Die gaan nog wel gebleekt worden, maak je niet drukquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme Salar heeft al last van gele tanden
ohnee dat komt nooit meer goed, zijn leven is voorbij, hij kan zijn droom om een levende barbiepop te worden niet meer waarmakenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme Salar heeft al last van gele tanden
je heeft jouw mening, en ik mijnquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Thaidg het volgende:
[..]
ze is nep man, ook achter rug om praten telkens over kitty.
Niet? Is lekker stamppot er van maken...quote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat eet ik bijna nie,ik dacht bauernkohl
Michel was de eerste weken ook niet echt in beeld. Zijn ommeslag kwam met Jerrel. Vind Tobias al meer aanwezig nu. Vertelt meer.quote:
Nouche is naar de DBK geweest, gevraagd om tandpasta volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel gebleekt worden, maak je niet druk
Ze is er nu nog trots op. Wil haar over 10 jaar wel horen.quote:
maar er moet toch nog iemand boodschappen doen?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:28 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty heeft wel gelijk p patatjes maken met die aardappelen gaat hem niet worden. Hun hebben te weinig aardappelen daarvoor hun moeten de hele week mee doen als hunze zuinig mogenlijk blijven doen kunnen hun misschien vrijdag of zaterdag alsnog patatjes bakken
yep ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op straat zou ik haar voorbij lopen
Boerenkool soepquote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders loopt alles in de soep
Lekker met bechamel en broccoli of boerenkoolquote:
Boerenkool:*quote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Lekker met bechamel en broccoli of bloemkool![]()
Voor patat heb je wel 3 x zoveel aardappels nodig dan voor stampotquote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.
*aangepastquote:Op zondag 9 januari 2022 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Boerenkool:*
Bloemkool hebben ze nog niet, wel benieuw wie uit eindelijk mag shoppen in de winkel daar
Ik hoop het niet, heb op Tobias gestemdquote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef cheanny het volgende:
[..]
*aangepastDenk dat 't wel Kitty wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |