abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203068147
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scand. namen voor poes @Barreltje

Mayu
Nami
Katt
Saga
pi_203068203
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Heb het ook niet verteld. :7 Wel goed. De drugs deden hun werk. Weinig bijwerkingen. Eerste uur na inname was ze wat wiebelig, zo'n dronkemansgang en ze had wat meer dorst. Ze was nog steeds wel wat ongelukkig maar ik heb geen echte angst gezien. :) (niet trillen, niet hijgen) Ze was ook wel wat van de wap ervan, ze keek wat lodderig uit de ogen :+

Maar ze liep ook zomaar gewoon helemaal de keuken in (da's normaal eng) en draaide daar om (normaal gaat ze achteruit), dus het leek ook meer te doen dan alleen geluid-angst te reduceren.
Het scheelde ook enorm dat het direct om ons huis heen rustig was.

1 januari heeft ze de hele dag geslapen. 2 januari ook. :+
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068215
O+

Ja, de hoodie was nog van Sally. Het is fleece en enorm versleten, maar hij past Dora ook. Als het niet Heel Koud is krijgt ze m buiten aan. Sommige honden hebben ook steun aan een (thunder)shirt bij angst, omdat ze ingebakend zijn, dus heb m maar aangelaten. :+

Ze heeft ook nog een roze ski-jack. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203068251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sorry ;(

Op oudejaarsavond heb ik zelf maar anderhalf bier gehad verdeeld over de avond :o Wilde nuchter genoeg blijven om in geval van nood nog te kunnen rijden.

Wel zin in keer avond goed feestje met goede drugs. Maar ja. ;(
pi_203068274
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
We have far more in common than that which devides us..
pi_203068293
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

Ik dacht bij het lezen van die zin ook al niet aan Dora :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
Ja, misschien. Maar als ik eerlijk ben vond ik het zo best te doen :@ Scheelt toch paar honderd euro aan weggaan. :@ En ik zou volgend jaar ook wel met 2 vrienden O&N vieren in huis op deze manier.
Maar goed, we weten natuurlijk niet of de-buurman-die-wel-van-een-vuurwerkje-houdt volgend jaar weer weg is, zoals dit jaar, gelukkig, wel.
pi_203068321
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068328
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
pi_203068352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
Ik vind het vooral vreemd omdat ik op internet niet meer informatie kan vinden dan "Voor het verminderen van onrust en angst geassocieerd met een fobie voor harde geluiden bij honden" maar doet dus ook wel iets voor andere dingen, blijkbaar.

Ze stond ook ineens met d'r voorpoten op het bankje (waar Abby altijd ligt) dat tegen de verwarming aanstaat bij de ramen aan de voorkant om naar buiten te kijken. :') Heeft ze nog nooit gedaan, bankje staat er al zolang we de hond hebben. (Oke, dat was wel toen F. wegging dus of het helemaal ontspannen was wil ik wel over twisten. :+ )
pi_203068368
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068380
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
pi_203068390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
Werkt. :Y Kan inderdaad altijd "bloemkoolrijst" van maken.
pi_203068406
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

En omdat dit bloemkool & basmati rijst is heb je het amper door, maar wel minder koolhydraten/kcal. En eigenlijk ook gewoon heel lekker.
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:31:37 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068410
V
quote:
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
pi_203068412
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Moest googlen, lijkt me wel lekker. :9

Vandaag hadden we de bloemkool van Yotam uit Flavour :9
pi_203068421
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Haha
Meng in een grote kom de bloemkoolrijst (3 min gekookt en koud afgespoeld) met de munt, granaatappelpitjes en komkommer. Meng met 1/2 el extra vierge olijfolie en 1 tl wittewijnazijn per persoon. Serveer de salade in een serveerschaal. Verdeel het gerecht over de borden. Garneer met de overige krulpeterselie en serveer met het bierbostelbroodje.
Net op, zonder broodje en mét granaatappelpitjes O+

https://www.hellofresh.nl(...)f6089b02687d186dde47

De bloemkoolrijst kan ook door ge ‘gewone’ rijst de laatste minuten.

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 06-01-2022 20:40:56 ]
pi_203068467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
Die staan inderdaad nog wel op een bucketlist. Zal eens op zoek gaan naar goed recept.
pi_203068535
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:40:16 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
Waar is een zwemvest voor?
pi_203068612
Wat fijn van Dora mét hoodie 😂 voor jou.

En aandoenlijke kittens voor Barrel. Ging dat handig met google translate en al de details?
pi_203068746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar is een zwemvest voor?
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
pi_203068918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?
pi_203068930
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
pi_203068937
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Blues het volgende:
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
OH! Dat is wel slim!
pi_203069027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?
Ja en nee want hij blijft er natuurlijk door drijven.
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:05:16 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203069101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ahhh ja handig inderdaad.
pi_203069156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja en nee want hij blijft er natuurlijk door drijven.
Het lijkt me zo dat het zwemmen dan vermoeiender is. Voordeel natuurlijk dat hij niet zinkt, maar hij moet dan ook eerder stoppen.
pi_203069265
Ik had buikspek van eigen vark met knapperig zwoerd.

Met Spätzle en koolrabi en speksaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203069279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het lijkt me zo dat het zwemmen dan vermoeiender is. Voordeel natuurlijk dat hij niet zinkt, maar hij moet dan ook eerder stoppen.
Zou dat echt zo veel lastiger zijn? Want hij hoeft zich dan niet meer boven te houden.
pi_203069292
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:17:15 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203069378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Zou dat echt zo veel lastiger zijn? Want hij hoeft zich dan niet meer boven te houden.
Lijkt me niet.
Kinderen zwemmen toch ook altijd met allerlei zwemvest achtige dingen. Dat is juist niet zwaar.
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:18:31 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203069406
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9~ :9~

Koolrabi is ook zo waanzinnig lekker hè bij zoiets :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203069589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
ik zou het niet zeker weten, maar denk dan aan meer weerstand in het water, dus zwaarder.
pi_203069764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
ik zou het niet zeker weten, maar denk dan aan meer weerstand in het water, dus zwaarder.
Ik denk dat het meevalt hoor. Bij de reddingsbrigade lag ik ook weleens in het water met vest. Dat maakte het zwemmen niet perse zwaarder.
pi_203069769
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:Y) :9~
pi_203069809
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik denk dat het meevalt hoor. Bij de reddingsbrigade lag ik ook weleens in het water met vest. Dat maakte het zwemmen niet perse zwaarder.
Gewoon proberen dus. Ik weet het echt niet, maar dat gevoel had ik er bij.
pi_203069840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gewoon proberen dus. Ik weet het echt niet, maar dat gevoel had ik er bij.
Ik denk dat het juist fijn is omdat hij dan vooral bezig kan zijn met dobberen en zijn tennisbal. Ipv boven blijven en water inhaleren :+
pi_203069914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik denk dat het juist fijn is omdat hij dan vooral bezig kan zijn met dobberen en zijn tennisbal. Ipv boven blijven en water inhaleren :+
Dat is ook weer zo.
pi_203070062
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
OH! Dat is wel slim!
Met fetadip :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:18:36 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203070521
quote:
Uien karamelliseren, de bloemkool helft halfgaar koken, in ovenschaal, peper erover malen, uien erover plakken en dan een lekkere laag plakjes kaas erop, en grillen. Ofzo :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203071512
Mooie poezel @Barreltje! Mams zit ook strak in dr vacht! O+

@Lonaa : Pexion was het hè? Ik weet niet of de anesthesiologe er morgen is, zoja, (en er is tijd) zal ik het eens vragen, of ze die verminderde angst voor ook andere zaken dan geluid herkent.

Ik geloof - even uit mijn blote hoofd - dat bijvoorbeeld midazolam (ander middel hoor, ) ook zo'n soort bijwerking heeft; sedatief, in het begin van het toedienen kan het zelfs juist leiden tot wat hypersensitiviteit, maar daarna ook een wat angstremmende werking heeft.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 07:00:12 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203072518
Mogge :W

Gisteren voor S4 van Dexter afgekeken. Wat was dat toch een goed seizoen met een zeer tragisch einde. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203072937
@Candaasje het was op Oudejaarsdag, na de eerste "volle" dosis. Daarvoor had ze anderhalve dag een halve dosis gehad. Ik vond haar wel, overal, wat onrustiger maar ook dat is 1 van de bijwerkingen en er was natuurlijk overal vuurwerk. :+
pi_203072962
Oke, mild probleem: we moeten ook een nieuwe matras. Ik word al een tijdje 's nachts meerdere keren wakker met pijn in m'n heupen. Matras omdraaien helpt niet meer. :+
Maar alle matras/beddenwinkels zijn dicht. Ik vind "zomaar" een matras kopen wel ingewikkeld.
Emma doet 100 dagen proefslapen maar dat vind ik ook...ingewikkeld? Gedoe?

Iemand van jullie dit wel eens gedaan?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:18:55 #46
63722 z80
I fink you freaky
pi_203073027
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Oke, mild probleem: we moeten ook een nieuwe matras. Ik word al een tijdje 's nachts meerdere keren wakker met pijn in m'n heupen. Matras omdraaien helpt niet meer. :+
Maar alle matras/beddenwinkels zijn dicht. Ik vind "zomaar" een matras kopen wel ingewikkeld.

Ik heb een matras van de ikea. Hierbij zit\zat ook een omruil garantie. Zit een redelijk lange garantie op. En zijn niet heel duur.
Heb je haast? Dan kun je ook overwegen rondje Duitsland. Anders even nog een weekje wachten wat het nieuwe besluit gaat worden mbt winkelsluiting in Nederland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203073042
quote:

Ik heb op de gok een Emma gekocht en ben er heel tevreden mee.
pi_203073048
'morgen! Thuiswerkdag en besloten de wekker niet te zetten. Vervolgens precies om 06.15 uitgerust wakker, dus als weer een tijdje aan het werk. Soms werkt het gewoon wel zoals je wil.

Ik ben overigens ook weer begonnen met mijn meditatie-app. Of het echt de oorzaak is weet ik niet, maar ik slaap al wel een paar nachten veel beter.
pi_203073068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb een matras van de ikea. Hierbij zit\zat ook een omruil garantie. Zit een redelijk lange garantie op. En zijn niet heel duur.
Heb je haast? Dan kun je ook overwegen rondje Duitsland. Anders even nog een weekje wachten wat het nieuwe besluit gaat worden mbt winkelsluiting in Nederland.
Oh ik wist niet dat de Ikea ook omruilgarantie had. Ik weet niet wat de kwaliteit is van Ikeamatrassen, ik duik er eens in.
In Duitsland shoppen vind ik lastig, heb bij beddenwinkels altijd al het gevoel dat ze me wat aan willen smeren maar dan ben ik mondig genoeg. In het Duits niet. :+

Weekje wachten kan sowieso nog wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb op de gok een Emma gekocht en ben er heel tevreden mee.
Vertel. Ligt lekker? Ben je ingewikkeld met matrassen of ben je zo iemand die ook prima op een slaapmatje ligt? :+
pi_203073121
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vertel. Ligt lekker? Ben je ingewikkeld met matrassen of ben je zo iemand die ook prima op een slaapmatje ligt? :+
Mop, ik heb twee hernia's gehad en ben eraan geopereerd en loop al drie dagen mank van een hotelkussen :') :+ Maar ik ben in dat soort dingen niet enorm perfectionistisch, als het goed is, is het goed.

Ik had hiervoor Ikea-matrassen en Emma is vooral veel dikker en daarmee comfortabeler. Fijne toplaag, zacht genoeg om lekker te liggen maar stevig genoeg voor voldoende ondersteuning. Er zijn inmiddels ook verschillende stevigheden geloof ik?
pi_203073141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mop, ik heb twee hernia's gehad en ben eraan geopereerd en loop al drie dagen mank van een hotelkussen :') :+ Maar ik ben in dat soort dingen niet enorm perfectionistisch, als het goed is, is het goed.

Ik had hiervoor Ikea-matrassen en Emma is vooral veel dikker en daarmee comfortabeler. Fijne toplaag, zacht genoeg om lekker te liggen maar stevig genoeg voor voldoende ondersteuning. Er zijn inmiddels ook verschillende stevigheden geloof ik?
Ja, ik meen me te herinneren verschillende matrassen gezien te hebben bij ze toen ik een rondje research deed een tijdje geleden (en dus niet doorpakte...again :') )

Ik ben overigens ook wel team "als het goed is, is het goed", maar het moet wel goed zijn. :+
Dank voor je input. O+
pi_203073161
quote:

Nee dat niet.
Maar wij kochten online een traagschuim topper en legdenhet over ons matras waar ik heup en rugklachten van kreeg..en dat hadden we jaren eerder moeten doen!
pi_203073192
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee dat niet.
Maar wij kochten online een traagschuim topper en legdenhet over ons matras waar ik heup en rugklachten van kreeg..en dat hadden we jaren eerder moeten doen!
Oh fijn hoor O+

Wij willen wel echt nieuwe alles. Ik kocht dit bed+matras 11 jaar geleden toen ik naar Enschede verhuisde en is gekocht op "1 persoon met ruimte", waar we dus van de zomer al 11 jaar met 2 personen zonder ruimte op slapen. :+ :')
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:40:38 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073203
Ik ben zeer tevreden met mn ikea matrassen O+ ^O^
De hardste boxspring unit geloof ik..
Heb dezelfde in Thuisland en NL..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:41:18 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073212
Tevens kwam ik vandaag m'n affaire in de kantine "tegen" :o }:|
pi_203073373
Goedemorgen!

Ik laat mijn matrassen altijd bezorgen door https://www.matrasaanhuis.nl/
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:13:59 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073604
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik laat mijn matrassen altijd bezorgen door https://www.matrasaanhuis.nl/
Hoeveel matrassen verslijt jij dan oer jaar? :o
pi_203073616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoeveel matrassen verslijt jij dan oer jaar? :o
Weinig, maar met 3 huizen heb ik sowieso 3 bedden ;)
pi_203073946
quote:

:Y ik heb mijn laatste online gekocht, was ook een Emma. Heel tevreden over. Dat was een beetje @Clubsoda 's schuld.

Ook wel eens een IKEA matras teruggebracht, opgevouwen in een 205je gepropt.
pi_203074006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D
Slaap jij op hotelkussens? Dat doe ik mijn lijf echt niet aan. Mijn eigen kussen gaat mee, waar ik ook heen ga. Inclusief 1 of 2 vehoogdingetjes, zodat ik de hoogte daar kan aanpassen aan de matrashardheid.

De Emma is zo zacht dat ik met hand eronder thuis op de laagste stand slaap, in een hotelbed is me dat nog niet gelukt zonder pijn overal.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:01:28 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203074343
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slaap jij op hotelkussens? Dat doe ik mijn lijf echt niet aan. Mijn eigen kussen gaat mee, waar ik ook heen ga. Inclusief 1 of 2 vehoogdingetjes, zodat ik de hoogte daar kan aanpassen aan de matrashardheid.

De Emma is zo zacht dat ik met hand eronder thuis op de laagste stand slaap, in een hotelbed is me dat nog niet gelukt zonder pijn overal.
Mijn vriend heeft sinds november een nieuw bed. Met een (ook nieuwe) Emma-matras (ik weet niet welke variant precies), en die vond ik juist erg hard (terwijl ik wel van stevige matrassen hou en ook nodig heb). Dus daar ligt de oude topmatras nu weer op. Sindsdien is het prima te doen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203074563
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij voorkeur niet, zeker niet in Duitsland (onmeunig grote, dunne flappen :? ) maar ik vergeet mijn kussen wel eens ;(
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:13:39 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203074572
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh fijn hoor O+

Wij willen wel echt nieuwe alles. Ik kocht dit bed+matras 11 jaar geleden toen ik naar Enschede verhuisde en is gekocht op "1 persoon met ruimte", waar we dus van de zomer al 11 jaar met 2 personen zonder ruimte op slapen. :+ :')
Als je nog even kan wachten. Beter bed heeft volgens mij altijd korting op valentijnsdag.
Ze hebben ook Emma eventueel. Die vond ik niks tijdens het proberen.
Wij kochten 2 jaar terug een matras en dat testen is toch wel heel fijn. Hoe stevig wil je een matras, welke toplaag vind je lekker liggen enz.
pi_203074612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y ik heb mijn laatste online gekocht, was ook een Emma. Heel tevreden over. Dat was een beetje @:Clubsoda 's schuld.

Ook wel eens een IKEA matras teruggebracht, opgevouwen in een 205je gepropt.
Mooi wel :D Dankzij jou zou vandaag ons nieuwe wasrek moeten komen *)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:30:02 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203074840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je supersonische verwarmde wasrek? :o
pi_203075419
Ohja, nieuw matras. Moet ook nog steeds. Want ook schreeuwende heup en kreupel nadien als ik net te ver in 'de kuil' lig :') We willen eigenlijk alleen eerst een nieuw (smaller) bed. Maar in dit huis niet echt een optie, want dan verliezen we weer te veel bergruimte eronder. /dillemma

En allemachtig wat heb ik kut geslapen. Of eigenlijk amper. Al de hele week een zwaar hoofd (ik heb al eens getest, maar ik denk dat ik het vandaag weer even doe) en nu natuurlijk ook onmogelijk moe. :O
pi_203075530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is dit de plek om te bekennen dat ik er 2 naast elkaar heb staan?

Heb je een toren of een platte?
pi_203075632
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is dit de plek om te bekennen dat ik er 2 naast elkaar heb staan?

Heb je een toren of een platte?
Ja hoor! Een platte. Ik vind torens stom.
pi_203075781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja hoor! Een platte. Ik vind torens stom.
Ik niet. *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203075802
Let wel op dat de omruilgarantie bij IKEA ook echt dat is, je mag een keer hem omruilen voor een andere, maar niet dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden bent oid!

Ik ben heel gelukkig met mijn IKEA boxspring met hokkasen matras, maar ik zou bij IKEA dus wel willen proefliggen.
pi_203075902
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik niet. *)
SPOILER
Hip :D

Ik gebruik daar mijn radiatoren voor. Maar heb vast ook een stuk minder was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203075993
Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek besteld, maar we sliepen er allebei niet lekker onder.

Nu heb ik het eens nagemeten: het is 200 bij (max) 230, ipv 220x240. Dan snap ik wel dat we steeds ruzie hadden..
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:44:49 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203076020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef Tuindier het volgende:
Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek besteld, maar we sliepen er allebei niet lekker onder.

Nu heb ik het eens nagemeten: het is 200 bij (max) 230, ipv 220x240. Dan snap ik wel dat we steeds ruzie hadden..
Ik kocht een dekbed overtrek bij ikea wat ineens 20 cm smaller was..
Dan kan ik er dus maar in mn eentje onder liggen :+
pi_203077168
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik niet. *)
SPOILER
Ik heb dan altijd dat de bovenste lange dingen over de onderste heen hangen en dat ze rekjes opklappen als je er iets ophangt of afhaalt.
pi_203077199
Kind is naar zijn vader, dus ik kruip maar eens achter de computer. Ik heb dinsdag nogal een enorme deadline, die ik tot nu toe vakkundig genegeerd hebt *) Ik ging alvast mijn verlofsaldo uitrekenen en ik heb nog 33 uur over, dat is gewoon een ruime week :o Best een prestatie want we krijgen maar weinig uren. Ik begrijp nu geloof ik ook wel waarom ik me zo moe voel steeds :') Voor volgend jaar gaan we dit anders doen :Y
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:58:01 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203077236
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef Clubsoda het volgende:
Kind is naar zijn vader, dus ik kruip maar eens achter de computer. Ik heb dinsdag nogal een enorme deadline, die ik tot nu toe vakkundig genegeerd hebt *) Ik ging alvast mijn verlofsaldo uitrekenen en ik heb nog 33 uur over, dat is gewoon een ruime week :o Best een prestatie want we krijgen maar weinig uren. Ik begrijp nu geloof ik ook wel waarom ik me zo moe voel steeds :') Voor volgend jaar gaan we dit anders doen :Y
2023?
pi_203077279
Volgende week woensdag naar de huisarts, benieuwd of hij iets voor me kan betekenen. We zijn nu een maand verder en het wordt alleen maar erger. Rechts hoor ik ook een stuk minder sinds een paar dagen.

Verder ook leuk nieuws *O* alle bieren zijn weer uitverkocht. Nu is het ook wel duidelijk dat we echt moeten opschalen, want het zou toch leuk zijn als we ooit echt iets van voorraad hebben op de webshop.
pi_203077333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week woensdag naar de huisarts, benieuwd of hij iets voor me kan betekenen. We zijn nu een maand verder en het wordt alleen maar erger. Rechts hoor ik ook een stuk minder sinds een paar dagen.

Verder ook leuk nieuws *O* alle bieren zijn weer uitverkocht. Nu is het ook wel duidelijk dat we echt moeten opschalen, want het zou toch leuk zijn als we ooit echt iets van voorraad hebben op de webshop.
Vervelend van je voortdurende oorprobleem, maar wel heel gaaf dat de biertjes uitverkocht zijn _O_

Jeetje. Ik wilde wat films op mijn tablet downloaden en vraag schzus wat voor genre haar voorkeur heeft want dan kunnen we samen ook kijken. Zegt ze 'actie'... ik geloof mijn minst favoriete genre :') Jross wil altijd al actiefilms kijken en dan kijk ik maar mee, want tsja. Zijn er op Netflix ook echt goede aan te raden actiefilms met een goed verhaal en niet bestaand uit 20 schietpartijen en 5 auto achtervolgingen die zo nodig 'heel origineel' moeten zijn en dus nergen op slaan? (pet peeve)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:08:09 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203077380
Wil niemand nou "army of thieves" kijken
pi_203077387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vervelend van je voortdurende oorprobleem, maar wel heel gaaf dat de biertjes uitverkocht zijn _O_

Jeetje. Ik wilde wat films op mijn tablet downloaden en vraag schzus wat voor genre haar voorkeur heeft want dan kunnen we samen ook kijken. Zegt ze 'actie'... ik geloof mijn minst favoriete genre :') Jross wil altijd al actiefilms kijken en dan kijk ik maar mee, want tsja. Zijn er op Netflix ook echt goede aan te raden actiefilms met een goed verhaal en niet bestaand uit 20 schietpartijen en 5 auto achtervolgingen die zo nodig 'heel origineel' moeten zijn en dus nergen op slaan? (pet peeve)
Valt Baby Driver onder actie?
Verder vond ik The Hitman's Bodyguard ook wel vermakelijk, maar of het echt een goed verhaal heeft....
pi_203077392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Barreltje het volgende:
Dit voelt heel random.
pi_203077403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Valt Baby Drivers onder actie?
Verder vond ik The Hitman's Bodyguard ook wel vermakelijk, maar of het echt een goed verhaal heeft....
Ik ken beide films niet, ik zal eens kijken.

edit: dat Baby Driver is denk ik ook wel wat voor mij :Y Ziet er tenminset uit als actie ja :+
pi_203077432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eerst de komende week nog de beste films van vorig jaar kijken.
Wie weet daarna :D

Gisteren trouwens I Care a Lot gekeken, erg gaaf met wat twists. Maar die staat volgens mij niet op de NLse Netflix.
pi_203077434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken beide films niet, ik zal eens kijken.
Baby Driver is echt een uitstekende film. Daar zit veel meer in dan alleen actie.

Niet dat ik verstand van films heb in vergelijking met jullie. Ik kijk zo'n 3 films per jaar.
Spoilers!
pi_203077468
En verder ben ik ook echt fan van John Wick O+ maarja actiefilms blijven lastig als je niet van actie houdt.
pi_203077485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:14 schreef Sarabi het volgende:
En verder ben ik ook echt fan van John Wick O+ maarja actiefilms blijven lastig als je niet van actie houdt.
De man die heel veel mensen dood maakt omdat z'n puppy dood wordt gemaakt? Heel proportioneel.
pi_203077502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De man die heel veel mensen dood maakt omdat z'n puppy dood wordt gemaakt? Heel proportioneel.
:Y

Die vechtscenes zijn zo mooi om naar te kijken. Maar het verhaal is wat dunnetjes inderdaad :D
pi_203077564
Hola!

De enige bui die hier tot nu toe is gevallen, kwam op mij -O-
Maar wel weer lekkere kaas van de markt binnen. Geen stof want wat ik wil hadden ze niet. Bloemen ook niet. De vaste bloemenman is gestopt, en de vervanger heeft (zeg het voorzichtig) een andere smaak. Lang geleden dat ik zoveel bossen anjers en chrysanten bij elkaar heb gezien, leek wel de jaren 70.

Wat een ellende @Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
pi_203077598
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik kocht een dekbed overtrek bij ikea wat ineens 20 cm smaller was..
Dan kan ik er dus maar in mn eentje onder liggen :+
Ineens? Lijkt me als ie echt niet voldoet dat je hem gewoon kunt ruilen? Blijkbaar is de HEMA in ieder geval welk open voor zulke ruilacties.
pi_203077628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]
2023?
Mja, laat ik er in 2022 maar mee beginnen :7 Waar ik in 2023 weet ik helemaal niet dus ook niet hoe mijn arbeidsvoorwaarden dan zijn :o (hoewel er in mijn wereld niet heel veel smaakjes zijn).
pi_203077703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hola!

Maar wel weer lekkere kaas van de markt binnen. Geen stof want wat ik wil hadden ze niet. Bloemen ook niet. De vaste bloemenman is gestopt, en de vervanger heeft (zeg het voorzichtig) een andere smaak. Lang geleden dat ik zoveel bossen anjers en chrysanten bij elkaar heb gezien, leek wel de jaren 70.

Wat een ellende @:Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
Wat een bedrag :o Ga je er met je pensioen nog meer op achteruit?
Spoilers!
pi_203077783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een bedrag :o Ga je er met je pensioen nog meer op achteruit?
Dan ga ik er weer op vooruit (tenzij ik het over 2 jaar geloof ik) deels ga gebruiken.
pi_203077853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik er weer op vooruit (tenzij ik het over 2 jaar geloof ik) deels ga gebruiken.
Nou, dat scheelt dan weer. Ook al heb je 7 jaar geen inleg meer, tenzij je zelf nog voor een pensioen zorgt.
Spoilers!
pi_203077897
J
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, dat scheelt dan weer. Ook al heb je 7 jaar geen inleg meer, tenzij je zelf nog voor een pensioen zorgt.
Ze moeten er ook niet te veel aan zitten rommelen ;) . Maar goed, op dat moment heb ik ook niet/nauwelijks hypotheek kosten.
pi_203078242
Krijg net een appje van S. (@Tele6 ). die is nu eindelijk, na bijna 7 jaar, bij z'n ouders.
pi_203078293
quote:
Hola!

Wat een ellende @:Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
Dat is een hele hap zeg :X
pi_203078687
quote:

SPOILER
Auw -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203078739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Valt Baby Driver onder actie?
Baby Driver :N Die keek ik in de bios. Niet mijn ding. Hitman's Bodyguard is vooral heel veel flauwe humor O+ Naast schietpartijen en achtervolgingen. Hitman's Bodyguards Wife is ook tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 7 januari 2022 @ 14:51:48 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203078903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Free Guy vond ik wel leuk. Of was dat op disney?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 14:53:35 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203078933
Oh en de Kingsman films zijn tof!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:11:00 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203079186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:53 schreef gcjoel het volgende:
En eigenlijk alle films daarna waarin Eggsy (de acteur die hem speelt dus) een grote rol heeft ook
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203079448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:11 schreef fietsie het volgende:

En eigenlijk alle films daarna waarin Eggsy (de acteur die hem speelt dus) een grote rol heeft ook
Netflix heeft idd wel een aantal films met Taron Egerton :Y

Ondertussen wil ik nu (door het doorzoeken van Netflix) zo'n 100 films kijken of opnieuw kijken. Onhandig.

Inmiddels ook veel klusjes gedaan. PCR test geregeld voor volgende week vrijdag. Slechts 96 korting omdat anwb lid :') Dus, dat was het ook wel weer waard voor dit jaar.
pi_203079575
@Isabeau dat is ¤96 mét korting? Boe zeg.

En @Kaatje1 dat is ook serieus geld! Netto of bruto?

De hulp heeft hard doorgewerkt. Ons alles ondertussen verteld over
SPOILER
marktplaats en vinted.
En heb ik de kerstspullen geruimd en de strijk gedaan.
Het heeft buiten flink gehageld en natte sneeuw: nu ligt er een laagje wit.

Nu benen hoog en weekend. w/
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:27:20 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203079594
Ik ben gister naar de tandarts geweest vanwege een afgebroken kies; vandaag nog steeds het gevoel er gister een auto over m'n gezicht is gereden....
pi_203079619
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau dat is ¤96 mét korting. Boe zeg.

En @:Kaatje1 dat is ook serieus geld! Netto of bruto?

SPOILER
marktplaats en vinted.

Netto
SPOILER
pi_203079674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Baby Driver :N Die keek ik in de bios. Niet mijn ding. Hitman's Bodyguard is vooral heel veel flauwe humor O+ Naast schietpartijen en achtervolgingen. Hitman's Bodyguards Wife is ook tof :D
Die laatste moet ik nog zien :Y

Mijn man was echt helemaal weg van Baby Driver, ik vond het wel oke.
pi_203079701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Free Guy vond ik wel leuk. Of was dat op disney?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:53 schreef gcjoel het volgende:
Hele goede opties :Y
pi_203079718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Netto
SPOILER
Djiesus. 8)7
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:36:32 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203079804
Deadpool O+
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:37:09 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203079816
Tevens geboosterd *O*
Het is gelukt om alles in het thuisland geregeld te krijgen
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:40:32 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203079874
Oh.. en de naam voor poes is bekend
SPOILER
pi_203079889
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau dat is ¤96 mét korting? Boe zeg.

En @:Kaatje1 dat is ook serieus geld! Netto of bruto?

SPOILER
marktplaats en vinted.

Sneeuw _O_ Volgens mijn telefoon zou het afgelopen nacht hier sneeuwen, maar helemaal niks hè :N
Oplichters genoeg actief online. Daarom het allerliefst betrouwbare webwinkels en anders ophalen & betalen tegelijk. Iemand gaf ooit de tip dat je dat altijd moet voorstellen en als ze dat al niet willen dan grote kans op oplichting.

96 euro is de korting! Het is 45 euro pp en dan voor 4 personen. Normaal kost de pcr test 69 euro per persoon.
https://www.anwb.nl/ledenvoordeel/coronatest
pi_203079901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:40 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
_O_ mooi!
pi_203079926
Reisverzekering ook geregeld. Het begint al een prijzige vakantie te worden voor een gratis vakantie _O-
pi_203080008
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:40 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Cute O+
pi_203080340
Mooie naam @Barreltje O+
pi_203080479
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een appje van S. (@:Tele6 ). die is nu eindelijk, na bijna 7 jaar, bij z'n ouders.
*O* *G* *O*
pi_203080691
Sterkte voor je vrachtwagengezicht @Isabeau :* Ik ken het gevoel :X Braaf para blijven slikken, al dan niet met coffeine. Maar daar weer niet teveel van, al zou het voor jouw nachtdienst wellicht wel weer handig zijn :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203080718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef fietsie het volgende:
Ik ben gister naar de tandarts geweest vanwege een afgebroken kies; vandaag nog steeds het gevoel er gister een auto over m'n gezicht is gereden....
Helemaal gemist deze. Wat vervelend, is het ook blauw?
pi_203080776
Voor wie geïnteresseerd is in mijn familievakantie soap

SPOILER
pi_203080824
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte voor je vrachtwagengezicht @:isabeau :* Ik ken het gevoel :X Braaf para blijven slikken, al dan niet met coffeine. Maar daar weer niet teveel van, al zou het voor jouw nachtdienst wellicht wel weer handig zijn :')
Je bedoelt denk ik mijn naamgenootje?

Wacht, of zelfs fiets?
pi_203080847
@Cat-astrophe jouw familie :X _O-

@fietsie sterkte met de tandnapijngedoedingen. :*
pi_203080873
B en ik hebben vanmiddag een joekel van een wortel-sinaasappeltulband gebakken in de tulbandvorm die ik 'm voor z'n verjaardag had gegeven. Op dit moment zit ik naast de oven te kijken hoe de tulband bijna klaar is. Het is echt een fantastisch ding geworden _O_ Dit allemaal dankzij Raspoetin de keukenmachine, want anders was het raspen van een halve kilo wortels echt huilen geweest :X
pi_203080883
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Had ik al gezegd dat onze families qua communicatie wel heel erg op elkaar lijken? _O-
pi_203080896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je bedoelt denk ik mijn naamgenootje?

Wacht, of zelfs fiets?
Oeps, @fietsie inderdaad :o Minus het nachtdienstvoordeel dan -O-
pi_203080903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Had ik al gezegd dat onze families qua communicatie wel heel erg op elkaar lijken? _O-
Ja echt he _O-
pi_203081087
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Oh heremetijd toch _O-
Wel sneu voor je broer, die denkt aan een grote gezellige familie vakante
pi_203081119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh heremetijd toch _O-
Wel sneu voor je broer, die denkt aan een grote gezellige familie vakante
Dat overleeft hij wel. Dikke kans dat hij evengoed met gezin gaat want een kwartaal niet op vakantie is een kwartaal niet geleefd daar :P
pi_203081153
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat overleeft hij wel. Dikke kans dat hij evengoed met gezin gaat want een kwartaal niet op vakantie is een kwartaal niet geleefd daar :P
Ah, zulke vrienden hadden mijn ouders ook. Onderwijs, dus 4-5 weken weg met de zomer, herfst naar iets zonnigs, kerst/voorjaar naar sneeuw, vroege paas ook weer sneeuw.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:20:11 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_203081208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Reisverzekering ook geregeld. Het begint al een prijzige vakantie te worden voor een gratis vakantie _O-
Reisverzekering nodig voor binnen EU? Waarom? Ziektekosten zijn EU breed verzekerd uit het basispakket.
Annuleringsverzekering snap ik.
pi_203081221
Isa, het is echt erg maar waar ga je ook alweer naar toe, met wie, wanneer en hoelang :@ :D

Cat pffff :X
pi_203081229
Mijn werkdag was gewoon weer O+ En ik heb energie over en heb mezelf beloond met een lekker rood wijntje O+
pi_203081235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vanmiddag een joekel van een wortel-sinaasappeltulband gebakken in de tulbandvorm die ik 'm voor z'n verjaardag had gegeven. Op dit moment zit ik naast de oven te kijken hoe de tulband bijna klaar is. Het is echt een fantastisch ding geworden _O_ Dit allemaal dankzij Raspoetin de keukenmachine, want anders was het raspen van een halve kilo wortels echt huilen geweest :X
Mmm lekker :9
pi_203081244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, zulke vrienden hadden mijn ouders ook. Onderwijs, dus 4-5 weken weg met de zomer, herfst naar iets zonnigs, kerst/voorjaar naar sneeuw, vroege paas ook weer sneeuw.
Ieder zijn ding. Ze werken er hard voor, het geld is er en ze genieten ervan. Ik merk dat ik steeds huismussiger word, wellicht is Kerona daar verantwoordelijk voor :o
pi_203081274
Ik heb net als @Vanyel 1 zo'n wastorendinges.
Na 100 Jr de oude gebruikt te hebben, die was echt op, gammel en door verhuizingen geknakt en stukkig, een nieuwe versie gekocht.
Daar zitten dan als extra ook nog aan de bovenste zijkanten als bonus, uitsteeksels met inhammetjes voor hangertjes *O* *O*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:26:50 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_203081287
Net even naar de aldi hier in de stad gelopen. Mango in de aanbieding voor 66 cent per stuk.
Kwam ook langs de action, Enkel gele kentekens op de parkeerplaats en een rij voor de deur.
Parkeerplaats voor de onderstad stond ook goed vol met Nederlanders. De drukte bij de aldi viel wel mee.
Maar ook hier waren de minder sociale Hollanders er zo uit te halen. Veel geluid, gaan afstand houden en mondkapje is nog steeds een lastig ding.
pi_203081622
Over vakantie gesproken. Aangezien afgelopen december niet echt een vakantie was neemt mijn man eind januari nog een weekje vrij.
We willen sowieso bij de Amsterdamse Waterleidingduinen gaan wandelen en fotograferen.
Maar heeft er iemand nog meer tips voor mooie wandelroutes?
pi_203081707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Over vakantie gesproken. Aangezien afgelopen december niet echt een vakantie was neemt mijn man eind januari nog een weekje vrij.
We willen sowieso bij de Amsterdamse Waterleidingduinen gaan wandelen en fotograferen.
Niet direct natuur maar in Arnhem (en ook in andere steden) hebben ze de stadswandelingen weer opgestart. Dan kan je onderweg ook wat eten langs leuke routes.
pi_203081756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:20 schreef z80 het volgende:
Reisverzekering nodig voor binnen EU? Waarom? Ziektekosten zijn EU breed verzekerd uit het basispakket.
Annuleringsverzekering snap ik.
Ik heb echt geen zin de kosten voor een helicopterritje vanaf de piste te betalen, want niet verzekerd. Verder ook geen recht op compensatie van extra kosten als je plots in Oostenrijk in quarantaine moet en gezien de toestand van de besmettingen overal niet eens heel onwaarschijnlijk.
pi_203081808
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:21 schreef Blues het volgende:
Isa, het is echt erg maar waar ga je ook alweer naar toe, met wie, wanneer en hoelang :@ :D

Cat pffff :X
Pa wilde per se op wintersportvakantie tijdens een pandemie :') En zonder mij kunnen ze niet heen. Dus ik moest mee. En ik heb geen zin om alleen met mijn ouders te gaan (al eens gedaan, geen succes) en dus gaat ex schone zus mee. Ik vertrek volgende week zaterdag met de nachttrein vanaf Arnhem naar Innsbruck. De rest gaat met de auto. We komen dan zondag de 23ste terug. Ik weer met de trein.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:08:36 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_203081823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb echt geen zin de kosten voor een helicopterritje vanaf de piste te betalen, want niet verzekerd. Verder ook geen recht op compensatie van extra kosten als je plots in Oostenrijk in quarantaine moet en gezien de toestand van de besmettingen overal niet eens heel onwaarschijnlijk.
Heli had ik niet aan gedacht. Dat is inderdaad een dure grap.
De reisverzekering bij de anwb afgesloten? Zij geven namelijk pakket korting.
pi_203081846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:08 schreef z80 het volgende:
Heli had ik niet aan gedacht. Dat is inderdaad een dure grap.
De reisverzekering bij de anwb afgesloten? Zij geven namelijk pakket korting.
:Y en ik vond het wel meevallen qua prijs. De reisverzekering dan. Want ik vond de annuleringsverzekering duur :o
pi_203081876
Niet-wintersport verzeker ik overigens nooit. Neem verder nooit een reisverzekering binnen Europa.

Als ze m'n ski's stelen dan krijg ik zelfs het geld voor ski's huren terug _O- Maar niemand wil mijn oude ski's hebben, dat scheelt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:17:31 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_203081938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y en ik vond het wel meevallen qua prijs. De reisverzekering dan. Want ik vond de annuleringsverzekering duur :o
Niet doorlopende annuleringsverzekering is heel duur. En nu met corona nog duurder geworden.
De doorlopende die ik hier bij de anwb zus heb, adac, is goedkoper geworden. Net als de reisverzekering.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:19:57 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_203081973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Niet-wintersport verzeker ik overigens nooit. Neem verder nooit een reisverzekering binnen Europa.

Als ze m'n ski's stelen dan krijg ik zelfs het geld voor ski's huren terug _O- Maar niemand wil mijn oude ski's hebben, dat scheelt.
Binnen de EU ook nooit een extra verzekering genomen. Daar buiten wel. Deze kosten worden vaak niet vergoed. En nu met corona is was het in Thailand verplicht om te hebben incl corona dekking. Moest een bevestiging van in het Engels worden aangeleverd.
pi_203082036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:19 schreef z80 het volgende:
Binnen de EU ook nooit een extra verzekering genomen. Daar buiten wel. Deze kosten worden vaak niet vergoed. En nu met corona is was het in Thailand verplicht om te hebben incl corona dekking. Moest een bevestiging van in het Engels worden aangeleverd.
Qua corona is geloof ik nu alles wel gedekt voor en tijdens de vakantie. Als ik deze week positief test dan krijgen we het geld voor de vakantie vergoed en als ik tijdens de vakantie positief test dan krijg je geld terug voor eventuele extra hotelkosten en niet-genoten vakantiedagen.
pi_203082174
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet direct natuur maar in Arnhem (en ook in andere steden) hebben ze de stadswandelingen weer opgestart. Dan kan je onderweg ook wat eten langs leuke routes.
Ik zal eens gaan zoeken :)
pi_203082212
Ik ki
quote:
Ik kijk altijd op wandelnet of staatsbosbeheer voor routes ^O^
pi_203082264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef Isabeau het volgende:

Pa wilde per se op wintersportvakantie tijdens een pandemie :') En zonder mij kunnen ze niet heen. Dus ik moest mee. En ik heb geen zin om alleen met mijn ouders te gaan (al eens gedaan, geen succes) en dus gaat ex schone zus mee. Ik vertrek volgende week zaterdag met de nachttrein vanaf Arnhem naar Innsbruck. De rest gaat met de auto. We komen dan zondag de 23ste terug. Ik weer met de trein.
Kon je niet mee met auto wegens plaatsgebrek of zo?
Hopelijk heb je het zelf ook leuk nu exschzus ^O^
pi_203082314
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:44 schreef Blues het volgende:
Kon je niet mee met auto wegens plaatsgebrek of zo?
Hopelijk heb je het zelf ook leuk nu exschzus ^O^
Andere redenen 8-) Maar nu hebben ze wel meer plek *O*
pi_203082472
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef Isabeau het volgende:

Mijn ski’s zijn een keer gestolen. Was de tweede keer dat ik ze mee had. Eerste keer was twee weken daarvoor in Landgraaf. Gelukkig vergoed gekregen. En heb dezelfde weer gekocht. Heel happy met mijn roze atomics haha. Sindsdien altijd een slot.
pi_203083735
Hier wordt toch ongelooflijk hard gescholden naar wat poppetjes op tv in relatie tot gasleveren in Grun. |:(
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:07 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203083915
Tandarts heeft wel haar best gedaan hoor, maar gewoon belachelijk dicht opelkaar staande kiezen waardoor bij ingrepen daarop behoorlijk wat geweld gebruikt wordt om metalen plaatjesdingesen er tussen te krijgen enzo.
Tandvlees in dat gebied tot moes enzo
pi_203083955
Ieeww fiets -O-

En ben je 'darksided' geworden met je plaatje :+
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:22:30 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203084025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Blues het volgende:
Ieeww fiets -O-

En ben je 'darksided' geworden met je plaatje :+
Het moet een Kerstman voorstellen die de feestdagen uitzwaait :P
pi_203084044
Brrrr @fietsie dat klinkt echt heel pijnlijk.

Er zit een kat heel boos te kijken, ik heb de hocker ingenomen en ze is het er niet mee eens :D
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:39:51 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203084346
Ja was "beetje jammer"; hopelijk in de loop van komende dagen langzaam weer terug naar normaal
pi_203084971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef fietsie het volgende:

Het moet een Kerstman voorstellen die de feestdagen uitzwaait :P
Ah ~:)
pi_203085272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Mijn ski’s zijn een keer gestolen. Was de tweede keer dat ik ze mee had. Eerste keer was twee weken daarvoor in Landgraaf. Gelukkig vergoed gekregen. En heb dezelfde weer gekocht. Heel happy met mijn roze atomics haha. Sindsdien altijd een slot.
Ik heb roze/blauwe atomics *O* Maar ik kocht ze zelf al tweede hands. Of nou ja, mijn vader kocht ze voor mij en toen rolde ik met mijn ogen want ik had ze toch zelf wel willen uitzoeken en voor die prijs verwachtte ik niet veel soeps. Heerlijke ski's bleken dat :@ :') Maar sta je toch raar te kijken dat iemand anders ze heeft meegenomen. Komt neem ik aan nog regelmatig voor, want vorige wintersport zag je steeds meer ski's met een slot bij de pistes.
pi_203085296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef fietsie het volgende:
Tandarts heeft wel haar best gedaan hoor, maar gewoon belachelijk dicht opelkaar staande kiezen waardoor bij ingrepen daarop behoorlijk wat geweld gebruikt wordt om metalen plaatjesdingesen er tussen te krijgen enzo.
Tandvlees in dat gebied tot moes enzo
Dit had van mij wel in een spoiler gemogen (die ik dan alsnog had gelezen, maar dan had ik er niet over kunnen klagen). En ik ril al bij het idee, laat staan dat je de persoon met het probleem bent :X Sterkte er mee :*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:35:40 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203085339
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit had van mij wel in een spoiler gemogen (die ik dan alsnog had gelezen, maar dan had ik er niet over kunnen klagen). En ik ril al bij het idee, laat staan dat je de persoon met het probleem bent :X Sterkte er mee :*
Thnx, ik ga dus al naar een speciale angst tandarts omdat ik er zo'n fan van ben, en dan heb je dit soort fun....
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:37:49 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203085375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Welk gebied ga je ook al weer heen?
pi_203085391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:37 schreef Barreltje het volgende:

Welk gebied ga je ook al weer heen?
Nauders in Tirol. Skigebied heet Reschenpass. Super groot, je mag (mocht?) ook naar Italie skiën.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:40:13 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203085401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nauders in Tirol.
Daar heb ik 2 zomers schitterend gewandeld, ooit, toen wandelvakanties met mn ouders nog de zomerbesteding was ;)
pi_203085436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef fietsie het volgende:

Daar heb ik 2 zomers schitterend gewandeld, ooit, toen wandelvakanties met mn ouders nog de zomerbesteding was ;)
Ook bij dat dorpje onder water door de stuwdam? Hoe heet het ook alweer :+ Waar je in een heel groot meer alleen een kerktoren ziet. Waar je over het ijs heen kan wandelen in de winter.
pi_203085462
Kijk, d'r ligt sneeuw jongens *O*
https://www.skiresort.nl/(...)-bergkastel/webcams/

(webcams van 4:30 vanmiddag, -9.5 graden is wel brrrrrr)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:46:34 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203085519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ook bij dat dorpje onder water door de stuwdam? Hoe heet het ook alweer :+ Waar je in een heel groot meer alleen een kerktoren ziet. Waar je over het ijs heen kan wandelen in de winter.
Reschen volgens mij; de foto's en dia-frames liggen helaas bij mn ouders. Moet ooit eens beginnen die krengen te scannen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:06:38 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203085918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nauders in Tirol. Skigebied heet Reschenpass. Super groot, je mag (mocht?) ook naar Italie skiën.
Oh.. andere kant van de berg.. ik zit in sölden *O*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:12:35 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203086010
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Oh.. andere kant van de berg.. ik zit in sölden *O*
Nou das toch echt wel een paar dagen lopen -zonder sneeuw- ...
pi_203087540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb roze/blauwe atomics *O* Maar ik kocht ze zelf al tweede hands. Of nou ja, mijn vader kocht ze voor mij en toen rolde ik met mijn ogen want ik had ze toch zelf wel willen uitzoeken en voor die prijs verwachtte ik niet veel soeps. Heerlijke ski's bleken dat :@ :') Maar sta je toch raar te kijken dat iemand anders ze heeft meegenomen. Komt neem ik aan nog regelmatig voor, want vorige wintersport zag je steeds meer ski's met een slot bij de pistes.
Nou als je fijne ski’s hebt en zeker als ze niet duur waren dikke top *O*

En ja mensen kunnen niet met hun vingers van andermans skiën afblijven.

Mijn ski’s zijn echt top enige nadeel ja dat het 100% piste ski’s zijn. Toen we twee jaar geleden weleens van de gebaande wegen afdwaalde was het echt 100% kak zeg maar _O-
pi_203087556
Oh Reschensee! Ben ik afgelopen September nog geweest

pi_203088099
Benedict Cumberbatch met een Amerikaans accent blijft raar _O-
pi_203089728
Ik ga zo trainen. Buiten. Er stond tillen op het program en dat vond ik wel mooie besteding op zaterdagochtend, maar 1 van de coaches doet vandaag voor het laatst voordat ze baby werpt, en speciale gebeurtenissen vragen of speciale workout dus uh, well fuck me. 20 minuten buffelen en de hele tijd een med ball of sandbag vasthouden als "baby" of "preggersbuik"

SPOILER
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 08:29:13 #174
388664 crew  Dotteke
pi_203089732
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo trainen. Buiten. Er stond tillen op het program en dat vond ik wel mooie besteding op zaterdagochtend, maar 1 van de coaches doet vandaag voor het laatst voordat ze baby werpt, en speciale gebeurtenissen vragen of speciale workout dus uh, well fuck me. 20 minuten buffelen en de hele tijd een med ball of sandbag vasthouden als "baby" of "preggersbuik"

SPOILER
Kom net binnen, moet zeggen het is wel fris buiten, maar met jou schema heb je het snel warm denk ik.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203089737
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom net binnen, moet zeggen het is wel fris buiten, maar met jou schema heb je het snel warm denk ik.
Daar ben ik ook niet bang voor :')
pi_203089756
Succes, Lonaa! Ik duik in bed :Z

In het noorden is het hier en daar spekglad :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 08:49:09 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203089816
Trusten Isa :)
Geen wandeling ver. Vanaf 12u continu regen.

quote:
https://awd.waternet.nl/
Bij iedere ingang heb je twee rondjes, De ene a 4-5 en de ander 7-10 met paaltjes.

Met de bus ga ik naar Zandvoortselaan, als ik op de fiets ga neem ik ingang Oranjekom.
Maar over het algemeen dwaal ik door de AWD omdat ik het hele gebied nu wel ken :+.
Wat ik ook wel eens heb gedaan is beginnen in Zandvoort en door de AWD langs de kust naar De Zilk (en uiteindelijk door naar Hillegom CS, 18km)

Ik zie dat ik die van 18 niet op Komoot heb. Nou zal hem dan nog wel eens gaan lopen :P
Wel dit rondje van 12km vanaf Zandvoort
https://www.komoot.nl/tour/336319628

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 08-01-2022 08:55:30 ]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:20:14 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203090057
Goedemorgen! Booster goed doorgekomen, dus vandaag maar eens een toernooitje volleybal spelen hier *O* w/
En vanavond maar eens de kerstboom het huis uit werken🤔
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 11:23:54 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203091411
Pfizer nr3 zit er in. Dat 5G is echt snel :o Alle radiostation ontvang ik nu ook met minstens 50dB stereo een RDS :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203091490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:49 schreef borisz het volgende:
Trusten Isa :)
Geen wandeling ver. Vanaf 12u continu regen.
[..]
https://awd.waternet.nl/
Bij iedere ingang heb je twee rondjes, De ene a 4-5 en de ander 7-10 met paaltjes.

Met de bus ga ik naar Zandvoortselaan, als ik op de fiets ga neem ik ingang Oranjekom.
Maar over het algemeen dwaal ik door de AWD omdat ik het hele gebied nu wel ken :+.
Wat ik ook wel eens heb gedaan is beginnen in Zandvoort en door de AWD langs de kust naar De Zilk (en uiteindelijk door naar Hillegom CS, 18km)

Ik zie dat ik die van 18 niet op Komoot heb. Nou zal hem dan nog wel eens gaan lopen :P
Wel dit rondje van 12km vanaf Zandvoort
https://www.komoot.nl/tour/336319628

Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 11:34:11 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203091524
@borisz wat is jouw mening over dat UBO register van KvK? Of heeft het niet echt veel raakvlak met jouw werkzaamheden. Ik vind het nogal een gedoe, zeker voor kleinere clubjes.

Wij (ons internationaal jeugdwerk clubje*) zijn sinds kort ANBI, en moesten sowieso wat regelen bij de notaris dus die heeft dat ook geregeld. Maar joh, met een kleinere budget en je wil je zelf doen. Moeilijke taal :')

*
SPOILER
pi_203091754
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz wat is jouw mening over dat UBO register van KvK? Of heeft het niet echt veel raakvlak met jouw werkzaamheden. Ik vind het nogal een gedoe, zeker voor kleinere clubjes.

Wij (ons internationaal jeugdwerk clubje*) zijn sinds kort ANBI, en moesten sowieso wat regelen bij de notaris dus die heeft dat ook geregeld. Maar joh, met een kleinere budget en je wil je zelf doen. Moeilijke taal :')

*
SPOILER
Ik vind dat UBO-register wel handig. Nou hoef ik niet steeds een formulier per verzekering e.d. in te vullen maar staat het gewoon centraal geregistreerd.
Spoilers!
pi_203091765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:49 schreef borisz het volgende:

Oranjekom wil ik binnenkort naar toe om een ijsvogel te spotten. Staat al zo lang op mijn lijstje. En waarneming.nl meldt ze elke keer *G*
pi_203091787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Benedict Cumberbatch met een Amerikaans accent blijft raar _O-
Ja he :D

En ik vond het hele martelgebeuren van die film niet alleen ellendig qua realisatie dat dit echt gebeurd (nog steeds) maar ook om fysiek naar te kijken.. de hele tijd maar mijn ogen dicht ivm stroboscoop-achtig licht ;(
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 12:02:01 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203091838
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind dat UBO-register wel handig. Nou hoef ik niet steeds een formulier per verzekering e.d. in te vullen maar staat het gewoon centraal geregistreerd.
Tot op heden hebben we er bij geen gemak van ondervonden. Dacht ook meer dat het was om te checken dat alle bestuurders nog leven en/of niet van de aardbodem zijn verdwenen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 12:03:38 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203091850
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz wat is jouw mening over dat UBO register van KvK? Of heeft het niet echt veel raakvlak met jouw werkzaamheden. Ik vind het nogal een gedoe, zeker voor kleinere clubjes.

*
SPOILER
UBO is wellicht vervelend Maar is weinig goed.
Ik zie vooral hoe de WWFT een kwelling is voor kleine clubjes. Banken die geen stichtingen meer als klant nemen omdat ze dan allerlei controles moeten doen en dat kost veul geld. Het enige wat groeit bij banken zijn de compliance afdelingen.

De kleinere goede doelen worden dan eerst langs ons gestuurd, vooral de Rabobank is daar streng op, andere banken in mindere mate. Ze moeten dan eerst de Erkenning hebben voordat ze bij Rabobank een rekening mogen openen.
pi_203091877
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tot op heden hebben we er bij geen gemak van ondervonden. Dacht ook meer dat het was om te checken dat alle bestuurders nog leven en/of niet van de aardbodem zijn verdwenen.
Dat soort dingen zijn er ook niet om voor jullie gemak te dienen ;) En het gaat niet alleen om wie er nog leeft maar ook om beslissingsbevoegdheid en wie er recht heeft op uitkering bij een calamiteit.

Edit: en natuurlijk fraude en dat soort dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-01-2022 12:22:17 ]
Spoilers!
pi_203092802
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Oranjekom wil ik binnenkort naar toe om een ijsvogel te spotten. Staat al zo lang op mijn lijstje. En waarneming.nl meldt ze elke keer *G*
IJsvogels zijn ubertof O+ Hopelijk gaan ze dit jaar weer broeden in Schiedam. Mooie plek voor fotografie.
pi_203092986
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
IJsvogels zijn ubertof O+ Hopelijk gaan ze dit jaar weer broeden in Schiedam. Mooie plek voor fotografie.
Ze vliegen alleen zo verhipte snel weg
pi_203093551
Ik zit aan mijn rapport en presentatie te werken. Ik heb zo weinig motivatie :O
pi_203093601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

Ze vliegen alleen zo verhipte snel weg
Daarom gooi ik een stoeltje in de achterbak en ga bij dat watertje zitten. Zo lang als nodig }:| :D
pi_203093719
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Daarom gooi ik een stoeltje in de achterbak en ga bij dat watertje zitten. Zo lang als nodig }:| :D
Ik zie ze wel, maar ze zijn altijd te snel weg om te fotograferen. En waar ik ze zie vliegen ze altijd weg naar de andere kant van het water :D
pi_203094234
Ha, 2 weken nadat ik m’n booster kreeg, komt nu de uitnodiging binnen om een afspraak te maken :o
pi_203094998
}:| Vandaag is klusjesdag. De afvoer van de badkamer-wastafel is verstopt, de kraan in de WC lekt en G. meldde even dat de wasmachine een foutcode gaf.

De afvoer van de badkamer zat met ducttape en witte kit aan elkaar en is een bijzonder vreemde constructie die ik nog niet eerder tegenkwam. Dat wordt vermoedelijk helemaal opnieuw opbouwen -O-

Voor de kraan in de WC heb ik een nieuwe gekocht, maar klusje 1 en 3 kostten zoveel tijd dat dat vandaag niet meer gaat gebeuren -O-

En de wasmachine pompte niet meer af dus die moest uit zijn lekbak en vervolgens met de hand worden leeggemaakt. Inmiddels werkt hij weer.

Ik merk nu toch dat ik minder soepel word -O- Mijn rug doet echt mega-vervelend nu :{
pi_203095631
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
}:| Vandaag is klusjesdag. De afvoer van de badkamer-wastafel is verstopt, de kraan in de WC lekt en G. meldde even dat de wasmachine een foutcode gaf.

De afvoer van de badkamer zat met ducttape en witte kit aan elkaar en is een bijzonder vreemde constructie die ik nog niet eerder tegenkwam. Dat wordt vermoedelijk helemaal opnieuw opbouwen -O-

Voor de kraan in de WC heb ik een nieuwe gekocht, maar klusje 1 en 3 kostten zoveel tijd dat dat vandaag niet meer gaat gebeuren -O-

En de wasmachine pompte niet meer af dus die moest uit zijn lekbak en vervolgens met de hand worden leeggemaakt. Inmiddels werkt hij weer.

Ik merk nu toch dat ik minder soepel word -O- Mijn rug doet echt mega-vervelend nu :{
Maar je hebt het wel (bijna) allemaal gedaan.
Wel “mooi” kluswerk van de vorige bewoners..

En dat minder soepel is inderdaad niet fijn, nou ben ik nooit heel soepel geweest, maar gisteravond maakte ik de kattenbak schoon, wilde rechtop gaan staan en toen gebeurde er iets in mijn rug, niet heel erg maar nu nog minder bewegelijk.
Wel vanmiddag de broek bijna afgemaakt, alleen nog de plakzoom aanbrengen, maar geen zin om met de zere rug de strijkplank naar voren te halen
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:55:04 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203095853
Ik had vandaag dus volleybaltoernooitje, ik wil niet weten hoe on-soepel ik morgen ben :o
pi_203095857
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja he :D

En ik vond het hele martelgebeuren van die film niet alleen ellendig qua realisatie dat dit echt gebeurd (nog steeds) maar ook om fysiek naar te kijken.. de hele tijd maar mijn ogen dicht ivm stroboscoop-achtig licht ;(
Daar ben ik nog niet. Viel op een gegeven moment in slaap :@
pi_203095942
P, wat irritant van zo'n afvoer zeg. En ook van de rug van Kaatje. Zo jammer om dingen dan niet af te kunnen maken.

Wij hebben hier ook een aantal kapottige kranen. We blijven maar uitstellen om daar iets aan te doen.

Ik kwakkel ook vandaag. Ik kreeg vannacht migraine en had alleen oude medicatie bij de hand. Van die pillen heb ik vaak bijwerkingen en helaas ben ik vandaag best wel de sjaak. Ik was vanochtend nog uren high. En heb de hele dag al moeite met evenwicht, recht lopen en eigenlijk alles behalve zitten. Het wordt wel steeds beter gelukkig. Alle plannen voor vandaag konden dus de prullenbak in.
Zodra mijn hoofd het weer deed ben ik maar begonnen met het plan voor de moestuin en dat is gewoon al zo goed als af. Dat gaat toch elk jaar een stuk makkelijker en sneller. Dat is weer een meevaller :s)

Ondertussen vraag ik me nog steeds af wat er vorig jaar (2020) nou met oliebollen was wat ik wilde proberen. Het waren niet de wafels van @Tele6, het waren niet wentelteefjes. Maar iemand hier deed iets.
Spoilers!
pi_203095944
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik had vandaag dus volleybaltoernooitje, ik wil niet weten hoe on-soepel ik morgen ben :o
Heb je een leuk team?
Spoilers!
pi_203095978
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Heb je een bad? Daar lekker een uurtje in, misschien dat het dan meevalt (was het lang geleden?)
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:09:40 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203095988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je een bad? Daar lekker een uurtje in, misschien dat het dan meevalt (was het lang geleden?)
Een vriendje die je masseert?
pi_203096013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
P, wat irritant van zo'n afvoer zeg. En ook van de rug van Kaatje. Zo jammer om dingen dan niet af te kunnen maken.

Wij hebben hier ook een aantal kapottige kranen. We blijven maar uitstellen om daar iets aan te doen.

Ik kwakkel ook vandaag. Ik kreeg vannacht migraine en had alleen oude medicatie bij de hand. Van die pillen heb ik vaak bijwerkingen en helaas ben ik vandaag best wel de sjaak. Ik was vanochtend nog uren high. En heb de hele dag al moeite met evenwicht, recht lopen en eigenlijk alles behalve zitten. Het wordt wel steeds beter gelukkig. Alle plannen voor vandaag konden dus de prullenbak in.
Zodra mijn hoofd het weer deed ben ik maar begonnen met het plan voor de moestuin en dat is gewoon al zo goed als af. Dat gaat toch elk jaar een stuk makkelijker en sneller. Dat is weer een meevaller :s)

Ondertussen vraag ik me nog steeds af wat er vorig jaar (2020) nou met oliebollen was wat ik wilde proberen. Het waren niet de wafels van @:tele6, het waren niet wentelteefjes. Maar iemand hier deed iets.
Bah, zo zonde van je dag, naast dat je je zo ellendig voelt.

Kan het oliebollenbrood zijn? Kwam ik op fb tegen. Kan me niet voorstellen dat het lekker is
pi_203096135
Heel veel recepten met oliebollenmix
https://www.koopmans.com/product/oliebollenmix/
pi_203096201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel recepten met oliebollenmix
https://www.koopmans.com/product/oliebollenmix/
Oeh, dat zou ik allemaal eten. Maar het is het allemaal niet. Misschien was het wel een of ander brood ja.
Spoilers!
pi_203096561
Oliebollencake. Die zag er echt heerlijk uit.
https://twitter.com/sewtfstiaan/status/1476600831176843265?s=21
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_203096627
Ik plantte vandaag:
1 hoogstam Schone van Boskoop
1 hoogstam Rheinische Schattenmorelle
1 halfstam Conference
1 halfstam Rode Jonathan (dat was een vergissing, ik had een Schone van Boskoop gevraagd)
1 laagstam Williams (had halfstam moeten zijn maar dit wist al bij de kweker en vond ik ook prima)
1 laagstam Zigeunerin

Dus nu moet er nog een lage of halfhoge Schone van Boskoop bij. En wat Japanse wijnbes.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:24:35 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203096879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, dat bad moet dus nog komen.. of zo'n tub van sarabi of sigme :P
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:25:42 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203096897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heb je een leuk team?
Jup! Steeds leuker omdat we elkaar nu leren kennen.. ^O^ ze spreken alleen weinig Engels, terwijl ze het wel.kunnen, maar dat is ook weer goed voor mn taal gevoel hier..
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:26:19 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203096904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een vriendje die je masseert?
Hmm.. DAT zou toch fijn zijn..
Eea staat op een beetje laag pitje nu.. en dat is wel prima..
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:26:59 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203096908
Ohh.. en nu l_s het over oliebollen heeft ga ik mn appel beignets eens uit de diepvries halen O-)
pi_203098461
pi_203098740
quote:
Ik moest hier echt heel hard om lachen _O-
Spoilers!
pi_203099070
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik moest hier echt heel hard om lachen _O-
Ik zou dat ook wel bedenken maar niet durven :D
pi_203099308
Middagje Medisch Centrum West gekeken. Ik mopperen over niet-kloppende zaken qua ziektebeeld, behandeling en herstel. En samen ons weer verbazen over de dogma’s die in de jaren 80 zo normaal waren, en nu fout of achterhaald. En de kapsels en kleding! Oooo, de kleding _O_ _O-

Als we ons aan de planning houden vervolgen we deze marathon in…2030 :7
pi_203099335
quote:
Wie durft dit in NL? _O- *O*
pi_203099419
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middagje Medisch Centrum West gekeken. Ik mopperen over niet-kloppende zaken qua ziektebeeld, behandeling en herstel. En samen ons weer verbazen over de dogma’s die in de jaren 80 zo normaal waren, en nu fout of achterhaald. En de kapsels en kleding! Oooo, de kleding _O_ _O-

Als we ons aan de planning houden vervolgen we deze marathon in…2030 :7
Ik heb een keer in Zuid Afrika naar MCW gekeken, nagesynchroniseerd, dat was heel raar
  zaterdag 8 januari 2022 @ 21:02:49 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_203099701
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een keer in Zuid Afrika naar MCW gekeken, nagesynchroniseerd, dat was heel raar
Goede tijden, slechten tijden uit de beginjaren in het Duits nagesynchroniseerd gezien. :D
Vooral de uitdrukkingen die letterlijk vertaald werden.
pi_203099805
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zal! Zeker in het Suid Afrikaans:D
pi_203100500
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat zal! Zeker in het Suid Afrikaans:D
Het was echt heel raar, de stemmen en de taal klopten niet. Was sowieso een aparte avond, daarna keken we naar een hele zielige film over een hond, 8 volwassenen aan het janken ( mannen en vrouwen) _O-
pi_203101772
Weekend.
Kroket en wijn :D
pi_203102446
Lekker @Blues hier glas water en een stukje truffelkaas
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 23:06:05 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203102523
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Blues het volgende:
Weekend.
[ afbeelding ]
Beide van een niet nader te noemen Drentse leverancier? :)
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 23:12:02 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203102607
Hmm, nee, denk het niet, deze paneer is grover en anders van kleur.
pi_203102777
v Dobben :9 (kroket)
I am sauvignon blanc (wijn, duh)
;)
pi_203102881
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Blues het volgende:
Weekend.
[ afbeelding ]
Lid van de postcodeloterij? :P
pi_203102886
Frisje, zakje paprikachips en Sisi hier.
pi_203102993
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lid van de postcodeloterij? :P
Nee hoezo :D
pi_203103016
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee hoezo :D
Je waxinelichtjes lijken heel erg op wat ze dit jaar uitdeelden :D
pi_203103232
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde
pi_203103258
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Owwww haha gekregen!!
pi_203103264
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde
Dadelijk hebben we een cheap ass kadootjesgever verraden _O-
pi_203103276
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Owwww haha gekregen!!
:o :o Wanneer!?!?!?!?
pi_203103304
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dadelijk hebben we een cheap ass kadootjesgever verraden _O-
whaha, ik heb ze niet opgehaald, maar dacht er toen wel aan om ze dan weg te geven _O- toen toch een amaryllis gegeven
pi_203103328
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

:o :o Wanneer!?!?!?!?
Kinderen hadden een overschot van die dingen.
pi_203103356
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Kinderen hadden een overschot van die dingen.
Goh, hoe zou dat komen :P

Ik heb er hier vier staan.
pi_203104003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:

whaha, ik heb ze niet opgehaald, maar dacht er toen wel aan om ze dan weg te geven _O- toen toch een amaryllis gegeven
Kreeg de cadeaukaart van mijn ouders, maar heb ze ook niet opgehaald.
pi_203105418
Goedemorgen!

Nog wat op het programma staan vandaag? Ik niet.
pi_203105430
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Hai.

Ik ook niet.
pi_203105470
quote:
Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik ben gisteravond thuisgekomen van een week bij B en heb duizend klusjes voor vandaag op de planning. Fijn om weer thuis te zijn :')
pi_203105641
Mogge!

Aangezien de diva’s vannacht het huis hebben voorzien van vlokken haar ga ik in ieder geval weer stofzuigen. Even een stukje lopen als de rug het toelaat (en het weer) , de broek omzomen en een nieuw patroon uitknippen.
pi_203105970
Ik moet hollen }:| en in bulk eten koken }:| en de bedden verschonen }:| .

Gelukkig heb ik gisteren mijn werk afgekregen dus tussendoor ga ik hangen *O*
pi_203105996
Opstaan, wasjes doen en verder niks hier *O*
pi_203106100
Kerstboom eens ontdoen van versiering en lichtjes, en dan vanmiddag/ vanavond werken. Morgen en overmorgen gelukkig 'weekend' :)
pi_203106138
Ik ben rustig lekker wat aan het werk. Morgen alles overdragen, dus dan wil ik het wel een beetje netjes achterlaten. Heel benieuwd naar de veranderingen met de kabinetswissel.
  zondag 9 januari 2022 @ 10:20:50 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203106231
Kerstboom en zwemmen ^O^
En tinder dates scoren :+
pi_203106341
De was moet gedaan worden, verder weinig plannen. Eerst maar uit bed zien te komen :+
pi_203106448
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben rustig lekker wat aan het werk. Morgen alles overdragen, dus dan wil ik het wel een beetje netjes achterlaten. Heel benieuwd naar de veranderingen met de kabinetswissel.
En wat ga jij dan doen? Krijg je ander werk?
pi_203106604
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
En wat ga jij dan doen? Krijg je ander werk?
Neehoor, ik blijf gewoon hetzelfde doen. Alleen dus voor nieuwe mensen, en weer meer mensen en meer kanalen. Zal in het begin even zoeken zijn naar de wensen qua stijl en ook nog afwachten hoeveel aandacht ze krijgen.
pi_203106634
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:48 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neehoor, ik blijf gewoon hetzelfde doen. Alleen dus voor nieuwe mensen, en weer meer mensen en meer kanalen. Zal in het begin even zoeken zijn naar de wensen qua stijl en ook nog afwachten hoeveel aandacht ze krijgen.
Ah, op die manier.
pi_203107209
Op mijn lijst voor vandaag stond bootcamp met m'n team, vaatwasser uitruimen, wassen, was opvouwen en werkkamer opruimen en opnieuw indelen zodat ik morgen in opgeruimde werkkamer weer aan de slag kan.

Tot nu toe ben ik te laat wakker geworden om bootcamp nog te halen en lig ik sinds opstaan met twee katten op schoot op de bank tv te kijken :+ . Wel een tindermatch rijker, alleen nog niks gezegd allebei, eens bedenken wanneer ik wat ga zeggen (en vooral, wat ik ga zeggen dan haha).
  zondag 9 januari 2022 @ 11:44:42 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203107330
Hier wordt het een beetje huishouden, kijken of we wat aan de keukenvloer kunnen doen. Maar vooralsnog ben ik de Olympische kalender voor het schaatsen en shorttrack aan het invullen in de agenda *O*
Spoilers!
pi_203107346
Hier is inmiddels een rondje gelopen met het hele team. Er was natuurlijk al een mini-ochtendrondje geweest van mij + honden, naar de hooiruif van de schapen.

Zometeen maar eens ontbijt. Fruit is al gesneden, tafel moet nog gedekt.
Liefste heeft gestofzuigd, ik doe straks de afwas. En stoofpot maken met lamsvlees.

Kneuterig zondag.
pi_203107639
Ik heb net 14 km gerend in de polder en door de heuvels. Het is hier echt prachtig weer, wel een kille wind maar de zon maakt alles goed O+
pi_203107723
Hier geen mooi weer en ik liep door de wijk en maar 5 kilometer, maar het is weer achter de rug *O* daarna nog even mijn inhaalyoga van vrijdag want toen had ik teveel buikpijn voor 20 minuten buikspieroefeningen :') nu bad en dan de yoga van vandaag. Daarna mag ik op de bank O+
pi_203107808
Naar het bos geweest met Loebes en nu even thuis wat rommelen. Straks richting West Brabant om mijn ouders te vervelen.
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 12:23:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203107842
Twee cakes bakken omdat ik een pond boter en een doos eieren heb die vandaag over datum zijn.
pi_203107844
quote:
Goedemorgen!

Lekker toch, niksen O+
Ik heb wel een lijstje:

Foto's maken van onze gaard, ivm de facelift en de nieuwe riolering van ons hele wijkje, gaan wij morgen ook 'open' voor de komende weken :B
Auto al uit de garage verplaatst naar een straat die we kunnen bereiken via de tuin en het achterpad. Hebben we ook geen last de komende weken dat we de voordeur uit moeten in de bagger.. we hebben inmiddels genoeg gezien bij de andere straten die al klaar zijn, vandaar :D :D

Nu ff online mijn rijtje lezen (fb, twitter, fok, nieuws)

Uurtje geleden begonnen met voor therapie een nieuwe tijdlijn schrijven (ben nu van mijn 30e tot mijn 40e)

Daarna om te zennen van alle ellende die ik daar schrijf (ook wel leuke herinneringen hoor :P ) from scratch zelf een kaas-uienbrood maken ivm overschotten ui en kaas.

Dan wil ik ff een half uurtje cross/roei met podcast en pianospelen en de krant uitlezen.

:s)
pi_203107887
quote:

Ja joh al die nieuwe mensen op posten en wat wil iedereen.
Wel heel interessant en nooit saai, jouw baan ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 januari 2022 @ 12:35:09 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203108002
Ben begonnen met jaarrekening samenstellen. Het kon wat zorgvuldiger met de admin, maar gelukkig kon ik nog bonnetjes ed in whatsapp terughalen _O- Iedere cent kan verantwoord worden :+

De laatste regen is gevallen en zo maar rondje Haarlem. Nog even koffiebonen halen.
Daarna schaatsen kijken.
Opnieuw soep vanavond dus daar hoef ik ook niet zo veel mee te doen. :)
  zondag 9 januari 2022 @ 12:38:09 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203108051
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net 14 km gerend in de polder en door de heuvels. Het is hier echt prachtig weer, wel een kille wind maar de zon maakt alles goed O+
Jaaa de zon O+

Wij gingen wandelen in het bos met de hond. Die vond het mooi weer om in iedere plas te duiken, nu hebben we een nat ratje _O-
pi_203108067
quote:

[..]
Net eens wat kranten (oa. nrc ) gelezen van nieuwe mensen en adviezen voor de buitenstaanders.
Houden ‘jullie’ je in functie ook bezig met wat kranten schrijven?

Op het programma: op z’n zondags als kranten bijlezen en weinig verder.
Wat ik grappig vind, is dat ondanks pensionada en ondanks lockdown de zondag nog altijd een ‘rust’dag is. Niks moet.
En…als ik het hier post, ook een rondje lopen, want een zonnetje. #fokwet.
pi_203108093
Hier ook een rustig dagje. Heb weekboodschappen gehaald maar hoef verder niks.

Opties zijn er genoeg:
- boek lezen
- cross kijken
- Kimchi maken
- bananenbrood maken
- Schilderen
- yoga
- bad

Waarschijnlijk wordt het een combinatie van bovenstaande.
  zondag 9 januari 2022 @ 12:58:17 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203108318
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Op mijn lijst voor vandaag stond bootcamp met m'n team, vaatwasser uitruimen, wassen, was opvouwen en werkkamer opruimen en opnieuw indelen zodat ik morgen in opgeruimde werkkamer weer aan de slag kan.

Tot nu toe ben ik te laat wakker geworden om bootcamp nog te halen en lig ik sinds opstaan met twee katten op schoot op de bank tv te kijken :+ . Wel een tindermatch rijker, alleen nog niks gezegd allebei, eens bedenken wanneer ik wat ga zeggen (en vooral, wat ik ga zeggen dan haha).
Matches genoeg..
Ik laat ze lekker naar mij toe komen..beetje hun best doen voor me hoor :{w

SPOILER
  zondag 9 januari 2022 @ 13:11:35 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203108454
Ik weet niet wat ik meemaak zeg, ik moet ineens mijn agenda bij gaan houden met al die revalidatieafspraken. Alles voor de komende 4 maanden staat er nu in. Ik hoef maar 3 afspraken te verzetten/annuleren vanwege de Olympische Spelen en de verkiezingen. Ik had het erger verwacht.
Spoilers!
  zondag 9 januari 2022 @ 13:14:25 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203108476
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef derLudolf het volgende:
Twee cakes bakken omdat ik een pond boter en een doos eieren heb die vandaag over datum zijn.
Wat een straf :D

Je kunt eieren rustig over de datum laten gaan trouwens. En boter helemaal.
Spoilers!
  zondag 9 januari 2022 @ 13:14:41 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203108478
H
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Naar het bos geweest met Loebes en nu even thuis wat rommelen. Straks richting West Brabant om mijn ouders te vervelen.
Hoe is het met je moeder?
Spoilers!
pi_203108518
Ik wandelde ook heerlijk met Dora O+
pi_203108952
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Matches genoeg..
Ik laat ze lekker naar mij toe komen..beetje hun best doen voor me hoor :{w

SPOILER
Ja, als je matches genoeg hebt kun je t wel zo aanpakken..
Ik heb na vijf dagen swipen één match op tinder en één op Bumble, bij Bumble moet ik dan binnen 24u iets zeggen en dat heb ik gedaan en hij moet dan binnen 24u iets zeggen en dat heeft hij niet gedaan, dus die is weer verdwenen.
Mijn ervaring ook van voor scharrel is dat ik best wel weinig matches krijg, en dat helemaal niemand iets tegen mij zegt. Dus ik begin het gesprek altijd maar gewoon. En dan reageert minimaal driekwart vervolgens niet. Dus met gewoon afwachten ga ik niet echt ver komen ben ik bang ;)

Misschien ben ik gewoon te kieskeurig, maar ik swipe ook wel echt veel mensen weg. Er zijn gewoon heel veel mannen die ik echt niet aantrekkelijk vind op de foto's en waarvan ik ook niet het idee heb dat ik ze dat 'in het echt' wel zou kunnen vinden. Ik doe nu al wel swipen bij twijfel ipv niet, om te kijken of dat dan wat extra's oplevert. En ook veel die zeggen dat ze iemand zoeken om de wereld mee rond te reizen of al xx landen hebben bezocht en wat wordt de volgende of iemand zoeken waarmee ze lange wandeltochten kunnen maken door de bergen oid en eh ja, die persoon ben ik gewoon niet. Dus als hij dat dan zo belangrijk vindt dat z'n halve profiel daarover gaat, dan swipe ik die weg.

Ik had net toch even een opleving, dus werkkamer helemaal leeggehaald, gestofzuigd, opnieuw ingedeeld en de rest opgeruimd/weggegooid. Ik moet van mezelf echt in m'n werkkamer gaan werken en niet meer beneden of op de bank ofzo om werk en vrije tijd beter te scheiden, dus nu kan ik morgen in een opgeruimde werkkamer aan de slag :) . En een beetje was opgevouwen al, en ik ga nu even was inzetten. En dan schaatsen kijken zo!
pi_203109191
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
H
[..]
Hoe is het met je moeder?
Wel oké hoor lief dat je het vraagt. Ze is er wel iets van achteruit gegaan hebben wij als gezin het idee. De artsen vinden anders. Maarja die maken naar natuurlijk niet hele dagen mee.
  zondag 9 januari 2022 @ 14:21:15 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203109392
Bij de topictitel moest ik ineens denken aan hoe geweldig de hitjes in de jaren 60 waren.

SPOILER
pi_203109523
De geur van kimchi vermengt zich inmiddels met die van bananenbrood.
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 15:12:19 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203110246
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een straf :D

Je kunt eieren rustig over de datum laten gaan trouwens. En boter helemaal.
Klopt, maar ik zou het geen weken over datum laten gaan :+

Te weinig gebakken met de feestdagen blijkbaar, normaal maakt m'n pa oudjaarsdag de eieren op met een salade en klaagt ie dat er eigenlijk wel een paar eieren meer op hadden gekund :D
pi_203110277
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef AnneX het volgende:
Net eens wat kranten (oa. nrc ) gelezen van nieuwe mensen en adviezen voor de buitenstaanders.
Ik niet, ik zit alleen online. Maar er zijn wel mensen die alles monitoren over 'onze' onderwerpen in de media.
pi_203110308
Hier is de vaatwasser kapot, dus we hebben afgewassen. Voor de rest ook vooral zo min mogelijk doen. Ik heb een ideetje voor de slaapkamer uitgetekend en m'n vriend is nu voor de keuken aan het prutsen. En vanavond lekker zoete aardappelfrietjes met bloemkool. :9
  zondag 9 januari 2022 @ 15:20:39 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203110392
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lees zelden kranten, kijk nooit het journaal, luister af en toe radio als het niet te vermijden is. Hou niet zo van dominees en andere opinieprekers.
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 15:28:39 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203110562
Ik kijk voor de grap wel es op dat Facebook dating, maar ik begin daaraan te twijfelen, want volgens mij maar drie meldingen gehad van mensen die mij leuk vonden. En als je jezelf omschrijft als "hondenmama" vind ik jou niet leuk :r

Ik denk dat ik die app niet goed heb ingesteld, of ik overschat mezelf enorm, dat kan ook :')
pi_203111217
Wat een heerlijk bakzondag. Bewerkelijk en veel wachttijd zo'n kaasuienbrood from scratch O+
Ik plaats in t broodtopic strak wel ff een reportage.
pi_203111228
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk voor de grap wel es op dat Facebook dating, maar ik begin daaraan te twijfelen, want volgens mij maar drie meldingen gehad van mensen die mij leuk vonden. En als je jezelf omschrijft als "hondenmama" vind ik jou niet leuk :r

Ik denk dat ik die app niet goed heb ingesteld, of ik overschat mezelf enorm, dat kan ook :')
Is tinder dan niks voor jou?

Hondenmama :D :{w
pi_203111263
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Lees zelden kranten, kijk nooit het journaal, luister af en toe radio als het niet te vermijden is. Hou niet zo van dominees en andere opinieprekers.
Hier elke dag ff NOS en de VK doorbladeren, online.
Ik hou vooral van leuk en goed geschreven columns van diverse pluimage met voor mij enkele uitschieters.
Of ik dit alles kan missen?
Ja. :7
  zondag 9 januari 2022 @ 16:23:02 #280
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203111421
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier elke dag ff NOS en de VK doorbladeren, online.
Ik hou vooral van leuk en goed geschreven columns van diverse pluimage met voor mij enkele uitschieters.
Of ik dit alles kan missen?
Ja. :7
Vroegah, toen de VK en NRC nog op broadsheet verscheen en zo dik als me moeder was kocht ik er op zaterdag nog wel eens eentje, vooral vanwege de vacature advertentie. (Opa Jan verteld, aan pijp lurk en met de steel naar Blues wijs :P )
pi_203111572
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Vroegah, toen de VK en NRC nog op broadsheet verscheen en zo dik als me moeder was kocht ik er op zaterdag nog wel eens eentje, vooral vanwege de vacature advertentie. (Opa Jan verteld, aan pijp lurk en met de steel naar Blues wijs :P )
* Blues je zit voor de open haard en luistert met grote verwachtingsvolle ogen of er nog iets spannender dan dit voorbij gaat komen :{w :D
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:37:14 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203111684
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Is tinder dan niks voor jou?

Hondenmama :D :{w
Ik ben lui hè en eigenlijk gewoon es uit nieuwsgierigheid geïnstalleerd, dit was makkelijk :')

Ja, het komt regelmatig voorbij. Ook wel iemand die vermelde dat de hond altijd op nr 1 zou blijven staan.

Ben je met zo'n meid bezig, voel je ineens een natte neus of een wel heel grote tong :')
pi_203111763
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben lui hè en eigenlijk gewoon es uit nieuwsgierigheid geïnstalleerd, dit was makkelijk :')

Ja, het komt regelmatig voorbij. Ook wel iemand die vermelde dat de hond altijd op nr 1 zou blijven staan.

Ben je met zo'n meid bezig, voel je ineens een natte neus of een wel heel grote tong :')
Iewwwwwwwwwwwwww :o
  zondag 9 januari 2022 @ 16:51:30 #284
63722 z80
I fink you freaky
pi_203111860
Redelijk standaard zondag hier. Rondje neuspoetser, een eind fietsen wachtend op de uitslag, wat krachttraining en sauna\zweethok.
Daarna even bij de vreetschuur langs. Een stapel Jakobsschelpen, wat mosselen, een stukje vis en wat lam op. Aangekleed met het nodige groenvoer.
De tent zat goed vol. Zowel Duitsers als een vracht Nederlanders.

Verder hoeft er vandaag niets meer. Wat rond hangen op internet en naar bed.
pi_203112205
Wasjes gedaan, kadootje voor vertrekkende collega ingepakt, (poging tot) glas plaat lijmen zodat die weer in de koelkast kan, bed verschoond ( O+ ), dadelijk boer’nkool stamp maken. Met uitgebakken spekjes en stoofpeertjes :9

Nu even schaatsen kijken.
pi_203112247
quote:
Ziet er in ieder geval al heerlijk uit O+

Knopen doorgehakt *O* we gaan 2x 1000 liter brouwen. Vorig jaar hebben we in het totale jaar 3000 liter gebrouwen dus dit is wel een flinke stap vooruit :D
Nu even afwachten of het op 1 dag kan.
pi_203112360
Oehhh dat brood ziet er heerlijk uit @Blues

En spannend @Sarabi

Knippen van de stof komt morgen wel, naaikamer opruimen was ook hard nodig, en in de rest van het huis earen ook nog opruim projectjes :D

Ik zit nu naar deel 2 van Sisi te kijken, tot nu toe boeit het nog niet erg
pi_203112456
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef Sarabi het volgende:

Knopen doorgehakt *O* we gaan 2x 1000 liter brouwen. Vorig jaar hebben we in het totale jaar 3000 liter gebrouwen dus dit is wel een flinke stap vooruit :D
Grote knoop zeg, heel veel succes *G*
  zondag 9 januari 2022 @ 17:26:41 #290
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203112486
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:51 schreef z80 het volgende:

Daarna even bij de vreetschuur langs. Een stapel Jakobsschelpen, wat mosselen, een stukje vis en wat lam op. Aangekleed met het nodige groenvoer.
De tent zat goed vol. Zowel Duitsers als een vracht Nederlanders.

Klinkt goed, welke vreetschuur was dat?
  zondag 9 januari 2022 @ 17:33:07 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_203112602
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Klinkt goed, welke vreetschuur was dat?
China-palast hier in Kleve. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit is goed.
Alles is netjes verzorgd en schoon. En het vlees is goed. Geen vette zooi. En de warmhoud bakken worden netje bijgevuld.
Zit al jaren in het zelfde pand waar voorheen een auto bedrijf zat. Heeft ook al jaren het zelfde personeel rond lopen.
pi_203112678
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Grote knoop zeg, heel veel succes *G*
Hopelijk komen er nog wat slijterijen/bierwinkels bij die ons bier willen verkopen.
En hopelijk mag de horeca ook snel weer open, dan kunnen we ook daar eens naar kijken.
pi_203112894
quote:

[..]

Stap *O* Weer bij dezelfde brouwerij?
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 januari 2022 @ 17:56:57 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203113016
Klinkt goed Sarabi. 1,8L van beiden is wrs al verkocht :P
Nog 998,2L te gaan ;)
pi_203113128
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Stap *O* Weer bij dezelfde brouwerij?
Jazeker O+
Het is daar echt perfect.
Hopelijk gaan we de apparatuur nu nog iets beter begrijpen met een dubbele brouwdag.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:56 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Sarabi. 1,8L van beiden is wrs al verkocht :P
Nog 998,2L te gaan ;)
Thanks *O* een goed begin is het halve werk toch :D
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 18:04:26 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203113133
quote:

[..]

Massa is kassa!
Hoe zit dat met brouwen, kun je gewoon alle grondstoffen x10 doen? Lijkt me niet dat je allerlei hulpstoffen toe wilt gaan voegen aan jullie hier.
pi_203113172
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Massa is kassa!
Hoe zit dat met brouwen, kun je gewoon alle grondstoffen x10 doen? Lijkt me niet dat je allerlei hulpstoffen toe wilt gaan voegen aan jullie hier.
In principe kan je alles gewoon keer zoveel doen :Y je moet alleen even kijken naar hoe efficiënt het brouwen gaat, dat is met elke installatie anders. En dan kan het zijn dat er wat kleine dingen anders moeten.
pi_203113213
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jazeker O+
Het is daar echt perfect.
Hopelijk gaan we de apparatuur nu nog iets beter begrijpen met een dubbele brouwdag.
[..]
Thanks *O* een goed begin is het halve werk toch :D
*O*

En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet :')
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 18:11:33 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203113255
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In principe kan je alles gewoon keer zoveel doen :Y je moet alleen even kijken naar hoe efficiënt het brouwen gaat, dat is met elke installatie anders. En dan kan het zijn dat er wat kleine dingen anders moeten.
Achteraf gezien ook een domme vraag, grote merken voldoen immers ook gewoon aan het Reinheitsgebot.
pi_203113268
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

En ik zal toekomstige bestellingen beter opbergen in mijn koelkast. Laatste biertje lag plat op wat andere zaken. Tijdens een mini verbouwing ging het TIK en nu is een van de glazen platen dus kapot. En bij seconde lijm blijkbaar te oud, want na een uur houdt het nog niet :')
Speciaalbier moet je sowieso rechtop bewaren ~O> ;)

Hopelijk lukt het met nieuwe lijm wel om te fixen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')