SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Straks om 20u toch?quote:
Ik mag het hopen, zo te zien gebeurt er helemaal geen zák daar in BB huis.. of er zoiezo wat iets van "Regie" zit met een draaiboekquote:
Met dat laatste ontkalk ik mijn espressomachine.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja welke sponsordeals gaan de bewoners hebben?
Hopelijk heiniken of jupiler ofzo
Zeg maar boek met lege pagina'squote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, zo te zien gebeurt er helemaal geen zák daar in BB huis.. of er zoiezo wat iets van "Regie" zit met een draaiboek
Uhhmmm MEt heiniken wil je zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat laatste ontkalk ik mijn espressomachine.
BB zei tegen Nawel en Salar wel dat “voor één van de genomineerden het avontuur deze week eindigt”.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:59 schreef Lillfex het volgende:
Vanavond is de liveshow maar denk echt niet dat er iemand uit gaat. Zo voorspelbaar
Ik denk dat jij en de rest van Nederland en Belgie geen moer in te brengen hebben... er is geen Producer in de wereld die programmaverloop laat afhangen van KlootjesVolkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk niet dat ze ons gaan laten stemmen voor niets.
Welke kofferquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:05 schreef odie22 het volgende:
Sercan hoeft niet zijn koffer in te pakken nog
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, en jij geen tijd om je baard te scheren...droeftoeter...
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef D. het volgende:
Goedemiddag
Nog iets noemenswaardigs gebeurd in het huis?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef D. het volgende:
En in de COS is het vandaag 'Waardeer Kitty-dag'?
Tobias is te saai voor haar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:06 schreef Clasientje het volgende:
Ik zie Dimitri eerder met Vera gaan dan Tobias met Vera Dimitri is veel losser dan Tobias Tobias is meer gesloten.
Pablo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Gesprek over de psycholoog, die zondag weer met de bewoners gaat praten
Sercan: Met welke letter begon uw psycholoog?
... 'B'
... 'Weet z'n naam niet meer, die lange'
Nawel: Ik had een vrouw.
Sercan: Ik had vorig jaar een vrouw, een blonde vrouw.
Tobias: Ik had een ander, met een P
Sercan: Ik ook met een P, die is volgende week.
Regie schakelt weg.
Ik heb nog niet gestemd in die poll, maar wil dat Kristoff blijft. En nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef D. het volgende:
Vanavond de exit
Omdat sommige mensen 2x gestemd hebben, en dat een vertekend beeld kan geven, de volgende poll
[poll=3421]
Nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd in die poll, maar wil dat Kristoff blijft. En nu?
die was ook een aantal keren in de studio met de live uitzendingquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo/
en die werkt dus weer samen ket Kasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |