Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet
Grote merken vaak wel maar speciaalbier meestal niet. Zelfs in onze (vrij saaie) dubbel gaat bijvoorbeeld kandijsuiker, waardoor het al niet meer voldoet aan het reinheitsgebot.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteraf gezien ook een domme vraag, grote merken voldoen immers ook gewoon aan het Reinheitsgebot.
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
China-palast hier in Kleve. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit is goed.
Alles is netjes verzorgd en schoon. En het vlees is goed. Geen vette zooi. En de warmhoud bakken worden netje bijgevuld.
Zit al jaren in het zelfde pand waar voorheen een auto bedrijf zat. Heeft ook al jaren het zelfde personeel rond lopen.
Owquote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Lijmen van veiligheidsglas gaat niet. Ten minste niet met vrij verkrijgbare lijmen.
Gaat een rondje m.arktplaats of ebay worden.
Zowel momi als Taj zijn goed. De eerste is een keten met een vaste, beperkte kaart. De tweede een lokale ondernemer.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Okay, Tip voor goede italiaan in Kleve die meer bied dan Pizza en Pasta? Een goed Asia restaurant?
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.quote:
Da’s wel een ouwetje danquote:Op zondag 9 januari 2022 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al een klein rondje gedaan maar zo te zien is er weinig te vinden voor mijn 30 (! kwam ik net achter) jaar oude koelkast. Straks nog maar eens opmeten, ik heb nog een work around als ik platen van een andere verdieping omwissel.
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.
In de groentenla lagen rare spitse smakeloze bladen. Bleek vers pandanblad te zijn om met de jasminrijst te koken. Dank @:hf. 😎
@:Cat ( en Zet ) en houdt ducktape bij 5 o terwijl je op zoek gaat naar een glasplaat of zelfs nieuwe koelkast?
Nah, niet echt de oplossing.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Reparatie plakband blijft wel zitten. Maar is geen aanrader. Aangezien hier alles aan blijft plakken en niet schoon te maken is.
Ik vind 'm (nog) wel leuk.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu aan het ergeren aan Dominic (jurylid) bij Maestro die een duidelijke favoriet heeft die niks fout kan doen en bij de andere twee altijd wat te zeiken vindt.
En irritant ook dat hij na zoveel jaar in NL nog steeds alleen Engels spreekt terwijl hij Nederlands prima verstaat. Met zijn flauwe grappen/geen fan
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef AnneX het volgende:
Zo maar op stap en gewandeld in de Makro 😂 thuisgekomen met een mantel voor mij, en met een coltrui voor mn.X.
En twee appelflappen.
Nee, dat is een capequote:Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In Eindhoven/Best is het bij de Makro iig altijd pasje scannen.
Een mantel is toch zo’n cape: geen mouwen enzo.
Mn.X heeft van drie clubs een pas.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh mag je daar zo naar toe dan? Zonder pas?
En is dat zoveel goedkoper eigenlijk?
Vind mantel altijd zo sjiek klinken. Ipv jas.
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog wilde weten. Wanneer horen we of komende zaterdag de winkels, horeca, sportscholen etc weer (beperkt?) open mogen?
@:myraela
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef AnneX het volgende:
Vrijdag as. is toch de persco? dan horen wij meer.
Die hebben vast niet de illusie dat ze open mogen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker kort dag. Dan heeft de horeca álle tijd (uren!) om het eten voor de dag er op te bestellen. Dat zal toch niet?
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:44 schreef AnneX het volgende:
Verwacht jij dan de boel opengaat stante pede?
Er zal weer een datum worden genoemd en dan gaat iedereen gelijk los qua ‘beschermingsmaatregelen’ als masker, afstand etc.
Eensch.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen toch niet alleen op besmettingscijfers af gaan? Van een variant die ons veel minder ziek maakt en minder snel in het ziekenhuis doet belanden. Die wordt sowieso nog vele malen erger, lockdown of niet. Dit is toch onhoudbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |