Toch niet om aan te gluren dit roze monster.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
Die zit zich zo verschrikkelijk op te vreten.![]()
De vraag is niet of, maar wanneer de bom barst.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:20 schreef Yolk het volgende:
https://www.instagram.com/stories/lieseluwel/2747380443742637576/
Sercan is al onderdeel van de BB-familie
We gaan het zienquote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan nog ze is bijna zeker genomineerd en dta heeft niets met fysiek te maken en alles met haar ingesteldheid.
Kitty wil nergens aan meedoen, heeft nergens zin in, word woestboos als ze haar zin niet krijg of iemand haar op haar nummer zette. Hoe verwacht je zo een spel te winnen? laat staan Big Brother.
Bij Jill vorig jaar was het nog schattig als ze kinderachtig deed.
Bij Kitty is het gewoon zielig, sneu.
Dat zal best.....quote:Op zondag 9 januari 2022 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
We gaan het zienMijn voorspelling is dat Kitty volgende week zondag ook nog in het huis zit.
Daar zijn ze er ook voor ingestapt. Mediageilquote:
Dankzij die tokkie is het nog enigzins leukquote:Op zondag 9 januari 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het allemaal fysieke opdrachten zijn, is de kans best aanwezig dat Peter en Kitty genomineerd zullen worden... probeer te bedenken wie er nog meer fysiek wat minder sterk is..
En als het tussen Peter en Kitty gaat ..... ik weet niet ... denk dat Kitty wint.
Ze zal niet gecast zijn omdat ze opdrachten niet mee kan doen lijkt me. Dit seizoen wordt naar eigen zeggen: heftiger dan ooit, dan gaan ze anders geen mensen als Kitty casten als ze opdrachten niet aan zouden kunnen. Ik denk dat ook zij een medische keuring vooraf heeft gekregen en volledig getest is op of ze dit aan kan.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:30 schreef Stargazing het volgende:
En als we het echt over fysiek willen hebben is Kitty ook de zwakste schakel.
Niet omdat ze de oudste is, Els heeft vorig jaar een aantal keer bewezen dat leeftijd er niet toe doet.
Terwijl alle andere bewoners iedere dag sporten om fysiek en mentaal fit te blijven, heeft Kitty tot nu toe nog geen enkele keer de intentie gehad of moeite gedaan om actief mee te sporten met de rest.
Daarom is ze fysiek de zwakste schakel.
Was ook een saaie gast, kwam ook niets vanuit in BB1quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zal niet gecast zijn omdat ze opdrachten niet mee kan doen lijkt me. Dit seizoen wordt naar eigen zeggen: heftiger dan ooit, dan gaan ze anders geen mensen als Kitty casten als ze opdrachten niet aan zouden kunnen. Ik denk dat ook zij een medische keuring vooraf heeft gekregen en volledig getest is op of ze dit aan kan.
Denk dat Salan ook niet zo sportief is....stop altijd als eerste en vooral als zijn haar niet goed zit.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het allemaal fysieke opdrachten zijn, is de kans best aanwezig dat Peter en Kitty genomineerd zullen worden... probeer te bedenken wie er nog meer fysiek wat minder sterk is..
En als het tussen Peter en Kitty gaat ..... ik weet niet ... denk dat Kitty wint.
Dat kan wel maar je snapt niet wat ik bedoel, de andere bewoners sporten elke dag, jale kweekt of houd geen spieren als je hele dagen achter een fornuis staat, afkeurend staat te kijken of in de zetel ligt te niksen toch, ze zegt ook dat ze slecht slaapt dus dat zou reden te meer zijn om te sporten, zodat ze uitgeput genoeg is om in slaap te vallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zal niet gecast zijn omdat ze opdrachten niet mee kan doen lijkt me. Dit seizoen wordt naar eigen zeggen: heftiger dan ooit, dan gaan ze anders geen mensen als Kitty casten als ze opdrachten niet aan zouden kunnen. Ik denk dat ook zij een medische keuring vooraf heeft gekregen en volledig getest is op of ze dit aan kan.
bij nawel werd niet veel springen bij de sport-bhquote:Op zondag 9 januari 2022 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
Touwtje springen, capt iemand de jumpende boobies voor mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |