2g gaat er niet komen. Geen meerderheid en die gaat er ook niet komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom moet er wisselgeld ingezet worden? In de ziekenhuizen loopt het nog steeds terug. En maak dan als wisselgeld 2G, dan komen er misschien nog vaccinaties bij.
Hier zat toen iedereen de hele dag aan de koffie. Hoop gezeik om geweest en het uiteindelijke resultaat was dat de regels veranderd zijn. Nu alleen nog bij rondlopen een masker op of bij meerdere mensen in 1 kantoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een jaar geleden ongeveer, toen we de zwaarste maatregelen hadden, moest ik dat hier ook. Ik moest zelfs een masker op als ik alleen in mijn kantoor zat.
Hebben ze destijds een week volgehouden. Idioterie.
Wat nog steeds walgelijk is. @yvonne en ik zijn WOEST als we in de dierentuin een mondkapje op moeten.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Wie weet gaat er wel van alles open. Maar met masker.
Ik zou de reacties van festivalgangers weleens willen zien danquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
Omdat dat efficiënter is. Ik heb dagelijks te maken met instanties die al twee jaar thuis werken (belastingdienst, banken, verzekeringsmaatschappijen) en ik kan je mededelen dat alles drie keer zo lang duurt en ook nog slecht wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen nog op kantoor zouden willen werken, nu alles remote kan.
Maar ja, ik zit dan ook 9 uur lang met een mondmasker op. Zal het zuurstoftekort wel zijn
Dit is 2 jaar lang zorgvuldig onderzocht.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar we wisten toch al in het begin van de crisis dat de katoenen mondkapjes onvoldoende bescherming gaven?
Dan nu na 2 jaar gaan ze daar ineens een advies over geven?
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
We hebben nu tenslotte Ernst aan het roer.
En de tweede kamer kan natuurlijk ook een vuist maken.quote:
Zijn ze bij elkaar geweest?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?
De politiek neemt de beslissing hè. Ernst dus.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
OMT is al bij elkaar geweest toch? En alleen dit is gelekt?
Ik zie in de voetbalstadions in Spanje en Italië ook iedereen met een mondkapje. Wel op de kin trouwens..quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat nog steeds walgelijk is. @:yvonne en ik zijn WOEST als we in de dierentuin een mondkapje op moeten.
Wederom erg naïef.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
En de tweede kamer kan natuurlijk ook een vuist maken.
Oja, net als de qr code?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2g gaat er niet komen. Geen meerderheid en die gaat er ook niet komen.
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zie in de voetbalstadions in Spanje en Italië ook iedereen met een mondkapje. Wel op de kin trouwens..
Zo'n gezicht trek ik als ik net gedweild heb en een van mijn kinderen loopt naar binnen met vieze schoenenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn ze bij elkaar geweest?
[ afbeelding ]
Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in, straks degraderen we nogquote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.
My Sweet summer childquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
We hebben nu tenslotte Ernst aan het roer.
Volgend jaar lekker naar Oss, Helmond, Breda en Den Bosch.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we met de Eredivisie gewoon stoppen dit jaar. Weinig zin meer in.
We volgen gewoon wat ze in DL en IT en zo ook doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Ronald het volgende:
Kwam ons OMT maar met het 'leven met Covid' plan zoals in de UK, maar helaas. Hier zitten we nog te neuzelen met allemaal micro management regeltjes.
Flikkers.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Madmen is van Netflix af trouwens.
wat is dit dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat makkelijk. Ik dacht juist dat ik strenger was
Hoezo geeft de rechtstaat niet thuis dan? Een meerderheid van de Nederlanders heeft gewoon vorige jaar maart gekozen voor de 4 partijen die ook al in Rutte 3 zaten. Tsja, nogal logisch dat je dan meer van hetzelfde krijgt. Blijkbaar waren de radicale alternatieven van het FvD niet voor iedereen even aantrekkelijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
De Amerikanen zweren erbij dat je nooit je wapens moet opgeven omdat de overheid niet eeuwig 'goed' kan blijven.
Ons wapen was de rechtsstaat maar die geeft niet thuis. We zijn dus volledig overgeleverd aan de grillen van politici.
Als een redelijke overheid als die van Nederland zo kan radicaliseren in 2 jaar wordt duidelijk hoe gruwelijk het vroeger misging.
Amazon Primequote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Madmen is van Netflix af trouwens.
Dl/Fra/it/spa. Allemaal mondkapjes buiten bij drukte.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:35 schreef Mondkapje het volgende:
Dragen ze in andere landen ook overal deze maskers of zijn wij weer de enige in de wereld die dit wil doen?
De VS hield het nog geen eeuw vol zonder in een burgeroorlog te vervallenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
De Amerikanen zweren erbij dat je nooit je wapens moet opgeven omdat de overheid niet eeuwig 'goed' kan blijven.
Ons wapen was de rechtsstaat maar die geeft niet thuis. We zijn dus volledig overgeleverd aan de grillen van politici.
Als een redelijke overheid als die van Nederland zo kan radicaliseren in 2 jaar wordt duidelijk hoe gruwelijk het vroeger misging.
De rechterlijke macht bedoelde ik. Met haar slaafse en onderdanige marginale toets van overheidsbesluit. Daarmee hebben ze een echte toets van overheidsbesluit aan wetten in feite de nek omgedraait.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo geeft de rechtstaat niet thuis dan? Een meerderheid van de Nederlanders heeft gewoon vorige jaar maart gekozen voor de 4 partijen die ook al in Rutte 3 zaten. Tsja, nogal logisch dat je dan meer van hetzelfde krijgt. Blijkbaar waren de radicale alternatieven van het FvD niet voor iedereen even aantrekkelijk.
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.quote:
Die cultuur/oorsprong van die wappies in de VS is totaal anders. Daar waren ze vroeger bang dat er ieder moment een indiaan een pijl door je nek knalt. Om zijn boomhut terug te pakken, die hij verloren was aan de blanke ontdekkingsreiziger. Dus hebben ze maar het recht om te verdedigen met een geweer, en iedereen kapot te knallen die ongewenst op je terrein verschijnt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
Met een nuancering dat ze dit zijn gaan verplichten toen de ziekenhuisopnames toenamen (en niet afnamen). En dat blijkbaar niemand zich er aan houdt (van wat je hoort van mensen die er recent zijn geweest of nog zijn toen het net ingevoerd was).quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dl/Fra/it/spa. Allemaal mondkapjes buiten bij drukte.
Klootzak.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgend jaar lekker naar Oss, Helmond, Breda en Den Bosch.
Lekker dichtbij!
Misschien schamen ze zich voor hun auto en willen ze niet herkend worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.
Dan zit de angst vrij diep gok ik zo
Mooi hè.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef Mondkapje het volgende:
Wie controleert het OMT eigenlijk? We zijn in een heel rare situatie beland waar onze regering vrijwel klakkeloos adviezen overneemt van een clubje dat totaal ondoorzichtig functioneert en volgens velen totaal niet capabel is, en dat ook door niemand wordt gecontroleerd.
heb ik ook wel eens gedaan (geen FFP) maar dat kwam vooral omdat ik m dan vergeten was af te zetten... moet zeggen dat ik het ook wel lekker warm vind zitten zo in de winter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja anderzijds, ik heb hier ook al een aantal keer mensen alleen in hun auto zien rijden met FFP masker op.
Dan zit de angst vrij diep gok ik zo
Er zijn minder dan een jaar geleden gewoon verkiezingen geweest. Dezelfde regeringspartijen hebben samen meer stemmen gehaald. Dat is niet geradicaliseerd. Als jij dit wel zo voelt, zit daar wellicht de radicalisatie?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef Confetti het volgende:
OM ANDEREN TE BESCHERMEN! DENK AAN JE SCHOONMOEDER OF OPA!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben je straks drie keer gevaccineerd, moet je nog steeds een mondkap dragen en dan zelfs in de buitenlucht. Waarom moet je je dan nog laten vaccineren?
Omdat Omikron ongevaarlijk is voor gevaccineerden, maar wel gevaarlijk voor niet gevaccineerden.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben je straks drie keer gevaccineerd, moet je nog steeds een mondkap dragen en dan zelfs in de buitenlucht. Waarom moet je je dan nog laten vaccineren?
Spelletje die in het vorige topic gepost werd. Een soort test ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zonder twijfel! Maar is dit een test oid?
waarom zou je die kutwappies beschermen?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat Omikron ongevaarlijk is voor gevaccineerden, maar wel gevaarlijk voor niet gevaccineerden.
Wat we dus doen is het beschermen van mensen die niet gevaccineerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |