SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ah, dus ze zijn even 'erg'. Wie ermee 'begint' doet er niet toe toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is kitty mee gestart en die heeft ook lopen kletsen en roddelen over vera op de slaapkamer met de anderen.
Ik ook maar confronteer dan ook en loop niet dagenlang over hetzelfde te roddelenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ah, dus ze zijn even 'erg'. Wie ermee 'begint' doet er niet toe toch?
Ik vind overigens dat roddelen erbij hoort, en ik vind het nog behoorlijk meevallen al met al.
mocht hem vanaf het begin al, hij ontplooit zich steeds beter!quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Peter is qua populariteit een groeier denk ik. Kan best ver geraken. Wel verfrissend tussen de haantjes.
Samen met Kitty wel de meest aansprekende personen daar die echt een personality mee brengen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Peter is qua populariteit een groeier denk ik. Kan best ver geraken. Wel verfrissend tussen de haantjes.
Vreselijke gastquote:Op zondag 9 januari 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
Salar is zo blij met zichzelf, denk dat hij nooit echt van iemand anders kan houden.
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.quote:
Niks mis meequote:
jij leest mijn gedachtenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Boerenkool moeten ze buiten neerzetten anders word het 1 slappe hap
op duits karfiolquote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Boerenkoolsoep, boerenkoolstamppot, boerenkool in yoghurt, boerenkoolbeignets, boerenkoolkoekjes, boerenkool.....Zoveel mogelijkheden.![]()
Morgen gehakt, boerenkool, bechamel pizzaquote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Boerenkoolsoep, boerenkoolstamppot, boerenkool in yoghurt, boerenkoolbeignets, boerenkoolkoekjes, boerenkool.....Zoveel mogelijkheden.![]()
Geinig, over een paar dagen dus boerenkooldrap.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou, vond de gesprekken op de bank in de kamer erg leuk. En vandaag kan ik geen roering bij Kitty ontdekken.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.
bechamel pizza? wat is dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen gehakt, boerenkool, bechamel pizza
Ik bedoel dat ze bechamelsaus gaan gebruiken voor op de pizza's.quote:
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgtquote:Op zondag 9 januari 2022 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, vond de gesprekken op de bank in de kamer erg leuk. En vandaag kan ik geen roering bij Kitty ontdekken.
Mag haar niet, maar wat ik wel moet erkennen dat ze niet lui is. Maar roering aan het aanrecht zie ik niet zo.
Ach, tis sowieso niet te vretenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
18 jaar in de groente gewerkt haha vandaar en gaat deze week snachts kouder worden alleen maar goed voor de boerenkoolquote:
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...
En zit een beetje mooi en schattig te wezen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.
meen je niequote:Op zondag 9 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.
Nee joh, niet zo grof hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef danilel het volgende:
Bad vullen met koud water, Salaat er in en dan dit.
[ afbeelding ]
Mjah, als je, zoals Vera, al een keer ben afgesnauwd als je wil helpen dan zou ik ook lekker doorlopen en denken "Sterf!"quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...Ze doet het toch echt zelf hoor.
Als je goed kijkt is ze niet eens mooiquote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En zit een beetje mooi en schattig te wezen.
Ja, die mogen mee helpen, bij de andere zegt ze hoeft niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...Ze doet het toch echt zelf hoor.
he hequote:Op zondag 9 januari 2022 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is ze niet eens mooi
oke dat kenn ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze bechamelsaus gaan gebruiken voor op de pizza's.
Saralquote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgt
Valt vies tegen inderdaad. Maar voor die Dimitri en Tobias misschien die ze voortdurend loopt op te naaien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is ze niet eens mooi
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleinequote:Op zondag 9 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
he he
dat duurde even
ik vind haar verder niks mis mee
Nouchine!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleine
hou op,doet genoeg in de keuken,quote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.
Salar.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgt
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.quote:
klein maar fijnquote:Op zondag 9 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleine
klopt maar maakt wel tv net als kitty op haar manierquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.
Ik heb het over het uiterlijkquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klein maar fijn![]()
maaaaaarrr daar zit meer achter dan het op het eerste oog lijkt
die houdt zich nog in
Nouch kon ook wel goed touwtje springenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera springt met mantel maar doet zij wel goed
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar maakt wel tv net als kitty op haar manier
snap ikquote:
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.
We hadden het nu even over de vrouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik kijk liever naar een mooie man
nee is erg strategisch bezigquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
Zie er niets vanquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.
gewoon dr uit die bitchesquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hadden het nu even over de vrouwen
Als het haar niet aanstaat kan gaan op haar bed gaan huilen, in de gameroom.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef engine het volgende:
Ze willen ook de broccoli gaan gebruiken. Kitty gaat dit niet accepteren. Terecht ook, ze heeft al een plannetje voor dinsdag.
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is erg strategisch bezig
vanacht hebben ze er al een heel gesprek over gehad
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
ik was wakkerquote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijken
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjesquote:
mag eerst de dames en dan Salarquote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjes
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Salar schaar ik onder de dames
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.
Zelfs dat niet . Is de X-gender.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je een terecht puntquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
toeval bestaat nietquote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Hey, wij hebben precies dezelfde tuin-gel-branders.
Komt wel erg dichtbij zo
Als je goed leest ook niet mijn soort mens, maar door haar irritante uitstraling en rotkop, brengt ze een beetje roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissen
het naar het toe trekken van dingen
niet mijn soort mens zeg maar
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!quote:
Zelfs Peter is mannelijker dan Salar dus is geen al te hoge barquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bijquote:
pics or it didn't happenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehaktquote:
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.
zelfde als een cis genderquote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
Michel was een kerel, Salar een wijfquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Eensquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Da's als je als man of vrouw gewoon normaal doetquote:
tobias lijkt voor nu te braafquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Ja, maar weet niet of dat vlug gaat gebeuren....die slijmt zich in.....kan me niet voorstellen dat hij echt zo aardig is zoals hij tegen Kitty doet. Hij zal nu niet tegen de bewoners in gaan maar overal een beetje slijm achterlaten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
Komt wel als ze echt boos worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
quote:
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..quote:
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
of Kitty de geheime opdracht dat ze een week lang niet mag koken, helpen met koken of zelfs maar in de keuken komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
kutje heb ik gelezenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehakt
Begin is slecht. Natuurlijk is het aftasten, maar ze hadden er meteen een goede opdracht in moeten gooien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..
Grünkohlquote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
Gewoon fakequote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb je niet gelijk,normal lachen
karfiol = bloemkool.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
ik vind het een fakesmile!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
Ja dat zat ik ook te denken. Stampot gaan toch ook veel aardappels in.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.
ze is nep man, ook achter rug om praten telkens over kitty.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel gebleekt worden, maak je niet drukquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme Salar heeft al last van gele tanden
ohnee dat komt nooit meer goed, zijn leven is voorbij, hij kan zijn droom om een levende barbiepop te worden niet meer waarmakenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme Salar heeft al last van gele tanden
je heeft jouw mening, en ik mijnquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Thaidg het volgende:
[..]
ze is nep man, ook achter rug om praten telkens over kitty.
Niet? Is lekker stamppot er van maken...quote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat eet ik bijna nie,ik dacht bauernkohl
Michel was de eerste weken ook niet echt in beeld. Zijn ommeslag kwam met Jerrel. Vind Tobias al meer aanwezig nu. Vertelt meer.quote:
Nouche is naar de DBK geweest, gevraagd om tandpasta volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel gebleekt worden, maak je niet druk
Ze is er nu nog trots op. Wil haar over 10 jaar wel horen.quote:
maar er moet toch nog iemand boodschappen doen?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:28 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty heeft wel gelijk p patatjes maken met die aardappelen gaat hem niet worden. Hun hebben te weinig aardappelen daarvoor hun moeten de hele week mee doen als hunze zuinig mogenlijk blijven doen kunnen hun misschien vrijdag of zaterdag alsnog patatjes bakken
yep ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op straat zou ik haar voorbij lopen
Boerenkool soepquote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders loopt alles in de soep
Lekker met bechamel en broccoli of boerenkoolquote:
Boerenkool:*quote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Lekker met bechamel en broccoli of bloemkool![]()
Voor patat heb je wel 3 x zoveel aardappels nodig dan voor stampotquote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.
*aangepastquote:Op zondag 9 januari 2022 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Boerenkool:*
Bloemkool hebben ze nog niet, wel benieuw wie uit eindelijk mag shoppen in de winkel daar
Ik hoop het niet, heb op Tobias gestemdquote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef cheanny het volgende:
[..]
*aangepastDenk dat 't wel Kitty wordt.
Ben ik niet mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor patat heb je wel 3 x zoveel aardappels nodig dan voor stampot
an niet genomineerd worden. Heeft gewonnen samen met Tobiasquote:Op zondag 9 januari 2022 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
waarvoor was die button die Nawal draagt?
zij heeft samen met tobias de eerste vrijstelling verdient en zijn niet meer genomineerdquote:Op zondag 9 januari 2022 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
immuniteitquote:Op zondag 9 januari 2022 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
voor stampot heb je gemiddeld 3 aardappels per pers nodig, omdat er ook groente en gehakt door zit heb je dan een best bord vol, als je van 3 aardappels patat maakt heb je 18 frietjes, denk niet dat men daar vol van is?quote:
Ze wil er zelfs een pizza van make, met broccoli, boerenkool en bechamel sausquote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
heeft ze hetzelfde gedaan als Dave Roelvink?quote:
yupquote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze hetzelfde gedaan als Dave Roelvink?
jaquote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze hetzelfde gedaan als Dave Roelvink?
Nee, maar samen met een gehaktbal of hamburger en desnoods een groentegehakbal kom je al een heel eind . Ook een sausje erbij en klaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor stampot heb je gemiddeld 3 aardappels per pers nodig, omdat er ook groente en gehakt door zit heb je dan een best bord vol, als je van 3 aardappels patat maakt heb je 18 frietjes, denk niet dat men daar vol van is?
Nom nom, creatief met groente.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil er zelfs een pizza van make, met broccoli, boerenkool en bechamel saus
ohhh wat een zonde van der eigen tanden om die zo te laten slijpen, wat bezield je !! zelfs Dave heeft er al spijt vanquote:
Het plan is nu om vijf aardappels te kapen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef danilel het volgende:
daar gaan we weer over de frieten........
Ja toch, blij dat ik het niet hoef te verzinnen iig.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, met die receptenkaarten komt ze een heel eind.
+1quote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Jammer Vera dat je zo doet dat gestook, dit had ik niet achter haar gezocht😒
Hmm, ze is een beetje oud voor Gert, niet?quote:
Nee hoor. Precies wat Gert zoekt.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, ze is een beetje oud voor Gert, niet?
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problemquote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het plan is nu om vijf aardappels te kapen.
Denk niet dat ze het zo bedoelde. Meer dat ze dan zijn gewoontes en opmerkingen niet begrijpen en dat dat dus minder goed in de smaak valt van de kijkers.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef danilel het volgende:
Veertje is bang dat in de uitzending haar mening over Kitty verdraait wordt.
Ze denkt dat Sercan eruit is gestemd omdat hij zijn mening gaf.
Grace denkt dat het ook is omdat hij het fel deed en dat Vera niet zo is.
Ook zegt Grace dat het er ook mee heeft te maken dat een "buitenlander" sneller wordt weggestemd.........de discriminatie kaart al trekken.....
Vind ik ook .. gewoon Picnic even laten komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problem
Ze krijgen een voorraad voor een week en moeten dan zelf beslissen hoe en wanneer ze wat eten. Op is op.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problem
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.quote:
Ze is ieder geval onder de 30jaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.
Ik zie nu dat ze 26 is. Dat is misschien toch iets te oud ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinigquote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgen een voorraad voor een week en moeten dan zelf beslissen hoe en wanneer ze wat eten. Op is op.
Het was bedoeld als snack ipv chips.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor patat heb je wel 3 x zoveel aardappels nodig dan voor stampot
Ze hebben drie kisten boerenkool dus er is genoeg eten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinig
ardapellen binnen geven
Het Big Brother huis wordt moderner, maar het motto blijft wel back to basicquote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinig
ardapellen binnen geven
Dat hoeft nu ook weer niet, maar het is van de zotte dat alleen Kitty beslist welke dag en wat er te eten is. Wat is er nu erg om nog een dag pizza of rijst en iets zonder aardappels te maken en de bewoners hun zin te geven.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het plan is nu om vijf aardappels te kapen.
je kann toch niet nur groenten kregen bij enquote:Op zondag 9 januari 2022 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben drie kisten boerenkool dus er is genoeg eten.
Nouja dat is in principe niet zo erg maar dat is niet zoals Kitty het heeft bedacht. En daar heeft Kitty wat moeite meequote:Op zondag 9 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet, maar het is van de zotte dat alleen Kitty beslist welke dag en wat er te eten is. Wat is er nu erg om nog een dag pizza of rijst en iets zonder aardappels te maken en de bewoners hun zin te geven.
?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand voor mijn Naomi haar verhaal van instagram hier neerzetten, dan zie je de hele gang ook maar 1 grote misser, Bas is er niet bij
bij liese gaa ik checkenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand voor mijn Naomi haar verhaal van instagram hier neerzetten, dan zie je de hele gang ook maar 1 grote misser, Bas is er niet bij
Bas? Zat er een Bas in BB vorig jaar?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
Dimitri kan wel goed Frans, Kristof niet zo.
Nu graag weer NL heren.Begrijp er niets vaaaaaan.
nopequote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bas? Zat er een Bas in BB vorig jaar?
dann zijn weer alle schillenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:59 schreef Angelique61 het volgende:
Kitty wil van de aardappel schillen chips maken, dus misschien zal Vera blij zijn..
Meeste Belgen toch wel alleen spreekt hij het vloeiend dus zal thuis dan veel gesproken zijn ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.
Vorig jaar deden ze nog een totaalshot van de camera boven het TV scherm.quote:
is heel verschillendquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meeste Belgen toch wel alleen spreekt hij het vloeiend dus zal thuis dan veel gesproken zijn ja.
Ze kalkt er wat neer, maar je kunt er geen ruk van makenquote:
Dat is waar, zal wel aan het gebied waar ze wonen liggen dan.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heel verschillend
er zijn er genoeg die geen frans spreken
Wowquote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan die al integreert in de BB2021 groep:
[ afbeelding ]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft een poephoofd. Net of hij geen gebit heeft ook...
is de spellen aan het verzinnen voor deze clubquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien bedoelt Joyce Thomas. Die zie ik niet op de foto.
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar, zal wel aan het gebied waar ze wonen liggen dan.
Wie is de dame met witte trui rechts.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
wie staat naast naomi de jong?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Daantjuhhhhhhquote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie is de dame met witte trui rechts.
Liesequote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar Bas van Utopia staat idd naast Naomiquote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet zich geen houding te geven, vind het maar een rare ietwat ranzige snuiter.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbij
is het niet echt wat
dat dusquote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbij
is het niet echt wat
Dimitri is commercieel directeur bij een transport bedrijf in België. Dan moet je wel goed Frans kunnen, lijkt me.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.
Liesequote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
das Jerrelquote:Op zondag 9 januari 2022 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar Bas van Utopia staat idd naast Naomi
Meteen toen ik hem een dag zag had ik al zoiets die zijn grenzen gaan veel verder dan de meeste daar.quote:
Dat blijkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Dimitri is commercieel directeur bij een transport bedrijf in België. Dan moet je wel goed Frans kunnen, lijkt me.
Is nu een kopie van Bas. Denk ook dat Joyce dat bedoeldequote:
Zie er niets komisch inquote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
die met lange haren? ziet komisch uit
zou inderdaad goed kunnen jaquote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is nu een kopie van Bas. Denk ook dat Joyce dat bedoelde
Oh, zag het niet door haar haarkleur.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daantjuhhhhhh
herstel je bedoelt Liese
ik dacht dat je met de jas bedoelde
Misschien verwachten ze gehaktballen. Maar zonder ei vallen die uit elkaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef Angelique61 het volgende:
Clubje buiten denken vlees te krijgen, wat zal dat tegen vallen als het er doorheen gekrummelt is..
Meestal, tenminste dat was vorig jaar, is er 1 stream normaal en op de andere een SL als er iemand in de DBK is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn dit jaar wel iets intelligenter met de SL streams ... stream 2 is SL, maar er valt toch wat te zien.
hamburger kan prima zonder eiquote:Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien verwachten ze gehaktballen. Maar zonder ei vallen die uit elkaar.
Klopt, maar vorig jaar waren het hele hoge camerastandpunten.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal, tenminste dat was vorig jaar, is er 1 stream normaal en op de andere een SL als er iemand in de DBK is.
achter is liese en vorn daniellequote:Op zondag 9 januari 2022 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, zag het niet door haar haarkleur.
Kitty doet tenminste nog wat.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
Peter zegt
help maar even mee tegen Kristof
en Kitty zegt nee
kitty? ja dann lopt ze wer te squirtenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
*neemt slok water* "Ik moet echt zo vaak naar de wc dat is niet normaal!" *neemt nog een slok water*
Eerlijkquote:
Nick is er ver mee gekomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
als ik daar zou zitten
ik ga daar ook niet hele dagen in de keuken staan
waarom zit je dan in BB
om daar als veredelde kok/huishoudelijke hulp te dienen?
Marioquote:Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
kitty? ja dann lopt ze wer te squirten
Moet toch iemand voor het vreten zorgenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
als ik daar zou zitten
ik ga daar ook niet hele dagen in de keuken staan
waarom zit je dan in BB
om daar als veredelde kok/huishoudelijke hulp te dienen?
Nick vond ik ook niks aanquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
1 x is grappig
daarna wordt het wel heel erg flauw
Top tactiekquote:Op zondag 9 januari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick vond ik ook niks aan
die kookte en lag onder een deken
Gaan ze maar naar de FEBOquote:Op zondag 9 januari 2022 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet toch iemand voor het vreten zorgen
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Links een man en rechts een vrouw
geen idee ik volg ze niet Marioquote:Op zondag 9 januari 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn ze weg sercan alle an samenkomen?
ja dat is niet haar vriendquote:Op zondag 9 januari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw Liese staat er ook net zo fake bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |