ah je was er nog, nee niet veel maar beter iets dan niets he.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij nawel werd niet veel springen bij de sport-bh
Nu moet ik een beetje lachen. Aan Els was ook niets goed vorig jaar hahahahquote:Op zondag 9 januari 2022 14:30 schreef Stargazing het volgende:
En als we het echt over fysiek willen hebben is Kitty ook de zwakste schakel.
Niet omdat ze de oudste is, Els heeft vorig jaar een aantal keer bewezen dat leeftijd er niet toe doet.
Terwijl alle andere bewoners iedere dag sporten om fysiek en mentaal fit te blijven, heeft Kitty tot nu toe nog geen enkele keer de intentie gehad of moeite gedaan om actief mee te sporten met de rest.
Daarom is ze fysiek de zwakste schakel.
Laat Els en Kitty 1 ronde gaan in de ring, Els is klaar voor een tweede ronde en Kitty roept al na 5 seconden dat ze een timeout wilquote:Op zondag 9 januari 2022 14:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje lachen. Aan Els was ook niets goed vorig jaar hahahah
Nu Nouchquote:Op zondag 9 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij nawel werd niet veel springen bij de sport-bh
Klopt wat Els betreft. Deed soms mee. Maar heb meer respect voor iemand die even de moeite wil doen. Kitty doet ook niet mee als de jongeren onderling verhalen vertellen. Zelfs die moeite doet ze niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje lachen. Aan Els was ook niets goed vorig jaar hahahah
Dat kan ik zeg ook niet alleen maar dat ik ff lachen moest omdat aan Els ook niets goeds wasquote:Op zondag 9 januari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Laat Els en Kitty 1 ronde gaan in de ring, Els is klaar voor een tweede ronde en Kitty roept al na 5 seconden dat ze een timeout wil
Els deed ook mee met het sporten. Dat bedoel ik dus, vorig jaar waren de overgebleven bewoners toch ook vermoeid tegen het einde, op lange termijn heeft de rest van de bewoners nu al een voorsprong op Kitty, zelfs Peter.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
En Els heeft het ook behoorlijk lang volgehouden...mind you.
Pablo of een assistent is er weer.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand naar de dagboekkamer, kon niet horen wie.
Is kitty mee gestart en die heeft ook lopen kletsen en roddelen over vera op de slaapkamer met de anderen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klagen is wat anders dan roddelen Vera is goodlooking maar een minder karakter Ze heeft wat tegen Kitty praat het uit Bah Maar goed ik totaal geen favo in de groep maar ik ben wel klaar met mw mooi wezen
Daar word het saaie script weer doorgenomenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand naar de dagboekkamer, kon niet horen wie.
Waarschijnlijk wel, vandaag te doen: sporten, eten, hangen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar word het saaie script weer doorgenomen
Hoe durven ze de "woorden spannender dan ooit" in hun smoelwerk te nemenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, vandaag te doen: sporten, eten, hangen.
Nee dat is waar, maar ze kon wel zo lang mee omdat ze ondanks haar leeftijd toch in beweging bleef. Ik ben ervan overtuigd dat dat deel van de reden is waarom ze zolang mee kon.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan ik zeg ook allen maar dat ik ff lachen moest omdat aan Els ook niets goeds was
Misschien komt het nog. Hu hu hu.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe durven ze de "woorden spannender dan ooit" in hun smoelwerk te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |