quote:
ja idd, pizzadeeg moet toch droger zijn?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
[..]
veels te veel water, moet wat meel bij totdat het net niet meer plakt
Denk dat er ook wel opdrachten komen waar zij beter in zou kunnen zijn, anders is het niet eerlijk. De productie van Expeditie Robinson zorgt daar ook altijd wel voor, anders is het behoorlijk manipuleerbaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit blijft zo denk ik. Ze maakt zich zorgen omdat ze in spellen minder kans heeft.
Kijken of het er morgen nog op zitquote:Op zondag 9 januari 2022 14:10 schreef Ebinas het volgende:
Nu zit er toch een megavlek op haar trui.
Of het moet bloem zijn wat ze er zo weer van afschudt, dat kan ook
[ afbeelding ]
jup, hier jeuken mijn vingers van om het over te nemenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja idd, pizzadeeg moet toch droger zijn?
Ja klopt. Dat verwacht ik ook wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel opdrachten komen waar zij beter in zou kunnen zijn, anders is het niet eerlijk. De productie van Expeditie Robinson zorgt daar ook altijd wel voor, anders is het behoorlijk manipuleerbaar.
Kijken of ze er mee naar bed gaatquote:
Doet ze al dagenquote:
Zo zie ik het eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kitty roddelde anders ook vol over Sercan. Ze wilde niet tegen hem praten dus Kitty is echt niet veel beter. Ze was trouwens ook aan het zeuren en roddelen over Dimitri en Tobias maar toen ze hen aansprak met Nouchine erbij, sprak ze ineens op heel andere toon. Kitty roddelt net zo veel of zelfs meer dan de rest
Is keihard werken hoor, hele ochtend in de keuken staanquote:Op zondag 9 januari 2022 14:20 schreef engine het volgende:
De Kit neemt even rust. Verdiend ook wel.
dan nog ze is bijna zeker genomineerd en dta heeft niets met fysiek te maken en alles met haar ingesteldheid.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze populairder is dan jij denkt. Ook als ze genomineerd wordt is ze niet zomaar weg.
heb deze dagen en beeld gepost liese met sercan,quote:Op zondag 9 januari 2022 14:20 schreef Yolk het volgende:
https://www.instagram.com/stories/lieseluwel/2747380443742637576/
Sercan is al onderdeel van de BB-familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |