abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203068147
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scand. namen voor poes @Barreltje

Mayu
Nami
Katt
Saga
pi_203068203
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Heb het ook niet verteld. :7 Wel goed. De drugs deden hun werk. Weinig bijwerkingen. Eerste uur na inname was ze wat wiebelig, zo'n dronkemansgang en ze had wat meer dorst. Ze was nog steeds wel wat ongelukkig maar ik heb geen echte angst gezien. :) (niet trillen, niet hijgen) Ze was ook wel wat van de wap ervan, ze keek wat lodderig uit de ogen :+

Maar ze liep ook zomaar gewoon helemaal de keuken in (da's normaal eng) en draaide daar om (normaal gaat ze achteruit), dus het leek ook meer te doen dan alleen geluid-angst te reduceren.
Het scheelde ook enorm dat het direct om ons huis heen rustig was.

1 januari heeft ze de hele dag geslapen. 2 januari ook. :+
Ik dacht hier een heel ander verhaal te gaan lezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068215
O+

Ja, de hoodie was nog van Sally. Het is fleece en enorm versleten, maar hij past Dora ook. Als het niet Heel Koud is krijgt ze m buiten aan. Sommige honden hebben ook steun aan een (thunder)shirt bij angst, omdat ze ingebakend zijn, dus heb m maar aangelaten. :+

Ze heeft ook nog een roze ski-jack. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203068251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sorry ;(

Op oudejaarsavond heb ik zelf maar anderhalf bier gehad verdeeld over de avond :o Wilde nuchter genoeg blijven om in geval van nood nog te kunnen rijden.

Wel zin in keer avond goed feestje met goede drugs. Maar ja. ;(
pi_203068274
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
We have far more in common than that which devides us..
pi_203068293
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Vanyel het volgende:

Ik dacht bij het lezen van die zin ook al niet aan Dora :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt best goed, O/N van Dora. Maar hopelijk volgend jaar naar een afgelegen huisje zodat pillen niet nodig zijn.
En ah, dat jasje
Ja, misschien. Maar als ik eerlijk ben vond ik het zo best te doen :@ Scheelt toch paar honderd euro aan weggaan. :@ En ik zou volgend jaar ook wel met 2 vrienden O&N vieren in huis op deze manier.
Maar goed, we weten natuurlijk niet of de-buurman-die-wel-van-een-vuurwerkje-houdt volgend jaar weer weg is, zoals dit jaar, gelukkig, wel.
pi_203068321
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203068328
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
pi_203068352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel heel opmerkelijk dat andere 'enge dingen' ineens een stuk minder/niet eng waren :o Nou ja, daar is het medicijn ook voor, maar ik zou er niet aan gedacht hebben dat dat ook een werking zou zijn.
Ik vind het vooral vreemd omdat ik op internet niet meer informatie kan vinden dan "Voor het verminderen van onrust en angst geassocieerd met een fobie voor harde geluiden bij honden" maar doet dus ook wel iets voor andere dingen, blijkbaar.

Ze stond ook ineens met d'r voorpoten op het bankje (waar Abby altijd ligt) dat tegen de verwarming aanstaat bij de ramen aan de voorkant om naar buiten te kijken. :') Heeft ze nog nooit gedaan, bankje staat er al zolang we de hond hebben. (Oke, dat was wel toen F. wegging dus of het helemaal ontspannen was wil ik wel over twisten. :+ )
pi_203068368
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203068380
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag: ik heb een halve bloemkool en F. houdt niet van bloemkool (hoewel het eten van vanavond wel lekker bevonden werd). Wat ga ik doen met de halve bloemkool? Zeg maar behalve wegflikkeren. Of nog een keer hetzelfde maken.
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
pi_203068390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je dit zien? https://www.hellofresh.nl(...)0d7?q=bloemkoolrijst

Ik vond die super lekker, bloemkool proef je amper, alleen hou je dan denk ik nog steeds bloemkool over. Of misschien niet.
Werkt. :Y Kan inderdaad altijd "bloemkoolrijst" van maken.
pi_203068406
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

En omdat dit bloemkool & basmati rijst is heb je het amper door, maar wel minder koolhydraten/kcal. En eigenlijk ook gewoon heel lekker.
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:31:37 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068410
V
quote:
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
pi_203068412
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Braised cauliflower steak zoals Anthony in Queer Eye :D
Moest googlen, lijkt me wel lekker. :9

Vandaag hadden we de bloemkool van Yotam uit Flavour :9
pi_203068421
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Haha
Meng in een grote kom de bloemkoolrijst (3 min gekookt en koud afgespoeld) met de munt, granaatappelpitjes en komkommer. Meng met 1/2 el extra vierge olijfolie en 1 tl wittewijnazijn per persoon. Serveer de salade in een serveerschaal. Verdeel het gerecht over de borden. Garneer met de overige krulpeterselie en serveer met het bierbostelbroodje.
Net op, zonder broodje en mét granaatappelpitjes O+

https://www.hellofresh.nl(...)f6089b02687d186dde47

De bloemkoolrijst kan ook door ge ‘gewone’ rijst de laatste minuten.

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 06-01-2022 20:40:56 ]
pi_203068467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]
Van die buffalo wings bloemkool is tof. Echt goed om de bloemkooligheid weg te werken. :D
Die staan inderdaad nog wel op een bucketlist. Zal eens op zoek gaan naar goed recept.
pi_203068535
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 januari 2022 @ 20:40:16 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203068582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft eigenlijk voornamelijk geschooierd met oud en nieuw :') dat ging eigenlijk best goed. Tot hij niet meer wou eten van de zomer en we hem van alles zijn gaan toestoppen om er maar iets in te krijgen. Sindsdien is de labrador in hem los }:|

Fijn dat het heeft geholpen Loona. Toch wat relaxter voor zowel jou als Dora.

Ik zit er aan te denken een zwemvest voor loebes te bestellen. Dat moet er dan eigenlijk wel zo een worden met zo’n haaienvin hè :')
Waar is een zwemvest voor?
pi_203068612
Wat fijn van Dora mét hoodie 😂 voor jou.

En aandoenlijke kittens voor Barrel. Ging dat handig met google translate en al de details?
pi_203068746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar is een zwemvest voor?
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
pi_203068918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Loebes is wat ouder maar zwemt nog steeds erg graag. Maar dat kost hem allemaal wel wat meer moeite enzo. Verslikt zich tijdens het zwemmen vaak in het water. En ik wil het eigenlijk voor zijn dat ik er een keer in moet springen om hem er uit te vissen :+
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?
pi_203068930
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
pi_203068937
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Blues het volgende:
Heb je een airfryer? Bloemkool lekker derin met 1000 kruiden :9
OH! Dat is wel slim!
pi_203069027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
maar zou dat dan niet zwaarder zwemmen?
Ja en nee want hij blijft er natuurlijk door drijven.
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:05:16 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203069101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ahhh ja handig inderdaad.
pi_203069156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja en nee want hij blijft er natuurlijk door drijven.
Het lijkt me zo dat het zwemmen dan vermoeiender is. Voordeel natuurlijk dat hij niet zinkt, maar hij moet dan ook eerder stoppen.
pi_203069265
Ik had buikspek van eigen vark met knapperig zwoerd.

Met Spätzle en koolrabi en speksaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203069279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het lijkt me zo dat het zwemmen dan vermoeiender is. Voordeel natuurlijk dat hij niet zinkt, maar hij moet dan ook eerder stoppen.
Zou dat echt zo veel lastiger zijn? Want hij hoeft zich dan niet meer boven te houden.
pi_203069292
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:17:15 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203069378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Zou dat echt zo veel lastiger zijn? Want hij hoeft zich dan niet meer boven te houden.
Lijkt me niet.
Kinderen zwemmen toch ook altijd met allerlei zwemvest achtige dingen. Dat is juist niet zwaar.
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:18:31 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203069406
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9~ :9~

Koolrabi is ook zo waanzinnig lekker hè bij zoiets :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203069589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
ik zou het niet zeker weten, maar denk dan aan meer weerstand in het water, dus zwaarder.
pi_203069764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
ik zou het niet zeker weten, maar denk dan aan meer weerstand in het water, dus zwaarder.
Ik denk dat het meevalt hoor. Bij de reddingsbrigade lag ik ook weleens in het water met vest. Dat maakte het zwemmen niet perse zwaarder.
pi_203069769
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:Y) :9~
pi_203069809
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik denk dat het meevalt hoor. Bij de reddingsbrigade lag ik ook weleens in het water met vest. Dat maakte het zwemmen niet perse zwaarder.
Gewoon proberen dus. Ik weet het echt niet, maar dat gevoel had ik er bij.
pi_203069840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gewoon proberen dus. Ik weet het echt niet, maar dat gevoel had ik er bij.
Ik denk dat het juist fijn is omdat hij dan vooral bezig kan zijn met dobberen en zijn tennisbal. Ipv boven blijven en water inhaleren :+
pi_203069914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik denk dat het juist fijn is omdat hij dan vooral bezig kan zijn met dobberen en zijn tennisbal. Ipv boven blijven en water inhaleren :+
Dat is ook weer zo.
pi_203070062
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
OH! Dat is wel slim!
Met fetadip :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:18:36 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203070521
quote:
Uien karamelliseren, de bloemkool helft halfgaar koken, in ovenschaal, peper erover malen, uien erover plakken en dan een lekkere laag plakjes kaas erop, en grillen. Ofzo :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203071512
Mooie poezel @Barreltje! Mams zit ook strak in dr vacht! O+

@Lonaa : Pexion was het hè? Ik weet niet of de anesthesiologe er morgen is, zoja, (en er is tijd) zal ik het eens vragen, of ze die verminderde angst voor ook andere zaken dan geluid herkent.

Ik geloof - even uit mijn blote hoofd - dat bijvoorbeeld midazolam (ander middel hoor, ) ook zo'n soort bijwerking heeft; sedatief, in het begin van het toedienen kan het zelfs juist leiden tot wat hypersensitiviteit, maar daarna ook een wat angstremmende werking heeft.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 07:00:12 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203072518
Mogge :W

Gisteren voor S4 van Dexter afgekeken. Wat was dat toch een goed seizoen met een zeer tragisch einde. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203072937
@Candaasje het was op Oudejaarsdag, na de eerste "volle" dosis. Daarvoor had ze anderhalve dag een halve dosis gehad. Ik vond haar wel, overal, wat onrustiger maar ook dat is 1 van de bijwerkingen en er was natuurlijk overal vuurwerk. :+
pi_203072962
Oke, mild probleem: we moeten ook een nieuwe matras. Ik word al een tijdje 's nachts meerdere keren wakker met pijn in m'n heupen. Matras omdraaien helpt niet meer. :+
Maar alle matras/beddenwinkels zijn dicht. Ik vind "zomaar" een matras kopen wel ingewikkeld.
Emma doet 100 dagen proefslapen maar dat vind ik ook...ingewikkeld? Gedoe?

Iemand van jullie dit wel eens gedaan?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:18:55 #46
63722 z80
I fink you freaky
pi_203073027
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Oke, mild probleem: we moeten ook een nieuwe matras. Ik word al een tijdje 's nachts meerdere keren wakker met pijn in m'n heupen. Matras omdraaien helpt niet meer. :+
Maar alle matras/beddenwinkels zijn dicht. Ik vind "zomaar" een matras kopen wel ingewikkeld.

Ik heb een matras van de ikea. Hierbij zit\zat ook een omruil garantie. Zit een redelijk lange garantie op. En zijn niet heel duur.
Heb je haast? Dan kun je ook overwegen rondje Duitsland. Anders even nog een weekje wachten wat het nieuwe besluit gaat worden mbt winkelsluiting in Nederland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203073042
quote:

Ik heb op de gok een Emma gekocht en ben er heel tevreden mee.
pi_203073048
'morgen! Thuiswerkdag en besloten de wekker niet te zetten. Vervolgens precies om 06.15 uitgerust wakker, dus als weer een tijdje aan het werk. Soms werkt het gewoon wel zoals je wil.

Ik ben overigens ook weer begonnen met mijn meditatie-app. Of het echt de oorzaak is weet ik niet, maar ik slaap al wel een paar nachten veel beter.
pi_203073068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb een matras van de ikea. Hierbij zit\zat ook een omruil garantie. Zit een redelijk lange garantie op. En zijn niet heel duur.
Heb je haast? Dan kun je ook overwegen rondje Duitsland. Anders even nog een weekje wachten wat het nieuwe besluit gaat worden mbt winkelsluiting in Nederland.
Oh ik wist niet dat de Ikea ook omruilgarantie had. Ik weet niet wat de kwaliteit is van Ikeamatrassen, ik duik er eens in.
In Duitsland shoppen vind ik lastig, heb bij beddenwinkels altijd al het gevoel dat ze me wat aan willen smeren maar dan ben ik mondig genoeg. In het Duits niet. :+

Weekje wachten kan sowieso nog wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb op de gok een Emma gekocht en ben er heel tevreden mee.
Vertel. Ligt lekker? Ben je ingewikkeld met matrassen of ben je zo iemand die ook prima op een slaapmatje ligt? :+
pi_203073121
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vertel. Ligt lekker? Ben je ingewikkeld met matrassen of ben je zo iemand die ook prima op een slaapmatje ligt? :+
Mop, ik heb twee hernia's gehad en ben eraan geopereerd en loop al drie dagen mank van een hotelkussen :') :+ Maar ik ben in dat soort dingen niet enorm perfectionistisch, als het goed is, is het goed.

Ik had hiervoor Ikea-matrassen en Emma is vooral veel dikker en daarmee comfortabeler. Fijne toplaag, zacht genoeg om lekker te liggen maar stevig genoeg voor voldoende ondersteuning. Er zijn inmiddels ook verschillende stevigheden geloof ik?
pi_203073141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mop, ik heb twee hernia's gehad en ben eraan geopereerd en loop al drie dagen mank van een hotelkussen :') :+ Maar ik ben in dat soort dingen niet enorm perfectionistisch, als het goed is, is het goed.

Ik had hiervoor Ikea-matrassen en Emma is vooral veel dikker en daarmee comfortabeler. Fijne toplaag, zacht genoeg om lekker te liggen maar stevig genoeg voor voldoende ondersteuning. Er zijn inmiddels ook verschillende stevigheden geloof ik?
Ja, ik meen me te herinneren verschillende matrassen gezien te hebben bij ze toen ik een rondje research deed een tijdje geleden (en dus niet doorpakte...again :') )

Ik ben overigens ook wel team "als het goed is, is het goed", maar het moet wel goed zijn. :+
Dank voor je input. O+
pi_203073161
quote:

Nee dat niet.
Maar wij kochten online een traagschuim topper en legdenhet over ons matras waar ik heup en rugklachten van kreeg..en dat hadden we jaren eerder moeten doen!
pi_203073192
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee dat niet.
Maar wij kochten online een traagschuim topper en legdenhet over ons matras waar ik heup en rugklachten van kreeg..en dat hadden we jaren eerder moeten doen!
Oh fijn hoor O+

Wij willen wel echt nieuwe alles. Ik kocht dit bed+matras 11 jaar geleden toen ik naar Enschede verhuisde en is gekocht op "1 persoon met ruimte", waar we dus van de zomer al 11 jaar met 2 personen zonder ruimte op slapen. :+ :')
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:40:38 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073203
Ik ben zeer tevreden met mn ikea matrassen O+ ^O^
De hardste boxspring unit geloof ik..
Heb dezelfde in Thuisland en NL..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:41:18 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073212
Tevens kwam ik vandaag m'n affaire in de kantine "tegen" :o }:|
pi_203073373
Goedemorgen!

Ik laat mijn matrassen altijd bezorgen door https://www.matrasaanhuis.nl/
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:13:59 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203073604
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik laat mijn matrassen altijd bezorgen door https://www.matrasaanhuis.nl/
Hoeveel matrassen verslijt jij dan oer jaar? :o
pi_203073616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoeveel matrassen verslijt jij dan oer jaar? :o
Weinig, maar met 3 huizen heb ik sowieso 3 bedden ;)
pi_203073946
quote:

:Y ik heb mijn laatste online gekocht, was ook een Emma. Heel tevreden over. Dat was een beetje @Clubsoda 's schuld.

Ook wel eens een IKEA matras teruggebracht, opgevouwen in een 205je gepropt.
pi_203074006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D
Slaap jij op hotelkussens? Dat doe ik mijn lijf echt niet aan. Mijn eigen kussen gaat mee, waar ik ook heen ga. Inclusief 1 of 2 vehoogdingetjes, zodat ik de hoogte daar kan aanpassen aan de matrashardheid.

De Emma is zo zacht dat ik met hand eronder thuis op de laagste stand slaap, in een hotelbed is me dat nog niet gelukt zonder pijn overal.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:01:28 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203074343
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slaap jij op hotelkussens? Dat doe ik mijn lijf echt niet aan. Mijn eigen kussen gaat mee, waar ik ook heen ga. Inclusief 1 of 2 vehoogdingetjes, zodat ik de hoogte daar kan aanpassen aan de matrashardheid.

De Emma is zo zacht dat ik met hand eronder thuis op de laagste stand slaap, in een hotelbed is me dat nog niet gelukt zonder pijn overal.
Mijn vriend heeft sinds november een nieuw bed. Met een (ook nieuwe) Emma-matras (ik weet niet welke variant precies), en die vond ik juist erg hard (terwijl ik wel van stevige matrassen hou en ook nodig heb). Dus daar ligt de oude topmatras nu weer op. Sindsdien is het prima te doen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203074563
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij voorkeur niet, zeker niet in Duitsland (onmeunig grote, dunne flappen :? ) maar ik vergeet mijn kussen wel eens ;(
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:13:39 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203074572
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh fijn hoor O+

Wij willen wel echt nieuwe alles. Ik kocht dit bed+matras 11 jaar geleden toen ik naar Enschede verhuisde en is gekocht op "1 persoon met ruimte", waar we dus van de zomer al 11 jaar met 2 personen zonder ruimte op slapen. :+ :')
Als je nog even kan wachten. Beter bed heeft volgens mij altijd korting op valentijnsdag.
Ze hebben ook Emma eventueel. Die vond ik niks tijdens het proberen.
Wij kochten 2 jaar terug een matras en dat testen is toch wel heel fijn. Hoe stevig wil je een matras, welke toplaag vind je lekker liggen enz.
pi_203074612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y ik heb mijn laatste online gekocht, was ook een Emma. Heel tevreden over. Dat was een beetje @:Clubsoda 's schuld.

Ook wel eens een IKEA matras teruggebracht, opgevouwen in een 205je gepropt.
Mooi wel :D Dankzij jou zou vandaag ons nieuwe wasrek moeten komen *)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:30:02 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203074840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je supersonische verwarmde wasrek? :o
pi_203075419
Ohja, nieuw matras. Moet ook nog steeds. Want ook schreeuwende heup en kreupel nadien als ik net te ver in 'de kuil' lig :') We willen eigenlijk alleen eerst een nieuw (smaller) bed. Maar in dit huis niet echt een optie, want dan verliezen we weer te veel bergruimte eronder. /dillemma

En allemachtig wat heb ik kut geslapen. Of eigenlijk amper. Al de hele week een zwaar hoofd (ik heb al eens getest, maar ik denk dat ik het vandaag weer even doe) en nu natuurlijk ook onmogelijk moe. :O
pi_203075530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is dit de plek om te bekennen dat ik er 2 naast elkaar heb staan?

Heb je een toren of een platte?
pi_203075632
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is dit de plek om te bekennen dat ik er 2 naast elkaar heb staan?

Heb je een toren of een platte?
Ja hoor! Een platte. Ik vind torens stom.
pi_203075781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja hoor! Een platte. Ik vind torens stom.
Ik niet. *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203075802
Let wel op dat de omruilgarantie bij IKEA ook echt dat is, je mag een keer hem omruilen voor een andere, maar niet dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden bent oid!

Ik ben heel gelukkig met mijn IKEA boxspring met hokkasen matras, maar ik zou bij IKEA dus wel willen proefliggen.
pi_203075902
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik niet. *)
SPOILER
Hip :D

Ik gebruik daar mijn radiatoren voor. Maar heb vast ook een stuk minder was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203075993
Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek besteld, maar we sliepen er allebei niet lekker onder.

Nu heb ik het eens nagemeten: het is 200 bij (max) 230, ipv 220x240. Dan snap ik wel dat we steeds ruzie hadden..
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:44:49 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203076020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef Tuindier het volgende:
Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek besteld, maar we sliepen er allebei niet lekker onder.

Nu heb ik het eens nagemeten: het is 200 bij (max) 230, ipv 220x240. Dan snap ik wel dat we steeds ruzie hadden..
Ik kocht een dekbed overtrek bij ikea wat ineens 20 cm smaller was..
Dan kan ik er dus maar in mn eentje onder liggen :+
pi_203077168
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik niet. *)
SPOILER
Ik heb dan altijd dat de bovenste lange dingen over de onderste heen hangen en dat ze rekjes opklappen als je er iets ophangt of afhaalt.
pi_203077199
Kind is naar zijn vader, dus ik kruip maar eens achter de computer. Ik heb dinsdag nogal een enorme deadline, die ik tot nu toe vakkundig genegeerd hebt *) Ik ging alvast mijn verlofsaldo uitrekenen en ik heb nog 33 uur over, dat is gewoon een ruime week :o Best een prestatie want we krijgen maar weinig uren. Ik begrijp nu geloof ik ook wel waarom ik me zo moe voel steeds :') Voor volgend jaar gaan we dit anders doen :Y
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:58:01 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203077236
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef Clubsoda het volgende:
Kind is naar zijn vader, dus ik kruip maar eens achter de computer. Ik heb dinsdag nogal een enorme deadline, die ik tot nu toe vakkundig genegeerd hebt *) Ik ging alvast mijn verlofsaldo uitrekenen en ik heb nog 33 uur over, dat is gewoon een ruime week :o Best een prestatie want we krijgen maar weinig uren. Ik begrijp nu geloof ik ook wel waarom ik me zo moe voel steeds :') Voor volgend jaar gaan we dit anders doen :Y
2023?
pi_203077279
Volgende week woensdag naar de huisarts, benieuwd of hij iets voor me kan betekenen. We zijn nu een maand verder en het wordt alleen maar erger. Rechts hoor ik ook een stuk minder sinds een paar dagen.

Verder ook leuk nieuws *O* alle bieren zijn weer uitverkocht. Nu is het ook wel duidelijk dat we echt moeten opschalen, want het zou toch leuk zijn als we ooit echt iets van voorraad hebben op de webshop.
pi_203077333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week woensdag naar de huisarts, benieuwd of hij iets voor me kan betekenen. We zijn nu een maand verder en het wordt alleen maar erger. Rechts hoor ik ook een stuk minder sinds een paar dagen.

Verder ook leuk nieuws *O* alle bieren zijn weer uitverkocht. Nu is het ook wel duidelijk dat we echt moeten opschalen, want het zou toch leuk zijn als we ooit echt iets van voorraad hebben op de webshop.
Vervelend van je voortdurende oorprobleem, maar wel heel gaaf dat de biertjes uitverkocht zijn _O_

Jeetje. Ik wilde wat films op mijn tablet downloaden en vraag schzus wat voor genre haar voorkeur heeft want dan kunnen we samen ook kijken. Zegt ze 'actie'... ik geloof mijn minst favoriete genre :') Jross wil altijd al actiefilms kijken en dan kijk ik maar mee, want tsja. Zijn er op Netflix ook echt goede aan te raden actiefilms met een goed verhaal en niet bestaand uit 20 schietpartijen en 5 auto achtervolgingen die zo nodig 'heel origineel' moeten zijn en dus nergen op slaan? (pet peeve)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:08:09 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203077380
Wil niemand nou "army of thieves" kijken
pi_203077387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vervelend van je voortdurende oorprobleem, maar wel heel gaaf dat de biertjes uitverkocht zijn _O_

Jeetje. Ik wilde wat films op mijn tablet downloaden en vraag schzus wat voor genre haar voorkeur heeft want dan kunnen we samen ook kijken. Zegt ze 'actie'... ik geloof mijn minst favoriete genre :') Jross wil altijd al actiefilms kijken en dan kijk ik maar mee, want tsja. Zijn er op Netflix ook echt goede aan te raden actiefilms met een goed verhaal en niet bestaand uit 20 schietpartijen en 5 auto achtervolgingen die zo nodig 'heel origineel' moeten zijn en dus nergen op slaan? (pet peeve)
Valt Baby Driver onder actie?
Verder vond ik The Hitman's Bodyguard ook wel vermakelijk, maar of het echt een goed verhaal heeft....
pi_203077392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Barreltje het volgende:
Dit voelt heel random.
pi_203077403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Valt Baby Drivers onder actie?
Verder vond ik The Hitman's Bodyguard ook wel vermakelijk, maar of het echt een goed verhaal heeft....
Ik ken beide films niet, ik zal eens kijken.

edit: dat Baby Driver is denk ik ook wel wat voor mij :Y Ziet er tenminset uit als actie ja :+
pi_203077432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eerst de komende week nog de beste films van vorig jaar kijken.
Wie weet daarna :D

Gisteren trouwens I Care a Lot gekeken, erg gaaf met wat twists. Maar die staat volgens mij niet op de NLse Netflix.
pi_203077434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken beide films niet, ik zal eens kijken.
Baby Driver is echt een uitstekende film. Daar zit veel meer in dan alleen actie.

Niet dat ik verstand van films heb in vergelijking met jullie. Ik kijk zo'n 3 films per jaar.
Spoilers!
pi_203077468
En verder ben ik ook echt fan van John Wick O+ maarja actiefilms blijven lastig als je niet van actie houdt.
pi_203077485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:14 schreef Sarabi het volgende:
En verder ben ik ook echt fan van John Wick O+ maarja actiefilms blijven lastig als je niet van actie houdt.
De man die heel veel mensen dood maakt omdat z'n puppy dood wordt gemaakt? Heel proportioneel.
pi_203077502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De man die heel veel mensen dood maakt omdat z'n puppy dood wordt gemaakt? Heel proportioneel.
:Y

Die vechtscenes zijn zo mooi om naar te kijken. Maar het verhaal is wat dunnetjes inderdaad :D
pi_203077564
Hola!

De enige bui die hier tot nu toe is gevallen, kwam op mij -O-
Maar wel weer lekkere kaas van de markt binnen. Geen stof want wat ik wil hadden ze niet. Bloemen ook niet. De vaste bloemenman is gestopt, en de vervanger heeft (zeg het voorzichtig) een andere smaak. Lang geleden dat ik zoveel bossen anjers en chrysanten bij elkaar heb gezien, leek wel de jaren 70.

Wat een ellende @Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
pi_203077598
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik kocht een dekbed overtrek bij ikea wat ineens 20 cm smaller was..
Dan kan ik er dus maar in mn eentje onder liggen :+
Ineens? Lijkt me als ie echt niet voldoet dat je hem gewoon kunt ruilen? Blijkbaar is de HEMA in ieder geval welk open voor zulke ruilacties.
pi_203077628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]
2023?
Mja, laat ik er in 2022 maar mee beginnen :7 Waar ik in 2023 weet ik helemaal niet dus ook niet hoe mijn arbeidsvoorwaarden dan zijn :o (hoewel er in mijn wereld niet heel veel smaakjes zijn).
pi_203077703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hola!

Maar wel weer lekkere kaas van de markt binnen. Geen stof want wat ik wil hadden ze niet. Bloemen ook niet. De vaste bloemenman is gestopt, en de vervanger heeft (zeg het voorzichtig) een andere smaak. Lang geleden dat ik zoveel bossen anjers en chrysanten bij elkaar heb gezien, leek wel de jaren 70.

Wat een ellende @:Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
Wat een bedrag :o Ga je er met je pensioen nog meer op achteruit?
Spoilers!
pi_203077783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een bedrag :o Ga je er met je pensioen nog meer op achteruit?
Dan ga ik er weer op vooruit (tenzij ik het over 2 jaar geloof ik) deels ga gebruiken.
pi_203077853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik er weer op vooruit (tenzij ik het over 2 jaar geloof ik) deels ga gebruiken.
Nou, dat scheelt dan weer. Ook al heb je 7 jaar geen inleg meer, tenzij je zelf nog voor een pensioen zorgt.
Spoilers!
pi_203077897
J
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, dat scheelt dan weer. Ook al heb je 7 jaar geen inleg meer, tenzij je zelf nog voor een pensioen zorgt.
Ze moeten er ook niet te veel aan zitten rommelen ;) . Maar goed, op dat moment heb ik ook niet/nauwelijks hypotheek kosten.
pi_203078242
Krijg net een appje van S. (@Tele6 ). die is nu eindelijk, na bijna 7 jaar, bij z'n ouders.
pi_203078293
quote:
Hola!

Wat een ellende @:Sarabi dat die pijn erger is

SPOILER
Dat is een hele hap zeg :X
pi_203078687
quote:

SPOILER
Auw -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203078739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Valt Baby Driver onder actie?
Baby Driver :N Die keek ik in de bios. Niet mijn ding. Hitman's Bodyguard is vooral heel veel flauwe humor O+ Naast schietpartijen en achtervolgingen. Hitman's Bodyguards Wife is ook tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')