Nee hoor. Precies wat Gert zoekt.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, ze is een beetje oud voor Gert, niet?
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problemquote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het plan is nu om vijf aardappels te kapen.
Denk niet dat ze het zo bedoelde. Meer dat ze dan zijn gewoontes en opmerkingen niet begrijpen en dat dat dus minder goed in de smaak valt van de kijkers.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef danilel het volgende:
Veertje is bang dat in de uitzending haar mening over Kitty verdraait wordt.
Ze denkt dat Sercan eruit is gestemd omdat hij zijn mening gaf.
Grace denkt dat het ook is omdat hij het fel deed en dat Vera niet zo is.
Ook zegt Grace dat het er ook mee heeft te maken dat een "buitenlander" sneller wordt weggestemd.........de discriminatie kaart al trekken.....
Vind ik ook .. gewoon Picnic even laten komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problem
Ze krijgen een voorraad voor een week en moeten dan zelf beslissen hoe en wanneer ze wat eten. Op is op.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom werd niet nog en zak bestellt,ik zie niet dat problem
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.quote:
Ze is ieder geval onder de 30jaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.
Ik zie nu dat ze 26 is. Dat is misschien toch iets te oud ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat gert ze liefst rond de 20 had.
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinigquote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgen een voorraad voor een week en moeten dan zelf beslissen hoe en wanneer ze wat eten. Op is op.
Het was bedoeld als snack ipv chips.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor patat heb je wel 3 x zoveel aardappels nodig dan voor stampot
Ze hebben drie kisten boerenkool dus er is genoeg eten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinig
ardapellen binnen geven
Het Big Brother huis wordt moderner, maar het motto blijft wel back to basicquote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dus zorgt bb vor problem om dat ze te weinig
ardapellen binnen geven
Dat hoeft nu ook weer niet, maar het is van de zotte dat alleen Kitty beslist welke dag en wat er te eten is. Wat is er nu erg om nog een dag pizza of rijst en iets zonder aardappels te maken en de bewoners hun zin te geven.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het plan is nu om vijf aardappels te kapen.
je kann toch niet nur groenten kregen bij enquote:Op zondag 9 januari 2022 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben drie kisten boerenkool dus er is genoeg eten.
Nouja dat is in principe niet zo erg maar dat is niet zoals Kitty het heeft bedacht. En daar heeft Kitty wat moeite meequote:Op zondag 9 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet, maar het is van de zotte dat alleen Kitty beslist welke dag en wat er te eten is. Wat is er nu erg om nog een dag pizza of rijst en iets zonder aardappels te maken en de bewoners hun zin te geven.
?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand voor mijn Naomi haar verhaal van instagram hier neerzetten, dan zie je de hele gang ook maar 1 grote misser, Bas is er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |