quote:Op zondag 9 januari 2022 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is koken belgisch voor neuken, of mis ik iets?
is ook zijn eigen schuld wel, het liep redelijk gelijk op in het begin maar Sercan's depressieve gedrag werkten in zijn nadeelquote:Op zondag 9 januari 2022 13:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Sercan is weggestemd door het publiek. Dus men denkt wel 2 keer na nu
Een huismeester zou dit kunnen veranderen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:54 schreef engine het volgende:
Kitty begint aan het volgende klusje. Ze heeft het druk vandaag en er moet nog veel gebeuren
Vera heeft er toch last van of niet. Rodde lRoddel Roddel De enigste die ik het in het huis zie doen. Anderen even en dan is het onderwerp weer voorbij. Daar erger ik me aan. Maar goed ik irriteer me gewoon aan haar en niet aan de anderen dat zal het zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty wil niet praten....heeft een antipathie tegen Vera.
En waarom moeten steeds de andere in gesprek gaan met Kitty die zelf niet welwillend is.
Arme Kristofquote:Op zondag 9 januari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
En nu zit Tobias verdrietig bij de rest. Weggestuurd uit de keuken, na zijn kapitale fout. Genadeloos door Kitty afgestraft. Weer een zorg er bij. Kitty ongelukkig en hij zelf uit de gratie
Ja dat wel maar ik vond dat huismeester en die regels vorig jaar vaak maar tegenvallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een huismeester zou dit kunnen veranderen.
Een rooster waarop iedereen telkens weer een taak krijgt.
Gooi er maar in
Dan heb je vorige week nog niet gekeken neem ik aan? Wat Vera nu doet komt niet eens in de buurt van Kitty's gezeurquote:Op zondag 9 januari 2022 13:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vera heeft er toch last van of niet. Rodde lRoddel Roddel De enigste die ik het in het huis zie doen. Anderen even en dan is het onderwerp weer voorbij. Daar erger ik me aan. Maar goed ik irriteer me gewoon aan haar en niet aan de anderen dat zal het zijn
Kitty heeft zeker weten issues.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:53 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies. En Vera heeft wel gelijk dat Kitty zich als er al eens iemand anders in de keuken staat zich bemoeit.
o jij veralover, dat heeft ze zelf op dag 1 verteldquote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet,je praat onzin
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik vond dat huismeester en die regels vorig jaar vaak maar tegenvallen.
Gezeur is anders dan geroddel en Kitty is met ze gaan praten en Vera houd de bek dicht. Dat is het verschil Roddelen kan en maar confronteer dan ook en dat doet ze al dagen niet terwijl ze zich dood ergert aan Kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan heb je vorige week nog niet gekeken neem ik aan? Wat Vera nu doet komt niet eens in de buurt van Kitty's gezeur
quote:Op zondag 9 januari 2022 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, want mijn vrouw en ik zijn momenteel aan het koken, en dat lijkt nergens op neuken op dit moment.
eerst mensen met dr mee krijgen voor ze durftquote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gezeur is anders dan geroddel en Kitty is met ze gaan praten en Vera houd de bek dicht. Dat is het verschil Roddelen kan en maar confronteer dan ook en dat doet ze al dagen niet terwijl ze zich dood ergert aan Kitty
Kitty roddelde anders ook vol over Sercan. Ze wilde niet tegen hem praten dus Kitty is echt niet veel beter. Ze was trouwens ook aan het zeuren en roddelen over Dimitri en Tobias maar toen ze hen aansprak met Nouchine erbij, sprak ze ineens op heel andere toon. Kitty roddelt net zo veel of zelfs meer dan de restquote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gezeur is anders dan geroddel en Kitty is met ze gaan praten en Vera houd de bek dicht. Dat is het verschil Roddelen kan en maar confronteer dan ook en dat doet ze al dagen niet terwijl ze zich dood ergert aan Kitty
En zolang anderen dat ook prima vinden, is er nog geen probleem.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kitty heeft zeker weten issues.
Ze vertelde in het begin dat haar kinderen nooit de kerstboom mochten versieren. Alles moet precies gaan zoals het in haar hoofd zit.
Ze weet dat dat erg is. Maar dat is Kitty zei ze.
Het wordt nog wel oorlog vermoed ik.
Gehakt en boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef Was-beer het volgende:
Hebben ze wel toppings voor op die pizza?
@mario390 zou 'n goede zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een huismeester zou dit kunnen veranderen.
Een rooster waarop iedereen telkens weer een taak krijgt.
Gooi er maar in
Gehakt, boerenkool en bechamelsaus.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef Was-beer het volgende:
Hebben ze wel toppings voor op die pizza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |