abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2022 @ 18:15:49 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_203113334
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet :')
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203113343
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Achteraf gezien ook een domme vraag, grote merken voldoen immers ook gewoon aan het Reinheitsgebot.
Grote merken vaak wel maar speciaalbier meestal niet. Zelfs in onze (vrij saaie) dubbel gaat bijvoorbeeld kandijsuiker, waardoor het al niet meer voldoet aan het reinheitsgebot.
  zondag 9 januari 2022 @ 18:32:55 #4
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203113594
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:33 schreef z80 het volgende:

[..]
China-palast hier in Kleve. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit is goed.
Alles is netjes verzorgd en schoon. En het vlees is goed. Geen vette zooi. En de warmhoud bakken worden netje bijgevuld.
Zit al jaren in het zelfde pand waar voorheen een auto bedrijf zat. Heeft ook al jaren het zelfde personeel rond lopen.
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
pi_203113642
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef z80 het volgende:

[..]
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Ow ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203113785
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ow ;(
Of plentyparts
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 9 januari 2022 @ 19:00:09 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_203113954
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.
Beide zitten aan Opschlag. Aan het spoykanaal.
https://www.momi-restaurant.de/
http://www.taj-kleve.de/

Maar verwacht geen Aziatisch scherp eten. Er was een Thai in Kleve die dat wel bood. Maar de klantenkring hiervoor was veel te klein om te overleven.

Voor de turk dien je boven in Kleve te zijn. De tent ziet er uit als een kebab zaak. Maar heeft een redelijk kaart met gerechten van de houtskool BBQ of grill.
Cömce Holzkohle Restaurant aan de Hoffmannallee.
http://www.coemce.de/
pi_203114051
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Of plentyparts
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203114455
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
Da’s wel een ouwetje dan
pi_203114923
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.

In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @hf. 😎

@CAT ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
  zondag 9 januari 2022 @ 20:20:21 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_203115128
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.

In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @:hf. 😎

@:Cat ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
pi_203116060
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
Nah, niet echt de oplossing.

Keuken is gewoon oud. Maar geen zin in het gedoe van het aanschaffen van een nieuwe keuken. Ik zoek nog even door naar een passende plaat en anders wordt het stapelen :P
pi_203116091
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.

En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen }:| /geen fan
pi_203116161
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.

En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen }:| /geen fan
Ik vind 'm (nog) wel leuk.
Maar hij had wel motte kijke }:|
pi_203116195
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
En twee appelflappen.

Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?

Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
pi_203116313
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.

Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203116333
Ik heb bij een mantel wel een heel ander beeld dan bij een jas :7 Een mantel is veel vrouwelijker, bijv. (er zijn overigens ook mantels voor mannen, die niet per se vrouwelijk zijn)

Vanmorgen covid-test gehad, nog steeds negatief *O* (heb een aantal nachten met een collega gewerkt die covid positief bleek een paar dagen geleden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 09-01-2022 21:41:14 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203116353
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.

Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
Nee, dat is een cape 8-)

Een mantel is een nette jas, van wol bijv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203116400
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?

Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
Mn.X heeft van drie clubs een pas.
#penningmeester 😎

Ach, mantel is wat meer aangekleed dan een gewatteerde jas of jack.
Edit: inderdaad ook wol.
En het was opruiming. De coltrui beviel zo goed afgelopen week, dat hij er nog eentje wilde.

Jeuh, @Isabeau een positieve collega. -O-
pi_203116414
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?

@Myraela O-)
pi_203116435
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?

@:myraela O-)
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
pi_203116459
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef AnneX het volgende:
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
  zondag 9 januari 2022 @ 21:43:30 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203116468
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
Die hebben vast niet de illusie dat ze open mogen.
pi_203116491
quote:

[..]
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen voor de genoemde datum gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
pi_203116513
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:44 schreef AnneX het volgende:

Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
pi_203116529
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
Eensch.
Misschien gooit mn.Kuipers, nieuwe min. van wvs, er wat wijsheid in.
pi_203116556
Spannend maar in goede zin, Sarabi!

Ik zit aan de nasi. (Of nouja, het bevat o.a. rijst en pindasaus, dus ik noem het nasi :+ )
Als de rest van de avond blijft verlopen zoals het de afgelopen uren ging, hoor je mij niet klagen.
pi_203116575
Met al die besmettingen gaan we van lockdown in landelijke quarantaine lijkt wel.

Sisi is toch beter aan het worden, kijk niet met plezier, want zo plezierig is het verhaal niet.
pi_203116590
En ik had begrepen dat wij als enige kleine landje in Europa kort in lockdown gingen omdat we achter liepen met de boosters en er code zwart dreigde in de zkh. Mijn ziekenhuis schaalt alweer af. Zal vast niet de enige zijn.
  zondag 9 januari 2022 @ 21:53:52 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203116617
Ik droom zo even wat voor me uit over Kuipers....
- Het einde van de maatschappen
- Het einde van de pseudo ondernemers "arts"
- Eén financieel stelsel zonder commerciële partijen, soort ziekenfonds -zonder- particulier
- Een einde aan de hele DBC rompsplomp
- Daarmee ook een einde aan "horizontaal toezicht"
- Einde van de hordes accountants die zich over iedere keutel in de zorg een factuurtje kunnen veroorloven..

Maar ja... het is dromen he..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203116633
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:
- Eén financieel stelsel zonder commerciële partijen, soort ziekenfonds -zonder- particulier
- Einde van de hordes accountants die zich over iedere keutel in de zorg een factuurtje kunnen veroorloven..

Droom lekker verder _O-
pi_203116634
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Met al die besmettingen gaan we van lockdown in landelijke quarantaine lijkt wel.

Sisi is toch beter aan het worden, kijk niet met plezier, want zo plezierig is het verhaal niet.
Haar leven was ook niet plezierig. En dat wordt aardig vertolkt.
Ik zal niet teveel spoileren, maar in deel drie bliezen vriendin en ik weer van verontwaardiging omdat naar ons idee teveel van haar ware verhaal werd afgeweken.
pi_203116674
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je nu kijkt lijkt het daar wel op ja.
Historisch hoge besmettingscijfers maar (gelukkig) steeds minder zkh opnamen, vooral de IC bedden lijken weer vrij te komen.
Dan kun je het niet maken om de maatschappij nog langer zo op slot te houden.
pi_203116684
@Blues ik weet niet of je al kijkt maar op 1 varen Janny en André door Friesland O+
  zondag 9 januari 2022 @ 21:58:08 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203116694
Ja Dre staat hier ook op; blauwbekken in Molkwaar
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203116697
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Isabeau het volgende:
En ik had begrepen dat wij als enige kleine landje in Europa kort in lockdown gingen omdat we achter liepen met de boosters en er code zwart dreigde in de zkh. Mijn ziekenhuis schaalt alweer af. Zal vast niet de enige zijn.
Een arts in Radboud zei er vandaag dit ocer
Voor iedereen in de war raakt vd combinatie dalende ziekenhuis 🏥cijfers, stijgend aantal #besmettingen 🦠 en #lockdown:
De “lockdown” was bedoeld om de #delta golf nog sneller te laten dalen en zo wat ruimte te maken in de zorg om de #omicron 🌊 te kunnen opvangen
pi_203116719
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Haar leven was ook niet plezierig. En dat wordt aardig vertolkt.
Ik zal niet teveel spoileren, maar in deel drie bliezen vriendin en ik weer van verontwaardiging omdat naar ons idee teveel van haar ware verhaal werd afgeweken.
Ik ben bijna door deel drie. Binnenkort maar eens een goede biografie zoeken
  zondag 9 januari 2022 @ 22:01:51 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203116755
Ik begrijp dat "de bevolking" de kennis ontbeert om de druk op de zorg zelf te begrijpen en te berekenen, simpelweg omdat ze niet alle parameters overzien. Ik kan me er wel aan ergeren dat iedere onderknuppel het toch probeert en daarmee allerlei (on) waarheden proclameert..

Je kan wel een "record laag aantal mensen met covid op de IC hebben" maar daarmee kan er nog steeds een totaal zorginfarct op een groot aantal IC afdelingen in NL zijn; verzuim is nog nooit zo hoog geweest, besmette medewerkers in de huizen is op een alltime high, de meeste huizen laten mensen die positief zijn nu niet meer zomaar doorwerken, wat eerder wel gebeurde enz enz enz. Veel apparatuur op de IC's is aan periodiek onderhoud onderhavig waar al enorme noodgrepen op gedaan zijn, er zullen structurele aantallen bedden in onderhoud moeten, dit geldt ook voor de in veel gevallen gehuurde apparatuur, die vaak voor onderhoud ook nog terug moet naar de verhuurder en dan weer ingezet kan worden op de plek waar het in gebruik was enz enz enz
Er zijn zoveel meer variabelen dan "er zijn x bedden en y bijna-doden DUS het is rustig"

[ Bericht 14% gewijzigd door fietsie op 09-01-2022 22:18:19 ]
pi_203116987
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh ja, Sisi. Om nachtelijk piekeren te doorbreken naar 5+6 gekeken.
Net als Cat benieuwd naar de verhaallijn van Fanny en nu haar dchter Marie.
Nogal wat dichterlijke vrijheid ( natuurlijk). En nu ben ik eigenlijk benieuwd naar de historische feiten van keizer en keizerin.
De pracht en praal in die kouwe holen van paleizen. En hoe gaan die lui naar het toilet in die japonnen?
pi_203117008
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben bijna door deel drie. Binnenkort maar eens een goede biografie zoeken
Als je die hebt gevonden, die verder gaat dan wiki, hou ik mij aanbevolen. B-)
pi_203117027
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues ik weet niet of je al kijkt maar op 1 varen Janny en André door Friesland O+
Ik zit nu in het eind van onderkoffer *O*

Isa fijn dat je neg bent *O*
pi_203117034
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 22:01 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp dat "de bevolking" de kennis ontbeert om de druk op de zorg zelf te begrijpen en te berekenen, simpelweg omdat ze niet alle parameters overzien. Ik kan me er wel aan ergeren dat iedere onderknuppel het toch probeert en daarmee allerlei (on) waarheden proclameert..

Je kan wel een "record laag aantal mensen met covid op de IC hebben" maar daarmee kan er nog steeds een totaal zorginfarct op een groot aantal IC afdelingen in NL zijn; verzuim is nog nooit zo hoog geweest, besmette medewerkers in de huizen is op een alltime high, de meeste huizen laten mensen die positief zijn nu niet meer zomaar doorwerken, wat eerder wel gebeurde enz enz enz. Veel apparatuur op de IC's is aan periodiek onderhoud onderhavig waar al enorme noodgrepen op gedaan zijn, er zullen structurele aantallen bedden in onderhoud moeten, dit geldt ook voor de in veel gevallen gehuurde apparatuur, die vaak voor onderhoud ook nog terug moet naar de verhuurder en dan weer ingezet kan worden op de plek waar het in gebruik was enz enz enz
Er zijn zoveel meer variabelen dan "er zijn x bedden en y bijna-doden DUS het is rustig"
Nou, op LinkedIn zijn het ook virologen die beweren dat de lockdown niet nodig is. Hele verhalen daar. Compleet met grafieken en cijfers.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203117109
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:

De meeste droooooomen
:'(
  zondag 9 januari 2022 @ 22:34:00 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203117221
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef Blues het volgende:

[..]
De meeste droooooomen
:'(
Zooooo ontzettend veel minder administratieve handelingen, processen en projecten...
pi_203117411
quote:

[..]
Ze gaan ook 14 januari vertellen of het hoger onderwijs vanaf 16 januari weer open mag..

:') :')
  zondag 9 januari 2022 @ 22:49:46 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203117475
Mn dochter begint de 1e lesdag na de lockdown ook gewoon met 2 proefwerken. "Sjah die stonden voor de lockdown al gepland dus de leerlingen wisten dat dat een mogelijke uitkomst zou zijn..."
pi_203117507
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh ja, Sisi. Om nachtelijk piekeren te doorbreken naar 5+6 gekeken.
Net als Cat benieuwd naar de verhaallijn van Fanny en nu haar dchter Marie.
Nogal wat dichterlijke vrijheid ( natuurlijk). En nu ben ik eigenlijk benieuwd naar de historische feiten van keizer en keizerin.
De pracht en praal in die kouwe holen van paleizen. En hoe gaan die lui naar het toilet in die japonnen?
Ik ben niet speciaal benieuwd naar Fanny :? Die is echt dichterlijke vrijheid.

Ik heb Sisi haar sportzaal gezien B-)
En het kantoor van FJ :Y

Onder andere. Wel leuk, we hadden eea vooraf uitgezocht en dat maakte een paar jaar geleden een hele leuke roadtrip door Oostenrijk, Zuid Duitsland (Possenhofen vanachter een hek) en Hongarije.

In die voorbereiding niet echt een biografie gelezen, wij zijn meer van ‘live’ in musea en in oude gebouwen. Dus geen boeken tips.
pi_203117612
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ben niet speciaal benieuwd naar Fanny :? Die is echt dichterlijke vrijheid.

Ik heb Sisi haar sportzaal gezien B-)
En het kantoor van FJ :Y

Onder andere. Wel leuk, we hadden eea vooraf uitgezocht en dat maakte een paar jaar geleden een hele leuke roadtrip door Oostenrijk, Zuid Duitsland (Possenhofen vanachter een hek) en Hongarije.

In die voorbereiding niet echt een biografie gelezen, wij zijn meer van ‘live’ in musea en in oude gebouwen. Dus geen boeken tips.
Dat vind ik ook het leukst (3 weken in midden oosten geweest omdat ik in een Indiana Jones film de Siq van Petra zag :D ), en dan lees ik vaak na afloop er meer over. Omdat ik geen verwachtingen wil en evt teleurstelling
pi_203117657
Wij zijn een paar jaar geleden in Wenen wel in schönbrunn geweest.

Ik vind het altijd jammer dat het verhaal van SiSi zo ver overromantiseert wordt.
pi_203117690
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn een paar jaar geleden in Wenen wel in schönbrunn geweest.

Ik vind het altijd jammer dat het verhaal van SiSi zo ver overromantiseert wordt.
Dat was bij deze serie niet echt
pi_203117705
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was bij deze serie niet echt
Welke is dat? Dan vind ik het misschien wel leuk :)
pi_203117777
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Welke is dat? Dan vind ik het misschien wel leuk :)
sisi, die was afgelopen tijd op npo te zien, vast nog wel terug te zien
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 januari 2022 @ 23:14:53 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203117793
Ik denk dat de boel nog dicht blijft om onderwijs open 'te kunnen houden'.
Eind vd maand heeft iedereen die wil zijn booster gekregen, dan durven het kabinet wel weer een stapje te zetten.

Dus ik denk nog vier weken extra wegens falend kabinetsbeleid dit najaar.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203117808
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Terug te zien op npo.start O+
pi_203117826
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh echt, ik heb echt deze maand min npo abo stopgezet _O- nou ja eens kijken of ik het kan zien anders zet ik hem wel weer aan. Zo duur is het nu ook weer niet.
pi_203118357
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh echt, ik heb echt deze maand min npo abo stopgezet _O- nou ja eens kijken of ik het kan zien anders zet ik hem wel weer aan. Zo duur is het nu ook weer niet.
Met npo start keek ik op de ipad. Dat ging goed.
Ms werkte dat omdat mn.X het ziggo abbo (op mijn naam) heeft geupgrade met films en meer zenders voor een aantal maanden op proef.
Nou moetie films kijken. B-) Affijn, ms dat daarom npo start werkt? :?
Doet mij eraan denken, dat …
Het hele dorp hangt vol met affiches voor glasvezel.
Allemaal leuk en aardig: dan zou ik mijn al levenslange ziggo mail adres kwijt zijn.
Of via een provider op de glasvezel. Lastig lastig.

Mijn hemel , wat was het leven simpel vroegûh. 😢
pi_203118866
Vannacht The Mauritanian gekeken. Wat een indrukwekkende film. Ik denk dat we allemaal wel eens zijn dat Guantanamo afschuwelijk was. Is. Want nog steeds open. Deze film benadrukte dat even heel stevig en was zo indringend omdat het eindelijk eens om een individu ging en niet 'van terrorisme beschuldigde moslims'. Bedankt voor de tip, @Blues
pi_203118988
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203119032
Goed begin van weer een keer naar kantoor. Haasten voor een trein die geannuleerd is. 🥲
pi_203119044
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:

@:myraela O-)
Ik haal m’n nieuws meestal ook uit de gelekte aankondigingen.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 07:01:43 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203119045
Waar zouden we zijn zonder de trein :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203119063
Gelukkig gaat het niet vaan fout op mijn lijn. Al was het de laatste keer, twee maanden terug, wel echt verschrikkelijk om nog thuis te komen. Toen ben ik met de auto opgehaald in Gouda.
pi_203119185
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 07:01 schreef Myraela het volgende:
Ik haal m’n nieuws meestal ook uit de gelekte aankondigingen.
Ik weet niet zo goed of dit komisch of tragisch is. Oh daar is ook een term voor, tragikomisch _O-

Hier ook treintroubles. Allerlei gedoe op het spoor blijkbaar. Maar daardoor hier een warme trein die al tien minuten voor vertrek klaar stond. Dus voor mij gunstig. Wel jammer voor de reizigers uit Groningen waar deze trein kwam te vervallen (snapt u het nog?).
  maandag 10 januari 2022 @ 07:28:59 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203119203
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.
Beide zitten aan Opschlag. Aan het spoykanaal.
https://www.momi-restaurant.de/
http://www.taj-kleve.de/

Maar verwacht geen Aziatisch scherp eten. Er was een Thai in Kleve die dat wel bood. Maar de klantenkring hiervoor was veel te klein om te overleven.

Voor de turk dien je boven in Kleve te zijn. De tent ziet er uit als een kebab zaak. Maar heeft een redelijk kaart met gerechten van de houtskool BBQ of grill.
Cömce Holzkohle Restaurant aan de Hoffmannallee.
http://www.coemce.de/
Thankx
pi_203119579
:o

:Z
  maandag 10 januari 2022 @ 08:51:38 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203119596
Is het vandaag al blue monday?
Bestaat er ook een blue month? Het wil bij nog niet helemaal vlotten zeg maar...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 10 januari 2022 @ 09:23:29 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203119865
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Is het vandaag al blue monday?
Bestaat er ook een blue month? Het wil bij nog niet helemaal vlotten zeg maar...
Nope, volgende week (17-01-2022) pas...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203120977
Gisteren de documentaire The Painter and The Thief gekeken O+ echt een aanrader. Ook niet te veel over op zoeken maar gewoon kijken :D
Je hebt alleen wel NPO Plus nodig om hem te zien.
pi_203121309
Mogge!

Maar weer eens naar de tandarts geweest nu voor normale controle, weer eens wat anders dan de spoedbehandelingen de afgelopen tijd.
pi_203121549
Mogge!

Kids weer naar school, alweer 5 telefoontjes achter me. Wie durft er te wedden hoe lang de scholen open blijven? Mijn inschatting is dat de kinderen ergens deze maand weer thuis zullen zijn. Ofwel omdat de school het niet red vanwege besmettingen, ofwel vanwege een lockdown. Ik pis echt wel een beetje in m'n broek vanwege wat ons te wachten staat.
pi_203121566
Kijk nou, een van de favoriete plaatsen van 1 van onze monsters:

pi_203121769
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een leuke foto.

Hoe gaat het met de darmen van de katten?
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 januari 2022 @ 11:16:16 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203121878
Mogge.
Er was een switch stuk in het datacentrum en hadden we geen interwebs. De voorjaarsopruiming op kantoor begon wat vroeg dit jaar zullen we maar zeggen. De papierbakken zitten weer vol. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203121898
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:48 schreef Isabeau het volgende:
:o

[ afbeelding ]

:Z
:D Mooi hè.

En pinguïns leven dus op de plek ZONDER ijsberen, dat is een stuk veiliger (dat laatste verzint mijn brein er zelf bij, maar is een handig ezelsbruggetje :P ) . Dus op Antarctica 8-)
pi_203121906
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Katten O+
pi_203121927
Ik heb 'weekend' *O*
Vandaag een beetje niksdoen (misschien wel genoemde film kijken) en opruimen. Morgen wandelen in het bos met een vriend die ik alweer maanden niet gezien heb.
pi_203121946
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een leuke foto.

Hoe gaat het met de darmen van de katten?
Het gaat een stuk beter. Bij eentje is het helemaal in orde, bij de ander lijkt het echt de goede kant op te gaan, gelukkig.
pi_203122592
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het gaat een stuk beter. Bij eentje is het helemaal in orde, bij de ander lijkt het echt de goede kant op te gaan, gelukkig.
Wat fijn, geen viezigheid meer in huis
pi_203124723
Ik heb een nieuwe monitor van 29 inch. Hij is zo groot dat het lijkt alsof iedereen naar me schreeuwt. Nou heb ik ook jaren niet meer achter een monitor gewerkt, alleen achter mijn laptop. Maar 27 inch is echt overdreven hoor _O-
Spoilers!
pi_203125336
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een nieuwe monitor van 29 inch. Hij is zo groot dat het lijkt alsof iedereen naar me schreeuwt. Nou heb ik ook jaren niet meer achter een monitor gewerkt, alleen achter mijn laptop. Maar 27 inch is echt overdreven hoor _O-
27 of 29 inch?
pi_203125414
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
27 of 29 inch?
Typo, 27 inch.
Spoilers!
pi_203125430
quote:
Ik heb er op mijn thuiswerkplek twee :@ En mijn laptop-scherm er vlak naast :@ Zo groot vind ik het niet eigenlijk :@
pi_203125866
Deze doet een beetje denken aan de kat van @Jagägtrut

:D

pi_203125932
:W

Laatste loodjes studie... feedback op verslag verwerken. Ik hoef amper wat te doen maar heb nog minder zin. :')

En ik wist niet dat je zo verschrikkelijk veel papierwerk en onboardings-apps en onboardings-video's en papierwerk en controles en papierwerk had als je ergens ging werken. Maar goed dat ik half februari begin want dit is inderdaad een maand werk hoor o|O

Fijn nieuws van @Jagärtrut zie ik O+ *G*
Zal even wennen zijn @Lucky_Strike :D ik ben al regelmatig dingen kwijt op m'n 13 inch laptopscherm :') dus ik snap dat 27 inch heel wat is _O-
pi_203125972
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze doet een beetje denken aan de kat van @:Jagägtrut

:D

[ afbeelding ]
Ik zou er dan serieus nog een bestellen :D
pi_203125988
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Tele6 het volgende:
:W

Laatste loodjes studie... feedback op verslag verwerken. Ik hoef amper wat te doen maar heb nog minder zin. :')

En ik wist niet dat je zo verschrikkelijk veel papierwerk en onboardings-apps en onboardings-video's en papierwerk en controles en papierwerk had als je ergens ging werken. Maar goed dat ik half februari begin want dit is inderdaad een maand werk hoor o|O

Fijn nieuws van @:Jagärtrut zie ik O+ *G*
Zal even wennen zijn @:Lucky_Strike :D ik ben al regelmatig dingen kwijt op m'n 13 inch laptopscherm :') dus ik snap dat 27 inch heel wat is _O-
Succes met alles doorwerken, gaat goedkomen! :* ^O^
Ik kreeg al die onboarding-apps-en-shit zeg maar 3 maanden nadat ik begonnen was. (En mijn werkkleding 5 maanden erna ) . Maar zelfs dat kwam goed. Ik weet nu ongeveer hoe dingen werken :+
  maandag 10 januari 2022 @ 15:37:47 #87
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203125994
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zou er dan serieus nog een bestellen :D
Die willen ze dan toch niet meer. _O-
pi_203126005
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Succes met alles doorwerken, gaat goedkomen! :* ^O^
Ik kreeg al die onboarding-apps-en-shit zeg maar 3 maanden nadat ik begonnen was. (En mijn werkkleding 5 maanden erna ) . Maar zelfs dat kwam goed. Ik weet nu ongeveer hoe dingen werken :+
Het suffe is dat
a) de helft van wat ze me gestuurd hebben niet op mij van toepassing is, maar op mensen met andere functies en
b) ik de andere helft al weet van toen ik 2 verdiepingen boven deze afdeling een halfjaar stageliep _O-
pi_203126048
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb je altijd de doos nog :+
pi_203126105
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat dus. Had ooit 1 mandje gekocht. Diva's ruzie. Toch een 2e erbij. Werden genegeerd. Toen moest ik ze inpakken om op te sturen. Stonden ze (in elkaar) op tafel. Gaan de diva's er samen inliggen :D
  maandag 10 januari 2022 @ 15:46:28 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203126109
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Heb je altijd de doos nog :+
Die willen ze wel *O*
  maandag 10 januari 2022 @ 16:10:17 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203126452
Ik wil zo'n plak aan het raam mandje.. maar hoe noem je dat in godsnaam?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203126503
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:10 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil zo'n plak aan het raam mandje.. maar hoe noem je dat in godsnaam?
https://www.zooplus.nl/cu(...)s/wandmontage/594169

https://www.bol.com/nl/nl(...)js/9200000122978247/
  maandag 10 januari 2022 @ 16:31:46 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203126738
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Allemaal uitverkocht _O-
Bij bol zag ik er meer staan
pi_203127181
Ik zocht eigenlijk bepaalde mandjes met zo'n plexiglas koepel die je tegen het raam kunt plakken, maar ik kan ze niet meer vinden. (Had mijn dierenarts toen ze er nog een pension bij had. Was altijd een leuk gezicht).

Maar euh, mocht er ooit een kat hier komen, kijk dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
pi_203127195
Ik ga ook werken bij de werkgever van mijn vriend. Ze hebben een trainingsvideo met LEGO-stopmotion laten maken, en zelfs R2D2 en 3-CPO komen er in voor _O-
pi_203127220
Dit is ook leuk.
Op instagram volg ik "eric and ollie" Die mensen zijn zo leuk met hun dieren, hebben van alles en nog wat in huis en hele stoicijnse katten. Eén zit regelmatig op de robotstofzuiger en maakt rondjes. _O-
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 17:16:59 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203127237
quote:
Went snel hoor, heb op het werk nu 42" of 43"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203127445
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Tele6 het volgende:

Dit is echt nieuw voor mij.. onboardingsdinges
Sterkte met laatste en nieuwe loodjes *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')