Jij je mening maar en ik mijn mening maar. Ik kijk er anders tegen aan. BTW Ik heb haar niet 3 dagen horen roddelen over Sercanquote:Op zondag 9 januari 2022 14:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kitty roddelde anders ook vol over Sercan. Ze wilde niet tegen hem praten dus Kitty is echt niet veel beter. Ze was
Nee, dat kwam omdat Tobias aan haar vroeg of ze geen medelijden had met Kitty dat ze alleen in de keuken staat terwijl iedereen leuk aan het praten waren.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vera heeft er toch last van of niet. Rodde lRoddel Roddel De enigste die ik het in het huis zie doen. Anderen even en dan is het onderwerp weer voorbij. Daar erger ik me aan. Maar goed ik irriteer me gewoon aan haar en niet aan de anderen dat zal het zijn
Diep triest ditquote:Op zondag 9 januari 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Wat een survival week zeg, 1 opdrachtje vandaag en ze gaan pizza's bakken..ik versta onder survival toch echt wat anders volgens mij...
klopt. Het was de hele week.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jij je mening maar en ik mijn mening maar. Ik kijk er anders tegen aan. BTW Ik heb haar niet 3 dagen horen roddelen over Sercan
quote:
Yumquote:Op zondag 9 januari 2022 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gehakt, boerenkool en bechamelsaus.
Ik heb er geen hoop meer inquote:Op zondag 9 januari 2022 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan zijn dat het vanaf morgen pas echt los gaat.
hoefde niet meer nu hij genomineerd was. In ene was het een hele leuke jongen .quote:Op zondag 9 januari 2022 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jij je mening maar en ik mijn mening maar. Ik kijk er anders tegen aan. BTW Ik heb haar niet 3 dagen horen roddelen over Sercan
Ik hoef Kitty niet te verdedigen he dat doet iemand anders maar ik ben alleen klaar met Vera hoe ze in de groep zich manifesteert en de rest heb ik geen voorkeur.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
hoefde niet meer nu hij genomineerd was. In ene was het een hele leuke jongen .
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
Na volgende zaterdag week hoeven we toch niet meer naar Kitty te kijken, dan worden de streams misschien ook wat leuker
Ik denk dat ze populairder is dan jij denkt. Ook als ze genomineerd wordt is ze niet zomaar weg.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
Na volgende zaterdag week hoeven we toch niet meer naar Kitty te kijken, dan worden de streams misschien ook wat leuker
Ja dit blijft zo denk ik. Ze maakt zich zorgen omdat ze in spellen minder kans heeft.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:11 schreef zodeju het volgende:
Het is goed te merken dat Kitty vandaag niet in haar hum is......kort lontje en nerveus.
Het gaf haar veel rust om te weten dat ze niet genomineerd was.
Ben benieuwd of dat het zo blijft of totdat ze haar speldje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |