Liesequote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie is de dame met witte trui rechts.
Zou het niet weten, maar Bas van Utopia staat idd naast Naomiquote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet zich geen houding te geven, vind het maar een rare ietwat ranzige snuiter.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbij
is het niet echt wat
dat dusquote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbij
is het niet echt wat
Dimitri is commercieel directeur bij een transport bedrijf in België. Dan moet je wel goed Frans kunnen, lijkt me.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.
Liesequote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
das Jerrelquote:Op zondag 9 januari 2022 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar Bas van Utopia staat idd naast Naomi
Meteen toen ik hem een dag zag had ik al zoiets die zijn grenzen gaan veel verder dan de meeste daar.quote:
Dat blijkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Dimitri is commercieel directeur bij een transport bedrijf in België. Dan moet je wel goed Frans kunnen, lijkt me.
Is nu een kopie van Bas. Denk ook dat Joyce dat bedoeldequote:
Zie er niets komisch inquote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
die met lange haren? ziet komisch uit
zou inderdaad goed kunnen jaquote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is nu een kopie van Bas. Denk ook dat Joyce dat bedoelde
Oh, zag het niet door haar haarkleur.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daantjuhhhhhh
herstel je bedoelt Liese
ik dacht dat je met de jas bedoelde
Misschien verwachten ze gehaktballen. Maar zonder ei vallen die uit elkaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:06 schreef Angelique61 het volgende:
Clubje buiten denken vlees te krijgen, wat zal dat tegen vallen als het er doorheen gekrummelt is..
Meestal, tenminste dat was vorig jaar, is er 1 stream normaal en op de andere een SL als er iemand in de DBK is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn dit jaar wel iets intelligenter met de SL streams ... stream 2 is SL, maar er valt toch wat te zien.
hamburger kan prima zonder eiquote:Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien verwachten ze gehaktballen. Maar zonder ei vallen die uit elkaar.
Klopt, maar vorig jaar waren het hele hoge camerastandpunten.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal, tenminste dat was vorig jaar, is er 1 stream normaal en op de andere een SL als er iemand in de DBK is.
achter is liese en vorn daniellequote:Op zondag 9 januari 2022 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, zag het niet door haar haarkleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |