SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Straks om 20u toch?quote:
Ik mag het hopen, zo te zien gebeurt er helemaal geen zák daar in BB huis.. of er zoiezo wat iets van "Regie" zit met een draaiboekquote:
Met dat laatste ontkalk ik mijn espressomachine.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja welke sponsordeals gaan de bewoners hebben?
Hopelijk heiniken of jupiler ofzo
Zeg maar boek met lege pagina'squote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, zo te zien gebeurt er helemaal geen zák daar in BB huis.. of er zoiezo wat iets van "Regie" zit met een draaiboek
Uhhmmm MEt heiniken wil je zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat laatste ontkalk ik mijn espressomachine.
BB zei tegen Nawel en Salar wel dat “voor één van de genomineerden het avontuur deze week eindigt”.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:59 schreef Lillfex het volgende:
Vanavond is de liveshow maar denk echt niet dat er iemand uit gaat. Zo voorspelbaar
Ik denk dat jij en de rest van Nederland en Belgie geen moer in te brengen hebben... er is geen Producer in de wereld die programmaverloop laat afhangen van KlootjesVolkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk niet dat ze ons gaan laten stemmen voor niets.
Welke kofferquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:05 schreef odie22 het volgende:
Sercan hoeft niet zijn koffer in te pakken nog
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, en jij geen tijd om je baard te scheren...droeftoeter...
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef D. het volgende:
Goedemiddag
Nog iets noemenswaardigs gebeurd in het huis?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef D. het volgende:
En in de COS is het vandaag 'Waardeer Kitty-dag'?
Tobias is te saai voor haar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:06 schreef Clasientje het volgende:
Ik zie Dimitri eerder met Vera gaan dan Tobias met Vera Dimitri is veel losser dan Tobias Tobias is meer gesloten.
Pablo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Gesprek over de psycholoog, die zondag weer met de bewoners gaat praten
Sercan: Met welke letter begon uw psycholoog?
... 'B'
... 'Weet z'n naam niet meer, die lange'
Nawel: Ik had een vrouw.
Sercan: Ik had vorig jaar een vrouw, een blonde vrouw.
Tobias: Ik had een ander, met een P
Sercan: Ik ook met een P, die is volgende week.
Regie schakelt weg.
Ik heb nog niet gestemd in die poll, maar wil dat Kristoff blijft. En nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef D. het volgende:
Vanavond de exit
Omdat sommige mensen 2x gestemd hebben, en dat een vertekend beeld kan geven, de volgende poll
[poll=3421]
Nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd in die poll, maar wil dat Kristoff blijft. En nu?
die was ook een aantal keren in de studio met de live uitzendingquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo/
en die werkt dus weer samen ket Kasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
'totaal niet mijn ding'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: als deze big brother alleen dit is, als dit de uitdaging is, zit ik in de verkeerde editie.
chapeau
Hear hear, face that!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: als deze big brother alleen dit is, als dit de uitdaging is, zit ik in de verkeerde editie.
chapeau
Het heeft ff geduurd. Maar tadaaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
chapeau
Beloond? Voor wat?!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel: Ze zeiden tegen mij: de eerste week gaat hard zijn, maar niet vergeten dat je daarna wordt beloond. Niet vergeten he.
Als dit hard is, dan is Parnassia 'n pretparkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel: Ze zeiden tegen mij: de eerste week gaat hard zijn, maar niet vergeten dat je daarna wordt beloond. Niet vergeten he.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het doorstaan van deze keiharde bigbrother
Ai.....ze heeft net zoveel rimpels als mijn oma die bijna 90 was.quote:
En wij dan, wij kijken ook al de hele week tegen Kitty aanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het doorstaan van deze keiharde bigbrother
Tijdens het douchen zet ze dat pak in de hoek neer zodat het niet kreuktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat roze pakkie moet inmiddels toch ook behoorlijk beginnen te stinken
wij worden niet beloond maar beslissen wel meer dan ooit. Ook lekker toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
En wij dan, wij kijken ook al de hele week tegen Kitty aan
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je hebt het door, allemaal kleurloze lieven mensjes...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
Met een homogene groep heb je helemaal niets om er wat van te maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tijdens het douchen zet dat pak in de hoek neer zodat het niet kreukt
Ja. Is ook niet gewassen nog, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teken jij maar voor Peterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Peter is 56 hè, boh daar zou ik voor tekenen
Ik beslis dan bij deze dat ik dat roze pak niet meer wil zienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
wij worden niet beloond maar beslissen wel meer dan ooit. Ook lekker toch?
Volgens mij mogen we wel een thema kiezen vanavonequote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:41 schreef D. het volgende:
Mogen wij nu stemmen wat de groente en het vlees van week 2 gaat zijn?
Jaaa, ik stem voor broccoli en kipquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:41 schreef D. het volgende:
Dat zou wel erg heftig zijn.. maar ik vrees voor valse hoop.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:41 schreef D. het volgende:
SPANNEND.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we wel een thema kiezen vanavone
Ik gun ze gehaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we wel een thema kiezen vanavone
Ik gun ze tofuquote:
En bruine bonen.quote:
Dan zal het wel weer Kitty zijn die de rest 's nachts wakker houdt met bepaalde geluidenquote:
Bruine bonen en uienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:41 schreef D. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En gelijk was de camera weg daarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: als deze big brother alleen dit is, als dit de uitdaging is, zit ik in de verkeerde
chapeau
Denk dat dat Instagram niet zo'n succes wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Serieus? Zijn daar foto's van?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dat doen ze echt zelf...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het nietquote:
Klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het niet
Nee, rekje hing aan haar klittie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
Aaah. Niet meegekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dan was er nu geen rekje meer geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hier daar de pasta op te drogen
Fritsieee...Ouwe Aanhakerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
SterrenChef Kitty Bocuse weer wat in elkaar flansen met broccoli
hahah ieuw moet ik niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hing daar de pasta op te drogen
Bestrooid met zelfgemaakte tenenkaas van Kitty !quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
zelfgemaakte pasta, geen vlees.
Als dat geen smullen wordt
Moord en doodslag...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Als het zo gruwelijk is als de laatste week, gaan we onder onze dekens moeten kruipen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Ze moeten 1 bewoner uitkiezen die ze daarna moeten slachten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze vermoeden het, want dat was vooraf de aankondiging geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef engine het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al dat het vanavond live show is? Dat ze zo vroeg gaan eten.
Dat kan twee kanten op: te slaapverwekkend om te blijven kijken of te gruwelijk om aan te zienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het zo gruwelijk is als de laatste week, gaan we onder onze dekens moeten kruipen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?
Ah okay, maar BB heeft ze dat nog niet verteld dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vermoeden het, want dat was vooraf de aankondiging geweest
Nee, want Salar zei net nog, dat als ze rond 21:00u nog niets gehoord het het waarschijnlijk toch niet vanavond zou zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, maar BB heeft ze dat nog niet verteld dus.
Die hand valt er straks afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wie was die slijmjurk?
[ afbeelding ]
Morgenochtend polonaise lopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog een week brocolli?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze mogen meelezen op Fok!![]()
![]()
Sadist.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze mogen meelezen op Fok!![]()
![]()
Iemand anders moet nu een week dit pak aan. Dit moet live, voor de camera, verwisseld worden van eigenaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Geen roze pak???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.
Terwijl Kitty de verdrietige Nouchine troostte en Grace een triest afscheidsliedje zong, ging in de achtergrond de deur in de BB-omheining krakend open. Onopgemerkt door de bewoners, sloop een schim de tuin in...
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!![]()
![]()
![]()
[..]
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.
Terwijl Kitty de verdrietige Nouchine troostte en Grace een triest afscheidsliedje zong, ging in de achtergrond de deur in de BB-omheining krakend open. Onopgemerkt door de bewoners, sloop een schim de tuin in...
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
[..]
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!Geweldigggggggggggg was t maar zo en feest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Pasta is bijna net zo roze als het huispak van Kitty.
Ja dat zou ik niet moetenquote:
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....
Het ziet er inderdaad meer uit als gesneden schapendarm dan als pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Darmen... Met heel veel Bechamelk saus![]()
Wie zegt dat het er niet lekker uitziet wordt per onmiddellijk genomineerd![]()
[ afbeelding ]
AUB niet zegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef Angelique61 het volgende:
Ge
[..]
Geweldigggggggggggg was t maar zo en feest!
pasta is te grof en te dikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Kookt ze morgen soep vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....
Peter houd wel van ballen in zijn mondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
pasta is te grof en te dik
Zit je meelballen te eten
[..]
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!Whuzzel von DrakensteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
Hoe vaak heb ik je nu al moeten vertellen dat je niet te lang boven de flessen chloor moet hangenThinking is difficult, that’s why most people judge
Maar ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuzzel von Drakenstein
Hoe vaak heb ik je nu al moeten vertellen dat je niet te lang boven de flessen chloor moet hangen
Het heet ook niet voor niets Commentaar op streamsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zou de CoS niet zijn als we niet over echt elk klein dingetje wat te zeiken hadden
Godkolere...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zou de CoS niet zijn als we niet over echt elk klein dingetje wat te zeiken hadden
Waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:08 schreef GayGuy het volgende:
Promo belooft een gruwelijk plan met de bewoners. Laat me raden, ze moeten stoppen met dat suffe spel🤣
Ah fijne infoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Peter houd wel van ballen in zijn mond
Gammaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niets Commentaar op streams
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere...
Noem één "Groot Dingetje" de afgelopen week
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
ik ben te druk hier en
daar cappen
dann wollt ik inkopen gaan
en dann vind ik mijn kamm niet![]()
KITTY's TIETEN!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere...
Noem één "Groot Dingetje" de afgelopen week
Een geheel verzorgd diner voor gemaakt door Kitty met Kittyquote:
Laat me raden... broccoliquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een geheel verzorgd diner voor gemaakt door Kitty met Kitty
Pastaquote:
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef rinardo het volgende:
En net als afgelopen dagen liegt iedereen weer dat het heerlijk is, ze liegen zelfs zo erg dat ze 2 x op scheppen, wat zijn het toch leugenaars of niet?
Ziet er goor uit
Te dik
papperig
vieze kleur
En nog steeds zijn jullie er niet van overtuigd, dat het misschien toch wel lekker is, maar dat jullie het gewoon niet willen zien , omdat je walgt van Kitty
En wie is dan de judasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliiiiiiiiiiii.. Een BB-Tafel door de eeuwen heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salar, lijkt me duidelijkquote:
de Navel van Salar. Die heeft geilige maagd Peter en Jezercan verradenquote:
Geen kruiden geloof ik, wel meelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat zou ik niet moeten
Ze hadden toch ook rijst
Kook de brocoli bijt gaar samen met het nat mixen prakken tot een saus
Toen ze nog kip hadden kip stukjes erdoor en nu met schaarste gebakken appelstukjes erdoor
Maar ik zie telkens die potten op de achtergrond zitten daar geen kruiden in?
Was gisteren op de lifestream dat er zeker 5 zijn die kotsenvan het eten 1 ervan is (die meid met die kroesharen) maar vanacht had zij met die zwarte haren ook hongerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef rinardo het volgende:
En net als afgelopen dagen liegt iedereen weer dat het heerlijk is, ze liegen zelfs zo erg dat ze 2 x op scheppen, wat zijn het toch leugenaars of niet?
Ziet er goor uit
Te dik
papperig
vieze kleur
En nog steeds zijn jullie er niet van overtuigd, dat het misschien toch wel lekker is, maar dat jullie het gewoon niet willen zien , omdat je walgt van Kitty
Nee, die lieten ze lopen op de lopende bandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze ook thee?
Dan zouden ze zelf ice tea kunnen maken
nee dat hebben peter en grace niet genomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze ook thee?
Dan zouden ze zelf ice tea kunnen maken
is dat eten lekker?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat hebben peter en grace niet genomen
Evil Ruudquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis lekker weer daar, Iedereen naar buiten voor een speciale opdracht ?
Ze hebben appelsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat hebben peter en grace niet genomen
Ik denk niet dat odie een hapje heeft gehadquote:
Of in ieder geval fruit waterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben appels
Dus hadden wel een soort van appelthee kunnen maken
Gewoon water met appel 24 uur in de koelkast zettenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al gemaakt van de week? appelprut laten uitlekken met een theedoek
Denk dat d'r pak steeds valer wordt, dus lijkt de rest meer kleur te hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt net alsof die wangen en neus van Kitty steeds roder worden.
Hopelijk hoeft ze nu niet te lang in quarantaine in dat huisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt net alsof die wangen en neus van Kitty steeds roder worden.
Hebben ze nog steeds hun koffers niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat d'r pak steeds valer wordt, dus lijkt de rest meer kleur te hebben
nope. Denk dat BB die tijdens de liveshow in de tuin in de fik steektquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds hun koffers niet?
Ouwe KitteKut is de gelegenheids kokkinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie kookt er in het huis?
Van wie vinden ze het eten niet lekker dan?
Terechte regel. Iedereen die hier klaagt moet zelf maar een productiemaatschappij starten en een BB maken!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ouwe KitteKut is de gelegenheids kokkin
En de reste heeft geen zak te vertellen... klagen=Het zelf beter doen-regel
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou een mooie stunt zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
nope. Denk dat BB die tijdens de liveshow in de tuin in de fik steekt
Geen excuus ook zij heeft een ochtendjasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds hun koffers niet?
lekker wel,maar ze hadden en week nur kip,rijst,quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie kookt er in het huis?
Van wie vinden ze het eten niet lekker dan?
Vera heeft prachtige "handjevol's"!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd voor Meer Geil+Grotere tieten?
Vera heb nix namelijk
Daar gaat Groen Links tegen in protest.... iets met stikstofuitstoot enzo...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou een mooie stunt zijn, maar dan moet het roze pakkie ook terug de koffer in
Lekker slim ook. Dan wil je ook dat het uitlekt op deze manier....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kans is reëel, BB volgt ongeveer alleen deelnemers.
quote:
Welnee, plat vergeleken bij de rest.. en als Vera niet heel gauw iets van sexy gaat vertonen kan ze ook oprottenquote:
Als ze de restwarmte opvangen staat daar weer iets tegenoverquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat Groen Links tegen in protest.... iets met stikstofuitstoot enzo...
ik ontvang haar met open armenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kans is reëel, BB volgt ongeveer alleen deelnemers.
Deze valt onder kopje spannender dan ooitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker slim ook. Dan wil je ook dat het uitlekt op deze manier....
Niet echt dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Deze valt onder kopje spannender dan ooit
hou je het nog vol?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
evenveel als gisteren, en eergisteren.
Niet beter dan Vera, maar ongeveer niveau Navel.quote:
mann je praat en onzinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, plat vergeleken bij de rest.. en als Vera niet heel gauw iets van sexy gaat vertonen kan ze ook oprotten
nou, spannend....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat ook epiv zou zijn
Dat BB er een vuile opdracht ingooit met modder ofzo. Zo een klein uurtje voor de liveshow
En dan dat iedereen best vuil is zeggen de livestream begint over een half uur"
En al die barbiepopjes heleemaal in paniek naar de badkamer rennen om hun mooi te maken
mannenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet beter dan Vera, maar ongeveer niveau Navel.
Stukjes tiet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
en dat is vooral gebaseerd op die stukjes tiet neem ik aan
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ouwe KitteKut is de gelegenheids kokkin
En de reste heeft geen zak te vertellen... klagen=Het zelf beter doen-regel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Manon-Issues Mario?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
mann je praat en onzin, zij heeft wel bij somige
misswahlen metgedaan en 1 keer gewonnen
neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Heerlijk gewerkt. Nog wat gemist vandaag?
Ik probeer ook wat te verzinnenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]Als je goed kijkt... Heeft ze wat toe te voegen aan het huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bankhangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel grote tittenquote:
welke bewoners?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep zelfsmoord van vriend, en met 17 baby weggemakt
Heeft een social media productiebedrijf. Denk eerder dat ze bb helpt met het coördineren met de enorme drukte op de social media kanalen😂quote:
De titten van Jolien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De titten van Jolien.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bankhangen.
Zingende Grees.
Pak van Kitty.
Gooien met een balletje...
En een paar redelijk diepgaande gesprekken.
de tintenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De tinten van Jolien.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De tinten van Jolien.
Ja mario je hebt veel keuze dit jaarquote:
100%quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen
je kunt beter kippen houden
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja. Vind je het oké als ik dat vanaf de volgende nominaties oppak?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
@:Benny, jij was van de vraagtekens op de profielfoto's in de OP, toch?![]()
die zijn wel echt in tegenstelling tot haar lippenquote:
Titten automatische spelling Marioquote:
ik ga me nu opgevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof is den dimi aan het masseren
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Vind je het oké als ik dat vanaf de volgende nominaties oppak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |