Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet
Grote merken vaak wel maar speciaalbier meestal niet. Zelfs in onze (vrij saaie) dubbel gaat bijvoorbeeld kandijsuiker, waardoor het al niet meer voldoet aan het reinheitsgebot.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteraf gezien ook een domme vraag, grote merken voldoen immers ook gewoon aan het Reinheitsgebot.
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
China-palast hier in Kleve. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit is goed.
Alles is netjes verzorgd en schoon. En het vlees is goed. Geen vette zooi. En de warmhoud bakken worden netje bijgevuld.
Zit al jaren in het zelfde pand waar voorheen een auto bedrijf zat. Heeft ook al jaren het zelfde personeel rond lopen.
Owquote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.quote:
Da’s wel een ouwetje danquote:Op zondag 9 januari 2022 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.
In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @:hf. 😎
@:Cat ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
Nah, niet echt de oplossing.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
Ik vind 'm (nog) wel leuk.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.
En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen/geen fan
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.
Nee, dat is een capequote:Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.
Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
Mn.X heeft van drie clubs een pas.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?
Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?
@:myraela
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef AnneX het volgende:
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
Die hebben vast niet de illusie dat ze open mogen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:44 schreef AnneX het volgende:
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
Eensch.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
Droom lekker verderquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:
Ik droom zo even wat voor me uit over Kuipers....
- Het einde van de maatschappen
- Het einde van de pseudo ondernemers "arts"
- Eén financieel stelsel zonder commerciële partijen, soort ziekenfonds -zonder- particulier
- Een einde aan de hele DBC rompsplomp
- Daarmee ook een einde aan "horizontaal toezicht"
- Einde van de hordes accountants die zich over iedere keutel in de zorg een factuurtje kunnen veroorloven..
Maar ja... het is dromen he..
Haar leven was ook niet plezierig. En dat wordt aardig vertolkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Met al die besmettingen gaan we van lockdown in landelijke quarantaine lijkt wel.
Sisi is toch beter aan het worden, kijk niet met plezier, want zo plezierig is het verhaal niet.
Als je nu kijkt lijkt het daar wel op ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
Een arts in Radboud zei er vandaag dit ocerquote:Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Isabeau het volgende:
En ik had begrepen dat wij als enige kleine landje in Europa kort in lockdown gingen omdat we achter liepen met de boosters en er code zwart dreigde in de zkh. Mijn ziekenhuis schaalt alweer af. Zal vast niet de enige zijn.
Ik ben bijna door deel drie. Binnenkort maar eens een goede biografie zoekenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haar leven was ook niet plezierig. En dat wordt aardig vertolkt.
Ik zal niet teveel spoileren, maar in deel drie bliezen vriendin en ik weer van verontwaardiging omdat naar ons idee teveel van haar ware verhaal werd afgeweken.
Oh ja, Sisi. Om nachtelijk piekeren te doorbreken naar 5+6 gekeken.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Met al die besmettingen gaan we van lockdown in landelijke quarantaine lijkt wel.
Sisi is toch beter aan het worden, kijk niet met plezier, want zo plezierig is het verhaal niet.
Als je die hebt gevonden, die verder gaat dan wiki, hou ik mij aanbevolen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben bijna door deel drie. Binnenkort maar eens een goede biografie zoeken
Ik zit nu in het eind van onderkofferquote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues ik weet niet of je al kijkt maar op 1 varen Janny en André door Friesland
Nou, op LinkedIn zijn het ook virologen die beweren dat de lockdown niet nodig is. Hele verhalen daar. Compleet met grafieken en cijfers.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:01 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp dat "de bevolking" de kennis ontbeert om de druk op de zorg zelf te begrijpen en te berekenen, simpelweg omdat ze niet alle parameters overzien. Ik kan me er wel aan ergeren dat iedere onderknuppel het toch probeert en daarmee allerlei (on) waarheden proclameert..
Je kan wel een "record laag aantal mensen met covid op de IC hebben" maar daarmee kan er nog steeds een totaal zorginfarct op een groot aantal IC afdelingen in NL zijn; verzuim is nog nooit zo hoog geweest, besmette medewerkers in de huizen is op een alltime high, de meeste huizen laten mensen die positief zijn nu niet meer zomaar doorwerken, wat eerder wel gebeurde enz enz enz. Veel apparatuur op de IC's is aan periodiek onderhoud onderhavig waar al enorme noodgrepen op gedaan zijn, er zullen structurele aantallen bedden in onderhoud moeten, dit geldt ook voor de in veel gevallen gehuurde apparatuur, die vaak voor onderhoud ook nog terug moet naar de verhuurder en dan weer ingezet kan worden op de plek waar het in gebruik was enz enz enz
Er zijn zoveel meer variabelen dan "er zijn x bedden en y bijna-doden DUS het is rustig"
De meeste droooooomenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:
Ik droom zo even wat voor me uit over Kuipers....
- Het einde van de maatschappen
- Het einde van de pseudo ondernemers "arts"
- Eén financieel stelsel zonder commerciële partijen, soort ziekenfonds -zonder- particulier
- Een einde aan de hele DBC rompsplomp
- Daarmee ook een einde aan "horizontaal toezicht"
- Einde van de hordes accountants die zich over iedere keutel in de zorg een factuurtje kunnen veroorloven..
Maar ja... het is dromen he..
Zooooo ontzettend veel minder administratieve handelingen, processen en projecten...quote:
Ze gaan ook 14 januari vertellen of het hoger onderwijs vanaf 16 januari weer open mag..quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet speciaal benieuwd naar Fannyquote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, Sisi. Om nachtelijk piekeren te doorbreken naar 5+6 gekeken.
Net als Cat benieuwd naar de verhaallijn van Fanny en nu haar dchter Marie.
Nogal wat dichterlijke vrijheid ( natuurlijk). En nu ben ik eigenlijk benieuwd naar de historische feiten van keizer en keizerin.
De pracht en praal in die kouwe holen van paleizen. En hoe gaan die lui naar het toilet in die japonnen?
Dat vind ik ook het leukst (3 weken in midden oosten geweest omdat ik in een Indiana Jones film de Siq van Petra zagquote:Op zondag 9 januari 2022 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben niet speciaal benieuwd naar FannyDie is echt dichterlijke vrijheid.
Ik heb Sisi haar sportzaal gezien![]()
En het kantoor van FJ
Onder andere. Wel leuk, we hadden eea vooraf uitgezocht en dat maakte een paar jaar geleden een hele leuke roadtrip door Oostenrijk, Zuid Duitsland (Possenhofen vanachter een hek) en Hongarije.
In die voorbereiding niet echt een biografie gelezen, wij zijn meer van ‘live’ in musea en in oude gebouwen. Dus geen boeken tips.
Dat was bij deze serie niet echtquote:Op zondag 9 januari 2022 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn een paar jaar geleden in Wenen wel in schönbrunn geweest.
Ik vind het altijd jammer dat het verhaal van SiSi zo ver overromantiseert wordt.
sisi, die was afgelopen tijd op npo te zien, vast nog wel terug te zienquote:Op zondag 9 januari 2022 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Welke is dat? Dan vind ik het misschien wel leuk
Terug te zien op npo.startquote:Op zondag 9 januari 2022 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
sisi, die was afgelopen tijd op npo te zien, vast nog wel terug te zien
Oh echt, ik heb echt deze maand min npo abo stopgezetquote:Op zondag 9 januari 2022 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
sisi, die was afgelopen tijd op npo te zien, vast nog wel terug te zien
Met npo start keek ik op de ipad. Dat ging goed.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh echt, ik heb echt deze maand min npo abo stopgezetnou ja eens kijken of ik het kan zien anders zet ik hem wel weer aan. Zo duur is het nu ook weer niet.
Ik haal m’n nieuws meestal ook uit de gelekte aankondigingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?
@:myraela
Ik weet niet zo goed of dit komisch of tragisch is. Oh daar is ook een term voor, tragikomischquote:Op maandag 10 januari 2022 07:01 schreef Myraela het volgende:
Ik haal m’n nieuws meestal ook uit de gelekte aankondigingen.
Thankxquote:Op zondag 9 januari 2022 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.
Beide zitten aan Opschlag. Aan het spoykanaal.
https://www.momi-restaurant.de/
http://www.taj-kleve.de/
Maar verwacht geen Aziatisch scherp eten. Er was een Thai in Kleve die dat wel bood. Maar de klantenkring hiervoor was veel te klein om te overleven.
Voor de turk dien je boven in Kleve te zijn. De tent ziet er uit als een kebab zaak. Maar heeft een redelijk kaart met gerechten van de houtskool BBQ of grill.
Cömce Holzkohle Restaurant aan de Hoffmannallee.
http://www.coemce.de/
Nope, volgende week (17-01-2022) pas...quote:Op maandag 10 januari 2022 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Is het vandaag al blue monday?
Bestaat er ook een blue month? Het wil bij nog niet helemaal vlotten zeg maar...
Wat een leuke foto.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Kijk nou, een van de favoriete plaatsen van 1 van onze monsters:
[ afbeelding ]
quote:
Kattenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Kijk nou, een van de favoriete plaatsen van 1 van onze monsters:
[ afbeelding ]
Het gaat een stuk beter. Bij eentje is het helemaal in orde, bij de ander lijkt het echt de goede kant op te gaan, gelukkig.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto.
Hoe gaat het met de darmen van de katten?
Wat fijn, geen viezigheid meer in huisquote:Op maandag 10 januari 2022 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het gaat een stuk beter. Bij eentje is het helemaal in orde, bij de ander lijkt het echt de goede kant op te gaan, gelukkig.
27 of 29 inch?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een nieuwe monitor van 29 inch. Hij is zo groot dat het lijkt alsof iedereen naar me schreeuwt. Nou heb ik ook jaren niet meer achter een monitor gewerkt, alleen achter mijn laptop. Maar 27 inch is echt overdreven hoor
Ik heb er op mijn thuiswerkplek tweequote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een nieuwe monitor van 29 inch. Hij is zo groot dat het lijkt alsof iedereen naar me schreeuwt. Nou heb ik ook jaren niet meer achter een monitor gewerkt, alleen achter mijn laptop. Maar 27 inch is echt overdreven hoor
Ik zou er dan serieus nog een bestellenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze doet een beetje denken aan de kat van @:Jagägtrut
![]()
[ afbeelding ]
Succes met alles doorwerken, gaat goedkomen!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Tele6 het volgende:
Laatste loodjes studie... feedback op verslag verwerken. Ik hoef amper wat te doen maar heb nog minder zin.![]()
En ik wist niet dat je zo verschrikkelijk veel papierwerk en onboardings-apps en onboardings-video's en papierwerk en controles en papierwerk had als je ergens ging werken. Maar goed dat ik half februari begin want dit is inderdaad een maand werk hoor![]()
Fijn nieuws van @:Jagärtrut zie ik![]()
Zal even wennen zijn @:Lucky_Strikeik ben al regelmatig dingen kwijt op m'n 13 inch laptopscherm
dus ik snap dat 27 inch heel wat is
Die willen ze dan toch niet meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou er dan serieus nog een bestellen
Het suffe is datquote:Op maandag 10 januari 2022 15:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Succes met alles doorwerken, gaat goedkomen!![]()
![]()
Ik kreeg al die onboarding-apps-en-shit zeg maar 3 maanden nadat ik begonnen was. (En mijn werkkleding 5 maanden erna ) . Maar zelfs dat kwam goed. Ik weet nu ongeveer hoe dingen werken
Dat dus. Had ooit 1 mandje gekocht. Diva's ruzie. Toch een 2e erbij. Werden genegeerd. Toen moest ik ze inpakken om op te sturen. Stonden ze (in elkaar) op tafel. Gaan de diva's er samen inliggenquote:
https://www.zooplus.nl/cu(...)s/wandmontage/594169quote:Op maandag 10 januari 2022 16:10 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil zo'n plak aan het raam mandje.. maar hoe noem je dat in godsnaam?
Allemaal uitverkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Went snel hoor, heb op het werk nu 42" of 43"quote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is echt nieuw voor mij.. onboardingsdingesquote:Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Tele6 het volgende:
En ik wist niet dat je zo verschrikkelijk veel papierwerk en onboardings-apps en onboardings-video's en papierwerk en controles en papierwerk had als je ergens ging werken. Maar goed dat ik half februari begin want dit is inderdaad een maand werk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |