SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ah, dus ze zijn even 'erg'. Wie ermee 'begint' doet er niet toe toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is kitty mee gestart en die heeft ook lopen kletsen en roddelen over vera op de slaapkamer met de anderen.
Ik ook maar confronteer dan ook en loop niet dagenlang over hetzelfde te roddelenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ah, dus ze zijn even 'erg'. Wie ermee 'begint' doet er niet toe toch?
Ik vind overigens dat roddelen erbij hoort, en ik vind het nog behoorlijk meevallen al met al.
mocht hem vanaf het begin al, hij ontplooit zich steeds beter!quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Peter is qua populariteit een groeier denk ik. Kan best ver geraken. Wel verfrissend tussen de haantjes.
Samen met Kitty wel de meest aansprekende personen daar die echt een personality mee brengen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Peter is qua populariteit een groeier denk ik. Kan best ver geraken. Wel verfrissend tussen de haantjes.
Vreselijke gastquote:Op zondag 9 januari 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
Salar is zo blij met zichzelf, denk dat hij nooit echt van iemand anders kan houden.
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.quote:
Niks mis meequote:
jij leest mijn gedachtenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Boerenkool moeten ze buiten neerzetten anders word het 1 slappe hap
op duits karfiolquote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Boerenkoolsoep, boerenkoolstamppot, boerenkool in yoghurt, boerenkoolbeignets, boerenkoolkoekjes, boerenkool.....Zoveel mogelijkheden.![]()
Morgen gehakt, boerenkool, bechamel pizzaquote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Boerenkoolsoep, boerenkoolstamppot, boerenkool in yoghurt, boerenkoolbeignets, boerenkoolkoekjes, boerenkool.....Zoveel mogelijkheden.![]()
Geinig, over een paar dagen dus boerenkooldrap.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou, vond de gesprekken op de bank in de kamer erg leuk. En vandaag kan ik geen roering bij Kitty ontdekken.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.
bechamel pizza? wat is dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen gehakt, boerenkool, bechamel pizza
Ik bedoel dat ze bechamelsaus gaan gebruiken voor op de pizza's.quote:
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgtquote:Op zondag 9 januari 2022 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, vond de gesprekken op de bank in de kamer erg leuk. En vandaag kan ik geen roering bij Kitty ontdekken.
Mag haar niet, maar wat ik wel moet erkennen dat ze niet lui is. Maar roering aan het aanrecht zie ik niet zo.
Ach, tis sowieso niet te vretenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
18 jaar in de groente gewerkt haha vandaar en gaat deze week snachts kouder worden alleen maar goed voor de boerenkoolquote:
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...
En zit een beetje mooi en schattig te wezen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.
meen je niequote:Op zondag 9 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een grote waffel over Kitty, maar die zorgt als enige nog voor een beetje roering.
Nee joh, niet zo grof hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef danilel het volgende:
Bad vullen met koud water, Salaat er in en dan dit.
[ afbeelding ]
Mjah, als je, zoals Vera, al een keer ben afgesnauwd als je wil helpen dan zou ik ook lekker doorlopen en denken "Sterf!"quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...Ze doet het toch echt zelf hoor.
Als je goed kijkt is ze niet eens mooiquote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En zit een beetje mooi en schattig te wezen.
Ja, die mogen mee helpen, bij de andere zegt ze hoeft niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijk, Peter en Nouchine gaan er gewoon bij zitten en helpen Kitty. Vera loopt liever weg en klaagt zuur achteraf...Ze doet het toch echt zelf hoor.
he hequote:Op zondag 9 januari 2022 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is ze niet eens mooi
oke dat kenn ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze bechamelsaus gaan gebruiken voor op de pizza's.
Saralquote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgt
Valt vies tegen inderdaad. Maar voor die Dimitri en Tobias misschien die ze voortdurend loopt op te naaien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is ze niet eens mooi
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleinequote:Op zondag 9 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
he he
dat duurde even
ik vind haar verder niks mis mee
Nouchine!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleine
hou op,doet genoeg in de keuken,quote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera vreet ook niets uit daar, Viert vakantie.
Salar.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gedrag. Maar okay, noem mij eens één bewoner die voor roering zorgt
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.quote:
klein maar fijnquote:Op zondag 9 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie de mooiste is en het natuurlijkst, dat is die kleine
klopt maar maakt wel tv net als kitty op haar manierquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.
Ik heb het over het uiterlijkquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klein maar fijn![]()
maaaaaarrr daar zit meer achter dan het op het eerste oog lijkt
die houdt zich nog in
Nouch kon ook wel goed touwtje springenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera springt met mantel maar doet zij wel goed
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar maakt wel tv net als kitty op haar manier
snap ikquote:
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.
We hadden het nu even over de vrouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik kijk liever naar een mooie man
nee is erg strategisch bezigquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
Zie er niets vanquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.
gewoon dr uit die bitchesquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hadden het nu even over de vrouwen
Als het haar niet aanstaat kan gaan op haar bed gaan huilen, in de gameroom.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef engine het volgende:
Ze willen ook de broccoli gaan gebruiken. Kitty gaat dit niet accepteren. Terecht ook, ze heeft al een plannetje voor dinsdag.
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is erg strategisch bezig
vanacht hebben ze er al een heel gesprek over gehad
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
ik was wakkerquote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijken
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjesquote:
mag eerst de dames en dan Salarquote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjes
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Salar schaar ik onder de dames
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.
Zelfs dat niet . Is de X-gender.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je een terecht puntquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
toeval bestaat nietquote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Hey, wij hebben precies dezelfde tuin-gel-branders.
Komt wel erg dichtbij zo
Als je goed leest ook niet mijn soort mens, maar door haar irritante uitstraling en rotkop, brengt ze een beetje roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissen
het naar het toe trekken van dingen
niet mijn soort mens zeg maar
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!quote:
Zelfs Peter is mannelijker dan Salar dus is geen al te hoge barquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bijquote:
pics or it didn't happenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehaktquote:
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.
zelfde als een cis genderquote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
Michel was een kerel, Salar een wijfquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Eensquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Da's als je als man of vrouw gewoon normaal doetquote:
tobias lijkt voor nu te braafquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Ja, maar weet niet of dat vlug gaat gebeuren....die slijmt zich in.....kan me niet voorstellen dat hij echt zo aardig is zoals hij tegen Kitty doet. Hij zal nu niet tegen de bewoners in gaan maar overal een beetje slijm achterlaten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
Komt wel als ze echt boos worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
quote:
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..quote:
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
of Kitty de geheime opdracht dat ze een week lang niet mag koken, helpen met koken of zelfs maar in de keuken komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
kutje heb ik gelezenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehakt
Begin is slecht. Natuurlijk is het aftasten, maar ze hadden er meteen een goede opdracht in moeten gooien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..
Grünkohlquote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
Gewoon fakequote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb je niet gelijk,normal lachen
karfiol = bloemkool.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
ik vind het een fakesmile!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
Ja dat zat ik ook te denken. Stampot gaan toch ook veel aardappels in.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.
ze is nep man, ook achter rug om praten telkens over kitty.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel gebleekt worden, maak je niet drukquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme Salar heeft al last van gele tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |