abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2022 @ 18:15:49 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_203113334
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet :')
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203113343
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Achteraf gezien ook een domme vraag, grote merken voldoen immers ook gewoon aan het Reinheitsgebot.
Grote merken vaak wel maar speciaalbier meestal niet. Zelfs in onze (vrij saaie) dubbel gaat bijvoorbeeld kandijsuiker, waardoor het al niet meer voldoet aan het reinheitsgebot.
  zondag 9 januari 2022 @ 18:32:55 #4
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203113594
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:33 schreef z80 het volgende:

[..]
China-palast hier in Kleve. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit is goed.
Alles is netjes verzorgd en schoon. En het vlees is goed. Geen vette zooi. En de warmhoud bakken worden netje bijgevuld.
Zit al jaren in het zelfde pand waar voorheen een auto bedrijf zat. Heeft ook al jaren het zelfde personeel rond lopen.
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
pi_203113642
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef z80 het volgende:

[..]
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Ow ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203113785
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ow ;(
Of plentyparts
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 9 januari 2022 @ 19:00:09 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_203113954
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.
Beide zitten aan Opschlag. Aan het spoykanaal.
https://www.momi-restaurant.de/
http://www.taj-kleve.de/

Maar verwacht geen Aziatisch scherp eten. Er was een Thai in Kleve die dat wel bood. Maar de klantenkring hiervoor was veel te klein om te overleven.

Voor de turk dien je boven in Kleve te zijn. De tent ziet er uit als een kebab zaak. Maar heeft een redelijk kaart met gerechten van de houtskool BBQ of grill.
Cömce Holzkohle Restaurant aan de Hoffmannallee.
http://www.coemce.de/
pi_203114051
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Of plentyparts
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203114455
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
Da’s wel een ouwetje dan
pi_203114923
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.

In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @hf. 😎

@CAT ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
  zondag 9 januari 2022 @ 20:20:21 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_203115128
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.

In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @:hf. 😎

@:Cat ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
pi_203116060
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
Nah, niet echt de oplossing.

Keuken is gewoon oud. Maar geen zin in het gedoe van het aanschaffen van een nieuwe keuken. Ik zoek nog even door naar een passende plaat en anders wordt het stapelen :P
pi_203116091
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.

En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen }:| /geen fan
pi_203116161
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.

En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen }:| /geen fan
Ik vind 'm (nog) wel leuk.
Maar hij had wel motte kijke }:|
pi_203116195
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
En twee appelflappen.

Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?

Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
pi_203116313
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.

Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203116333
Ik heb bij een mantel wel een heel ander beeld dan bij een jas :7 Een mantel is veel vrouwelijker, bijv. (er zijn overigens ook mantels voor mannen, die niet per se vrouwelijk zijn)

Vanmorgen covid-test gehad, nog steeds negatief *O* (heb een aantal nachten met een collega gewerkt die covid positief bleek een paar dagen geleden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 09-01-2022 21:41:14 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203116353
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.

Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
Nee, dat is een cape 8-)

Een mantel is een nette jas, van wol bijv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203116400
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?

Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
Mn.X heeft van drie clubs een pas.
#penningmeester 😎

Ach, mantel is wat meer aangekleed dan een gewatteerde jas of jack.
Edit: inderdaad ook wol.
En het was opruiming. De coltrui beviel zo goed afgelopen week, dat hij er nog eentje wilde.

Jeuh, @Isabeau een positieve collega. -O-
pi_203116414
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?

@Myraela O-)
pi_203116435
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?

@:myraela O-)
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
pi_203116459
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef AnneX het volgende:
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
  zondag 9 januari 2022 @ 21:43:30 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203116468
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
Die hebben vast niet de illusie dat ze open mogen.
pi_203116491
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen voor de genoemde datum gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
pi_203116513
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:44 schreef AnneX het volgende:

Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
pi_203116529
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
Eensch.
Misschien gooit mn.Kuipers, nieuwe min. van wvs, er wat wijsheid in.
pi_203116556
Spannend maar in goede zin, Sarabi!

Ik zit aan de nasi. (Of nouja, het bevat o.a. rijst en pindasaus, dus ik noem het nasi :+ )
Als de rest van de avond blijft verlopen zoals het de afgelopen uren ging, hoor je mij niet klagen.
pi_203116575
Met al die besmettingen gaan we van lockdown in landelijke quarantaine lijkt wel.

Sisi is toch beter aan het worden, kijk niet met plezier, want zo plezierig is het verhaal niet.
pi_203116590
En ik had begrepen dat wij als enige kleine landje in Europa kort in lockdown gingen omdat we achter liepen met de boosters en er code zwart dreigde in de zkh. Mijn ziekenhuis schaalt alweer af. Zal vast niet de enige zijn.
  zondag 9 januari 2022 @ 21:53:52 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203116617
Ik droom zo even wat voor me uit over Kuipers....
- Het einde van de maatschappen
- Het einde van de pseudo ondernemers "arts"
- Eén financieel stelsel zonder commerciële partijen, soort ziekenfonds -zonder- particulier
- Een einde aan de hele DBC rompsplomp
- Daarmee ook een einde aan "horizontaal toezicht"
- Einde van de hordes accountants die zich over iedere keutel in de zorg een factuurtje kunnen veroorloven..

Maar ja... het is dromen he..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')