemaal niet wat er in de samenleving speelt.
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef DonDruiper het volgende:
What the hellquote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.
Hebben ze destijds een week volgehouden. Idioterie.
Zijn ze niet bang voor toestanden zoals in Engeland dat het personeel zelf bij bosjes corona krijgt? Sloopt je IC capaciteitquote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.
Naief van jouquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Wie weet gaat er wel van alles open. Maar met masker.
We varen in de mist.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar we wisten toch al in het begin van de crisis dat de katoenen mondkapjes onvoldoende bescherming gaven?
Dan nu na 2 jaar gaan ze daar ineens een advies over geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |